Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, Vol. 75

<< edellinen 1 ... 15 16 17 18 19 ... 110 seuraava >>

stalkkeri:
Kappelin pimu:
Tuksu taisi saada haluamansa. Hymyn näädät vaikenivat rekkautumispakon takia. Kukas hänestä nyt kirjoittaa ja missä?

Once upon a time... That's the end, folks :)

Toisaalta, eiköhän näädät tässäkin todista vääräksi Tunkion väittämän, ettei näädillä ole oikeaa elämää. Näädät on sankoin pörröhäntäisin joukoin vastaanottamassa Wappua, eivätkä roiku täällä kyttäämässä. Tosin uskon, että herkkävainuiset näädät vainuavat kyllä, jos Tuksukainen tuottaa vähänkään kyseenalaista viestiä naamakirjaseinälleen, ja tarpeen tullen siinä juhlintansa lomassa saattavat käydä kommentin, jos toisenkin heittämässä tänne, meidän näätätoverien iloksi, jotka Wapun joudumme töissä luuhaamaan.

Hauskaa wappua näädille!

Tämäkin pörröhäntäinen lähtee hampaat kirkkaina kaverien luokse grillaamaan. Tunkero-punkero on ja pysyy - luultavasti yllättää meidät taas uusilla valheillaan vapun jälkeen.

Pirskahtelevaa vappua 9 euron skumpan kanssa (=tuksuksi samppanjaa) Nyt joka näädälle feikki petsitsonssonit niskaan ja luputtimet vinoon.
Huomenna työt kutsuu tätä hamraata tavista... Blond hear suoraksi ja rear animalien metsästykseen. Have fun weasels!

Kalenteri puuttuu, koskas se vappu alkaa?

En ole onnistunut löytämään sitä kiiltävälle paperille painettua 2012 Dolls kalenteria, joten meinasin unohtaa Vapun.
Kivaa Vappua kaikille!

Ja sama rahiseva levy pyörii

Mia Mari Tukiainen
Kuten allaolevista ulkomaalaisten mieskavereideni teksteistä näkee, he ihmettelevät yhtä paljon kuin tuttavani Miamissa, miten on mahdollista, kuinka julmia ja sairaita ihmisiä Suomesta löytyy, varsinkin tuntemattomia naisia, jotka sekaantuvat täysin yksityiselämääni, ottavat yhteyttä kaikkiin tuttaviini ja haukkuvat minut täysin pystyyn, levittelevät valeita, rienaavat, herjaavat, osallistuvat laittomiin uhkauksiin jne. Nämä henkilöt ovat feikkinimillä ja feikkikuvilla suurin osa, ns. näätiä. Huumorintajuni on täysin loppu teihin!!!! Tässä ihmisiä jotka ovat ottaneet yhteyttä minun ystäviini ja yrittävät pilata elämääni siinä onnistumatta: "Verlon Grimes", "Helena Yli-Harja" , "Leewi von Nieminen", "Laupea Lahna", "Nipsu Nieminen", "Jossefina Swarowski", osa omalla nimellään kuten Jenni Hedman-Libeck turkulainen opiskelija, Anselmi Loikkanen joka teki sairaita videoita nettiin nimmarilla "ebola", monet näistä ovat myös omalla nimellään täällä ja lisäksi ovat luoneet feikkiprofiilit jotta saavat stalkata minua ja sotkeutua yksityiselämääni!!!! Lukekaa alla olevat ranskalaisten miesten lähettämät kommentit seinälleni, JÄTTÄKÄÄ MINUT RAUHAAN!!!!
Mia Mari Tukiainen
Ulkomaalaiset miehet ihmettelevät ja ovat raivoissaan suomalaisten naisten vihasta minua kohtaan, ihan todellakin HÄVETTÄÄ monien puolesta, kuinka te kehtaatte sekaantua minun yksityiselämääni???? Minun matkani, parisuhteeni yms. ei ole keneltäkään mitään pois.
Tuksu on hankkinut haamuihailijoita ihan Ranskasta/Pohjois-Afrikasta asti.
-----------------------------------------------
Mia Mari Tukiainen
Ulkomaalaiset miehet ihmettelevät ja ovat raivoissaan suomalaisten naisten vihasta minua kohtaan, ihan todellakin HÄVETTÄÄ monien puolesta, kuinka te kehtaatte sekaantua minun yksityiselämääni???? Minun matkani, parisuhteeni yms. ei ole keneltäkään mitään pois.

Toth Eddie
really a war against two young and beautiful girl johanna , julia tukianen. why all this
I do not understand this jealousy and the threat and criticism against them. I am a new facebook friend for them, always I receive messages from several people the majority of Finnish women who say bad Lots of these two women. why?...
Näytä lisää
Tykkää · · Jaa · 10 minuuttia sitten ·
Santeri xxxxarén tykkää tästä.
Ville xxxxonen JIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
9 minuuttia sitten · Tykkää

Mia Mari Tukiainen
Kuten allaolevista ulkomaalaisten mieskavereideni teksteistä näkee, he ihmettelevät yhtä paljon kuin tuttavani Miamissa, miten on mahdollista, kuinka julmia ja sairaita ihmisiä Suomesta löytyy, varsinkin tuntemattomia naisia, jotka sekaantuvat täysin yksityiselämääni, ottavat yhteyttä kaikkiin tuttaviini ja haukkuvat minut täysin pystyyn, levittelevät valeita, rienaavat, herjaavat, osallistuvat laittomiin uhkauksiin jne. Nämä henkilöt ovat feikkinimillä ja feikkikuvilla suurin osa, ns. näätiä. Huumorintajuni on täysin loppu teihin!!!! Tässä ihmisiä jotka ovat ottaneet yhteyttä minun ystäviini ja yrittävät pilata elämääni siinä onnistumatta: "Verlon Grimes", "Helena Yli-Harja" , "Leewi von Nieminen", "Laupea Lahna", "Nipsu Nieminen", "Jossefina Swarowski", osa omalla nimellään kuten Jenni Hedman-Libeck turkulainen opiskelija, Anselmi Loikkanen joka teki sairaita videoita nettiin nimmarilla "ebola", monet näistä ovat myös omalla nimellään täällä ja lisäksi ovat luoneet feikkiprofiilit jotta saavat stalkata minua ja sotkeutua yksityiselämääni!!!! Lukekaa alla olevat ranskalaisten miesten lähettämät kommentit seinälleni, JÄTTÄKÄÄ MINUT RAUHAAN!!!!
Tykkää · · 15 minuuttia sitten ·
.
.
Ankara ja julma totuus

Tuksun iloinen vappuhiprakka

Mia Mari Tukiainen Kiitos tästä tekstistä!!!!! NOIN JUURI OLISI ARTON PITÄNYT KIRJOITTAA SEINÄLLENI VIELÄ SILLOIN KUN OLIMME NAIMISISSA!!!! RAKASTAMAANSA NAISTA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA SEISTÄ HÄNEN RINNALLAAN JA PUOLUSTAA!!!!! Näettekö näädät tässä nyt suomalaisen ja ulkomaalaisen miehen eron???? Olette törkeitä kun sekaannutte minun yksityiselämääni, levitätte valheita ja photoshopattuja kuvia minusta eteenpäin, rienaatte, herjaatte, osallistutte kunnianloukkaukseen, laittomiin uhkauksiin ja yksityiselämäni rikkomiseen!!!!! Osa teistä todellakin on SAIRAITA!!!! Te ette voi estää minua tapaamasta hyviä miehiä, te ette voi estää minua löytämästä hyvän ja turvallisen parisuhteen. Thank you so much for this that u wrote Alexander, I really appreciate this! As you can see, there are a lot of vicious and evil people in Finland, specially women who are trying to harash and bullying me, who want to ruin my relationships etc. But it WON´T WORK!!!!
32 minuuttia sitten · Tykkää
Sotanorsun seuraava ulkomainen fanittaja tulee Norsunluurannikolta.
Tuksuhan hakee näitä ulkomaanpellejä kv. deittipalstoilta. Nyt ei ole linkkejä tai kuvankaappauksia kehissä. Näätikää!
Tuksun seuraavan Seiskan blogin aiheena on satavarmasti hänen uudet ulkomaiset miestuttavansa.
"Tuksun seuraavan Seiskan blogin aiheena on satavarmasti hänen uudet ulkomaiset miestuttavansa."

Miten nämä karismaattiset ulkomaalaiset miestuttavat osaavat/ymmärtävät suomenkieltä? TÄHHÄH?!

-Jos pää on tyhjä, se on helppo juoda täyteen-

Ilopillerin vappu

On se katkera ja harhoissaan. Ikävä ihminen kaiken kaikkiaan. Elää viimeisiä nuoruusvuosiaan, voisi nauttia keväästä, ihanasta ilmasta ja vapun riehakkuudesta ystävien kanssa. Mutta..ystävät se on karkoittanut vihallaan, väkivallallaan, katkeruudellaan ja kaiken huomion tarpeellaan. Iloa tuskin on todella koskaan tuntenutkaan.

Kuvitelkaa, optimaalitapauksessa tämä neljän eximian ylioppilas voisi viettää iloisen riehakasta vappua opiskelijakavereidensa kanssa, mennä nyt Mantan lakituksen jälkeen iloiseen jatkopaikkaan ja osallistua huomenaamulla Ullanlinnalla vappu brunsiin kivan seurueensa kanssa.

Mutta tämä on valinnut valtakunnan pellen osan ja katkeroittanut itsensä, kun muut arvostelevat häntä siitä, mitä hän on, eikä siitä, mitä hän kuvittelee olevansa.21

riilii

Mia Mari Tukiainen Kiitos tästä tekstistä!!!!! NOIN JUURI OLISI ARTON PITÄNYT KIRJOITTAA SEINÄLLENI VIELÄ SILLOIN KUN OLIMME NAIMISISSA!!!! RAKASTAMAANSA NAISTA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA SEISTÄ HÄNEN RINNALLAAN JA PUOLUSTAA!!!!! Näettekö näädät tässä

Tuksu alkaa päästä vihdoinkin jyvälle, että rakkauden peruspilareita ovat molemminpuolinen kunnioitus, arvostus ja luottamus.
Tuksun pitää vielä oivaltaa, että y.o. täytyy ansaita omalla toiminallaan, teoillaan ja käytöksellään.
Jää nähtäväksi, montako vuotta siihen menee.

Keikan yllätysvieras

Mia Mari Tukiainen
Johanna Tukiainen Show tänään ravintola Villiviinissä, Kyyjärvellä! :) Huomenna päiväksi Suomenlinnaan! Tänään on mukanani yllätysvieras keikallani! :) Kiitos ihana Diamond upeista kuvista jotka lähetit seinälleni Seiskan synttäreiltä! :)
Tykkää · · 14 minuuttia sitten ·

Yllätysvieras? Poliisipartio?
Mia Mari Tukiainen
Johanna Tukiainen Show tänään ravintola Villiviinissä, Kyyjärvellä! :) Huomenna päiväksi Suomenlinnaan! Tänään on mukanani yllätysvieras keikallani! :) Kiitos ihana Diamond upeista kuvista jotka lähetit seinälleni Seiskan synttäreiltä! :)
Tykkää · · 21 minuuttia sitten ·

Täytyypä vinkata kavereilleni, että muuttavat suunnitelmaansa...
stalkkeri:
Mutta..ystävät se on karkoittanut vihallaan, väkivallallaan, katkeruudellaan ja kaiken huomion tarpeellaan. Iloa tuskin on todella koskaan tuntenutkaan.

On Johannan nähty hymyilevän aidosti ainakin kahdesti: Silloin kun purjehti toimittajien eteen myytyään Kanervan, ja Kouvolan keikalla käytyään maksavan asiakkaan päälle. http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/johanna-tukiainen-sek osi-keikalla-faneja-turpaan/
naatasieni:

Ne on vakkareita, kai se puhuu Artosta.
Von Näätämö:
naatasieni:

kai se kolmas sisko mä luulen
Von Näätämö:
naatasieni:

xxx xxxxxxxxxx Onks Arto ylläri vieraana ;))
noin tunti sitten · Tykkää · 2
Mia Mari Tukiainen Olen saanut Artosta IHAN TARPEEKSENI, SEKIN ON SELLAINEN NÄÄTÄ SAAMARI. Nyt mulla on ihan toiset miehet kuvioissa ja tasokkaat ovatkin!!!!
noin tu
naatasieni:
Von Näätämö:
naatasieni:

xxx xxxxxxxxxx Onks Arto ylläri vieraana ;))
noin tunti sitten · Tykkää · 2
Mia Mari Tukiainen Olen saanut Artosta IHAN TARPEEKSENI, SEKIN ON SELLAINEN NÄÄTÄ SAAMARI. Nyt mulla on ihan toiset miehet kuvioissa ja tasokkaat ovatkin!!!!
noin tu

Kuka voisi olla se mies joka edustaa sitä tasoa jonka Tuksu sanoo nyt Aerton jälkeen jälleen saavuttaneensa. Aina vaan jauhetaan tuota tasoa miesten suhteen vaikka jokainen mies on sittemmin osoittautunut narsistiksi, hakkaajaksi, hyväksikäyttäjäksi jne. Kuka on se mies joka oli Tuksun arvoinen? Häh?

Koska Tuksulla oli sellainen mies kun melkein kaikilla näätänaarailla on? Ja ihan ilman tekotissejä, tekotukkaa, tekokynsiä, tekohuulia!

Mikä ongelma

Tuksulla on ollut tasokas raiskaaja, henkisesti tasokas pahoinpitelijä, tasokkaita lappalainen, tasokas hmm.....antaja, tasokas maksullista käyttävä, vaan minkä tason nämä uudet ulkomaasessa olevat vielä pystyisivät ylittämään, no ei liene ongelma.
Arto on vaan harmiton lappalainen, joka sattuuu nyt ryyppäämään hieman liikaa. Seiskan videolta näki heti, että Tuksu juoksee Arton perässä. Täydet pisteet Artolle, ettei se pidä yhteyttä Tuksuun ja antaa rouvan vikistä perässä.
2 tuntia sitten · Tykkää · 2

Mia Mari Tukiainen Toni, miksi mulla ei muka olisi tasokkaita miehiä kuvioissa??? Olen kaunis ja fiksu nainen, joka ansaitsee tasoisensa miehen.
2 tuntia sitten · Tykkää · 6

Mia Mari Tukiainen artoo saa pelotella nin paljon kuin haluatte, sinne Angelin erämaahan se kuuluu takaisin, mokoma nilkki
2 tuntia sitten · Tykkää · 4

Mia Mari Tukiainen arto ei ole mikään MIES, se karkailee raukkamaisesti aina jokapaikasta, hävettää sen puolesta
2 tuntia sitten · Tykkää · 2

Wappunaamari?

”Tasokas mies”, ”tasokkaalle” naiselle ???

Wappunaamari?
http://i49.tinypic.com/35ivbc6.jpg

Heh! Tässä kuvassa tuksulla ei vielä ole niitä nakkihuulia, mutta ei tuosta naisesta kukaan Suomessa asuva (täysijärkinen) mies haaveile. Jos tuntee naisen, niin on syytä karttaa häntä. Joku ulkomaalasen pelle voi hetkeksi retkahtaa (työ-ja oleskeluluvan toivossa?) häneen, mutta vetäytyy suosiolla suoraan karkuun ensimmäisen hello kitty -raivarin tullessa. Yleensä siinä vaiheessa jossa mies todetaankin varattomaksi.

May Your All Dreams Come True <3

poikki purtu pää:
Tuksulla on ollut tasokas raiskaaja, henkisesti tasokas pahoinpitelijä, tasokkaita lappalainen, tasokas hmm.....antaja, tasokas maksullista käyttävä, vaan minkä tason nämä uudet ulkomaasessa olevat vielä pystyisivät ylittämään, no ei liene ongelma.

Eikös lattiakin ole taso ?
stalkkeri:
Mia Mari Tukiainen
Tykkää · · 21 minuuttia sitten ·

Täytyypä vinkata kavereilleni, että muuttavat suunnitelmaansa...

Olis kiva saada kuvia Tuksusta suomenlinnasta, vaikka istumassa luputiineineen päivineen hörselöhelmat levällään tykin päällä. Olisi taatustu paljon glamourisempi kuva, kuin meikäläisen luokkaretkikuva sammareissa ja tennareissa.

<< edellinen 1 ... 15 16 17 18 19 ... 110 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €