Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 76

<< edellinen 1 ... 110 111 112

fb-kamut

ja taas Arto ja Tuksu fb-kamuja... ;) Kuinkahan mones kerta? ;)

Klämyyriä kurmeeta

Mia Mari Tukiainen
Nams, Nasun massu on nyt tays! Olen ollut nyt 3pvaa Tallinassa, ekana pva soin ankkaa, toisena pva villisikaa ja asken herkuttelin janiksella. Koirat ovat myos saaneet gourmet herkkuja yllinkyllin! Maassa maan tavalla, vanhassa hansakaupungissa pitaa nauttia riistaruokaa, sita mielta oon. Nasulle maittoi myos oljyhieronnat seka tietysti huomio ihmisilta, virolaisetkin tulivat kuvaamaan minua!
Tykkää · · muutama sekunti sitten ·

Tottakai kuvaavat! Harvoin tuollaista friikkihörhöä näkee...

ps. Toivottavasti virolaisetkin uskoivat ruotsalaiseksi.

""fb-kamut
ja taas Arto ja Tuksu fb-kamuja... ;) Kuinkahan mones kerta? ;)""

Juu, ja Aerto on tänään päässy parisuhteeseen... kuinkahan mones kerta?

No just

Eilen tulin illalla pois Tallinnasta, ja ihan laivalla. Tunkki on nyt ihan viimesen päälle ulkomaalaisessa. Eilen hengailtiin kavereitten kans Tallinnaaseen keskustas ja odoteltiin laivan lähtöä. Täytyy todeten sanoa, että yhtään yhtä räjähtänyttä ja tyylitöntä lyyliä ei sattunu silmään TalliNNAN ytimessä. Eikä kyllä paljon salamavalot räpsähdelly.
naatasieni:
Mia Mari Tukiainen
Nams, Nasun massu on nyt tays! Olen ollut nyt 3pvaa Tallinassa, ekana pva soin ankkaa, toisena pva villisikaa ja asken herkuttelin janiksella. Koirat ovat myos saaneet gourmet herkkuja yllinkyllin! Maassa maan tavalla, vanhassa hansakaupungissa pitaa nauttia riistaruokaa, sita mielta oon. Nasulle maittoi myos oljyhieronnat seka tietysti huomio ihmisilta, virolaisetkin tulivat kuvaamaan minua!
Tykkää · · muutama sekunti sitten ·

Tottakai kuvaavat! Harvoin tuollaista friikkihörhöä näkee...

ps. Toivottavasti virolaisetkin uskoivat ruotsalaiseksi.

Ja taas Tuksua turvottaa, joku klassinen herrasmies, jotta voi sitten blogissaan puolustella, kuinka ne miehet kuitenkin rakastaa muotoja.
Ankka, villisika ja jänis...ei varmaan kukaan bnäätä ole niitä ikinä syönyt.
poikki purtu pää:
Nyt on Tuksun markkina-arvo laskenut, jos ei enää luxusmajoitukset ja meno-paluut kapteenin pöydässä kuulukkaan sopimukseen.

Siis nythän on käynyt niin, että ruskearaita-tuhnukainen on työntänyt itsensä sellaiseen TV5:n formaattiin, johon kuka tahansa meistä hamraista ruskeatukkaisista taviksista pääsisi myös.
MUTTA, kun suurimmalla osalla meistä lähiövalaista ei ole mitään hinkua mokaamaan itseään tuon tyyppisiin ohjelmiin, niin olkaamme tyytyväisiä, että Jollaksen ikäprinsessa-hellokitty-hörhö laittaa itsensä jälleen kerran likoon kaiken kansan naurettavaksi.

dieetti? näkis vaan…

Xxxx Xxxx Pitääkö myös Tukholmassa nauttia riistaruokaa? Se on meinaan sekin vanha hansakaupunki.
24 minuuttia sitten · Tykkää
Mia Mari Tukiainen Lapissa syon aina poroa. Helsinki ja Tukholma ovat poikkeus, siella voi herkutella milla vaan, ennenkuin kova Nasun dieetti alkaa, nyyh.....
muutama sekunti sitten · Tykkää

Sopimusrikkomus esti Tuksua?

Mia Mari Tukiainen jakoi linkin .
7 minuuttia sitten
Eras suomalaismies kehui myyneensa tama jutun Iltasanomille, josta sai perati 50 egee.......hahahahahha

Frederik juhli Tukiaisten siskosten kanssa Pärnussa

Lienee Tuksua harmittanut,kun ei voinut mahdollisen sopimusrikkomuksen takia itse myydä juttua...
näätä tietää totuuden:
Xxxx Xxxx Pitääkö myös Tukholmassa nauttia riistaruokaa? Se on meinaan sekin vanha hansakaupunki.
24 minuuttia sitten · Tykkää
Mia Mari Tukiainen Lapissa syon aina poroa. Helsinki ja Tukholma ovat poikkeus, siella voi herkutella milla vaan, ennenkuin kova Nasun dieetti alkaa, nyyh.....
muutama sekunti sitten · Tykkää

Tuhnun dieetti - my ass. Tunkkihan vain turpoaa päivä päivältä. Syömisen voi lopettaa, mutta brenkku ja bentsot pitää saavutetut linjat tallella.
Toi on sitten ärsyttävää, toi Nasu-murre! 'Nasu sitä, Nasu tätä'...arrghh!

Onko tuo seonnut ihan kokonaan?

Nyt puhuu koko ajan itsestään kolmannessa persoonassa. Terveet ihmiset eivät viittaa itseensä kolmannessa vaan ensimmäisessä persoonassa. Ja mikäs tämä Nasu on, se taisi olla juutalais-Udin keksintö. Ympärileikattu judi pani huuliaa kun se oli 17-vuotias (lähde: dolls päiväkirja), haisteli huulian alusvaatteita, oli narsisti ja pelottava ja ties mitä - nyt sitten kyseisrn väkivaltaisen (muistelen päiväkirjan tästä raportoineen) siskonnussijan antama "lempinimi" (sian nimi) on maailman upein sana mitä pitää toistella koko ajan.
stalkkeri:
Toi on sitten ärsyttävää, toi Nasu-murre! 'Nasu sitä, Nasu tätä'...arrghh!

Ei edes 12-v esiteini alennu lässyttämään tuollaista, joten tästä voimme päätellä ikäprinsessan henkisen iän.
Tunkin sivulle joku laittanut kuvan Atrian ylikypsästä kinkkupaketista, jossa Jossun kuva.

Mia Mari Tukiainen Kinkkuhan on herkulista, nams!!!!
Näytä käännös
57 minuuttia sitten · Tykkää · 4

Arto Länsman Johanna on ihana kinkku, tekee mieli hirveesti ihanaa kinkku
53 minuuttia sitten · Tykkää · 3

Mia Mari Tukiainen Kaunis nainenhan tuossa kuvan alla on, en ymmarra kylla miten liittyy tuohon kinkkuun......_ paitsi etta jos olisin mies, soisin mielellani ainakin tuon naisen.
9 minuuttia sitten · Tykkää · 2

naatasieni:
Mia Mari Tukiainen jakoi linkin .
7 minuuttia sitten
Eras suomalaismies kehui myyneensa tama jutun Iltasanomille, josta sai perati 50 egee.......hahahahahha

Frederik juhli Tukiaisten siskosten kanssa Pärnussa

Lienee Tuksua harmittanut,kun ei voinut mahdollisen sopimusrikkomuksen takia itse myydä juttua...

Eikö tuo ole hieman surullista? 3 "julkkista" (tai yksi julkkis ja kaksi tavallaan julkkista) kuvassa ja lehti maksaa vain 50 e! :( Ei ihan liian haluttua tavaraa kaiketi tuo kuva.

<< edellinen 1 ... 110 111 112

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €