Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen vol. 72

<< edellinen 1 2 3 4 ... 112 seuraava >>

Tekevälle töitä löytyy

"Ammattitaitoisella laulaja, pianisti, tanssija, koreografi sekä meikkaaja
Johanna Tukiaisella on pientä työnpuutetta"

Unohtamatta että hän on myös malli ja juontaja. Lisäksi vielä akateemisen, kristityn perheen kuvankaunis nainen jolla on tiukka moraali.
Mun kampaaja (anteeksi, hovikampaajaNI) väitti, että tuksuille olisi oikeastikin ihan ammattilaiset tehneet noita koreografioita joskus - ainut vaan, että kun tollukat on törmänneet vaikeisiin liikkeisiin joita eivät ole osanneet tehdä, ne on vaan tylysti jätetty pois, niin että jäljelle on jäänyt tuota pelkkää tepastelua, kyykkäämistä ja mopin heiluttelua. Ja onhan nuo käsien pyörittelyt ja persiinnotkuttelut pikkuisen sen näköistä meininkiä ettei alun perinkään ole tajuttu liikettä ja sitten kun oma vartalonhallinta on mitä on niin lopputulos on pelkästään hupaisa.

Ja pari viime vuotta ei tosiaan näytä kohdelleen kumpaakaan siskosta silkkihansikkain. Vaikka nuo samat mekot epäilemättä onkin edelleen käytössä. ;)

Lauantai on mättöpäivä

Paljonko Julene saa KELA:sta?:

Unohtamatta että hän on myös malli ja juontaja. Lisäksi vielä akateemisen, kristityn perheen kuvankaunis nainen jolla on tiukka moraali.

JA NUKKEMAINEN!!!!!!

Mikropossuprojekti

Missähän vaiheessa Tuksun mikropossuhankinta on?
Nyt kannattais hankkia niin olis jouluna kinkku pöydässä.
fani:
Ö:
Ammattilaisten tekemä koreografia, eroottissävyinen mutta tasokas. Juuri näinhän tää menee:
http://naurunappula.com/480626

Mun suosikki kautta aikojen on toi käsien heiluttelu -kohtaus. Siis missä niitä ravistellaan.

Se on kyllä hieno liike.
Tässä pätkässä huvittaa myös tuo kun Jullen yläosa alkaa vahingossa valua ja isosisko rynnistää paikalle rullaillen omansa vyötärölle saakka. En osaa vieläkään sanoa koittaako se esittää että valuminen oli tarkoituksellista, vai pitääkö äkkiä näyttää pikkuisen enempi kuin sisko.

Kauhea kun Julian liikuskelu näyttää elegantilta heti kun Johanna tulee töksöttelemään vierelle!

Päivän piristyksiä … .

http://talonmiesjulmajj.blogspot.com/2012/03/tukiaisen-torayksia.html

Ei pystynyt kirjoittajakaan lukemaan Johannanlukemaan pidemälle.
Lukija vaan:
http://talonmiesjulmajj.blogspot.com/2012/03/tukiaisen-torayksia.html

Ei pystynyt kirjoittajakaan lukemaan Johannanlukemaan pidemälle.

En pystynyt minäkään lukemaan kirjoittajan kirjoitusvirheitä vilisevää tekstiä. Yhdyssanat...

sorja keiju vauhdissa:
Ö:
Ammattilaisten tekemä koreografia, eroottissävyinen mutta tasokas. Juuri näinhän tää menee:

Tämän päivän tilanteessa ei kannata naureskella tuolle esitykselle, niin priimaa se on verrattuna lavatyöskentelyyn männä vuonna.

No jos tätä katsoessani tunnen suurta myötähäpeää, niin mitähän tuntisin jos tuon saman näkisin vaikka tänä vuonna.

Tuksun opiskelu

Puhuuhan Tuxu sujuvasti ruotsia ja miammisen englantia. Lisäksi oman deitti-ilmoituksensa mukaan joitakin lauseita epsanjaa ja udinkieltä.

Hallelujaa

Tänään sitten kolisee Helsingissä, tarkoittanee kaatuilua. Mahtava show varmasti. Mahdollisuus muutokseen jossa lönkyttely vaihtuu kaatuiluun. Vihannes hehkuttaa fasessa.
Ja huomenna edessä lähtö Casablancaan ja Pariisiin?

Henki päällä

Ootteko käyneet koskaan livetsöördaajien kokouksissa? Mä olen ja se oli eka ja vika kerta, järkyttävää menoa....mun mielestä kristillisyys kaukana. Henki oli läsnä,mutta mikä henki? Show meininkiä,herkkähermoiset ottavat tosissaan. Ei tee kenenkään psyykkeelle hyvää ja tuota humpuukia koko tuksu-klaani kannattaa...kertookin paljon "arvoista". Jos ette usko,käykää katsomassa.
Ristitty pakana:
Ootteko käyneet koskaan livetsöördaajien kokouksissa? Mä olen ja se oli eka ja vika kerta, järkyttävää menoa....mun mielestä kristillisyys kaukana. Henki oli läsnä,mutta mikä henki? Show meininkiä,herkkähermoiset ottavat tosissaan. Ei tee kenenkään psyykkeelle hyvää ja tuota humpuukia koko tuksu-klaani kannattaa...kertookin paljon "arvoista". Jos ette usko,käykää katsomassa.

En oo käynyt, eikä kiinnosta. Netistä voipi katsella. Mä luulen et ei tuksu oo oikeesti uskossa,se on vaan sen läppää,ku moni jenkkijulkkis sanoo niin.
Da daa:
Ristitty pakana:

En oo käynyt, eikä kiinnosta. Netistä voipi katsella. Mä luulen et ei tuksu oo oikeesti uskossa,se on vaan sen läppää,ku moni jenkkijulkkis sanoo niin.

Aah, että toi Håkan on niiiiin rehellisen autokauppiaan näköinen.

f

Mitä luulisitte jos Johana olisi Pinokkio,olisiko pitkä nenä?

Lions Club

Lionsklubin tärkein kiinnostuksen kohde on oma lähialue ja asuinyhteisö, jossa heikompiosaisia on paljon. Lionsklubien aktiviteetteja ovat mm. paikallisten lasten- ja vanhuskotien auttaminen, stipendien jako kouluissa, sotaveteraanien auttaminen, vanhusten kotien kunnostaminen.

Taitaapa klamourprinsessalta kiinnostus lopahtaa äkkiä, kun ei tiedossa olekaan ulkomaaseen matkoja, vaan joutuu tavallisten harmaiden kansalaisten hyväksi työskentelemään - ja palkatta!
sillä on leijona horo(s)kooppi ja aino leijonanharjahiuskuontalo, lisäksi raappii kuin naarastiikeri, kyllä näillä meriiteillä pitää päästä lionsklubbeniin.

Lions Lady

Lionsit, amnestyt ja punaiset ristit, just joo. Kaikki ei ihan auennut tosta plöräyksestä esim.samat avaimet minun kanssa samaan asuntoon.Niin kummallakos ne avaimet sit oli kun Aerto oli katoillut?
Pappamuratti istuu tuntitolkulla kynttilän edessä,huolestuisin kyllä isäni puolesta,mut mitäs tosta. Suklaata vaan ylle ja elämä hymyilee.
Sus Domestica:
Missähän vaiheessa Tuksun mikropossuhankinta on?
Nyt kannattais hankkia niin olis jouluna kinkku pöydässä.

Sikamakkeeta rakkautta!

http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2012022215237826_hu.shtml
Upea Julia:
Paljonko Julene saa KELA:sta?:

JA NUKKEMAINEN!!!!!!

Oikea barbarelli!

http://www.geekologie.com/2010/06/a-whole-lotta-role-model-barbi.php
"Pidän pehmeistä ja upottavista sängyistä, sellainen jenkkityylinen sänky minulla on Jollaksessa."
Taisi olla yhden hengen perus-joustinpatja. Uppoohan siihenkin kun on massaa tarpeeksi.

blogi aivopieru

"No Jollakseen päästyäni pääsin rentoutumaan oikein kunnolla, täällä palaa kynttilät jokapaikassa isoäitini muiston kunniaksi ja isäni istuu tuntikausia hänen kuvansa edessään ja viettää suruaikaa.

Laitoin hyväntuoksuisia suitsukkeita palamaan, menimme Julian kanssa saunomaan, jossa teimme kokovartalokuorinnan ja sen jälkeen pesin ihoni aivan ihanan suklaan tuoksuisella shower geelillä “Chokomania” jonka Julia osti Body Shopista, huomenna menen ehdottomasti ostamaan koko suklaantuoksuisen setin! Se on aivan ihana!" parasta tukiaista, aina saa paskastakin edes vähän glämouria
Hyvältä näyttää jos nykyiseen vertaa:
sorja keiju vauhdissa:
Ö:

Tämän päivän tilanteessa ei kannata naureskella tuolle esitykselle, niin priimaa se on verrattuna lavatyöskentelyyn männä vuonna.

Erittäin totta. Muistan kyllä kun tuolle naureskeltiin aikoinaan, ja aina kun joku sanoi että eikös se Tuksu ole tanssija, niin tuo video oli pakko näyttää. Ei voinut kuvitellakaan että mitä oli vielä tulossa.

se vaan, että aikoinaan sentään yritetään liikkua musiikin mukaan ja tehdä jotain liikkeitä. Jos vertaa viime syksyn esityksiin tai tyttösten jouluhenkiseen tanssishowhun Destiny's childin tahtiin, niin enää ei voida edes puhua yrityksestä esittää jokin koreografia. Julle varsinkin oli ihan suoraan pihalla ja Tuksun effortti oli minimaalinen.

tohon aikaan joku puuttessa oleva peräkammarin poika varmaan katsoi seksynä kun ainoot tissit jotka on nähnyt ovat äitinsä.

nykyisin pitää olla puolsokee tai muuten vinkastanut jos katsoo seksynä.

<< edellinen 1 2 3 4 ... 112 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €