Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 74

<< edellinen 1 ... 4 5 6 7 8 ... 113 seuraava >>

Oikiat asiat pysyy ja paranoo

Joo,on hienoa kun on facessa ja paljon "ystäviä".Ja jokaisella pikkumunalla pitää siinä Mazdassa olla navigaattori,että osaa ajaa kylänraittia pillurallia eestaas.Kato,ollaan nykyaikaisia,ajan hermolla,NÄÄS!
Raimo.:
Johanna Tukiainen oletko sinä tyhmä? Sinulla oli kaikki "kohujulkkis" palikat käsissäsi,mutta sössit sitten pahimman kautta. Pienempää suuta ja vähemmän tekoja,siihen hiukkanen ripaus salaperäisyyttä,mikä liittyy myös mies-asioihisi,olisit voinut onnistuakin. Nyt on vaikeaa kohottaa imagoasi,se tulee kestämään vuosia,saavuttaa uskottavuus. Usko minua,tiedän mistä kirjoitan,olen itsekin julkisuudessa,en viihdealalla kuitenkaan. Siskostasi en kirjoita riviäkään. Luulin aluksi että vedät jotain roolia,kunnes tapasin sinut luonnossa ja olit ihan pihalla,juttuinesi, vakuutuin,että olet juuri sellainen kuin ihmiset sinut myös näkevät. Katsoin sen Enbusken talk-shown, enkä pitänyt näkemästäni. Aikuinen ,vastuuntuntoinen ihminen ei selittele mokailujaan,vaan ottaa teoistaan vastuun ja myöntää virheensä sekä osaa pyytää anteeksi,vilpittömästi. En havainnut sinussa pientäkään katumuksen merkkiä.Tämä olkoon ensimmäinen ja viimeinen kirjoitukseni täällä,ystävä kertoi tästä palstasta,kun keskustelimme ilmiöstä: Tuksu.

Ihan hyvä kirjoitus,mutta se mutta...tuksu ei taida lukea ja jos lukee ottaa tuonki vittuiluna.
Urpotus:
Raimo.:
Johanna Tukiainen oletko sinä tyhmä? Sinulla oli kaikki "kohujulkkis" palikat käsissäsi,mutta sössit sitten pahimman kautta. Pienempää suuta ja vähemmän tekoja,siihen hiukkanen ripaus salaperäisyyttä,mikä liittyy myös mies-asioihisi,olisit voinut onnistuakin. Nyt on vaikeaa kohottaa imagoasi,se tulee kestämään vuosia,saavuttaa uskottavuus. Usko minua,tiedän mistä kirjoitan,olen itsekin julkisuudessa,en viihdealalla kuitenkaan. Siskostasi en kirjoita riviäkään. Luulin aluksi että vedät jotain roolia,kunnes tapasin sinut luonnossa ja olit ihan pihalla,juttuinesi, vakuutuin,että olet juuri sellainen kuin ihmiset sinut myös näkevät. Katsoin sen Enbusken talk-shown, enkä pitänyt näkemästäni. Aikuinen ,vastuuntuntoinen ihminen ei selittele mokailujaan,vaan ottaa teoistaan vastuun ja myöntää virheensä sekä osaa pyytää anteeksi,vilpittömästi. En havainnut sinussa pientäkään katumuksen merkkiä.Tämä olkoon ensimmäinen ja viimeinen kirjoitukseni täällä,ystävä kertoi tästä palstasta,kun keskustelimme ilmiöstä: Tuksu.

Ihan hyvä kirjoitus,mutta se mutta...tuksu ei taida lukea ja jos lukee ottaa tuonki vittuiluna.

Ihan aitoa,rehellistä palautetta on moni muukin yrittänyt Tuksulle antamaan,nii ei se halua ymmärtää sitä. Se näkee ittensä uhrina ja väärinymmärrettynä. Jokanen sen ystävistä,mistä myöhemmin on tullut ex:iä,on kertonut samaa.

ehkäpä onkin vain isosisko.. Ei se maksa pikkusiskoleen sentään tuollaisia..

valehtelija:
Julia Tukiainen
2 tuntia sitten
kai tämä pääsiäinen menee näin nukkumallakin...mun kone on sitten rikki, jos alkaa ihmetyttää missä mä olen.

köyhä pikkusisko:
valehtelija:
Julia Tukiainen
2 tuntia sitten
kai tämä pääsiäinen menee näin nukkumallakin...mun kone on sitten rikki, jos alkaa ihmetyttää missä mä olen.

Sanoi kyllä, että yksityishenkilökin on mukana kylpylälomalla. Sitä paitsi sehän se yksityishenkilön kaiketi elättää.
Da daa:
Urpotus:
Raimo.:

Ihan aitoa,rehellistä palautetta on moni muukin yrittänyt Tuksulle antamaan,nii ei se halua ymmärtää sitä. Se näkee ittensä uhrina ja väärinymmärrettynä. Jokanen sen ystävistä,mistä myöhemmin on tullut ex:iä,on kertonut samaa.

Ei tosiaankaan halua!

Enkä kerro, mitä tämä luettelo tarkoittaa:

1. Suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan
2. Keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
3. uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
4. vaatii korostunutta ihailua
5. oikeus erityiskohteluun
6. muiden hyväksikäyttö
7. empatian puute
8. kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä) ja
9. ylimielisyys ja röyhkeys

Tuksuhan se itse raahasi yksityishenkilön kameroiden eteen. Raahasi mukanaan, vaikka oli tehnyt sopimuksen kuvauksista ja yhdessä tuijotettiin suoraan kameraan ja sössötettiin suoraan kameralle typeriä juttuja. Sekä Tuksu että yksityishenkilö olivat koko ajan tietoisia, että kuvataan. Täysin turha jälkeenpäin valittaa, että ei ollut yksityishenkilö allekirjoittanut mitään, jos kerran vapaaehtoisesti työnnetään naama suoraan kameraan.

Ei enää jaksa hirveästi kiinnostaa Tuksun jorinat. Toistaa itseään kuin rikkinäinen äänilevy. Enemmänkin tulee käytyä täällä palstalla tsekkaamassa olisiko jotain hauskoja kirjoituksia, Tuksun jutut nyt on niin nähty ja kuultu.

TV 2 torstaina 12.4. PoliisiTV:ssa

Tässä ohjelmassa esiintyvät taiteilijatyttäret kärrätään maijaan Hlinnassa.
mummeli:

telkku.com: "Poliisin matkassa Hämeenlinnassa, missä partio saa erikoislaatuisen hälytyksen paikalliseen ravintolaan ja vie esiintyjät putkaan."
mustamaija:
mummeli:

telkku.com: "Poliisin matkassa Hämeenlinnassa, missä partio saa erikoislaatuisen hälytyksen paikalliseen ravintolaan ja vie esiintyjät putkaan."

klo 21:25

Auran keikka

Haastava yleisö

Tukiaisen Dolls-sivuston mukaan sisko-Julian oli myös määrä nousta lavalle korpilahtelaisyleisön eteen, mutta Johannan mukaan Julia on väsynyt keikkaelämän lieveilmiöihin, kuten haastaviin yleisöihin.

Julle on vielä laiskempi kuin siskonsa, joka sentään jotenkuten elättää itsensä

ö:
Tukiaisen Dolls-sivuston mukaan sisko-Julian oli myös määrä nousta lavalle korpilahtelaisyleisön eteen, mutta Johannan mukaan Julia on väsynyt keikkaelämän lieveilmiöihin, kuten haastaviin yleisöihin.

Kai sillä on jo uusi työpaikka? Itsekin nimittäin väsyn aika ajoin haastaviin asiakkaisiin, mutta duunia on vaan pakko painaa, kun en ole miljoonaperijättäreksi syntynyt. Yksityishenkilö on itse valinnut esiintyvän artistin uran sen sijaan, että olisi esim opiskellut jonkun perinteisen ammatin.

Ja taas mennään

mummeli:

Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin eiköhän se ole kakkosteeveelle oikeusjuttu edessä.
?:
mummeli:

Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin eiköhän se ole kakkosteeveelle oikeusjuttu edessä.

Niin. Sehan olisikin - viedaan oikeuteen ohjelma jossa kuvataan oikeuslaitoksen toimintaa. Ja kommrntoisikohan Tuhnu taas kuinka poliisi onneksi otti tosissaan tutkintapyynnon ja sanoi kuinka "joscei tassa niin sitten ei missaan".
?:
mummeli:

Eikös sarjan asiakkaiden kasvot ole smutattu eikä nimiäkään kerroja, joten siskoksia ei tunnista kuin marginaalisen pieni ryhmä katsojia.

ss

minulla on varmaan yli 200 fc kaveria jotka olen hyväksynyt ja joita en tunne, tosin pelataan samoja pelejä
Ja kuka hullu muka jonkun fc:n ottaa tosissaaan............sehän on vaan fc=fb....halooo elämä....
mustamaija:
mummeli:

Tämähän on juuri sitä Tuksun toivomaa reality-tv:tä. Ja ihan YLEN kanavalla, eikä missään jonninjoutavalla viihdehömpän seassa!
V.H.:
mustamaija:
mummeli:

Tämähän on juuri sitä Tuksun toivomaa reality-tv:tä. Ja ihan YLEN kanavalla, eikä missään jonninjoutavalla viihdehömpän seassa!

Massiivista julkisuutta!!! Jihuu!!!

Mielenkiintoista nähdä vaikeneeko kuoliaaksi vai rupeaako meltelöimään oikeusjutuilla ja kuinka poliisit on koulukiusaajia...

mummeli:

pistäkääs tuubiin sitte, kiitos!
Blaablaa:
V.H.:
mustamaija:
mummeli:

Massiivista julkisuutta!!! Jihuu!!!

Mielenkiintoista nähdä vaikeneeko kuoliaaksi vai rupeaako meltelöimään oikeusjutuilla ja kuinka poliisit on koulukiusaajia...

http://yle.fi/ohjelmat/kortit/poliisi-tv/jaksot/94200306000.html

Ei ole mitään saumaa ruveta rettelöimään poliisia vastaan!
Ohjelmassahan aina vieraillaan jonkun paikkakunnan yöelämässä, ja mennään kuvaamaan sinne missä tapahtuu. Ravintola ja sen pihamaa on julkista tilaa, jossa varsinkaan poliiseilta ei kuvaaminen ole kiellettyä.
jee:
mummeli:

pistäkääs tuubiin sitte, kiitos!

Se tulee YLE areenassa ohjelman esittämisen jälkeen, mutta tottakai kannattaa tallentaa ja laittaa Youtubeen. Tulee olemaan klassikkomateriaalia tämäkin.
pastori:
?:
mummeli:

Eikös sarjan asiakkaiden kasvot ole smutattu eikä nimiäkään kerroja, joten siskoksia ei tunnista kuin marginaalisen pieni ryhmä katsojia.

Niin, itse Tusseli ei varmaan tätä puffaa.. Mutta varmasti jollain möläyksellä paljastaa itsensä massiiviseen mediaan jossakin yhteydessä.
mustamaija:
mummeli:

Syytä tarkentasa määrettä: Tässä ohjelmassa "elämäntaiteilijasisarukset" tai "viihdesisarukset" olisi parempi ilmaisu. Taiteilijatyttäret antavat aivan liian kultivoidun mielikuvan ko. henkilöistä.

<< edellinen 1 ... 4 5 6 7 8 ... 113 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €