|
Johanna Tukiainen, vol. 76
|
|
19.6.12 20:57
Kaisu Hauhia
|
Von Näätämö:
Muutama huomio:
1. Petri Laaksonen lopetti Laajasalon lukiossa vuonna 1994, samana vuonna kuin Johanna aloitti. http://fi.wikipedia.org/wiki/Petri_Laaksonen
Oho, hupsista. :D No kerrankos sitä Johannalta tosiasiat unohtuu kun ruvetaan oikein muistelemaan menneitä.
Eikä tavallisen lukion musiikinnumeron eteen nyt paljon tarvitse tehdä. Kunhan osallistuu reippaasti ja laulaa muiden mukana niin kyllä se yleensä ysiin riittää. Mulla itsellä on muistaakseni lukion kuviksestakin ysi, enkä osaa piirtää tikku-ukkoa kummempaa...
|
|
19.6.12 21:45
Tuksulogian kand.
|
Muistojen juhannus 2011
"Jos joku muuten ei muista mitä juhannuksena 2011 tapahtui yksityisjuhlissa Nummelassa Huksun ja Huulion välillä, sen voi palauttaa mieliin tällä:
http://www.seiska.fi/c/87840/3338_PARI1.jpg " (10k )
Sisarukset piti kääriä mattoihin kun muuten heitä ei saatu suoraan poliisiauton "takakonttiin". Sillä aikaa kun koomaa haettiin, niin tunkio
karkasi poliisiautosta ja pakeni luputiinit jalassa metsään. Sieltä hän teki soittamalla perättömän ilmiannon isäntäpaikan "huumeista". Talo ratsattiin, mutta sieltä ei löytynyt mitään muuta kuin viinaa. Isäntäväen olisi kai pitänyt antaa sisarusten tapella rauhassa? Kooma oli viiden tähden (*****) putkassa ja tuksu vietti yön viiden tähden (*****) metsässä. Tuksu taisi saada syytteen perättömästä ilmiannosta? Kooma sai Hello Kitty -nippusiteet käsiinsä ja jalkoihinsa. Todella glamourista juhannuksen viettoa! Ah! Olen kateellinen.
Mitä sisarukset keksivät tänä kesänä? Ohjelmaa kai jo hiotaan Sollentunassa.
|
|
19.6.12 22:04
S. T. Alkker!
|
Ei jeesus
Mia Mari Tukiainen shared a link.
6 minutes ago
Voi elämä minkä kuvan löysin netistä, laitan tämän tänne vaan vähäksi aikaa, ettei pikkusisaret ehdi näkemään......joltain yhteiseltä keikaltamme, makea tukka mulla, haluan seuraavaksi tuon takaisin, eli Great Lengths pidennyksen!!! :)
http://aijaa.com/0046310395445
Muistuttaa lähinnä ryssäläistä kuolleen hevosen häntää. Ja tuo tumma akka on niin hirvittävä että mieluummin tumputtaisin lopun elämääni yksin kuin koskisin tuohon muulla kun kolmen metrin seipäällä.
Itse asiassa koko kuva on niin etova ja epäseksikäs että jos alaston kaunotar heittäytyisi jalkoihin kinuten seksiä niin joutuisin toteamaan että tule vaikka ensi viikolla käymään, en voi taata mitään. Perseessä on selluliittia puolen maailman tarpeiksi ja paskaa täynnä olevaa persvakoa kuvitellakseen ei tarvita Spielbergin mielikuvitusta.
|
|
19.6.12 23:16
hilma-tyttö
|
niin, kun toi juhannuksen vuosipäivä lähestyy, niin onko väliaikatietoja että onko Juliaa pahoinpidellyt satakiloinen hunksi saanut jo rangaistuksensa?
|
|
19.6.12 23:22
hilma-tyttö
|
S. T. Alkker!: Mia Mari Tukiainen shared a link.
6 minutes ago
Voi elämä minkä kuvan löysin netistä, laitan tämän tänne vaan vähäksi aikaa, ettei pikkusisaret ehdi näkemään......joltain yhteiseltä keikaltamme, makea tukka mulla, haluan seuraavaksi tuon takaisin, eli Great Lengths pidennyksen!!! :)
Muistuttaa lähinnä ryssäläistä kuolleen hevosen häntää. Ja tuo tumma akka on niin hirvittävä että mieluummin tumputtaisin lopun elämääni yksin kuin koskisin tuohon muulla kun kolmen metrin seipäällä.
Itse asiassa koko kuva on niin etova ja epäseksikäs että jos alaston kaunotar heittäytyisi jalkoihin kinuten seksiä niin joutuisin toteamaan että tule vaikka ensi viikolla käymään, en voi taata mitään. Perseessä on selluliittia puolen maailman tarpeiksi ja paskaa täynnä olevaa persvakoa kuvitellakseen ei tarvita Spielbergin mielikuvitusta.
kuka toi toinen on? Etäisesti näyttää henna kalinaiselta mutta eikai se oo?
Hassua muuten että tuksu saa hennankin näyttämään super-fiksulta.
|
|
19.6.12 23:43
Njää
|
Viihde
Vilkasin iltiksen lööpin! Tuksun sivuilla voi sentään rentoutua ja nauraa. Se on kai viihdettä parhaimmillaan. Ihmetteln miksi Tuksu ei käytä itsestään nimitystä viihdetaitelija. Kun ammattinimike vaihtuisi, niin kaiken voisi laittaa taiteen piikkiin. Jos joku sitten vielä nikottelisi esim. likaisia vaatteita, niin aina voisi vedota taiteen suomaan vapauteen.
|
|
20.6.12 00:30
Kaikkein parhain sisko
|
Njää: Vilkasin iltiksen lööpin! Tuksun sivuilla voi sentään rentoutua ja nauraa. Se on kai viihdettä parhaimmillaan.
En koe jatkuvaa valehtelua ihailun ja huomion kalastelutarkoituksessa enkä entisen aviomiehen nöyryyttämistä viihdyttäväksi.
Siinä missä Krisse on älykäs ja tyylikäs humoristi, Tuksu on yksinomaan säälittävä.
|
|
20.6.12 00:38
DeWitt Bukater
|
Onko tuo Johannan laittama linkki nyt kiukkuinen vastaisku IS:n lööppiin "BB-Henna säikähtää vertausta tukiaiseen"? :D
|
|
20.6.12 01:09
Tiku
|
S. T. Alkker!: Mia Mari Tukiainen shared a link.
6 minutes ago
"... että mieluummin tumputtaisin lopun elämääni yksin ..."
Niinkuin todennäköisesti teetkin - ja olet tehnyt tähänkin asti.
|
|
20.6.12 05:51
Luputiini kaiteella
|
Perushygienia, se on vähintä mitä esiintyjältä odotetaan. Ilmeisesti se on liikaa vaadittu. Olemme nähneet liasta pinttyneen ja kellastuneen Dolls-takin R2 yllä, mutta tuo rusketusraita itse prinsessalla veti kaikki pohjat. Ei liian kiire saa olla vaikka keikkaelämä olisi kuinka hektistä.
|
|
20.6.12 06:34
sianleuka
|
kameraan katsova litisevä pahkaperse
|
|
20.6.12 08:37
stalkkeri
|
Juhannus edelleen avoin
Mia Mari Tukiainen Juhannusideoita mulle......??? Tukholmasta ja Helsingistä kaikki lähtevät mökkeilemään juhannukseksi, mutta vanhempamme eivät mee mökille tänä juhannuksena ja Julia menee ruotsalaisen miehensä mökille.....krääh, en kestä edes ajatusta olla yksin Jollaksessa, nyt jotain ideaa mulle ja äkkiä???? Nopealla aikataululla vaikka juhannuskeikkaa mulle jos ei muuta.....?
7 tuntia sitten · Tykkää · 1
|
|
20.6.12 08:42
stalkkeri
|
Uutinen: Huksu pesee lainahöyhenensä!
Mia Mari Tukiainen
8 tuntia sitten
Ja nyt pesemään hiukseni, se on sitten kahden tunnin operaatio, huoh.......ja hyvä leffa rentouttaa hyvässä seurassa :) Juhannus suunnitelmat vieläkin auki, kääk! Kohtahan se jo tuleekin!
Mia Mari Tukiainen Joo no kun hiukset on 65cm pitkät ja tosi paksut, pitää laittaa kaikenmaailman hoitoaineet vaikuttamaan pitkäksi aikaa ja pesun jälkeen vielä hoitosuihkeet ja föönaus, krääh.....en jaksa......:)
8 tuntia sitten · Tykkää · 2
Mia Mari Tukiainen Mä tykkään olla näyttävän näköinen ja merenneitomainen :) Showssa pitkä tukka on tosi upean näköinen, tää nyt on mun makuni. Ja hoitaminen yhtä vaivalloista, oli tukka sitten 65cm pitkä tai 45cm pitkä (pidennys siis.)
8 tuntia sitten · Tykkää · 4
Mia Mari Tukiainen Mun suosikkipidennys on maailmanlaajuisesti tunnettu ja kallein myös, Great Lengths hiustenpidennys. Sitä tekee mm. Salon Friset Helsingissä. Nyt mulla on kuitupidennys, ei siis ole aitoa hiusta, mutta aivan upean ja näyttävän näköinen sekä kiiltävä! Miehet ainakin ovat ihan innoissaan! :) Suosittelen, hiukset ovat naisen kruunu
6 tuntia sitten · Tykkää · 2
Mia Mari Tukiainen Käytän clip-on pidennystä välillä kun haluan antaa oman tukan levätä. Muuten mun mielestä se on työlästä jatkuvasti laittaa niitä jatkeita päähän, se on helpompaa kun ovat valmiiksi sinetillä kiinni :) mun mielipide
6 tuntia sitten · Tykkää · 3
|
|
20.6.12 08:46
stalkkeri
|
Huulia ”getting in love” (?)
Julia Tukiainen
7 tuntia sitten
Olin mun nallen kanssa koko päivän...ihanaa oli, hänellä on tosi kodikas asunto...ja ihana suutelija, hihii. Juhannuksena hänen mökille. I getting in love.
Julia Tukiainen juu, harvinaisen hyvä suutelija, olin hieman pyörryksissä
7 tuntia sitten · 2
|
|
20.6.12 08:57
Tuksulogian kand.
|
Hiukset ja alapää
"Mia Mari Mukiainen
8 tuntia sitten
Ja nyt pesemään hiukseni, se on sitten kahden tunnin operaatio, huoh"
(naamakirja)
Muista pestä kunnolla myös alapääsi Jolene! Siinä ei mene kuin pari minuuttia. Pikkuhousuja kannattaa ostaa niin paljon, että voi vaihtaa puhtaat päälle vaikka joka päivä. Suosittelen
päivittäistä alapesua. Vähenee riski alapään tulehduksille. Niiden stringien käyttöä en suosittele. Siirrät vain suolistobakteereita väärälle osastolle. Tietenkin jo prolapsus uteri uhkaa, niin kaipa liian pienet
stringit toimivat jonkinlaisena ensiapuna. :) Oikeaoppinen alapään pyyhkiminen ja pesutekniikka kannattaa myös opetella.
|
|
20.6.12 09:11
Makea jahti
|
Pelastakaa Miss Märkäpierun juhannus!
stalkkeri: Mia Mari Tukiainen Juhannusideoita mulle......??? Tukholmasta ja Helsingistä kaikki lähtevät mökkeilemään juhannukseksi, mutta vanhempamme eivät mee mökille tänä juhannuksena ja Julia menee ruotsalaisen miehensä mökille.....krääh, en kestä edes ajatusta olla yksin Jollaksessa, nyt jotain ideaa mulle ja äkkiä???? Nopealla aikataululla vaikka juhannuskeikkaa mulle jos ei muuta.....?
7 tuntia sitten · Tykkää · 1
Todella yllättävää, että kukaan ei halua viettää juhannusta meidän Tuksun kanssa. Kannattaisko Miss Märkäpierun katsoa peiliin...
Missäs herra "U" on juhannuksena? Luulis, että Tuksu olis halailemassa herra yritysjohtajan juhannussalkoa
|
|
20.6.12 09:17
Kateellinen kakluuni Tukholmasta
|
Luulin, että hemaisevat on S-tunassa. Mitä Tuksu Suomeen on taas päätynyt?
|
|
20.6.12 09:38
Hiuksia harova läski
|
Onkohan herra U väistynyt takavasemmalle ja hänestä emme enää kuule.
|
|
20.6.12 09:39
sianleuka
|
Joleene yksin???
Joleenella on 1-300 miestä kaulin ojossa odottamassa.Niin ja se muutto ulkomaille?
|
|
20.6.12 10:05
Teppanatöppänä
|
Keikkaa ei taida pukata.
Kaikki varmaan muistaa Johannan viime juhannuksen " keikan ",mattoonkääriytymisineen, poliisiautoonviemisineen, ja metsäänkirmailuineen. Että siitä vaan odottelemaan, jos vaikka johonkin kutsu kävisi esiintymään tänä juhannuksena. Hohhoijaa!
|
|
20.6.12 10:58
Matkustaja
|
Apua!
Miksi Mia Mari Tukiaisen FB-sivuille ei pääse?
|
|
20.6.12 10:58
Nanna K.
|
Jaahas. Jolleenen fb-profiili on taas vaihteeksi "kaadettu"... Ja tiätty juristini tekee siitä rikosilmoituksen.
|
|
20.6.12 10:59
Nanna K.
|
Matkustaja: Miksi Mia Mari Tukiaisen FB-sivuille ei pääse?
Se on kato, kun pitää näitä tissin nuolemis -kuvia levitellä, vaikka tietää hyvin sääntöjen kieltävän sellaisen...
|
|
20.6.12 11:08
Tollukka
|
Nanna K.: Matkustaja:Miksi Mia Mari Tukiaisen FB-sivuille ei pääse?
Se on kato, kun pitää näitä tissin nuolemis -kuvia levitellä, vaikka tietää hyvin sääntöjen kieltävän sellaisen...
Ainakin muutama sekunti sitten pääsi.
http://www.facebook.com/miamari.tukiainen
|
|
20.6.12 11:43
miiru
|
Voivoi
Säännöt EI koske Joleenea!!
Kviini ainakin luulee niin. Hehheh,, tulee vissiin vieläkin yksinäisempää.
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php
Koska sä oikein muutatkaan sinne TUKHOLMAAN??
Oliko se tärkeä palaveri huomenna?
|