|
Johanna Tukiainen, Vol. 75
|
|
11.5.12 17:45
stalkkeri
|
Viljo tässä, hau hau!: rääkyjä:Moi Viljo...! Pitikö Tuksu-emäntäsi sinulle näyttävät 1-vuotissynttärit vai meuhkasiko vain erotiikkamessuilla?
Paskanmarjat minä synttäreistä! Kunhan kintun olisi hoitanut kuntoon. Hörselökolttuihin ja käärmeennahkakenkiin oli kyllä varaa, mutta minun kinttuni leikkaus maksoi liikaa. Itsepähän murjoi, läskikanttura! Heti kun kinttu meni poikki, loppui emännän rakkaus ja hellät sanat! Olin tiellä. Grrrr! HAU HAU!
Huomasitteko, että Viljo leikattiin klmuuristi KAHDESTI, tavisten koirat leikataan vain kertaalleen. Tukulisä se on pienikin lisä.
|
|
11.5.12 17:45
Aulikki Butt
|
Mites olisi työnteko!!
Yulia Tukiainen Joo xxxxxx, treffataan vaan. Ja xxxx, kävin just puntarilla ja olin ihmeissäni, uskomatonta. On mulla ollutkin laihtunut olo, mutta hei nyt mä olen kutistunut. Nukkumalla laihtuminen rules.
58 minuuttia sitten · 2
|
|
11.5.12 17:48
stalkkeri
|
Jos Jullepulle on hereillä, voidaan olettaa, että simpukkakroonikkokin kohta antaa elonmerkkejä. Ehkä heillä on jopa ollut klamuuristi herätys peräti sairaanhoitajan toimesta, vaikka käyhän se antibiootin tiputus nukkuvallekin, tässä tapauksessa varmaan miellyttävämminkin.
|
|
11.5.12 17:53
Pastori
|
stalkkeri: Jos Jullepulle on hereillä, voidaan olettaa, että simpukkakroonikkokin kohta antaa elonmerkkejä. Ehkä heillä on jopa ollut klamuuristi herätys peräti sairaanhoitajan toimesta, vaikka käyhän se antibiootin tiputus nukkuvallekin, tässä tapauksessa varmaan miellyttävämminkin.
Onhan se hoitajille miellyttävämpää, että kohde on tajuton, eipä tarvitse kuunnella jorinoita Maiammiseesta yms.
|
|
11.5.12 18:00
Luputiini kaiteella
|
stalkkeri: Julia Tukiainen Mitä vittua mä makaan tässä iässä kotona masentuneena kun koko maailma on auki. Mä niin vihaan suomea, munhan exä, jenkki, sanoi kun se tuli Suomeen että ensimmäisenä etsisi korkeimman rakennuksen jonka katolta hypätä.
noin minuutti sitten · 1
Hei Jullepullukka, sä olisit siellä ulkomaillakin sama kouluttamaton vetelä tyhjäntoimittaja jolla on masennus ja alkoholiongelma. Ei muutto mitään ratkaise kun ongelma on pääsi sisällä. Sulla ei ole mitään ex miestä Amerikasta koskaan ollutkaan vaan 20 vuotta sinua vanhempi "setä" joka lemppasi sinut kun aloit hankalaksi.
|
|
11.5.12 18:02
Säälittävää!!!!
|
Julia Tukiainen
Masentaa koko neuvostoliitto Suomi...Olen piileskellyt nyt jo toista vkloppua himassa, mutta ei tämä ole mitään elämää. Tuntuu vaan, että keskustassa ei ole mulle mitään...eikä varsinkaan Itäkeskuksessa. Haluan Dubaihin, heti. Haluan elämyksiä.
Kun oma pää on tyhjä, elämykset karkaavat ulottumattomiin. Niitä on haettava maapallon toiselta puolelta saakka.
Minä vain istun kotona, en ole käynyt Miamissa, Dubaissa enkä Barcelonassa, mutta tekemistä, elämänsisältöä ja elämyksiä löytyy pikku kaksiosta niin paljon etten tiedä, mihin seuraavaksi ryhtyisin. Elämykset tulevat harrastuksista, kaikenlaisista kiinnostavista asioista ja läheisistä luottamuksellisista ihmissuhteista, joita ei Facebookissa tuuleteta.
Jatkaisinkohan seuraavaksi töitäni tietokoneella vai pimputtelisinko pianoa? Hain juuri kirjastosta uusia nuotteja. Ei, taidankin ensin mennä laittamaan jotakin hyvää sapuskaa. En ole muistanut syödä tänään.
Ulkona on harmaata ja koleaa, mutta kotona on kodikasta ja hauskaa, tavallisten arkisten asioiden parissa.
|
|
11.5.12 18:15
Sikanäätä
|
Ei julkisuuden henkilö
27 minuuttia sitten
muuttaa maasta ja näyttää peffaa näädille!!!
Kyllä peffaa voi näyttää vaikka heti.
Kunhan vain kutsut Hymyn, Seiskan, Metropolin tai iltapäivälehtien toimittajan ja kuvaajan paikalle, sillä muuten sitä peffaa ei kukaan näe.
Tai pyydä rakas paras isosisko kuvaamaan peffa, ja laitat kuvan Facebookiin tai Seiskaan isonsiskon blogisivulle.
|
|
11.5.12 18:27
Toivo & Onni
|
naatasieni: Ei julkisuuden henkilö
27 minuuttia sitten
muuttaa maasta ja näyttää peffaa näädille!!!
Peffaa ei vielä olekaan päästy tarkastelemaan. Peffa kehiin ja sassiin!
|
|
11.5.12 18:39
Anonymous
|
Tässä on Tukiaisten suvulle terveisiä
http://www.youtube.com/watch?v=X7vcbCMirBw
Anonymous on kimppanimimerkki ja sillä on useita vuorottaisia käyttäjiä. Jokainen käyttäjä vastaa itse omista teksteistään.
|
|
11.5.12 18:54
Elli
|
Säälittävää!!!!: Julia Tukiainen
Masentaa koko neuvostoliitto Suomi...Olen piileskellyt nyt jo toista vkloppua himassa, mutta ei tämä ole mitään elämää. Tuntuu vaan, että keskustassa ei ole mulle mitään...eikä varsinkaan Itäkeskuksessa. Haluan Dubaihin, heti. Haluan elämyksiä.
Kun oma pää on tyhjä, elämykset karkaavat ulottumattomiin. Niitä on haettava maapallon toiselta puolelta saakka.
Minä vain istun kotona, en ole käynyt Miamissa, Dubaissa enkä Barcelonassa, mutta tekemistä, elämänsisältöä ja elämyksiä löytyy pikku kaksiosta niin paljon etten tiedä, mihin seuraavaksi ryhtyisin. Elämykset tulevat harrastuksista, kaikenlaisista kiinnostavista asioista ja läheisistä luottamuksellisista ihmissuhteista, joita ei Facebookissa tuuleteta.
Jatkaisinkohan seuraavaksi töitäni tietokoneella vai pimputtelisinko pianoa? Hain juuri kirjastosta uusia nuotteja. Ei, taidankin ensin mennä laittamaan jotakin hyvää sapuskaa. En ole muistanut syödä tänään.
Ulkona on harmaata ja koleaa, mutta kotona on kodikasta ja hauskaa, tavallisten arkisten asioiden parissa.
Hyvin sanottu. Kyllä se vaan niin on, että väsyttävimpänäkin päivänä valitsisin kymmenen puuduttavaa luentoa,kymmenen vaikealta tuntuvaa tenttikirjaa ja opintotuella köyhäilyn mieluummin kuin pelkän oleilun vailla suuntaa ja kunnianhimoa.
Se sisäinen palo, minkä tavoitteet ja eteenpäin pyrkiminen luovat, tuo elämään, parisuhteeseen ja ihmisen sisäiseenkin maailmaan sellaista rikkautta, jota ei voi rahassa mitata.
Elämykset löytyvät niin kotoa kuin ulkoakin. Ne syntyvät vaikkapa jokaisena hetkenä, jolloin ihminen haastaa itsensä. Ja kantavat pitkälle.
|
|
11.5.12 18:57
Johanna De Lavelle
|
stalkkeri: Julia Tukiainen
Mitä vittua mä makaan tässä iässä kotona
Sitähän me kaikki ihmettelemme.
|
|
11.5.12 19:02
naatasieni
|
Johanna De Lavelle: stalkkeri:Julia Tukiainen
Mitä vittua mä makaan tässä iässä kotona
Sitähän me kaikki ihmettelemme.
Repes!
|
|
11.5.12 19:06
Anonymous
|
Kuka mikä häh?
http://www.iltalehti.fi/mieli/2012051115564260_md.shtml
Anonymous on kimppanimimerkki ja sillä on useita vuorottaisia käyttäjiä. Jokainen käyttäjä vastaa itse omista teksteistään.
|
|
11.5.12 19:34
Palstalla vallitsee highseasong
|
Voi tuota yksityishenkilön kiittämättömyyttä. Mikään ei riitä, eikä kelpaa. Iloinen voisi olla esimerkiksi ilmaisesta asumisesta suuressa talossa Helsingissä, mutta yksityishenkilölle tämä taitaa olla itsestäänselvyys.
|
|
11.5.12 19:40
naatasieni
|
Heräilty Kauneusunilta…väärällä jalalla
Mia Mari Tukiainen
Onko tosiaan näin, että tässä maassa mies saa pahoinpidellä naista, esim. kuristaen, hiuksista heittelemällä, pakkopaidassa pitämällä jne. ja miehen pahoinpitelyt katsotaan paljon helläkätisemmin kuin jos nainen on tehnyt jotain? Toteutuuko oikeus tässä maassa? Onko se oikeudenmukaista, että ihmiset jo valmiiksi syyllistävät jonkun henkilön esim. negatiivisen mediakuvan perusteella, vaikka todellisuus saattaa olla jotain ihan toista? Onko oikein, että esim. ennen oikeudenkäyntiä televisiossa esitetään "Reality ohjelma" joka on leikattu niin, että se on tehty täysin minun mustamaalaamisekseni ja leikattu niin, että minusta annetaan "pientä viatonta lapinmiestä" kännissä haukkuva tasapainoton nainen. Vaikka todellisuus on jotain ihan toista. Arto on nimittäin kiero kuin korkkiruuvi.
Tykkää · · 3 minuuttia sitten ·
2 henkilöä tykkää tästä.
xxxxxx xxx No onkohan sekään ihan oikein haukkua sitä artoa jokapaikassa.
2 minuuttia sitten · Tykkää
Jahans... Taitaa yks Fb-kamu saada kyytiä...
|
|
11.5.12 19:47
Sikanäätä
|
naatasieni: Mia Mari Tukiainen
Onko tosiaan näin, että tässä maassa mies saa pahoinpidellä naista, esim. kuristaen, hiuksista heittelemällä, pakkopaidassa pitämällä jne.
Varhaisdementikolla pyörii taas sama vanha levy.
|
|
11.5.12 20:06
Udi Jutku
|
Tekisi mieleni sanoa että Tunkilla on paskat lirvahtaneet housuihin oikeudenkäynnin vuoksi, mutta kun sillähän on aina ollut oma kansantuotteensa pöksyissä kuvatodisteiden peusteella. Pieni lisä ei siis tunnu Tunkilla mitenkään. Kiven sisään vaan!
|
|
11.5.12 20:14
naatasieni
|
Fb-kamujen sympatia?
Mia Mari Tukiainen
?Arto Länsman: "Totuuden kertominen on paskanjauhamista. Totuutta ei koskaan pidä sanoa." Sanottu Saariselällä, Lapissa tänä keväänä 2012.
Tykkää · · 9 minuuttia sitten ·
xxxxx Hei nyt pelataan suomenmiehen puolesta :)
7 minuuttia sitten · Tykkää
xxxx xxxx Lopeta jo helvetin pehmee, pyyhin sut pois koska olet kova kivittämään, sä se narsisti oot kun jaksat vanhoja heiloja itkeä. tää on mun mielipide ja ei edes enään kiinnosta, mä en edes vaivautuisi vanhoja tikulla silmään. Onnea sinulle pulmunen ;)
6 minuuttia sitten · Tykkää · 6
xxxxx xxxxxx jos sulla on jo uus mies eikö kannttais jättää arto jo ommaa rauhaasa eikä puhua siitä paskaa facessa -.-
4 minuuttia sitten · Tykkää ·
No nyt ei oikein tunnu tippuvan fb-kamuilta sympatiaa...
|
|
11.5.12 20:19
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen Mitä luulet xxxx, että nainen tekee, jos oma aviomies yrittää kuristaa kaksinkäsin kuoliaaksi? Entäs se, että mies valehtelee patologisesti, uhkailee tappamisella jne. en viitsi tässä kaikkea luetella. Mutta suurin osa teistä ihmisistä ei näytä tietävän mitään, ainakaan Facebookissa. Tosin mitä olen luonnossa jutellut ihmisten kanssa, niin kaikilla on hyvin selkeä näkemys koko Artosta, eikä se ole mikään positiivinen.. Se on lähinnä siipeilijä, pummi ja mun nimen kustannuksella hyötyjä.
43 minuuttia sitten · Tykkää · 3
|
|
11.5.12 20:20
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen Voihan tao tao sentään.......voi elämä teidän ihmisten kanssa!!!! En voi astua elämässäni eteenpäin mihinkään, ennenkuin olemme käyneet oikeudenkäynnin läpi, eikö se nyt mene jo jakeluun???
42 minuuttia sitten · Tykkää · 2
|
|
11.5.12 20:21
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen No voi voi xxx.......on se sitten ihan vankilan ansaiseva rikos, jos heittää monen metrin päästä miestä pienellä shampanjalasilla, jota ennen mies on kaatanut kaikki juomat morsiamensa päälle, näytellyt keskisormia, kieltä, huoritelut ja provosoinut kaikin mahdollisin keinoin.....on se Arto Länsman sitten niin "pieni, raukka ja ressukka" muka viaton "uhri" Paskanmarjat, sanon minä! Minusta naisen kuristaminen melkein kuoliaaksi on paljon vakavampaa kuin shampanlasilla heittäminen usean metrin päästä jonka tarkoitus ei edes ollut osua, ainoastaan juomat.
33 minuuttia sitten · Tykkää · 3
|
|
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen Tiedätkö, miten Arto käyttäytyi sen jälkeen kun shampanjalasi sattui osumaan häntä? Hän tuli hymyillen istumaan viereeni, ja alkoi levittämään verta päästään ympäri valkoista hääpukuani. Tosi tervettä, just joo......Hän vielä naureskeli mulle, että "nyt oot kusessa", alkaa tuntua että A. on suunnitellut koko jutun alunperinkin.
31 minuuttia sitten · Tykkää
|
|
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen Tämä tapahtuma siis Seiskan synttäreiltä viime vuodelta, jossa olin pääesiintyjänä Kaapelitehtaalla. Itse häidemme jatkoillahan Arto heitteli laseja maahan ja uhkasi heittää niillä myös häävieraita. Erikoista, ettei media ole maininnut näistä asioista mitään......A. myös pahoinpiteli mua hääyönä, että sellaista. NAISEN EI KOSKAAN PIDÄ ALISTUA MIEHEN VÄKIVALTAAN SANON MINÄ!
25 minuuttia sitten · Tykkää · 4
|
|
11.5.12 20:22
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen Ymmärrätkö xxxx, että oikeuteen ryntää koko media paikalle ns. näätien lisäksi?????? Jokaikinen juttu tulee tottakai lehtiin, tietysti kirjoitettuna taas jotenkin mua vastaan. En jaksaisi alkaa nyt vänkäämään tästä asiasta joidenkin teinien kanssa, jotka ette tiedä yhtään, mistä puhutte. Julkisuuden henkilönä, media jokatapauksessa kirjoittaa jokaikisen jutun ylös, ja minulla on oikeus kertoa totuus ja miten asiat OIKEASTI menivät!!!
10 minuuttia sitten · Tykkää · 2
|
|
11.5.12 20:22
stalkkeri
|
Mia Mari Tukiainen Onko sun mielestä naisen xxxxn kuristaminen, muiden naisten naurattaminen, viikkokausiksi katoilut ja valehtelu todellista rakkautta? Onko????
4 minuuttia sitten · Tykkää · 1
|