Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 74

1 2 3 ... 113 seuraava >>

Johanna Tukiainen, vol. 74

Uusi volli alkaa tästä.
Hyvää pääsiäisen aikaa jokaiseen residenssiin!
Mode
egaaaaaaaaaaa

U

Miksi näitä volleja pitää olla? Kun kuitenkin moderoija jarruttaa,bannaa ym.kirjoittajia,niitä kärkevimpiä...eikö olisi viisasta lopettaa Johanna Tukiainen vollit tyystin? Kun joka vollissa haukutaan rajusti,pengotaan ja vedetään perhekin esiin. Sairasta!
U:
Miksi näitä volleja pitää olla? Kun kuitenkin moderoija jarruttaa,bannaa ym.kirjoittajia,niitä kärkevimpiä...eikö olisi viisasta lopettaa Johanna Tukiainen vollit tyystin? Kun joka vollissa haukutaan rajusti,pengotaan ja vedetään perhekin esiin. Sairasta!

Joo?

Tuksu

Mistäs ne edelliset voi katsoa , olen uusi täällä?

Johannan kirjoitukset

cunext:
U:

Joo?

Miksi Johanna saa kirjoittaa ja tehdä ihan mitä tahansa soopaa eikä mikään taho pysäytä häntä? Auttaisiko se tosiaan edes jotenkin, jos meistä itse kukin lopettaisi kaiken kommentoinnin. Pysähtyisikö "tehdas"?
Moderoija:
Uusi volli alkaa tästä.
Hyvää pääsiäisen aikaa jokaiseen residenssiin!
Mode

Kiitos! Ja hyvää pääsiäistä myös Modelle, kuten myös muillekin täällä viihtyville!

kohti Korpilahtea

Tuksulla tänään keikka Korpilahdella. Tai sitten se oli 07.03. kuten Dolls-päiväkirjassa mainitaan.

Mitään paikkaa Tuksu ei keikalleen mainosta. Onko Korpilahti niin pieni paikka, ettei siellä ole kuin yksi yökerho, joka on Tuksun tasoa.
Löytääkö ulkopaikkakuntalainen sen helposti?

Josko

Tela:
Mistäs ne edelliset voi katsoa , olen uusi täällä?

näitä Tuksuvolleja tarkoitat niin tässä Julkkikset-osastossa on 73 Tuksuvollia ennen tätä. Ei kun lukemaan:))

Hyvää Pääsiäistä ja niinku tota, että et tota.

Juu, Pääsiäistä vain kaikille!

Ja kuten tiedämme:
No siis Pääsiäinen. Mä oon kristitty ja mä tuun myös uskovaisesta perheestä et Pääsiäisellä on siinä miälessä niinkun hengellinen sanoma mulle, että et tota. Se oli oli Jeesuksen, Jeesuksen tota. Ää. Tää liittyy ni Jeesukseen ja Jeesuksen ristiinnaulitseminen ja ja näi. Et et tota se se on niinku se ensimmäinen niinku asia, joka mulle tulee. Ja mitä mä oon Pääsiäistä viättäny suurimmaks osaks mun elämän aikana, ni on ollu läheisten ja rakkaiden kanssa ja...
... taas:

Juu, Pääsiäistä vain kaikille!

Ja kuten tiedämme:
No siis Pääsiäinen. Mä oon kristitty ja mä tuun myös uskovaisesta perheestä et Pääsiäisellä on siinä miälessä niinkun hengellinen sanoma mulle, että et tota. Se oli oli Jeesuksen, Jeesuksen tota. Ää. Tää liittyy ni Jeesukseen ja Jeesuksen ristiinnaulitseminen ja ja näi. Et et tota se se on niinku se ensimmäinen niinku asia, joka mulle tulee. Ja mitä mä oon Pääsiäistä viättäny suurimmaks osaks mun elämän aikana, ni on ollu läheisten ja rakkaiden kanssa ja...

Ethän sitten juo liikaa, kulta pieni. Muistathan sen, älä ota liikaa, kultaseni. Lupaathan? Ettet mene sekaisin, voi tulla pipi. (Hyvä Enbuske, olet v*tun nero!)

Hyvää pääsiäistä kaikkiin keskusta- ja merenrantaresidensseihin.
eikö oo mitään infoa sipoon keikasta? Totetuiko?

onko kokemusta seiniin piirtelystä ja muusta merenrantaresidenssin glamourista tapiseerauksesta

Tajusin just että mullakin on merenrantaresidenssi :D Tosin ei ole yli 40 vuotta naimisissa olleiden vanhempieni omistama, jotenka ei kovin glamour. Mutta vois tietysti sisustaa kakkakattilalla, numeroilla ja muilla glamoureilla teksteillä seiniä. Ja äkkiäkös mä vielä lisäks vaatteet lattialle tempasen. Pysyyköhän vesiväri seinässä yhtä hyvin kuin öljyväri?

On suuri sun rantas hamraus

Minullakin on sisustusongelmia: Millainen rasva sopii parhaiten tietokoneen näytölle kaadettavaksi?

Juhannusjuhlat

Tuleekohan se juhannuskäärylejuttu käsittelyyn Helsingin käräjäoikeudessa toukokuussa muiden juttujen kanssa,vaikka tekopaikka ei ole Helsinki?

Kirjoilla olo

Saako Suomessa jokainen itse päättää,missä osoitteessa on kirjoilla? Voinko tosiasiallisesti asua vakituisesti osoitteessa A, mutta olla kirjoilla osoitteessa B, jossa vain käyn joskus?
Aito pesupallomekko:
Minullakin on sisustusongelmia: Millainen rasva sopii parhaiten tietokoneen näytölle kaadettavaksi?

Oikeastaan mikä vaan toimii, loukaste serla henkisenä tukena ehkä paras. On hyvä katsoa kuitenkin, ettei näppäimistä sotkeudu. Muuten voi ensi yön FC:n psykolootti-huntti (joko pakeneminen tai metsästys-riippuu muna ja oikeustaistotilanteesta) olla vaikeampi toteuttaa. Siirrä se siis sivuun. Paras näyttö sotkettavaksi on tietysti maailman parhaan tietokoneen äplmäk.

Huomenta

Aukeaako huomenna nettikauppa? Montako kuluvan vuoden kiiltäväpintaista kalenteria voi tilata kerralla?
...mstä olikaan kotoisin kolmannen pikkusiskon tyttöystävä?...
MM:
Aukeaako huomenna nettikauppa? Montako kuluvan vuoden kiiltäväpintaista kalenteria voi tilata kerralla?

Ei, Jumal´auta! Siis toi nettikauppa on tosi hyvin keksitty näin aamusta! Meinasin tippua sängystä! Saisko vielä jotain omaperäistä vaikka luputiineistä tai muista loppuun kalvetuista aiheista?
Kuka tietää?:
Tuleekohan se juhannuskäärylejuttu käsittelyyn Helsingin käräjäoikeudessa toukokuussa muiden juttujen kanssa,vaikka tekopaikka ei ole Helsinki?

en usko. En oo ainakaan kuullu et satakiloinen hunksi olis saatu kiinni.
Hyvää kristillistä niinkutotapäivää kaikille!

Vesivärit vs. öljyvärit

"Pysyyköhän vesiväri seinässä yhtä hyvin kuin öljyväri?" Jos kotona on tapetit, niin vesiväri pysyy ihanan hyvin suoraan seinissä. Jollaksen residenssin raiskauksessa Jolenen oli korostettava, että kaikki seinät töhrittiin "Jullen omilla öljyväreillä" (ts. näädät eivät osaa maalata, koska heillä ole oljyvärejä, kuten sotanorsullakaan ei ole).
Kun laatikoita tyhjentää vuoteelle, on syytä jättää lastulevylipaston päällä oleva pölyttynyt rihkama paikoilleen. Näädät eivät osanneet arvioida Tiimarin rihkaman erittäin suurta glamourarvoa. Oli hienoa, että jopa poliisit ja tunkeron yksityisetsivät huomasivat tapahtuneen olleen suoraan kodin raiskaus - ei suinkaan tavallinen ilkivalta. Kviinille ja koomalle tapahtuu aina kaikkea glamööristä. Kyllä käy kateeksi!
Joko kanyylimurhaaja tai kodin raiskaajat on saatu kiinni? Olisi voinut Enbuske kysäistä vaikka viitisen kovaa kysymystä. Enbuskena olisin pyytänyt Angelikan pukeutumaan siihen 5500 euron iltapukuun - ja näyttämään glamööristä vetoketjua selässään. Siten Angelika olisi voinut todistaa, että on todella laihduttu ja vetoketju toimii ja se on helppo sulkea. Tosin epäilen, että se MM-neulepusoro olisi ollut selän ja avoimen/rikkinäisen vetoketjun suorana.
Angelikan mukaan Enbuske pyrki puhumaan päälle. :) Hyvä, että Enbuske katkaisi tunkeron jaarittelut, sillä muuten mukaan olisi tullut akateeminen koti, malaria, narsismi ja psykopatiakin.
Olisko tämä jo viimeinen tuksuvolli? Eikö me keksittäs jo jotain freesimpää näädittävää?

Jaahas

http://www.iltalehti.fi/digi/2012040715424690_du.shtml

Kyllähän tässä kampanjassa olisi pitänyt käyttää suomalaista, Suomessa syntynyttä aitoa hetero-blondia!

1 2 3 ... 113 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €