|
Johanna Tukiainen, vol. 73
|
|
27.3.12 16:24
Moderoija
|
Johanna Tukiainen, vol. 73
Uusi volli alkaa tästä.
Ja koitetaan nyt olla tekemättä niitä diagnooseja suuntaa jos toiseen.
Mode kiittää!
|
|
27.3.12 16:27
Eka (vierailija)
|
|
|
27.3.12 16:27
Ei naurata enää (vierailija)
|
Edellisestä vollista leikattu
x: "Siitä olisi voinut saada ihan sympaattisen dokumentin ihmisestä, joka tekee työtä jota rakastaa ja jättää yleisölle hyvän mielen joka kerta. Tällaista kuvaa ei kuitenkaan jäänyt, ja se on päähenkilöiden vika."
Totta. Jos sisarukset olisivat olleet kilttejä, hymyileviä ja raittiita, niin heistä olisi tullut aivan myönteinen kuva. Sisarukset jotka pitävät työstään ja yleisö pitää heistä. Keikat tuntuivat olevan vastenmielisiä "kun pitää esiintyä rahvaalle". Ylimielisyys ja katkeruus tulivat esiin hyvin voimakkaasti…..
Tavallaan totta, mutta sitten palataan taas siihen perusongelmaan, että Johanna on todella heikkotasoinen esiintyjä. Hyväkäytöksisellä ja siistillä Johannalla ei olisi minkäänlaista uraa viihdyttäjänä tai julkisuuden henkilönä. Vaikka JT olisi kuinka mukava ja positiivinen tyyppi, niin hän on joka tapauksessa aivan täysin väärällä alalla. Tuksu on se joka myy ne keikat. Ei ketään kiinnosta Johanna Tukiaisen laulu- ja tanssishow. Mitä törkeämmin Tuksu käyttäytyy ja mitä pahemmalta hän näyttää, sitä enemmän hänellä on keikkaa. Kuten se Kouvolan keikkajärjestäjä sanoi katastrofin jälkeen: yleisö sai sen mitä tuli katsomaan.
Tavallaan on siis ihan turha miettiä, että millainen reality tulisi jos Tuksu olisi kiltti, raitis ja hymyilevä. Sitä realityä ei olisi ikinä tehty, koska ketään ei kiinnostaisi kyseinen ihminen. Tuksu on oikeilla jäljillä sanoessaan että ”keikka ei myisi jos hän leikkaisi tukkansa ja värjäisi sen ruskeaksi.” Jos tukkaa laajentaa vertauksena koskemaan koko olemusta ja käytöstä, niin hän on täsmälleen oikeassa.
Tosin tällä ei ole kauheasti väliä, koska nyt ei enää näytä Tuksun keikatkaan myyvän. Viime syksyn kiertue oli uran huipentuma. On jälleen palattu vanhojen hyvien Dolls-aikojen ”keikka ehkä kerran kuussa” meininkiin.
|
|
27.3.12 16:39
Tytsy (vierailija)
|
Totuus
Johanna, tv ohjelmassa näit ehkä jo vilauksen siitä, millaisena suomen kansa on nähnyt sinut jo pidemmän aikaa. Kansalle siinä ei ollut juurikaan mitään uutta, hyvä jos kerrankin näet itsesi sellaisena kuin olet.Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, saatikka tunnin mittainen tv ohjelma...
|
|
27.3.12 16:41
TV5 (vierailija)
|
VIIDES!!
TV5 ON PARAS!!!!!!!!!!
|
|
27.3.12 16:48
pampers (vierailija)
|
Vauvavolli! Eiköpä laskettu aika alkais olla tuossa Pääsiäisen / Vapun kieppeillä?
|
|
27.3.12 16:48
Jeps (vierailija)
|
Kuten tuksu sanoi, niistä Marokon kuvista huomaa, että ei ole ruma ja lihava nainen. Yhdessäkin kuvassa oli kaksi kaksikyttyräistä lerppuhuulista kamelia, toinen maassa, toinen selässä, kummallakin ilme, että kohta sylki lentää.
|
|
27.3.12 16:57
piirimyyjä (vierailija)
|
Keikkamyyjä
Tuksu on saanut neuvoteltua itselleen uuden ammattitaitoisen ja kokeneen keikkamyyjän:
http://www.youtube.com/watch?v=W6vl--51JNg
|
|
27.3.12 17:05
tanzzi (vierailija)
|
mahtava show
Mä oon miettinyt mikä siinä noiden siskosten "tanssissa" mättää. Molemmilla ainakin on mitä happamin ilme naamalla (eikä se ilme värähdä, oli sitten hidas tai nopea tanssi). Joka kerta kävellään edes takas, heilutellaan käsiä kuin hidastetussa filmissä. Jokainen liike on liian harkittu ja jos se pitäis tehdä nopeammin, olisi takuulla perseellään lattialla.
Joskus satuin vilkaisemaan ohjelmaa tanssi peppu pieneksi, siinähän todella ylipainoiset ihmiset tanssivat. Se tosiaan näyttää enemmän tanssilta, kuin näiden showtanssijoiden kävely. Olen antanut itseni ymmärtää, että J&J ovat ihan showtanssin ammattilaisia...?
|
|
27.3.12 17:05
demoni (vierailija)
|
|
|
27.3.12 17:19
demoni (vierailija)
|
|
|
27.3.12 17:21
Jeps (vierailija)
|
Tuksuhan voi selittää sen nelisatakiloisen olemuksensa niinkuin viimeksikin, olen raskaana! Joten Vauvavolli olkoon.
|
|
27.3.12 17:28
Muistanko oikein? (vierailija)
|
Eikös tuo Ripatti ole ollut joskus Tuksun asianajaja? Jossain pahoinpitelyjutussa?
|
|
27.3.12 17:32
wertytre (vierailija)
|
qhey5
Tuksu oli joskus kallion alamaailmaan piireis.
|
|
27.3.12 17:35
apupappi (vierailija)
|
Muistanko oikein?: Eikös tuo Ripatti ole ollut joskus Tuksun asianajaja? Jossain pahoinpitelyjutussa?
Niin minäkin muistelen, nimi kuulostaa tutulta tuksuyhteydessä.
Tuksullahan tätä narkomaaniporukkaa kavereina kuten myös eräs santtukauppias.
Kaikkihan ovat tottakai syvästi uskonnollista väkeä.
|
|
27.3.12 18:02
Roger Rabbit (vierailija)
|
Mjääh!
Johannalla oli tilaisuus - oma reality TV, mutta sössi itse sen. Turha enää kerjätä yhtään mitään muuta sponssia. Toki, jos on ylimääräistä rahnukkaa voi hyvinkin myydä "glamourvuodet" jollekin instanssille. Nyt rupee jo kuitenkin puntti tutisee, joten Johanna Hello Kitty-roinat matkalaukkuun ja Run for your life johonkin ulkomaaseen, sekä pidä matalaa profiilia oikeudenkäyntiin asti.
|
|
27.3.12 18:04
Ohhoh (vierailija)
|
Pakko sanoa, että millä lihaksella nuo tukiaisen siskokset alivarvoivat maksavaa yleisöään, olkoonkin, että ne on vain kännisiä nuoria. Kai kaikki esiintyjät nyt edes yrittävät miellyttää yleisöään, että saisivat toisenkin keikan, mutta nämä kaksi ylimielisyyden kuningatarta eivät edes viitsi. Kyllä Suomi on ihanne keikka maa, ihmisille jotka eivät edes osaa mitään.
|
|
27.3.12 18:07
:D (vierailija)
|
Ohhoh: Pakko sanoa, että millä lihaksella nuo tukiaisen siskokset alivarvoivat maksavaa yleisöään, olkoonkin, että ne on vain kännisiä nuoria. Kai kaikki esiintyjät nyt edes yrittävät miellyttää yleisöään, että saisivat toisenkin keikan, mutta nämä kaksi ylimielisyyden kuningatarta eivät edes viitsi. Kyllä Suomi on ihanne keikka maa, ihmisille jotka eivät edes osaa mitään.
He ovat ylenkatseellisia, hih,,,,
|
|
27.3.12 18:08
paino eturepussa saattaa haitata paljonkin tasapainoa ”tanssiessa” (vierailija)
|
tanzzi: Mä oon miettinyt mikä siinä noiden siskosten "tanssissa" mättää. Molemmilla ainakin on mitä happamin ilme naamalla (eikä se ilme värähdä, oli sitten hidas tai nopea tanssi). Joka kerta kävellään edes takas, heilutellaan käsiä kuin hidastetussa filmissä. Jokainen liike on liian harkittu ja jos se pitäis tehdä nopeammin, olisi takuulla perseellään lattialla.
Joskus satuin vilkaisemaan ohjelmaa tanssi peppu pieneksi, siinähän todella ylipainoiset ihmiset tanssivat. Se tosiaan näyttää enemmän tanssilta, kuin näiden showtanssijoiden kävely. Olen antanut itseni ymmärtää, että J&J ovat ihan showtanssin ammattilaisia...?
Niinpä. Ihmettelen tunkin alakerran kankeutta. Yläkroppa kyllä taipuu, mutta jalka ei nouse eikä lihasvoimaa ole. Siksi lattioita mopataan ahkerasti. Tuon tanssiohjelman osallistujat selvästi on lahjakkaita liikkujia ja paino on vain hidaste. Tunkilla taas taitaa puuttua se lahjakkuus ja paino pahentaa asiaa.
|
|
27.3.12 18:09
DD (vierailija)
|
ÖÖÖÖ
Jeps: Tuksuhan voi selittää sen nelisatakiloisen olemuksensa niinkuin viimeksikin, olen raskaana! Joten Vauvavolli olkoon.
Synnyttääkö norsun??
|
|
27.3.12 18:13
x (vierailija)
|
Hoikat sisarukset
"Olen todella raivoissani, olen luonnossa ihan sopusuhtaisessa kunnossa, en millään tavalla edes pyöreä, samoin Julia, hän on ihan hoikassa kunnossa. Metropoli ryömi kameroineen takanani silloinkin, kun kävelin portaita ylös ja heidän piti kuvata peppuani."
Molemmat siskokset taitavat olla siunatussa tilassa kun ihmiset eivät huomaa heidän hoikkuuttaan? Jullenkin vatsa tavoittelee jo rinnanympäryksen kokoa.
|
|
27.3.12 18:34
Von Näätämö - varmasti narsisti itsekin (vierailija)
|
Jeps: Tuksuhan voi selittää sen nelisatakiloisen olemuksensa niinkuin viimeksikin, olen raskaana! Joten Vauvavolli olkoon.
Johannahan on jo raskaana! Marraskuussa ilmoitettu, eikä ole keskenmenty tätä uusinta. http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/johanna-tukiainen-on- raskaana/
|
|
27.3.12 18:35
njää (vierailija)
|
Ulkonäkö ja käytös
Tuksua kovasti harmittaa, kun tv:ssä näytetään hänestä huonoissa kuvakulmissa otettuja otoksia. Tuksua kovasti taas kuitenkin naurattaa, kun on tullut kännissä tapeltua ja hakattua ihmisiä. Joskus hän jopa toteaa, että toiset ovat hänen lyöntinsä ansaineet.
Mitä tästä voi päätellä? Tuksu ei tajua, että ulkonäkö ei ole kaikki mitä ihmisessä on vaan paljon tärkeämpi on ihmisen luonne. Tuksua on niin kauan jo esineellistetty miesten taholta, että hän on jo itsekin sisäistänyt olevansa pelkkä rapistuva ihmisen kuori. Mitään syvällisempää elämää ei Tuksulla tunnu olevan.
|
|
27.3.12 18:45
Hoh vaan valepukki-tuksu (vierailija)
|
Raskaudet? Muutan pois Suomesta? Olen uskovainen? Demonit vainosivat? Kaikki nää "kortit" on niin nähty ja kuultu.
|
|
27.3.12 19:04
tuottajan poika (vierailija)
|
Kertokaapa yksikin (1) yhteistyäkuvio, jota ei tukiainen olis ihan itse pilannut. Tasan yhtä monta onnistunutta tilaisuutta, kuin ex-kohumanagerilla myytyjä keikkoja siis.
|