|
Johanna Tukiainen, Vol. 75
|
|
16.5.12 17:45
?
|
Pastori: alanmies:?:Elli:Narttumainen:Tuksu on alkanut toistelemaan väitettä huumorintajustaan kun täällä sanottiin sitä huumorintajuttomaksi ilkiöksi. Hymykin on pelkkä opittu tuskainen irvistys mutta silmät kavaltavat kylmyydessään matohuulten vain pakottautuneen tylsämieliseen poseeraukseen. Tuksun stereotypiassa savolaiset ovat kaikki lupsakoita humoristeja. Tuksu tajusi vastikää olevansa ristiverinen savolainen persjalkainen perunanenä. Siks se ei hyväksy muiksi savolaispiirteiksensä kuin huumorintajun. Muutenhan se on skandinaavinen blondi. NOT.
Ton huumorintajun kanssa on kai yleensä vähän niin kuin älynkin kanssa: sen olemassaoloa ei tarvitse erikseen huutaa, vaan se tulee ilmi normaalissa vuorovaikutuksessa.
Tuksuhan taisi joskus kehua ymmärtävänsä hyvin sarkasmia ja piilov***lua, mutta epäilen josko suuri humoristimme tunnistaisi sarkasmia, vaikka se pukeutuisi kirkuvanpunaiseen asuun ja kantaisi suurta sarkasmi-kylttiä huudellen "Sarkasmi on täällä tänään!"
Tykkään kyl siitä, että Tuksu vääntää huippuhauskat heittonsa usein rautalangasta ja laittaa perään "hahhahaa" niin, että kaikki varmasti ymmärtävät, että nyt tuli vitsien vitsi. Siitä tunnistaa hyvän huumorin: siihen tarttee aina laittaa lappu, että kuulkaas tytöt ja pojat, tää oli nyt sitä huumoria.
Niinpä niin. Kumarran tämän aikamme suurimman koomikon ja nokkelan sanailijan edessä. Vapise Tuomas Kyrö! Kukaan tuskin enää muistaa sinua, kunhan huipputanssija ja huippulaulaja Tukiainen laajentaa vielä huumorinkin pariin.
Hyvin kirjoitettu Elli! Juuuri samaa minäkin mietin kun kiiruhdin luennoltani pilatestunnileni.
Eiks toi Elli vois vähän tiivistää. Tuskin täällä on esarin ekaluokkalaisia seuraamassa.
Joku joskus taannoin ehdotti liirumlaarumkirjoittajille oman blogin perustamista ja linkittämistä tänne. Taitaa olla liian vaikeeta tai sit ei oo menny viesti perille.
Voi helvetti, joko tää sama kitinä taas alkaa !!
No älä alota!
|
|
16.5.12 18:49
Keijo
|
"Aulikki Länsman", siis nimi muutettu. Aikovatko ryppynahkaiset madamet todellakin lähteä valloittamaan Dubaita? Saamaan ruoskaa ja turpiinsa? Kenen rahoilla?
|
|
16.5.12 19:03
miiru
|
Näin kirjoittaa tuksu fbseinällä(enkerrokenen)
, mutta Arto ei valitettavasti kykene saamaan lapsia (tai onneksi itseasiassa, koska hänestä ei ole isäksi. )
hmmmm....mutta montakos kertaa exrva olikaan raskaana Artsille?
|
|
16.5.12 19:39
Luputiini kaiteella
|
miiru:
Näin kirjoittaa tuksu fbseinällä(enkerrokenen)
, mutta Arto ei valitettavasti kykene saamaan lapsia (tai onneksi itseasiassa, koska hänestä ei ole isäksi. )
hmmmm....mutta montakos kertaa exrva olikaan raskaana Artsille?
Jaa, mutta on Artsi sentään jo isä. Tuksu ei sen sijaan ole tullut äidiksi eikä tule. Korkeintaan jonkun oleskelulupaa kärkkyvän ulkomaanpellen avustuksella. Eikä se Tunkin lapsensaaminen ole mitenkään taattua. Vuosikausien lääkkeiden ja alkoholinkäyttö ei ainakaan edistä asiaa.
|
|
16.5.12 20:03
hepokatti
|
sukunimi
Ottiko tunkki Arton sukunimen avioituessaan? Eli onkos hän nyt ex-rouva Länsman vai ex-rouva tukiainen?
Tästä ei ole ollut mitään puhetta, ainakaan minun silmiini ei ole osunut. Tietääkö kukaan asiasta?
|
|
16.5.12 20:30
miiru
|
Tää on niin hauska!
Jostain fbseinältä taas lainattua....
Keskittäkää vihanne oikeasti pahoihin ihmisiin kuten rasisteihin, murhaajiin, sovinisteihin yms, ÄLKÄÄ Johannaa, joka on kaunis, suomalainen, uskovainen ja itsevarma nainen jolla on myös tunteet niin kuin teilläkin!
Että NIH!!??!!
|
|
16.5.12 20:54
rääkyjä
|
hepokatti: Ottiko tunkki Arton sukunimen avioituessaan? Eli onkos hän nyt ex-rouva Länsman vai ex-rouva tukiainen?
Tästä ei ole ollut mitään puhetta, ainakaan minun silmiini ei ole osunut. Tietääkö kukaan asiasta?
Käsittääkseni Artsi ei missään vaiheessa "alkanut käyttäytyä"... Eli Tuksu piti oman sukunimensä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011030213289811_vi.shtml
|
|
16.5.12 21:03
Luputiini kaiteella
|
miiru: Jostain fbseinältä taas lainattua....
Keskittäkää vihanne oikeasti pahoihin ihmisiin kuten rasisteihin, murhaajiin, sovinisteihin yms, ÄLKÄÄ Johannaa, joka on kaunis, suomalainen, uskovainen ja itsevarma nainen jolla on myös tunteet niin kuin teilläkin!
Että NIH!!??!!
En usko että kukaan vihaa noita kumpaakaan siskoa. On niillä suuret luulot. Sitäpaitsi Tuksuhan se rasisti on kun ilmoitti kaiken pahan tulevan Afrikasta alkukantaisten ihmisten tuomana. Kovasti tota suomalaisuuttaan tuo myös moninkertainen väkivaltarikollinen tuo esiin. Uskovaisuus Tuksun kohdalla ohutta kuin takahuoneen Serla-arkki. Kauneus on toki katsojan silmässä mutta tunteista on Artonkin naamaan jäänyt jälki jos toinenkin.
|
|
16.5.12 22:20
Tuksulogian kand.
|
”Minäkin inhoan neekereitä” (Wikisitaatit/Johanna)
"Me ollaan Tonyn kanssa samaa mieltä melkein kaikesta, minäkin inhoan neekereitä. Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä."[2]
"Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla."[2] (Tämä ei kyllä pidä paikkaansa tunkeron kohdalla...hän ei ole älykäs eikä rikaskaan - saati sitten ylemmällä tasolla.)
(Johanna Tukiainen / Wikisitaatit)
"Keskittäkää vihanne oikeasti pahoihin ihmisiin kuten rasisteihin,"
(Naamakirjapäivitys)
Tässä riitelee kaksi asiaa. Jolene inhoaa mustaihoisia ja hän pitää rasisteja pahoina ihmisinä joita voi vihata. Joten....voimme kai keskittää vihamme Joleneen? :)
|
|
16.5.12 22:44
Lätinäpeppu
|
Tuksulogian kand.: "Me ollaan Tonyn kanssa samaa mieltä melkein kaikesta, minäkin inhoan neekereitä. Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä."[2]
"Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla."[2] (Tämä ei kyllä pidä paikkaansa tunkeron kohdalla...hän ei ole älykäs eikä rikaskaan - saati sitten ylemmällä tasolla.)
(Johanna Tukiainen / Wikisitaatit)
"Keskittäkää vihanne oikeasti pahoihin ihmisiin kuten rasisteihin,"
(Naamakirjapäivitys)
Tässä riitelee kaksi asiaa. Jolene inhoaa mustaihoisia ja hän pitää rasisteja pahoina ihmisinä joita voi vihata. Joten....voimme kai keskittää vihamme Joleneen? :)
Äh, Johannaa harmittaa olla sellainen sivistymätön apina. Siksi aina möykkäämässä itse.
|
|
17.5.12 00:52
Udi Jutku
|
Luputiini kaiteella: miiru:Jostain fbseinältä taas lainattua....
Että NIH!!??!!
En usko että kukaan vihaa noita kumpaakaan siskoa. On niillä suuret luulot. Sitäpaitsi Tuksuhan se rasisti on kun ilmoitti kaiken pahan tulevan Afrikasta alkukantaisten ihmisten tuomana. Kovasti tota suomalaisuuttaan tuo myös moninkertainen väkivaltarikollinen tuo esiin. Uskovaisuus Tuksun kohdalla ohutta kuin takahuoneen Serla-arkki. Kauneus on toki katsojan silmässä mutta tunteista on Artonkin naamaan jäänyt jälki jos toinenkin.
Näinhän se menee! Muut ei saa olla rasisteja mutta Jollashovissa saadaan puhua ihan mitä vaan skeidaa!
Se Tuxun käsikassara TuPaskainen vaimikäsenytoli on kaiketi pitänyt sitä rytmihyytelöä ajan tasalla muiden sanomisista ja itse räkyttää siinä rinnalla kuin kapinen rakkikoira! Tähän voisi todeta että "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa", paino sanalla huutaminen.
Muita asioita: Miksi Tuxut ei ole Barceloonaaseessa? Taisivat itse tyriä valmiiksi maksetut matkat ihan oman käden kautta :D Sinne meni nekin Afrikan ebolapokat ja nyt on taas uutta hakusessa. Ruåttiseenkin juristit ja muut ovat olleet pelkkää mielikuvitusta.
Näin siis Tuxulandiassa.
|
|
17.5.12 01:59
naatasieni
|
Tapahtumakalenterin påivitys
Tuksun päiväkirjasta:
21¨- 27 November Italy
Eikös olis aika päivittää kalenteri:
27th November Rosis ( Muista uhkasakko!!!)
|
|
17.5.12 02:31
Herjaava IP-osoite
|
Vaikutusvaltaisimmat julkkiset valittu
|
|
17.5.12 03:36
naatasieni
|
Stressin välttämistä?
Eikös Johannan muuten kannattais välttää katkeria purkauksia R2:n sivuille ja välttää näin stressiä ja vaanivaa verenmyrkytystä...muuten on taas katetri kädessä ;)
|
|
17.5.12 04:48
Udi Jutku
|
Tuxu puhuu nyt katetrista juurikin siitä syystä että sitä samaa asiaa ei muka voitaisi yhdistää taannoiseen kanyylimurhaan tai sen yritykseen. Muistakaa että Tuxu itse, omin sanoin, on väittänyt olevansa 'vitun älykäs'.
|
|
17.5.12 06:04
Sulli Kuoninen
|
Poroisäntien tietotoimiston mukaan Arton kämpillä on raikunut C-kasettisoittimesta tämä vanha klassikko:
http://www.youtube.com/watch?v=gRKQSCWorN0
|
|
17.5.12 08:08
hilma-tyttö
|
stalkkeri: Mia Mari Tukiainen Häntä et tule koskaan saamaan, mulla ja Julialla on sentään tsänssejä saada maailmantähtiä edes sänkyyn yhdeksi yöksi, jos ei muuta :) Mutta kuten Mickey Rourke tapauksessa, sekin riittää mulle. Sä saat korkeintaan pumpattavan barbaran seksikaupasta.
10 tuntia sitten · Tykkää · 2
Mia Mari Tukiainen Rourken kanssa mulla tosin oli pidempi kuin yhden yön suhde Miamissa. Ja Suomessa oli tietty Tony Halme, jota tapailin muutamia kuukausia.
10 tuntia sitten · Tykkää · 1
Mihin tai siis kehen toi alku viittaa?
Mä ymmärrän hyvin jos parikymppisenä fanittaa maailmantähtiä ja haaveilee Playboysta, mutta jos neljääkymppiä lähestyvää nainen haaveilee yhden yön jutuista julkkisten kanssa niin se kyllä kertoo jostain...
|
|
17.5.12 08:18
hilma-tyttö
|
onkohan Jollakseen muuttamassa lisää julkkiksia?
http://www.iltalehti.fi/viihde/201205160185814_vi.shtml
"Olemme käyneet katsomassa kivaa paritalon puolikasta Jollaksessa. "
|
|
17.5.12 08:45
Elli
|
hilma-tyttö: stalkkeri:Mia Mari Tukiainen Häntä et tule koskaan saamaan, mulla ja Julialla on sentään tsänssejä saada maailmantähtiä edes sänkyyn yhdeksi yöksi, jos ei muuta :) Mutta kuten Mickey Rourke tapauksessa, sekin riittää mulle. Sä saat korkeintaan pumpattavan barbaran seksikaupasta.
10 tuntia sitten · Tykkää · 2
Mia Mari Tukiainen Rourken kanssa mulla tosin oli pidempi kuin yhden yön suhde Miamissa. Ja Suomessa oli tietty Tony Halme, jota tapailin muutamia kuukausia.
10 tuntia sitten · Tykkää · 1
Mihin tai siis kehen toi alku viittaa?
Mä ymmärrän hyvin jos parikymppisenä fanittaa maailmantähtiä ja haaveilee Playboysta, mutta jos neljääkymppiä lähestyvää nainen haaveilee yhden yön jutuista julkkisten kanssa niin se kyllä kertoo jostain...
Mistä lie kumpuaa toi ainainen "rahkeita meillä on" -ajattelumalli. Julia ja Tuksu ovat eri-ikäisiä ja erinäköisiä erillisiä ihmisiä. Julian mahdolliset tsäänssit elämässä ovat Julian tsäänssejä ja Tuksun tsäänssit Tuksun tsäänssejä, eivätkä ne kai liity mitenkään toisiinsa.
|
|
17.5.12 08:46
Veispuukki
|
Lihapulla-Julia haluaa kesätöihin, ehkä.
--------------------------------
Julia Tukiainen
6 minuuttia sitten
Kalliossa kaverin luona...se kokkasi ihanat lhapullat ja muusin eilen...kohta bonzo linnamäen tuntumaan, saa nähdä vienkö sen karuselliin, haha. Nyt on kukat istutettu jollaksessa, niistä tuli hienot!!!! Rakastan toreja..................ehkä ensi kesäksi torille töihin, mansikka myyjäksi .
.
Ankara ja julma totuus
|
|
17.5.12 09:12
Luputiini kaiteella
|
Veispuukki: Lihapulla-Julia haluaa kesätöihin, ehkä.
Julia Tukiainen
6 minuuttia sitten
Kalliossa kaverin luona...se kokkasi ihanat lhapullat ja muusin eilen...kohta bonzo linnamäen tuntumaan, saa nähdä vienkö sen karuselliin, haha. Nyt on kukat istutettu jollaksessa, niistä tuli hienot!!!! Rakastan toreja..................ehkä ensi kesäksi torille töihin, mansikka myyjäksi
Myymälävarkaudesta ja pahoinpitelystä tuomittu alkoholisti onkin haluttua työvoimaa. Torimyyjän päivä alkaa melko aikaisin, loppuu jo siinä vaiheessa kun Jeij vasta heräilee...
|
|
17.5.12 09:22
Udi Jutku
|
Riippuu viinahumala/nappi-suhteesta se että miten pitkään sekoilu jatkuu. Noin niinkuin yleisellä tasolla ajatellen... no more comments :D
|
|
17.5.12 09:39
A.Näätäläinen
|
Veispuukki: Lihapulla-Julia haluaa kesätöihin, ehkä.
Julia Tukiainen
6 minuuttia sitten
Kalliossa kaverin luona...se kokkasi ihanat lhapullat ja muusin eilen...kohta bonzo linnamäen tuntumaan, saa nähdä vienkö sen karuselliin, haha. Nyt on kukat istutettu jollaksessa, niistä tuli hienot!!!! Rakastan toreja..................ehkä ensi kesäksi torille töihin, mansikka myyjäksi
Ihanaa, että Julle tekee tulevaisuuden suunnitelmia ja ihan jo ensi kesäksi vaikka töihin. Mikähän sitä pitelee, ettei ne työt maistu tänä vuonna?
|
|
17.5.12 09:42
stalkkeri
|
Hilma-tyttö kirjoitti:
"Mihin tai siis kehen toi alku viittaa?
Mä ymmärrän hyvin jos parikymppisenä fanittaa maailmantähtiä ja haaveilee Playboysta, mutta jos neljääkymppiä lähestyvää nainen haaveilee yhden yön jutuista julkkisten kanssa niin se kyllä kertoo jostain..."
Juttu lähti siitä, että Tuksu oli taas poistamassa yhden kavereistaan tämän eriävien mielipiteiden vuoksi ja siinä yhteydessä seuraava keskustelu:
Mia Mari Tukiainen adios xxxx, mä otan mielummin Dolfin kaverikseni :)
Eilen 0:51 · Tykkää
xxxx xxxxxxx No mutta, okei. Mä otan sitten Charlize Theronin mun kaveriksi.
Eilen 0:56 · Tykkää
Mia Mari Tukiainen Häntä et tule koskaan saamaan, mulla ja Julialla on sentään tsänssejä saada maailmantähtiä edes sänkyyn yhdeksi yöksi, jos ei muuta :) Mutta kuten Mickey Rourke tapauksessa, sekin riittää mulle. Sä saat korkeintaan pumpattavan barbaran seksikaupasta.
Eilen 0:58 · Tykkää · 2 jne...
|
|
17.5.12 09:42
Tuksulogian kand.
|
Kesätöihin torille
Vai haaveilee Julle kesätöistä torilla? Ei taida tulla hommasta mitään, sillä töihin on herättävä aikaisin. Jospa työantaja on joustava ja julle saa tulla töihin esim. kello 14.00, mutta saa palkan koko päivältä? Eihän Julle-parka jaksa aloittaa päivää kello 08.00. Taitaa moni työpaikka mennä ohi Jullelta, koska hänellä ei ole aitoa kiinnostusta opiskeluun tai työntekoon. Julle voisi kertoa kuinka kävi kosmetologikoulun kanssa. Pääsikö Julle haastatteluun? Julle sentään haaveilee työnteosta, mutta Jolene ei varmasti lähtisi tavalliseen työpaikkaan. Ehkä sitten jos mansikat olisivat glamourmansikoita?
Takilatien vuokralaisesta ei ole kuulunut enää mitään. Joko alivuokralainen sai hermoromahduksen vai riitautuiko hän sisarusten kanssa? Tunkeron tai Jullen yksi Hello Kitty -koru katosi ja uusi vuokralainen tietenkin todettiin syylliseksi. Sisarusten kannattaisi pitää huoneensa siistimmässä kunnossa.
|