Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, Vol. 77

<< edellinen 1 ... 111 112 113

Kappelin pimu:

Aikamoisen riskin ottaa tuo kuppila, kun hommaa esiintymään samaan aikaan kolme tyyppiä jotka ovat alkkiksia ja puolisonhakkaajia! Kai ne ovat hommanneet kunnon arsenaalin järjestyksenvalvojia, etteivät "atristit" vahingoita toisiaan.
Olisipa jännää olla kärpäsenä backstagen katossa. Itse keikalle en mitenkään voisi mennä, sillä minulla on todella herkässä oksennuksen tulo kun näen jotain vastenmielistä.

Asiahan on niin että kansa vaatii leipää ja sirkushuveja. Topakat järjestyksenvalvojat on tarpeen yleisön suojelemiseksi tuolta naskalihampaalta. Itse asiassa olisi asiaa lukita nuo "artistit" sinne päkstakelle pariksi tunniksi riittävän viinamäärän kanssa ja antaa olla omissa oloissaan ilman virkavallan väliintuloa. Luonnon kiertokulkukin jatkaa omaa rataansa ilman että siihen tarvitsee puuttua mitenkään ja silti kaikki on hyvin ;o)

Mielenkiintoisia kommentteja Lauermalta

Kooma parka, sillä oli pinkinpunaiset odotukset kosmetologin koulutuksesta. Kuinka voi tuon ikäinen ihminen olla noin lapsellinen.
Ja lukemallahan ne asiat on kaikkien pitänyt opetella, eikä nukkumalla. Kooma ei ole vielä vaikeaa nähnytkään, mutta jos on koko aikuisen elämänsä vaan siipeillyt, niin onhan tuo aika muutos, kun pitää itsekkin tehdä jotakin.

Kaarina 01.09.2012

- 1.9.2012 Kaarina, kevätkauden päättäjäiset hotelli/ravintola Hovirinta, esiintymässä samalla keikalla myös Matti Nykänen sekä Tauski. Tälle keikalle mukaani tulevat Dolls tanssijat tumma 21v. Katja (Iltalehden iltatyttö), sekä vaalea 18v. Anna-Sofia, sekä mahdollisesti myös siskoni Julia Tukiainen 28v.

Paikalla myös ehkä hamraa Irene-mummu 87v. näätimässä punaisella Toyota Corolla 16v. merkkisellä henkilöautolla.

Luvassa suuri keikka jota media on paljon mainostanut!

Eipä Julle

jaksa kauaa koulua käydä. Nimittäin tulee sateet, pimeys ja pakkaset...
Voi voi, helpompi olla suoraan maaten ruskaputeli kourassa BIG sisterssin laulua kuunnellen.

Alea jacta est

Mulle riitti! Riisun aasinnahkaviittani ja lopetan.
Mia Mari Tukiainen Kiitos vaan, täällä on joku ihan toinen joka tarttee apua......Sanoin jo, ettei mua loukkaa sun matkiminen, lähinnä se huvittaa..... :) Ja pitäisikö sanoa, että olen jopa otettu.
FB Henna K.n sivulla
Mia Mari Tukiainen Ja sorry, Tiia mua ei kukaan wannabe julkkutyrkky "laita jauhoja " EVVK
Mia Mari Tukiainen J tiedän, ketä on ylläoleva naislauma kuten Henrietta (oon lukenut sun säälittävät kirjoituksesi Artolle hänen inboxiinsa) sekä Jaana Wall joka otti kaverikseen mut ja Julian vain stalkatakdseen ja panetellakseen.
Henna Kalinainen Heinihan oikeesti Johanna lopeta jo toi mun kiusaaminen. Eti joku toinen uhri ketä piikittelet ja levität kaikkea ihme paskaa.. Mä ennjaksa enää. Mä en ole sun kaveri enkä koskaan halua olla enkä ikimaailmassa haluais olla samanlainen kun sä. Ihan rehellisesti voin sanoa että mieluummin kuolisin.. Joten eiköhän jätetä tää keskustelu tähän ja sä menet kyttäämään vaikka Arton profiilia..
Mia Mari Tukiainen No olen kyllä ihan aito ja oikea Tuksu ja heitä on vain yksi Suomessa..... :)

Mia Mari Tukiainen Henna, olen poistanut Arton mun fb kavereistani, hän on näemmä sun kaveri kuitenkin täällä. whatever. Enkä ole sua kiusannut enkä kytännyt, eräs vaalea tyttö KK laittoi mulle linkin sun videoon ja ja musta on outoa jos et vaan voi myöntää että se on suoraan mun kopioiminen. Mutta kutsen sanoin jo, mitä sillä on väliä......:) huvittavaa vaan
H.K. Mä en ole katsonut ikinä yhtäkään sun videota, ei kiinnosta enkä katso joten anna jo olla.. Jos haluat elää siine haavemaailmassa että joku haluais SUA kopioida niin whatever. Ei tule mun osalta vaan ikinä toteutumaan..

Mia Mari Tukiainen Lue tekstini tarkemmin, en itse katsonut videotasi, vaan mulle lähetti sen yksi vaalea ja nuori tyttö KK joka selvitti, että ihan selkeä mun kopioiminen. Mutta täällä maailmassa on vakampiakin asioita, ei mua oikeasti yhtään haittaa..... :) Enkä ole sua kiusannut, haukkunut tai stalkkanut. Sen sijaan kuulin kyllä mitä puhuit musta mm. Seiskan synttäreiden jälkeen viime vuonna......mitä väliä, ei nää fb kaveruudet niin tärkeitä ole, vaan todelliset ystävät merkkaa.
Mia Mari Tukiainen RXXXX, eikö uskovaiset saa tehdä tanssikeikkaa, laulaa tai harrastaa seksiä?

H.K.Mulla ei ole mitään selvitettäviä asioita sun kanssa. Jos joku asia painaa sun mieltä lopeta facebookissa paskan levittäminen ja tule sanomaan..ja sillä Kirsikka Kopposella ei ole mitään varaa sanoa mun asioista mitään.. :D

upealeidi

Tuo keskustelu on postattu tänne jo aiemmin, vanha juttu. Elä näe vaivaa ja kopioi sitä tänne yksitellen.
Viides sisko:
Kappelin pimu:

Aikamoisen riskin ottaa tuo kuppila, kun hommaa esiintymään samaan aikaan kolme tyyppiä jotka ovat alkkiksia ja puolisonhakkaajia!

olisi asiaa lukita nuo "artistit" sinne päkstakelle pariksi tunniksi riittävän viinamäärän kanssa ja antaa olla omissa oloissaan ilman virkavallan väliintuloa.

Tuo on hyvä idea! Kamerat päkstakelle, popkornit jakoon ja vedonlyönti käyntiin.

kertaus on opintojen äiti…

upealeidi:
Mia Mari Tukiainen Kiitos vaan, täällä on joku ihan toinen joka tarttee apua......Sanoin jo, ettei mua loukkaa sun matkiminen, lähinnä se huvittaa..... :) Ja pitäisikö sanoa, että olen jopa otettu.
FB Henna K.n sivulla

Ihan ansiokasta... ja mielenkiintoistakin.
Tosin nämä Tuksu-Henna -keskustelut oli täällä 19.08. ja joitakin aiemminkin. Tuolloinkin syntyi asiasta keskustelua, jos jotakuta kiinnostaa.
(Varsinainen keskustelu käyty 13.08. naamakirjassa)

Paras look pitkään aikaan

Kaisu Hauhia:
Samaa mieltä kuin Pastori, heti kun se karmea moppi on riivitty päästä irti ja Johanna ei ole sutinut naamaansa koko meikkipussin sisältöä niin ihan siedettävältähän se näyttää. Iho on vähän ottanut damagea liiasta auringonotosta, mut sopivan kokoiset vaatteet päällä ihan ok siltikin.

Minäkin olen samaa mieltä. Niin paljon paremmin sopisi Tuksulle tuollainen luonnollisempi tyyli, se on oikeasti ihan söötin näköinen noissa kuvissa. Tosiaan kun mekkokaan ei ole liian paljasteleva. Mutta onhan tuo kyllä melkoisen yliampuva ja erikoinen johonkin rapujuhliin?? Ja varsinkin Jollaksen residenssissä kaiken lian ja krääsän keskelle...ja aikoo vielä vaihtaa vaatteita:) Koko kansan Johanna ei elä tässä todellisuudessa vaan jossain ihan muualla...

Tuosta väkivaltaisesta illasta...kyllä siinä pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Tuosta seurueesta joka tuolla on tavannut ei kukaan ole ollut viaton ja kukaan normaali, tavallinen ihminen ei olisi uskaltanut, halunnut tuossa seurueessa iltaa viettää 30 sekuntia kauempaa. Niin väkivaltaisia ja juoppomaisia ovat kaikkien osallistujien jutut. Huh-huh noiden sosiaalipummisten juoppojen touhuja!

rapujuhlien turvatoimet

Eikö turvatoimiksi riittäisi iso kyltti pihamaalle:
"Varokaa purevaa Tuksua"

Noista puremistapaukisista, jostain syystä, tulee mieleen tuo Transsylvanian Dracula, joka bravuureita on tuo kaulaan pureminen.
Ettei vaaan Tuksu edusta jotain alalajia (kasvot, rinta, kädet) ja paikkahan olisi tietysti Jollassilvania.

Ps. kauan kauan sitten, kun lapseni olivat pieniä, niin puistotäti ei hyväksynyt purevia lapsia asiakkaakseen (onneksi lapseni eivät purreet)
Ei tule pitkään kestämään tuo toisen siskon opiskelu. Naamispäivitysten perusteella takki on tyhjä ensimmäisen viikon jäljiltä. Jo ihan perusasioista on muodostettu ylitsepääsemättömiä esteitä. Onhan se toisaalta toistakymmentä vuotta sauhutelleelle ketjupolttajalle kova paikka kun hermosauhuja ei pääse vetelemään tarvittaessa. Toivotaan ettei tästä seuraa tulevaisuudessa mitään draamoja. Asiakaspalvelutyöhön soveltuvuuskin arveluttaa. Tuossa eräänä päivänä kertoi halustaan vetää "jotain turpiin" vain siksi kun **tutti niin.

On hienoa että yrittää elämässä eteenpäin, mutta muistakaa, että kyseessä oli kuulemma vain varasuunnitelma siltä varalta ettei sitä varakasta miestä lopulta löydykkään. Ei siis siitä että oikeasti haluttaisiin asiakaspalvelutyöhön jossa asiakas on se hemmoteltava pääosan esittäjä.

Jotain Tunkio nyt kyttää…

Oli n. 10 min facessä ja poistui. Ei kirjoittanut mihinkään mitään. Ja yllätys haha haa. Arton fase oli aktiivisena myös, mutta ei kirjoittanut ainakaan vielä mitään.

Taitaa joku puhelinoperattori saada hilloa, kun Jullenkaan kanssa ei voi lörpötellä. Tutkii ja tutkii, kuka mahtaa olla NÄÄTÄ. Luulisi olevan raskasta, hittovie. Kun olisi myös se helpompi vaihtoehto, mutta kun Tunkio ei! Mitäs me huolestuneet voimme tehdä tuollaiselle!?

Yksinäinen pitkä tie, yksiNAISTA Tunkeroa vie....
kesäedelleen:
Oli n. 10 min facessä ja poistui. Ei kirjoittanut mihinkään mitään. Ja yllätys haha haa. Arton fase oli aktiivisena myös, mutta ei kirjoittanut ainakaan vielä mitään.

Taitaa joku puhelinoperattori saada hilloa, kun Jullenkaan kanssa ei voi lörpötellä. Tutkii ja tutkii, kuka mahtaa olla NÄÄTÄ. Luulisi olevan raskasta, hittovie. Kun olisi myös se helpompi vaihtoehto, mutta kun Tunkio ei! Mitäs me huolestuneet voimme tehdä tuollaiselle!?

Yksinäinen pitkä tie, yksiNAISTA Tunkeroa vie....

Oli se Tuksu toista tuntia kirjautuneen faceen. Vai aktivoitui myös Aerton profiili...

Juuh ei kirjoitellut mitään... ? Kaveripyyntöjä hyvä'ksyi...

Tämä Tuksun fb-käyttäytyminen alkoi viime viikonlopun jälkeen...

Jaahans.... Tuksu on näemmä ristitty uudelleen eräällä toisella keskustelupalstalla " Hannibaaliksi" Makaaberia on moinen... ;)

<< edellinen 1 ... 111 112 113

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €