Raivostui ”Soneran p*skaan asiakaspalveluun” – erikoinen hätähuuto täällä!

Etätyötä Pohjois-Satakunnassa tekevä mies otti yhteyttä Hymyyn. Syy on erikoinen.

-Tässä meinaa räjähtää pää Soneran p*skaan ja täysin luokattomaan asiakaspalveluun, kun Ylivaltiaaseen ei saa mitään yhteyttä ja netti ei toimi. Perheemme nettitikut ovat olleet ”nettitakkuja” ja temppuilleet säännöllisesti ja yhtaikaisesti jo yli kuukauden ajan, eli kyse on täysin operaattorilähtöisistä ongelmista. Nettitikku ja tietokone pyytävät ottamaan yhteyttä palveluntarjoajaan. Mitään apua ei vain näytä Soneralta tulevan, mies parahtaa.

Hän otti yhteyttä Hymyyn saadakseen läpi avoimen kirjeensä Soneralle ja toivoo, että ihmiset avautuisivat enemmän suuren operaattorin ongelmista ja piittaamattomasta asiakaspalvelusta.

-Asiakaspalveluun on puhelimella täysin mahdoton päästä. Ei ole aikaa odottaa puolta tuntia tai tuntia. Aina siellä se sama nauha pyörii. Joku boikotti tässä pitää varmaan kehitellä. Toivottavasti ihmiset lukisivat tätä uutista paljon, kommentoisivat ja plussaisivat sitä aivan armottomasti ja jakaisivat kaikissa mahdollisissa sosiaalisissa medioissa. Toivottavasti tätä kautta voitaisiin näyttää, että turhasta maksamisen on loputtava ja Ison ja Suuren on nöyrryttävä asiakaspalveluun. Ehkäpä sitten tänne Siikaisiin saataisiin nettitikkuyhteydet palaamaan, hän toivoo.

Tässä miehen avoin kirje kokonaisuudessaan:

”Soneralla on ollut jo jonkin aikaa tukiasemalähtöisiä kohtuuttomia yhteysvaikeuksia nettitikkujen toimivuudessa Siikaisten Sammin alueella, jossa käytämme Huawei 353 –tikkujamme. Ennen joulua ongelmat olivat järkälemäisiä: nettiin ei meinannut päästä millään – odotusaika oli jatkuvasti jopa puoli tuntia. Ongelmat alkoivat jo noin kuukausi ennen joulua ollen päivittäisiä.

Tilanne korjaantui uudenvuoden tienoilla, kunnes ongelmat ovat taas alkaneet. Turhauttaa, ei voi käsittää. Mitta on nyt täysi. Vaadimme teiltä kuukausimaksuhyvityksiä tai sitten on ryhdyttävä sanomaan sopimuksia irti. (…yksityistä tekstiä…) Esitän laillisen uhkauksen ryhtyä käsittelemään loputtomia toimimattomuusongelmianne (…yksityistä tekstiä…) Tänä sosiaalisen median aikakautena vaikutukset voivat olla tuhoisia, kuten ymmärrätte.

Käytämme tikkujamme useissa eri kohteissa (…yksityistä tekstiä…) kiinteätä laajakaistaa emme nyt ota; tikkujen on toimittava. Yhteydet ovatkin toimiessaan aivan loistavia ja nopeita. Jokaisessa kohteessamme tästä on hyviä kokemuksia. Mitään esteitä ja katveita EI OLE. Mutta mikä tukiasemaanne vaivaa? Meillä on tikkuja käytössä enemmän kuin yksi ja ne sanovat itsensä irti tismalleen aina samalla hetkellä. Ei siis voi syyttää muita kuin tukiasemaa ja operaattoria. Näin tikkukin ilmoittaa: ota yhteys palveluntarjoajaan. Osoite, josta voitte hakea lähimmän tukiaseman: (…yksityistä tekstiä…)”

Teksti:Hymy.fi
Avainsanat: huono asiakaspalvelu, nettitakku, nettitikku, Sonera

Kommentit

Meillä tuo vika kesti yli kuukauden kanssa, joten ei ollut kyse siitä yleisestä 03-02-alueen muutaman päivän viasta. Me saatiin vuoden ilmaiset nettitikut ja Sonera pahoitteli syvästi.

Mitä sä luulet että se asiakaspalvelu tekee jos on helvetin laaja vika melkein koko Suomessa muuta kun sanoo että ei voi kun odottaa että se korjaantuu? Joo asiakaspalvelu on ainut kenelle periaatteessa voi valittaa, mutta ylemmältä taholtahan käsky niillekkin tulee että mitä sanoa asiakkaille.

Ihmetyttää sun halus puolustaa tota miljoonafirmaa joka kohtelee kuluttajaa täysin mielivaltaisesti!!!

Sun mielestä pitäs tyytyä vai?

No. Minäpä kerron. Olet ihan helvetin yksinäs ton mielipiteen kanssa. Tota juttua on plussattu historiallinen määrä, lähes 600 kappaletta Ampparit-linkkipalvelussa. Revi siitä! Iltapäivälehdet julkaisi eilen jutun, jossa oli tehty lista eniten valitetuista yhtiöistä.

Villi veikkaus, mikä mahtoi olla ykkönen?

Jos sun mielestä pitää olla riehumatta, niin ok. Sä oletkin Soneralla töissä.

En ole soneran aspassa töissä enkä itse omista enää nettitikkua juurikaan siitä syystä että se toimi sillonku se halus toimia. Ja se ei ollut soneran tikku. En vaan tajua sitä että miten ihmiset luulee saavansa asiansa kuntoon riehumalla. Noista teknisistä vempaimista en tajua mitään muuta kun sen että nykyään pelataan niiden varassa ja jos joku posahtaa niin sitä ei välttämättä voi saada hetkessä kuntoon. Se on kyllä ihan totta että vika on kestäny helvetin pitkään. Ei varmaan auta kun elää sen asian kanssa tai sitte tekee niinkuin hän tossa ylemmässä kommentissa.

minä vaihdan ainakin elisalle se on paljon parempi

soneran ongemat 3g.ssä ovat kestäneet paikka paikoin yli kuukauden
EI MITENKÄÄN ANTEEKSIANNETTAVAA NOIN ISOLTA TALOLTA!!!!!!!!!!!
Turha puolustella paskaa siellä taidat olla Soneran aspassa töissä:D:D:D
Kun pomot kuristavat ja ollaan niin ylimielisiä että. niin kansa kärsii.

Itse asiakaspalveluun soittaneena sain tietää, että Soneralla oli isoa häiriötä 3G-verkossa, häiriö alkanut jo joulun alla. Kyllähän asiakkaan täytyy ymmärtää, että jos tällainen laaja ongelma on, ei asiakaspalvelu voi tehdä asialle mitään, ainakaan hetkessä. Ja jos asiakaspalvelu yrittää tehdä jotain sellaisella hetkellä kun koko Suomi soittaa, saa jonottaa kauemmin kun sen 30min-1h ja taas valitetaan. Riehuminen ja haukkuminen eivät myöskään auta asiaan yhtään mitään. Millä ihmeen järjellä porukka ylipäätään ottaa nettitikkuja jos olettaa että ne toimii täydellisesti koko ajan? Huomaa, että koko Suomi on täysin paniikissa jos netti ei toimi hetkeen. Ja tosiaan, operaattorin vaihto ei ole iso homma, herra iso herran ei itse tarvitse kuin soittaa esim Elisalle ja avot!

Jutusta on tulossa Amppareitten historian suosituimpia. Peräti 450 plusääntä. Hullua!

No pertti, sinä varmaan asut jossain tunturissa tai olet muuten vaan pappa. Mutta kyllä yhteydet kylillä toimivat maaseudullakin mokkulalla ehdottomasti paremmin kuin kiinteällä, ellet sä tätä tiennyt niin taidat olla aivan eno. Jos sä asut katveessa, niin eihän sulla toimi – mutta tässä ei ollut siitä kyse. Vaan siitä että toimii hyvin ja nopeasti mutta on jatkuvasti verkkovikaa vikaa vikaa.

Eipähän toimi, tai toimii miten sattuu. Joskus hyvin, yleensä hitaasti. Mutta että ihan etätyötä mokkulan varassa?
Nolouden huippu! Vähän sama kuin jos yrittäis ajaa rahtia pappatunturilla

ja juurihan tuo yllä kirjoitti ap että yhteydet toimivat tosi hyvin mutta nyt ovat viime aikoina olleet perseestä

äläpä nyt pertti paskaa jauha
nimenomaan maaseudulla mokkulat toimivat yleensä hyvin, koska liikennettäkin on vähemmän
kaupungissa mokkula ei toimi ruuhkan takia.
sitäpaitsi joku soneran 3g verkko on kuulemma suomen laajin, johan ne pukkaa 4geetä ja mainostaa niin perkele kai sen 3gn pitää toimia vaikka vitussa.

Eihän nuo mokkulat ole missään maaseudulla pelanneet koskaan. On aivan omaa hölmöyttä yrittää tehdä etätyötä mokkulan kautta , jos asuu landella. Jos yhteys tökkii, niin sori , ei voi auttaa. En peukuta pössejä

Aika hyvin saanut tämä näkyvyyttä
Tuhansia lukijoita ja varmaan Amppareitten plusennätys yli 200 plussaa

VITTU!!!!!!!!!
Kankaanpässä ja Ikaalisissa ollut sama asia. Elisaan pitää vaihtaa,koska ei tätä kestä!

Joosua hei, arvaas montako kertaa on soitettu, joten älä mestaroi.

Nyt jo oikeasti, Sonera on bisnestä tekevä yksityinen yhtiö. Jos palvelu on paskaa, vaihda toiseen palveluun. Toiset toimii, toiset ei. Asiakaspalvelun vika ei ole jos linkki ei toimi. Ja jos ei puoltatuntia jaksa aspaan odottaa mutta nettisivuja jaksaa tunnin odottaa niin erikoinen tapaus on se.

hätähuuto näyttää toivovan, juttua jaettu somessa hullun lailla ja oli äksnen linkkipalvelu amppareiden top-3:ssa tää juttu ja lukemattomia plussauksia
Eiköhän ala SOnerakin kuulla ihmisen ääntä!

Oma kommentti