Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 74

<< edellinen 1 ... 3 4 5 6 7 ... 113 seuraava >>

Huoh

pipsa:
Tylsää.:
Hoh-hoijaa.
Ei täälläkään näköjään enää muuta tehdä kuin levitellään törkyclippejä ja kaivellaaan Tukiaisista IKIVANHOJA juttuja. Olkaa hiljaa tai keksikää jotain fiksumpaa.

Pakko muistaa "IKIVANHAT" jutut. Aikaisemmat velat ja tulevat käräjät. Hiljaa, liiankin hiljaa on oltu. Fiksuinta olisi, jos Johannes vaan maksaisi laskunsa. Amen.

Mitä muitakaan klippejä tuosta voisi levitellä? Pistäs "lähimmäinen" joku
ihana,kaunis,sydämellinen Tuksu-klippi tänne.Minä en sellaista löytänyt.

Ja todella,ikävää,ettei vanhoja tekosia,pahoinpitelyitä ym.voi vaieta kuoliaaksi vaan niistä joutuu ihan oikeasti vastaamaan.

ps.Artsi on taas vissiin tehnyt Tuksulle katoamistempun.Ihanaa Arto,anna sen huudella vaan,mutta älä vastaa!
Mitenköhän kristillisen pääsiäisen (jeesus tota niinku...) keikat on menneet? Makeissa pitkissä iltapuvuissa suoraan lattiaa mopaten?
!1:
pipsa:

ps.Artsi on taas vissiin tehnyt Tuksulle katoamistempun.Ihanaa Arto,anna sen huudella vaan,mutta älä vastaa!

Niin on, kuulin sen tutuilta. Tai oikeastaan eihän se mihinkään kadonnut ole, kyllä sen lähipiiri tietää missä se on, ja sekös tuksua suututtaa.
Sen ex-vaimon, joka on lähestymiskieltoakin uhannut hakea, ei edes tarvitse tietää ex-miehensä olinpaikkaa! Arto ei enää ole yhtään mistään tilivelvollinen Tuksulle, avioero on astunut voimaan ½ vuotta sitten.

Toukokuu tulee pian :D
Voivoi, Jullella on tietsikka paskana ja nukkuu yksin Jollashovissa mutta missä on Tuksu?

Angelikan salainen päiväkirja…

Huom. Seuraava tarina on täysin fiktiivinen, eikä sillä ole mitään yhteyttä kehenkään ihmiseen/ihmisiin. Jos jokin asia tuntuu tutulta, niin kyseessä on vain pelkkä sattuma.

"Rakas salainen päiväkirjani! Hukun projekteihin! Luulenpa, että pelkkä uhkaus Necropolis tuotantoyhtiötä vastaan saa heidät pulittamaan ainakin 50.000 euroa minulle kunnianloukkauksesta. Rakkaalle sisarelleni Jackielle annan peräti 100 euroa ja kerron, ettei enempää tullut. Jackie-ressu on niin tyhmä, että uskoo mitä sanon. Sille sähköankeriaalle en anna senttiäkään! Kirjoitan sen FC:n seinälle vain jotain ilkeää. Hih!
Lähetin jo kaksi kuukautta sitten YLE:n pääjohtajalle useita ohjelmaformaatteja jotka haluan toteuttaa tänä ja tulevina vuosina. Ihmettelen miksi hän ei ole vielä vastannut?! Ehkä hänen kateellinen sihteerinsä (varmaan yksi kärpistä??!!) on napannut viestin, eikä anna ihania ideoitani YLE:n pääjohtajalle. Parasta laittaa hänellekin tulikivenkatkuinen viesti ja uhata oikeudella. Eiköpä sitten hymy hyydy ja hän kiltisti kiikuttaa ohjelmaformaatit YLE:n johdolle! Hah!
Minulla on monta upeaa ideaa....olen varma, että kaikki toteutuvat ja saan pelkistä sopimuksista miljoonia. Lisäksi vaadin 20.000 euron kuukausipalkkaa, sillä tulen varmasti nostamaan katsojalukuja ja korketasoiset ohjelmat kohottavat YLE:n ohjelmien tasoa.

1. "Matkalla Angelikan ja Jackien kanssa". Tässä ohjelmassa minä ja Jackie matkustaisimme suoraan pitkin maailmaa loistohotelleissa asuen. Emme aluksi kertoisi missä milloinkin olemme. Minä olisin tietenkin ohjelman tähti! Ohjelman loppuvaiheessa olisi hurjan jännittävä kilpailu, missä tavitset saisivat arvata asuinpaikkamme! Vastaajien keskuudesta arvottaisiin yksi onnekas joka saisi ilmaisen Tallinan -risteilyn! Voisin neuvoa sen boutiquen mistä ostin niitä ihania gransseja. Heh! :) Oikea vastaus paljastettaisiin vasta seuraavassa jaksossa, jolloin olisin Jackien kanssa jo uudessa maassa! Aivan ihana formaatti! Luonnollisesti YLE maksaisi kaikki ja saisimme käyttörahaa vaikka 20.000 euroa kuussa.
2. "Meikkikoulussa Angelikan ja Jackien luona". Tämä ohjelma olisi sellainen, että joku tavis - vaikka Siwan kanssa Kontulasta - kutsuttaisiin muuntautumisleikkiin. Jackien pukisi hänet ja minä meikkaisin! Näin tavikset oppisivat vähän suuren maailman tapoja. Meiltä onneksi löytyy ihania vaatteita kasapäin kotoa ja voin käydä ostamassa lisää jostakin seksikaupasta. Meikattava saisi tietenkin pitää meikkinsä, mutta ei tietenkään saisi hienoja asujamme ja aitoja kenkiämme - käsilauluista puhumattakaan.
3. "Kirjallinen tunti Angelikan ja Jackien kanssa". Olisin valinnut joka viikko jonkin Angelika-kirjan (tai vastaavan) ja keskustelisimme siitä tunnettujen, sivistyneiden suomalaisten kanssa. Sarjan ensimmäisessä osassa vieraana voisi olla vaikka presidentti Niinistö?! Olen varma, että hän tulisi ohjelmaani, sillä äänestinhän suoraan häntä. Tällainen sivistävä keskusteluohjelma saisi varmaan suuret katsojamäärät!
4. "Oletko narsistin ja psykopaatin uhri?" Tämä olisi sellainen sivistävä psykologinen keskusteluohjelma minne kutsuttaisiin taviksia kertomaan kokemuksistaan. Minä asiantuntijana voisin kertoa oman helvettini. Näin ihmiset oppisivat huomaamaan narsistit ja psykopaatit jo hyvissä ajoin.
5. "Tanssii Angelikan ja Jackien kanssa." Tässä ohjelmassa studioon kutsuttaisiin pari tunnettua julkkista ja joille minä ja Jackie opettaisimme glamourtanssin salat. Kutsutut julkkiset voisivat olla joko miehiä tai naisia. Sen aion kyllä YLE:n pääjohtajalle sanoa, että miesten on oltava karismaattisia ja varakkaita. Lisäksi vieraiden olisi oltava akateemisesti
koulutettuja. Minä voisin pravuurina esittää uusimpia koreografioitani.

Tässäpä nämä ihanat ohjelmaformaattini! Olen varma, että saan YLE:n huomion heräämään. Kun tuntuu, että jostakin kumman syystä muut tuotantoyhtiöt vierastavat minua?! No...olen heille ilmeisesti liian näyttävä nainen. Heh! :) Odotan jo innokkaasti sopimusten allekirjoittamista! Haluan ehdottomasti, että rakas sisareni Jackie olisi mukana jokaisessa eri ohjelmassa, mutta hänen palkkionsa
pitäisi maksa

Mitäs nyt Joleene ?

Ei löydy edes volttia tekemällä uutta pakoputken rassaajaa.
Tässäpä nämä ihanat ohjelmaformaattini! Olen varma, että saan YLE:n huomion heräämään. Kun tuntuu, että jostakin kumman syystä muut tuotantoyhtiöt vierastavat minua?! No...olen heille ilmeisesti liian näyttävä nainen. Heh! :)

Ja nämä ohjelmathan varmasti kestäisivät satoja tunteja!!11!!1!! LOL
missä on pääsiäiskeikkakuvat?? missä, veikö trulli ne? vaiko trolli!

ei varmaan ole Tunkeroinen vielä 10.4

ansaitulla lepolomalla molemmat

Missämissä:
Voivoi, Jullella on tietsikka paskana ja nukkuu yksin Jollashovissa mutta missä on Tuksu?

Älä nyt hullujas puhu.
Jullehan on Tuksun ja heidän ystävien kanssa viättämässä sit Pääsiäistä, että et tota jäivät varmaan pariks päiväks viälä sinne tosi hianoon, se on Rantasipi tämmönen kylpylähotelli niinku, keikan jälkeen lepäämään ja rentoutumaan.
oi aikoja:
Von Näätämö:
Johanna keskivertoa tiukemmassa tentissä '09:
http://www.radiorock.fi/ajankohtaista/juuri-nyt/node/70363

Jessus että se on TYHMÄ!

Eikä ole, vaan hyvä ihminen:

Dolls-päiväkirja 9.5.09 7:08 am
"Mä aoin kirjoittaa oma elämäkera kirjan, jossa käyn läpi koko mun elämä historia. Nyt siirrytään satiinilakaiden väliin. On olemassa pahansuopia ihmisääti mutt n olemsssa myös hyviä ihmisi, kuten Johanna ja Jullia"

muisteltavaa…

Tunkiot missään kylpyssä oo…

Julia Tukiainen
2 tuntia sitten
kai tämä pääsiäinen menee näin nukkumallakin...mun kone on sitten rikki, jos alkaa ihmetyttää missä mä olen.

Hih heh

Helpottaisi varmaan Tuksua jos vaan reilusti myöntäisi,että Arto on ollut aidointa mitä sillä on koskaan ollut.
Siksi se kuitenkin yhä Artsia jahtaa ja haikailee!

”Muutan ulkomaille”

"Kohuleidi Johanna Tukiainen kertoo Hymylle lähettämässään tekstiviestissä harkitsevansa muuttoa Tukholmaan.

-Elämäni Suomessa on pilattu paskajulkisuudella, Tukiainen pamauttaa.

-En jaksa tätä lyttäämistä enää. En ansaitse sitä. Olen hyväsydäminen ja älykäs ihminen, joka ansaitsee paljon enemmän elämässä. Olen ihan loppu, hän huokaisee Hymy-lehdelle.

Neitokainen on harkinnut myös Kaliforniaan muuttamista."

Hymy vuonna 2009.

Onko kukaan laskenut, että monestiko sotanorsu on ilmoittanut muuttavansa
ulkomaille? Tässä on mainittu Ruotsi ja tietenkin Kalifornia. Ei tainnut tulla muuttohommista mitään?

Jepe

pastori:
Haisunäätä:
minävaan:
Olisko tämä jo viimeinen tuksuvolli? Eikö me keksittäs jo jotain freesimpää näädittävää?

Mitään clamyyriä enää koko Tukiaisessa! Ihme nuhru! Otetaan hatkat!

NOT. Me ollaan näätiä, eikä mitään rottia jotka jättävät uppoavan laivan.

Te ootte kyllä paremminkin sekopäisiä itseenne kyllästyneitä rääväsuisia akkoja jotka puhuvat Tuksun suulla huomaamatta sitä itsekään.

Ollakko Tuksu vaiko Näätä? Siinäpä pulma kun eroa ei huomaa. Molemmat yhtä ylpeitä itsestään ja tekemisistään.

Huomenta

Mieluummin näätä kuin Tuxu.
Kuka maksaa?

Mia Mari Tukiainen
Barcelona kutsuu ? ja uudet seikkailut elämässä ?
Tykkää · · 5 tuntia sitten

Ihan OT, tuli mieleen tällainen juttu.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/espanjaan-valuu-seksituristeja---nuoret- miehet-kayvat-bordelleissa-kuin-diskoissa/art-1288460531893.html
Aamuyöllä on ollut vauti päällä!

Mia Mari Tukiainenjulkaisi kohteessaJulia Tukiainen
Julia, varo näätiä!!!! Oletko kuullut Raamatun lauseen varoituksesta, jossa sanotaan " he ovat susia lampaiden vaatteissa" petoja jotka raatelevat kappaleiksi???? Löysin ystäväpiiristäsi naisia, jotka ovat esittäneet kauan olevansa sun "läheisiä ja ihania ystäviä", he ovat oikeasti stalkkaajia, eivätkä millään tavalla halua mitään hyvää eivätkä ole aitoja, he levittävät kaikki henkilökohtaiset tiedot eteenpäin!!! Olen varoittanut aiemminkin, Facebookissa tosin vaikeaa tietää kuka puhuu totta, koska tää paikka on täynnä kaksinaamaisuutta. Mäkin oon mennyt lankaan monta kertaa. Mutta rakas Julia kun luet tämän viestin, usko nyt! Älä avaudu tuntemattomille ihmisille yksityiselämästäsi, vaikka he esittäisivätkin sun suurta ja luotettavaa "ystävää" !!!!!!! Johanna
4 tuntia sitten

Oliko se satakiloinen Hunks vai satakiloinen Tunks?

¤|¤:

Julia, varo näätiä!!!! Oletko kuullut Raamatun lauseen varoituksesta, jossa sanotaan " he ovat susia lampaiden vaatteissa" petoja jotka raatelevat kappaleiksi???? Löysin ystäväpiiristäsi naisia, jotka ovat esittäneet kauan olevansa sun "läheisiä ja ihania ystäviä", he ovat oikeasti stalkkaajia, eivätkä millään tavalla halua mitään hyvää eivätkä ole aitoja, he levittävät kaikki henkilökohtaiset tiedot eteenpäin!!! Olen varoittanut aiemminkin, Facebookissa tosin vaikeaa tietää kuka puhuu totta, koska tää paikka on täynnä kaksinaamaisuutta. Mäkin oon mennyt lankaan monta kertaa. Mutta rakas Julia kun luet tämän viestin, usko nyt! Älä avaudu tuntemattomille ihmisille yksityiselämästäsi, vaikka he esittäisivätkin sun suurta ja luotettavaa "ystävää" !!!!!!! Johanna
4 tuntia sitten

Niin, Julia. Avaudu sen sijaan rakasparasihanimmalle sisarellesi, joka pimittää keikkapalkkiosi ja käärii sinut mattoon.

Viisas isosisko neuvoo

No voi vittu! Facebook-ystävä! Mitä helvetin ystäviä ne sellaset on, joita ei ole koskaan edes nähnyt? On nää yksiä perkeleen tampioita!

Järki käteen

Tuohivirsu:
No voi vittu! Facebook-ystävä! Mitä helvetin ystäviä ne sellaset on, joita ei ole koskaan edes nähnyt? On nää yksiä perkeleen tampioita!

Toiset keräilee niitä "ystäviä", se on muka hienoa kun niitä on paljon.
Normaali ihminen ottaa ystäväkseen vain sellaisia, jotka tuntee edes jotenkin jostain yhteydestä. Useimmat ymmärtävät olla tarkkoja yksityisyydestään, eivätkä ota ketä hyvänsä randomeja tyyppejä fb-kavereikseen.
Upea, akateeminen perhetausta:
¤|¤:

4 tuntia sitten

Niin, Julia. Avaudu sen sijaan rakasparasihanimmalle sisarellesi, joka pimittää keikkapalkkiosi ja käärii sinut mattoon.

Niin! Ja se ihanaparassisko sitten päättää, mitkä Julian asiat ei ole niin yksityisiä, että ne voi kertoa julkisuuteen. Niinkuin mm. taannoisessa Tuksu-tv:ssä se kertoi Julian orgasminsaantivaikeuksista. Sellaiset asiathan eivät millään lailla ole yksityisiä.

Kuihtuvan kuuluisuuden kurimus

Johanna Tukiainen oletko sinä tyhmä? Sinulla oli kaikki "kohujulkkis" palikat käsissäsi,mutta sössit sitten pahimman kautta. Pienempää suuta ja vähemmän tekoja,siihen hiukkanen ripaus salaperäisyyttä,mikä liittyy myös mies-asioihisi,olisit voinut onnistuakin. Nyt on vaikeaa kohottaa imagoasi,se tulee kestämään vuosia,saavuttaa uskottavuus. Usko minua,tiedän mistä kirjoitan,olen itsekin julkisuudessa,en viihdealalla kuitenkaan. Siskostasi en kirjoita riviäkään. Luulin aluksi että vedät jotain roolia,kunnes tapasin sinut luonnossa ja olit ihan pihalla,juttuinesi, vakuutuin,että olet juuri sellainen kuin ihmiset sinut myös näkevät. Katsoin sen Enbusken talk-shown, enkä pitänyt näkemästäni. Aikuinen ,vastuuntuntoinen ihminen ei selittele mokailujaan,vaan ottaa teoistaan vastuun ja myöntää virheensä sekä osaa pyytää anteeksi,vilpittömästi. En havainnut sinussa pientäkään katumuksen merkkiä.Tämä olkoon ensimmäinen ja viimeinen kirjoitukseni täällä,ystävä kertoi tästä palstasta,kun keskustelimme ilmiöstä: Tuksu.

Matala meri laulu uhkaa kaataa koko pääsiäisen?!!?!

¤:

4 tuntia sitten

Sentään jotain kivaa pääsiäisen viime metreillä. Mutta täytyy sanoa että hemaisevat upeat rakkaat agape rakkauden hedelmät pettivät minut kyllä pahan kerran tänä pääsiäisenä. Matalaa meri laulua soiteltu jo useampi päivä ja vielä SUORAAN keskellä lomia?!?!?!!!11.

Pitääkö tässä lähteä viemään pari kassia eurosopperia takilatien oven taakse jotta saataisiin vähän vauhtia hemaiseviin?

<< edellinen 1 ... 3 4 5 6 7 ... 113 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €