|
Johanna Tukiainen, Vol. 75
|
|
27.4.12 00:10
Veispuukki
|
Näin hyvin voi käydä jos vaan on syntynyt Tukiaisten sukuun.
------------------------------
Julia Tukiainen
Mun elämä on jatkuvaa lomaa, aivan luksusta, tehkää te töitä mun puolesta, nauttikaa ?
noin tunti sitten · Tykkää · 1 .
.
Ankara ja julma totuus
|
|
27.4.12 00:55
Von Näätämö
|
Julia Tukiainen:
Mun elämä on jatkuvaa lomaa, aivan luksusta, tehkää te töitä mun puolesta, nauttikaa ?
Isiiii, tuu pyyyhkimäään! ?
|
|
27.4.12 01:00
alanmies
|
|
|
27.4.12 06:12
Luputiini kaiteella
|
Nyt kun Tuksu potee dagen efteriä on hyvä muistuttaa mieliin toukokuun oikeudenkäynti. Käsiteltävänä on useita väkivaltarikossyytteitä.
Milloin on toisen tuomitun väkivaltarikollisen, eijulkisuudenhenkilö Pullukka-Jullukan virkavallanvastustamis-turpaanpotkimis rosis?
|
|
27.4.12 06:21
JiiHaa
|
Seiskan bilevideo sen paljasti: R2 on ruotsalainen, väkivaltaisiin miehiin keskittynyt huippujur(r)isti, jolla on asuntoja ympäri maailmaa. Lienee hän myös Delta Airlinesin snobi lentäjäkin?
"Arto-rotikka! Nyt mä haluun, et sä oisit niinku silleen ökyrikas arabiprinssi. Pistä lakana päähäs ja tuu ajamaan kamelias!"
|
|
27.4.12 06:58
mummeli
|
Nyt tämä akka lähtee juna-asemalle, nokka kohti etelä-suomea.
Läppäri jää kotiin seuraamaan tilannetta, viikon päästä on sitten kiva lukea kaikki tapahtumiset kerralla!!
Näätikäähän;)
|
|
27.4.12 08:43
Maria
|
Arto ja Tuksu ne yhteen soppii 15.5 pannaan koppiin :D
Kiitos TUKSU enpä ole pitkään aikaan saanut näin hyviä nauruja kuin nyt :D Sinä löysit aveciksesi tasoisesi miehen :D
KUINKA NOLO OIKEIN OLET?? BUAHAH HAH HAAA XD XD
|
|
27.4.12 08:48
Maria
|
hih hihh hiii
riilii: joku:Tuksu kävi ensin testaamassa/tarkistamassa.
Heppu on synt.1960 eli vamhempi herrasmies.
Julle on taas niin rakastunut vaikka ei ole vielä herraa kertaakaan tavannut ainoastaa fb:ssä chättäilyt.
No treffit barceloonas saa nähdä mitä tapahtuu
Yksityishenkilö kertoi tällä viikolla FB:ssa, että rakastaa "olla rakastunut",(lieneekö miehestä väliä?).
Varsinaista teinimeininkiä!
Ei tuo ei julkisuuden henkilö ihan täysillä käy :D tämä hänen uusi "rakas" chättäilee muidenkin kanssa :D Ei taidakkaan olla niin tosissaan kuin Julia luulee ;D Ja jotenkin äklöä et ekana isosisko heidän kaa reissussa.. Minkä muuten piti olla amerikkalaisten ystävien tarjoama matka.. Taiskin olla sauna arabien matka XD NOLO
|
|
27.4.12 09:09
Mää
|
Mitä, onko Tuksu skarpannut? Luulin, että täällä olisi tänäaamuna taas kertomuksia poliiseista, ambulansseista, putkareissuista jne. Eikä mitään? Hämmentävää.
|
|
27.4.12 09:40
Nanna K.
|
Yksityishenkilö on mahdollisesti jopa julkisuuden henkilöä kuvottavampi:
Julia Tukiainen
13 tuntia sitten
Nyt on tullut hankittua kaksi upeaa kelloa, louis vuittonin laukku, aurinkolasit, ja kesäasu...
19 henkilöä tykkää tästä
Julia Tukiainen Pintaliitäjä ehkä, ehkä ei, mutta elämä on ihanaa, repikää siitä idiootit ?
10 tuntia sitten · 4
Julia Tukiainen Mun elämä on jatkuvaa lomaa, aivan luksusta, tehkää te töitä mun puolesta, nauttikaa ?
10 tuntia sitten · 2
|
|
27.4.12 10:19
Maria
|
hih hih hii
"Julia Tukiainen Mun elämä on jatkuvaa lomaa, aivan luksusta, tehkää te töitä mun puolesta, nauttikaa ? "
Sanoo ei julkisuuden henkilö joka myös Koomana tunnetaan XD onhan se rankkaa tuo työttömänä muiden siivellä eläminen olla.. Mitenköhän Julia nyt jaksaa lomaillakkaan noin paljoa? Kerkeekö nukkumaan tarpeeksi ennenkuin SaunaArabin tapaa? Vai antaako SaunaArabi sitten nukkua?
|
|
27.4.12 10:23
Von Näätämö
|
JiiHaa:
"Arto-rotikka! Nyt mä haluun, et sä oisit niinku silleen ökyrikas arabiprinssi. Pistä lakana päähäs ja tuu ajamaan kamelias!"
Onneksi kahvi on vasta pulputtamassa, olisi tullut silmistä ulos!
Onkohan tuo Johannan jatkuva katkera räyhääminenkin vain joku näiden kahden välinen perverssi exhibitionistis-sado-masokistinen esileikki? En oikein muuta selitystä keksi tuolle touhulle.
|
|
27.4.12 10:38
Narttumainen
|
Tuksu oletko ihan vajakki? Kun menit sollentunaan löysit heti treffiseuraa monista miehistä joille valitit väkivaltaisesta ex narsistimiehestäsi. Nyt roikut taas siinä onnettomassa miesrukassa vaikka juuri latelit kaikki maailman syytökset.
Sähän olet ihan pelle. Jos ruotsalainen juristi oli sinusta niin innoissaan niin miksi emme kuule enää hänestä koskaan? Vaikka hän painotti että jumaloi tekotissejäsi tekotukkaasi tekohuuliasi tekoripsiäsi ja tekokynsiäsi?
Kun muuten käy töissä voi itse suunnitella rahankäyttönsä eikä tartte sopia siitä ulosottomieheNI kanssa. Se on luksuselämää.
Ps muista toukokuun oikeudenkäynti
|
|
27.4.12 12:21
koodaaja
|
Vappuhan on vasta edessä
Jaahas, juhlat on mennyt taas pitkäksi. En malta odottaa, mitä putkassa tarjottiin aamiaiseksi tänä vuonna. Onko Artsilla upouusi sipulipussi vielä päässään, vai joko se on poistettu parantavien drinksujen lomassa? Päädyttiinkö Jollashoviin vai viime vuoden tapaan jonnekin sviittiin? Jäämme odottelemaan, juhlat jatkuvat.
|
|
27.4.12 12:57
juicejuu
|
Ostin Dubaista joitakin vuosia sitten upeat, aidot Christian Louboutinin pinkit paljettikorkokengät, joita olen nyt myymässä. Olen käyttänyt kenkiä kolme kertaa: pari kertaa Dubaissa ja yhden kerran Miamissa. Kenkien koko on 36 ja puoli. Jos kengän koko on esim. pieni 37, niin kengät mahtuvat hyvin jalkaan. Ohessa kuvia kengistäni, kyseistä merkkiä käyttävät kaikki amerikkalaiset elokuvatähdet, kuten Jessica Alba, Desperate Housewives näyttelijät, Jessica Simpson, Jennifer Lopez jne. Ostin ne Dubaista 1000 eurolla, mutta myyn tietysti edullisempaan hintaan.
Siis montako helvetin vuotta tuo msäkki on myynyt noita piraatteja, ei oo todellista?!?
Seiskan synttäreitä varten tilasin lempimuotisuunnittelijaltani, amerikkalaiselta Betsey Jonhsonilta, upean Barbie tyylisen mekon, jossa on suuri rusetti vyötäröllä, toivon vain, että ehdin saada sen juhliin.Ajattelin ensin laittaa pikkumustan mekon päälleni, mutta mielestäni se ei ole tarpeeksi juhlava, vaatteissa pitää olla näyttävyyttä jos kyseessä on suuret juhlat. Pikkumustaa käyttävät aina kaikki, vaikka tyylikäs valintahan sekin on.
Niin tuhnaus, se mustahan hoikentaa mutta osta kuitenkin se pinkkimekko jossa on helvetin suuri rusetti vatsan kohdalla niin että vatsa näyttää todella suurelta ja tissit pieneltä, JES!
Olen vielä Tukholmassa, pitää lentää täältä Helsinkiin jotta pääsen juhliin. Viime vuonna minulla oli aivan upea show kyseisissä juhlissa, se oli varmasti yksi makeimpia keikkoja, joita koskaan olen tehnyt.
Nyt tulet olemaan sivuosassa koska Martina vie huomion, joko hedelmäveitsi heiluu?
Julia lähti Espanjaan lomailemaan, joten hän ei pääse mukaani juhliin.
Varmaan viduttaa kun olit hehkuttanut Barcelonan lomaa......
Tukholmassa tapaamani miehet eivät välttämättä saa vapaata töistä näin lyhyellä varoitusajalla.
Juu se ongelma on vain Tukholmassa, kaikissa muissa maissa ja kaupungeissa saa todella helposti lomaa varsinkin jos on merkittävä työntekijä....
Yksi innostui minusta niin kovasti, että osti minulle takaisin Helsingistä lennot Tukholmaan……nyt täytyisi vaan keksiä, miten pääsen täältä Helsinkiin, jotta ehdin hoitaa kaikki asiat.
Oooko kuullu Arlandan lentokentästä, myös siellä Tukholman eteläpuolella on lentokenttä josta lentää mm. RyanAir ym. halpiskoneet
Kuun lopullahan minulla on keikkakin Kyyjärvellä (enpä tiedä, missä paikka sijaitsee, niinkuin en yleensäkään keikoistani.)
Jatkuvasti mädit öisin netissä etkä osaa siis käyttää Googlea?
Pikkuinen yorkkityttöni Hilma on ihan kuin joku nukke ja Bonzo kuorsaa tapansa mukaan vatsani päällä, tai kyljellään suoraan vieressäni, hahaha, ovat ne aivan ihania olentoja, ihanaa että Jumala on luonut tuollaisia suloisia koiria joiden rakkaus on pyyteetöntä!!!
Missä Vilma?
Kuten sanoin jo aiemmin, olen deittaillut miehiä, se ei siis vielä tarkoita tässä vaiheessa mitään vakavampaa, vaikka täytyy sanoa kokemuksieni perusteella, että huh huh, miten korkea taso monissa ulkomaalaisissa miehissä on!!!
On niissä niin korkea taso nykyisin että sinä et tule niitä koskaan saamaan, se että ravintelissa miehet puhuu sinun kanssa ja kehuu ulkonäköä tms. niin se on sitä ameriikan smalltalkkia joka ei tarkoita sen kummenpaa, et tule koskaan saamaan tasokasta ja koulutettua sekä miljunääri miestä ulkomailta etkä varsinkaan täältä rakkaasta Suomesta!
Mies joka osti mulle uudet lennot Tukholmaan, puhuu täysin sujuvaa amerikanenglantia vaikka hän on ruotsalainen, hän oli juuri tehnyt maailmanympäri matkan ja suosikkikohde on kuulemma Fidzi. Hän kysyi, mistä minä pidän, ja sanoin, että tykkään paljon Hawajista. Hän sanoi, että “makea juttu, minulla on asunto myös siellä.” Että sillä tavalla…
Montako sidukkaa ja pilleriä tuli syötyä kun tämän tarinan keksit!
Puhun ruotsia suurimman osan kanssa, mutta osaan englantia huomattavasti paremmin, siksi mies alkoi puhumaan englantia kanssani. Hänen ex-tyttöystävänsä oli ollut kuulemma joku ruotsa
|
|
27.4.12 13:03
kielari
|
Voi tätä myötähäpeän määrää
Ymmärtääköhän Tuksu, miten naurettava hänen vuoden ehdottomasti paras keikka oli. http://www.seiska.fi/seiskatv/_a166589/tassa+lentaa+tuksu/
Martinahan on ihan superstara tunkioon verrattuna.
Tuksulle ei toi laulaminen sovi. Tanssiminenkin, jos sitä siksi voi kutsua, on ihan hanurista. Mun mielikuvissa Tuksutin sopii kyllä ihan hyvin sinne strippibaariin. Monet miehet varmasti pitää hieman pulleammasta, veemäisestä, hikisestä blondista.
Artoa en kyllä ymmärrä. Mutta hyvä kuitenkin, jos Tuksu ottaa sen tautipesäkkeensä takaisin kylillä kuleksimasta.
|
|
27.4.12 13:11
Mika Keha
|
Strippiluolan omistava tanssittaja (vas. joka peittää möhömahaansa vyölla) sekä oravahampainen Aleksis Kivenkadun esiintyvä ikäprinsessa (oik.) jonka erityisalana on prostatastimulaatio anuksen kautta.
Kuva on Seiskan synttäreiltä.
http://image.bayimg.com/aaogjaade.jpg
|
|
27.4.12 13:36
stalkkeri
|
Rusettimekko pongattu
No nyt on ilmestyneet ekat kuvat Miamarin seinälle ennakkohehkutetusta petsijonssonista. Takuuvarmaa röyhelötyyliä tämäkin, mites muuten.
|
|
27.4.12 13:37
stalkkeri
|
Niin, ja vaihteeksi leviteltiin taas helmaa..
|
|
27.4.12 14:09
Mitenkä toisteppäin?
|
Jaahas!
Että sellaista,ollaan mennään treffejä on,tilataan rinsessamekkoja,myydään vanhoja korkkareita,yöt fb,matkoilla taas-kuka maksaisi liput tukholmaan,Artoa haukutaanjoka paikassa..Ja kaikki on niin glamouria!
Justjust!
Ei ole helppoa ei tuo JULKISUUS joillain!
Itse juuri kuuntelen Anna Ericsonia ja hän jos joku on halutessaan JULKISUUDEN mitensenytmenikään Ihminen Tukiaisilta kun poliisitv putkaan vietiin.
Säälittävää touhua ei voi muuta sanoa!
Ai niin,missä Viljo? Koira joka "tapaturmassa"ollut ja lehtien kautta rahaa kerjättiin leikkaukseen? Outoa julkisuutta jos ei ansaitse edes koiransa lääkärikuluja!!
Mutta hei,eiku mekkoa tilaukseen ja kengät myyntiin!
|
|
27.4.12 14:15
Makea jahti
|
http://www.sub.fi/uutiset/mita-looppikuningatar-johanna-tukiainen-paljastaa -paparazzeille/1536103
No mitähän niin...? Suomalaiset miehet on sikoja? Ulkomailla kova vienti? Blaa blaa...Arto...blaa blaa
|
|
27.4.12 14:19
rääkyjä
|
kielari: Ymmärtääköhän Tuksu, miten naurettava hänen vuoden ehdottomasti paras keikka oli. http://www.seiska.fi/seiskatv/_a166589/tassa+lentaa+tuksu/
Martinahan on ihan superstara tunkioon verrattuna.
Tuksulle ei toi laulaminen sovi. Tanssiminenkin, jos sitä siksi voi kutsua, on ihan hanurista. Mun mielikuvissa Tuksutin sopii kyllä ihan hyvin sinne strippibaariin. Monet miehet varmasti pitää hieman pulleammasta, veemäisestä, hikisestä blondista.
Artoa en kyllä ymmärrä. Mutta hyvä kuitenkin, jos Tuksu ottaa sen tautipesäkkeensä takaisin kylillä kuleksimasta.
Mutta Dolls-ryhmä taustalla vetää ihan kohtalaisesti...
Hyvin on tehonnut Kisahallin jokapäiväiset treenit.
ps. Parilla taustatanssijalla näyttää olevan samankaltainen mekko, jota Tuksu piti päällään jatkoilla, putkassa ja seuraavan aamun lehdistötilaisuudessa, jossa kertoi hakevansa uutta miestä.
Vanhoja juttuja ja moneen kertaan näädittyjä nämäkin, mutta...
|
|
27.4.12 14:23
Makea jahti
|
|
|
27.4.12 14:35
Sikaherjaaja
|
Makea jahti: http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/seiskan-juhlissa-jall een-draamaa-tukiainen-hyokkasi-paatoimittajan-kimppuun/
Hienoa, upeeta, mahtavaa. Kun Tunkin käteinen ja ystävät ovat loppuneet, käytetään käsilaukkua.
Tunkki selviää vasta vapun jälkeen esiintymiskuntoon. Mutta sitä ennen voimme nauttia ex-rouvan verbaalisesta annista Facebookin välityksellä. FB-pläjäykset ovat raakakopio seuraavasta Seiskan blogista.
|
|
27.4.12 14:43
Veispuukki
|
Näin tekee kristillisen perheen hyvinkasvatettu työssäkäyvä nainen:
------------------------------------------
Julia Tukiainen
2 tuntia sitten
Tänään pivistä, matka jatkuu Malagaan ? siellä on hienoja puistoja ja kauppja, i love Spain ? ? ? Rahat on tullut kyllä jo käytettyä :( mutta ei se mitään, nautin kaupungin vilskeestä. Ihanaa vkloppua kaikille ?
Tykkää · · Jaa .
.
Ankara ja julma totuus
|