|
Johanna Tukiainen, vol. 76
|
|
9.7.12 23:58
naatasieni
|
TV5 maksa velkas!
Mia Mari Tukiainen jakoi oman kuvansa.
Tuosta Toosa TV:n kiertueesta, oli ihan hauska, että en näe näissä kuvissa lihavaa sekopää naista jolla on koko tukka ihan takussa......? :) Ja se itse TV 5 ohjelma, saavat kyllä vielä maksaa kunnon korvaukset, en ole jättänyt asiaa tähän.
Mia Mari Tukiainen TV 5 ja Metropoli ovat muuten edelleen velkaa suuret rahat tuon kiertueen julkaisemisesta televisiossa ilman minun, Julian ja Arton lupaa. Eikä kyseessä ole mikään pari tuhatta euroa.
43 minuuttia sitten · Tykkää · 4
|
|
10.7.12 00:04
kikkanäätä
|
naatasieni: Mia Mari Tukiainen jakoi oman kuvansa.
Tuosta Toosa TV:n kiertueesta, oli ihan hauska, että en näe näissä kuvissa lihavaa sekopää naista jolla on koko tukka ihan takussa......? :) Ja se itse TV 5 ohjelma, saavat kyllä vielä maksaa kunnon korvaukset, en ole jättänyt asiaa tähän.
Mia Mari Tukiainen TV 5 ja Metropoli ovat muuten edelleen velkaa suuret rahat tuon kiertueen julkaisemisesta televisiossa ilman minun, Julian ja Arton lupaa. Eikä kyseessä ole mikään pari tuhatta euroa.
43 minuuttia sitten · Tykkää · 4
Kuulostaa hiukan oudolta - ikäprinsessa itse mainosti kyseistä TV5/Metropolin ohjelmaa, hehkuttaen sitä useammankin kerran.
Kannattaisi nyt pistää suuta soukemmalle, jos ei osaa esiintyä ja on antanut luvan tehdä ohjelmaa, niin... kumpikohan häviää?? Tunkero vai Metropoli?? En menis lyömään vetoa :D
|
|
10.7.12 00:16
Kärppänäätä
|
Olet tuksu ihan oikeassa
Tuosta Toosa TV:n kiertueesta, oli ihan hauska, että en näe näissä kuvissa lihavaa sekopää naista jolla on koko tukka ihan takussa......? :)
Miksi näkisitkään, nehän oli upeita, hyväkuntoisia, hoikkia ja terveen itsetunnon omaavia MIEHIÄ! Ei kuuna nousevana voi noita taiteilijoita verrata sinuun. Usko ja hyväksy asia!
|
|
10.7.12 01:06
naatasieni
|
Miamiin tekeen musaa
http://www.youtube.com/watch?v=EfLDfhHRCtA- TAAS petri biisissä teitä dissaa. En tykkää. :(
NRJ Aamupojat ft. Petri Nygård - Lisää bassoo (OFFICIAL)
Mia Mari Tukiainen No ei sitä kuka tahansa pääse biisiin mukaan, oli sitten hyvässä tai pahassa...... :) Nygårdin tyyliin kuuluu tuollainen räävittömyys, tehoaa näemmä suomalaisiin.
6 tuntia sitten · Tykkää · 2
Mia Mari Tukiainen Joo no Jenkeissä todennäköisesti, siellä on erilainen ammattitaito musassa kuin Suomessa......just mua pyydettiin uudelleen Miamiiin tekemään lisää musaa!
3 tuntia sitten · Tykkää · 3
Vai että Miamiin asti äänittään...tällainen yö taas...
|
|
10.7.12 01:07
Herjaava IP-osoite
|
Meikkausvideoita ja musaa
|
|
10.7.12 01:44
stalkkeri
|
Ikäkriisi
Mia Mari Tukiainen
noin minuutti sitten
Apua, apua, 2 viikkoa aikaa enää olla 33 vuotias!!!!! Miten vanhentumisen voi estää???? Ikäkriisi, vauvakuume, käääääk!!! Kuka ostaa mulle lohdutukseksi huomenna löytämäni upean, tweed pinkin Jackie O´Kennedy henkisen takin, se on samalla sekä tyylikäs että mun tyyppinen näyttävä ja barbie henkinen???? Shopppailu auttaa edes vähän näihin kriiseihin joita tulee kokoajan!
Tykkää ·
|
|
10.7.12 01:48
kristitty poliisi
|
Hello Kitty
Mia Mari Tukiainen Kuka taas puhuu musta tällasta paskaa julkisuuteen?!!! Vittu sä olet Pasi näätä pahimmasta päästä. Ei vois vittuakaan kiinnostaa vähmää asun jutut, ha ha hahaha!!!!
Ja Tiituli mä en ole maksullinen nainen!!!! Vittu sä itket ja maksat jos väität muuta!!!
3 tuntia sitten · Tykkää · 1
|
|
10.7.12 01:55
stalkkeri
|
Toosa-tv
Mia Mari Tukiainen Hei, tiedoksi vaan, että Toosa TV imitoi KAIKKIA suomalaisia julkkiksia, paitsi ehkä eivät poliitikkoja. Eivätkä imitoi jostain syystä miehiä niin paljon, ovat keskittyneet naisten pilkkaamiseen.
2 tuntia sitten · Tykkää · 4
Mia Mari Tukiainen Divet on tosi loukkaava, tätä pidän viihteenä.....:) Toisen paha haukkuminen ja mauttomuus (esim. kuolleiden artistien imitoiminen) ei ole enää hauskaa.
2 tuntia sitten · Tykkää · 4
Mia Mari Tukiainen Mielenkiintoinen kysymys muuten, miksi Toosa TV ei imitoi miehiä yhtä paljon???
2 tuntia sitten · Tykkää · 1
Mia Mari Tukiainen Joo osaan kyllä nauraa itselleni, kunhan ei mene liian pitkälle eikä ilkeäksi "huumori" kuten Divetillä, pitää olla joku raja kaikella.
2 tuntia sitten · Tykkää · 2
|
|
10.7.12 01:57
naatasieni
|
Tuksu opettaa käytöstapoja?
Mia Mari Tukiainen Joo miehet ei tajua shoppailun terapeuttisesta vaikutuksesta yhtään mitään!!! Artokin ihmetteli, että miksi mun pitää saada joku hieno tweed takki. No siksi vaan, että haluan sen ja se on just mun tyyliä! Jotkut miehet esim. palvoo autoja tai kelloja, mä rakastan kenkiä, koruja ja vaatteita. Ja meikkejä, sekä tukka on tärkeä kun olen leijona.
4 minuuttia sitten · Tykkää · 1
Arto Länsman Mun tarvii ostaa takki niin olen taas mies, Johanna pääsee ikäkriisistä, YES
3 minuuttia sitten · Tykkää · 1
Mia Mari Tukiainen No Arto, se on periaate kysymys! ? Ei vaan se takki, mutta noin niinkuin yleensä on hyvin romanttista, jos mies ostaa naiselleen jotain lahjoja, oli sitten vaatteita, koruja tai vaikka joku kiva matka.......:) Tai vaikka kaikki yhdessä, hih :) opetan vaan teille suomalaiset miehet käytöstapoja.
2 minuuttia sitten · Tykkää
|
|
10.7.12 02:00
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen Joo miehet ei tajua shoppailun terapeuttisesta vaikutuksesta yhtään mitään!!! Artokin ihmetteli, että miksi mun pitää saada joku hieno tweed takki. No siksi vaan, että haluan sen ja se on just mun tyyliä! Jotkut miehet esim. palvoo autoja tai kelloja, mä rakastan kenkiä, koruja ja vaatteita. Ja meikkejä, sekä tukka on tärkeä kun olen leijona.
8 minuuttia sitten · Tykkää · 1
|
|
10.7.12 02:10
stalkkeri
|
Lappilainen kielimies
xxxx xxxxx saank kysyy mitä näit tos artos
3 tuntia sitten · Tykkää
Mia Mari Tukiainen Artossa,......hmmmm.....liukas kieli :)
Mia Mari Tukiainen ei kaikki miehet ole kielimiehiä :)
3 tuntia sitten · Tykkää · 2
|
|
10.7.12 02:31
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen jakoi linkin.
2 minuuttia sitten
No onhan tässä vielä toivoa paljonkin, naiset tulevat nykyisin myöhemmin raskaaksi, varsinkin kaupungeissa asuvat. Mähän itse päätin jo aiemmin, etten halunnut perhettä vielä vähän päälle 2-kymppisenä vaikka siihen olisi ollut kokoajan mahdollisuus, joten turha nyt tietty valittaa, ettei ole vielä lapsia. Onhan mulla tietty tuo suuri koiralauma ja kyllä vielä pikkupalleroitakin Tuksu tekee maailmaan....... :) ONNEA paljon ihanalle Lindalle, jota olen aina ihaillut ?
|
|
10.7.12 02:51
saima hamraa
|
Ekat kyssärit
Voisinko please saada näihin mieltä askarruttaviin kysymyksiin vastauksen, kiitos.
- Onko Läskin lopullinen maasta muutto jo tapahtunut, jos ei niin miksi?
- Miksi Läski haukkuu ykkös-sulhaskandiaan? Miksi ihmeessä parasta (parhaan neljän joukossa ainakin) haukutaan impotentiksi, torakaksi, sairaaksi, narsistiksi, väkivaltaiseksi jne...?
- Missä on Viljo? Se luvattiin hoitaa kuntoon oikein koko kansan blogissa.
- Minne hävisivät Läskiltä tämän kesän ja syystalven paratiisilomat? Katosiko takaaja magna cum lauden kirjoittajalta?
- Missä viipyy Läskin noin 2-3 vauvaa? Raskauksista on raportoitu mutta keskenmenoista tai aborteista ei. Iso vatsa kuitenkin??
- Miksi Läski ei omista edes tavallista pankkikorttia vaikka tilit Sveitsissä pullistelevat kuin aatelittomat päästyään julkisuuteen.
- Miten Läski voi olla toimitusjohtaja toiminimi-tyyppisessä yri.. yritelmässä?
- Miten Läski voi väittää, ettei ole maksullinen nainen samalla kun kertoo yhdelle, ettei tällä ole varaa häneen?
- Miksi Läski kertoo ruotsalaisten miesten olevan innoissaan hänestä, vaikka kukaan ei ole sitä hehkuttanut - paitsi Läski.
- Miksi Läski saa haukkua, herjata, vittuilla, uhata, saarnata, kiroilla ja olla tekopyhä mutta muut saavat bannia ja rikosilmoitusta jos vähänkään on eri mieltä.
- Miksi Läski kritisoi muita muttei anna itseään kritisoitavan millään tavalla.
?
|
|
10.7.12 05:03
Tunkki
|
Ei oo todellista
"...oon ruskettunut, kaikki luulee mua täällä ruotsalaiseksi. "
Ruskettunut=Ruotsalainen?
Onko toi jotenkin hieno asia? Tulevatko kaikki kertomaan Tuksulle noin?
Kalpeat suomalaiset kuolevat kateudesta.
|
|
10.7.12 07:17
uusi ihailija
|
*Tweed kankaansta tehdyn Jackie O´Kennedy tyylisen pinkin ruututakin, pakko saada se!!!! ? *
Kuka tämä Jackie O´Kennedy on? Jackie Kennedy Onassiksen muistan mutta tää on ihan vieras.
|
|
10.7.12 07:33
Kakluuni tukholman välittömästä läheisyydestä
|
Herjaava IP-osoite: http://aijaa.com/0053110501130
4 laudaturin 3/3 ceota viedään taas kuin litran mittaa :D:D:D
|
|
10.7.12 07:38
|
Sveitsin ja ulkomaaseeneen tileillä ne rahat on…
stalkkeri: Mia Mari Tukiainen
...!!! Kuka ostaa mulle lohdutukseksi huomenna löytämäni upean, tweed pinkin Jackie O´Kennedy henkisen takin, se on samalla sekä tyylikäs että mun tyyppinen näyttävä ja barbie henkinen???? Shopppailu auttaa edes vähän näihin kriiseihin joita tulee kokoajan!
Tykkää ·
Miksei upea 4laudaturin menestynyt 3/3 upsalan joeblascon meikkikonsulentti voi ostaa jotain takkia itse?
EIkö ihmiset osta yleensä vaatteensa itse, vai facebookissako on tapana huhuilla sponsoria?
|
|
10.7.12 07:38
|
Sveitsin ja ulkomaaseeneen tileillä ne rahat on…
stalkkeri: Mia Mari Tukiainen
...!!! Kuka ostaa mulle lohdutukseksi huomenna löytämäni upean, tweed pinkin Jackie O´Kennedy henkisen takin, se on samalla sekä tyylikäs että mun tyyppinen näyttävä ja barbie henkinen???? Shopppailu auttaa edes vähän näihin kriiseihin joita tulee kokoajan!
Tykkää ·
Miksei upea 4laudaturin menestynyt 3/3 upsalan joeblascon meikkikonsulentti voi ostaa jotain takkia itse?
EIkö ihmiset osta yleensä vaatteensa itse, vai facebookissako on tapana huhuilla sponsoria?
|
|
10.7.12 08:55
Tuksulogian kand.
|
Lagerlöw???
"Mutta löytyikin jo, tässä jompikumpi: Selma Lagerlöw (4 tunnin ajomatkan päässä stokiksesta) tai Yasiragi (japinalaistyylinen suoraan Tukholmassa.) Haluan kasvohoitoon ja kokovartalohierontaan ainakin! :)
10 minuuttia sitten · Tykkää" (naamakirjapäivitys)
Maailmankirjallisuus on näemmä tuttua ruotsia hyvin puhuvalle tunkerolle. :)
Voi tuota vähäistä yleissivistyksen määrää!
Hän ei viitsi tarkistaa edes oikeaa nimeä. Pitää tietenkin olla Selma Lagerlöf. :) Jos tunkeron taso on Flamingon tasoa, niin hän ei ole SPA:ssa
käynytkään. Georg Ots SPA Saarenmaalla on jo SPA tasoa ja sinne lentää Tallinnan kautta kolmessa tunnissa. :) Pitänee kirjoittaa "Tallina" koska tuksu kertoi aikaisemmin ostaneensa "gransseja Tallinasta". Tulikohan se pravuurina nähty flamingotanssi tuosta Vantaan Flamingosta? Suoraan -sana
alkaa jo naurattaa.
|
|
10.7.12 08:58
Matkustaja
|
Käytöstavat kunniaan
Kaksi asiaa ihmetyttää taas kerran:
1) Miten voi vaatia muilta (=suomalaisilta miehiltä) käytöstapoja, jos itse käyttää ala-arvoisia v-sanoja ja herjaa jokaista, joka uskaltaa olla vähänkin eri mieltä asioista. Hieno nainen EI kiroile!
2) Minkä täytisen takia Arton pitäisi ostaa ex-rouvalle takki? Ei ainakaan minkään lain perusteella. Miksi ex-rouva ei osta tätä Jackie O´Kennedy (?!!?) takkia ihan itse käyttäen Sveitsin tilin suunnattomia talletuksia hyväkseen?
Kyllä minullakin on rakastava mies, mutta silti ostan omat vaatteeni ihan itse, kuten kai useimmat itseään arvostavat ihmiset bruukaavat tehdä.
Ja vielä: Voi kunpa joku opettaisi neljän laudaturin ihmelapselle ja hänen ihanalle siskolleen yhdyssanasäännöt!
|
|
10.7.12 09:01
Tuksulogian kand.
|
Eikö Sveitsissä tunneta IBAN koodeja? :)
"Mia Mari Tukiainen
Tykkää · " (naamakirja)
Ei taida olla Sveitsissä tunkeron IBAN numeroa kun rahat eivät päädy Suomeen? :) "Kriisejä"??? Jos tunkeron ongelmat ovat kriisejä, niin maailma
on silloin täysin ongelmaton paikka. Todella varakkaat ihmiset eivät huutele naamakirjassa sponsoria vaateostoksille. Jackie Kennedy ei ollut barbietyylinen, vaan todella tyylikäs ranskalaisen koulutuksen saanut älykäs nainen. Tunkerosta ei voi edes puhua samana päivänä.
|
|
10.7.12 09:16
viljo666
|
naatasieni:
Mia Mari Tukiainen Joo no Jenkeissä todennäköisesti, siellä on erilainen ammattitaito musassa kuin Suomessa......just mua pyydettiin uudelleen Miamiiin tekemään lisää musaa!
Hydrauliikkafilmeihin taustavoihkimista ja muita äännähdyksiä ...
|
|
10.7.12 09:36
kesä jee
|
Ehditty jo…huolestua (huojentua ? )
|
|
10.7.12 09:37
kesä jee
|
viljo666: naatasieni:
Hydrauliikkafilmeihin taustavoihkimista ja muita äännähdyksiä ...
Voihan vintti!!! Sinneppä sinne kai : D : D :D
|
|
10.7.12 09:40
kesä jee
|
Kakluuni tukholman välittömästä läheisyydestä: Herjaava IP-osoite:http://aijaa.com/0053110501130
4 laudaturin 3/3 ceota viedään taas kuin litran mittaa :D:D:D
Tästä huomaa Tunkin "älykkyyden" !
|