|
Johanna Tukiainen vol. 72
|
|
24.3.12 21:10
af Näädänhjelm (vierailija)
|
jännitystä: Kylli:Taisin mainita etukäteen jo, että tässä pistetään tuksua halvalla.
Tajuaako se itse sitä missään vaiheessa?
Te, joilla on fb profiili, olkaa hyvät ja tehkää tänne tilannepäivityksiä Mia Mariasta, mikäli niitä tulee. Kiitos.
|
|
syytän sua tukiainen… (vierailija)
|
oli oli
Ihan kiva :): Oli harvinaisen positiivinen dokumentti tuo TV5:en. Hyvä mieli tuli!
Mua naurattaa vieläkin, ei tuu oikeen viinin juonnista mitään, kun meinaa pärskähtää kasvoille. (eli menee siis hyvin tosta raittiusvideostakin).
|
|
riilii (vierailija)
|
riilii
,,,: Boikotoin tuksua telkkarissa ja nyt pistän läppärinkin kiinni. Migreeni vaivaa ja lähden pehkuihin. Huomenna sitten ladulle ennen kahdeksaa ja sen jälkeen aamusaunaan. Soon moro!
Samalla boikottilinjalla.
Ainoa asia, jonka halusin/haluaisin tietää: mitkä yhtiöt sponsoroivat elikkä mainostavat tällaisessa ohjelmassa. Jospa joku olisi hyvätahtoinen ja kertoisi. Kiitokset etukäteen.
|
|
24.3.12 21:12
Ei oikeastaan uutta (vierailija)
|
nisutin : Me ketkä ei tätä mahtavaa showta nähdä niin voisitteko kertoa meille(kin) mitä jännittäviä vaiheita tässä jännittävässä ohjelmassa nähdään?
Jotain uutta? Jotain erikoista? Vai samaa vanhaa Arton haukkumista sekä vanhojen glamuuur aikojen muisteluita?
Koko ohjelma on nähty pätkissä eri tavalla leikattuna jo talven aikana, katso Metropolin sivuilta "Koko Kansan Johanna" videot. Ei tuossa mitään uutta näkynyt, paitsi se että Tuksu haukkuu keikkamyyjänsä lehmän näköiseksi.
|
|
24.3.12 21:13
Vieno Huttunen (vierailija)
|
Olen sanaton. Järkyttävä ohjelma.
|
|
24.3.12 21:14
minni (vierailija)
|
mikki
miksi siinä studiokohtauksessa se mikki oli silleen sensuroitu?
|
|
24.3.12 21:15
pettymys (vierailija)
|
Arto voisi jo viimein tehdä rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta
Blaah. Tylsä dokkari. Nauroin siinä kohtaa, kun Tuksu arvosteli Arton laulua ja siskokset lurauttivat oman versionsa perään, järkytyin Jullen ulkonäöstä joka kerta kun ilmestyi ruutuun (Tunkio oli rinnalla melkein siron ja naisellisen näköinen), Arton puolesta vitutti.
|
|
24.3.12 21:16
:DDD (vierailija)
|
EI HELVETIA
Mä en saa naurua loppumaan :DDD...Mä kualen:DDD...Jos musta olisi yksikin tuollainen kuva julkisuudessa,olisin ympäripäissäni loppuikäni !!
Voi Herra Jumala näitä elämän realiteetteja :DDD
|
|
24.3.12 21:17
Heh (vierailija)
|
|
|
24.3.12 21:19
mitäänsanomaton (vierailija)
|
Mainokset
Mainostauoilla vauvanpuuroa ja naisten vaivoja, siinäpä tärkeimmät
|
|
24.3.12 21:20
1353 (vierailija)
|
Haukkuu lehmän..
Haukkuu tosiaan Metropolin duunarin. Tämän lisäksi oikeastaan ainoa uusi käänne oli reaktio Kouvolan tapahtumiin. Jaakonmaan haastiksessa nauraa sitä naurua ( kyllä te tiedätte ). Kuittaa koko töppäyksen "tosi hauskana juttuna, joka meni vähän yli."
|
|
24.3.12 21:20
Huh huh (vierailija)
|
Sas se
pettymys: Blaah. Tylsä dokkari. Nauroin siinä kohtaa, kun Tuksu arvosteli Arton laulua ja siskokset lurauttivat oman versionsa perään, järkytyin Jullen ulkonäöstä joka kerta kun ilmestyi ruutuun (Tunkio oli rinnalla melkein siron ja naisellisen näköinen), Arton puolesta vitutti.
Samat mielessä.Siis aivan kamalaa.Mistä helkkarista toi TVvitonen noita
roskaohjelmia repii!
Arto oli ainoa,joka osasi edes jotenkin käyttäytyä.Tuksuna ja Jullena piiloutuisin maan alle ja ptkäksi aikaa!
Artona nostaisin syytteen tuon eukon huuteluista sata varmasti.
|
|
24.3.12 21:21
koodaaja (vierailija)
|
pettynyt: monta tuntia se eeva jaakonmaa oli haastatellut tuksua, 6-7? eipä siitäkään paljoa ollut itse ohjelmaan saatu. turha referaatti metropolin videoista.. no tulipahan katottua.
Tunkkia täytyy haastatella vähintään tuo aika, että saa muutaman sopivan lauseen ohjelmaan. Pisteet tosiaan Aertolle 6-0. Ystävällinen, rauhallinen ja pitkäpinnainen.
|
|
24.3.12 21:22
yäk (vierailija)
|
minni: miksi siinä studiokohtauksessa se mikki oli silleen sensuroitu?
se oli ylöjärven rajalla oleva akun tehdas, eli eppu normaalin ukko. kuka sellaista huomiota haluais
|
|
24.3.12 21:23
artsi rulez (vierailija)
|
koodaaja: pettynyt:monta tuntia se eeva jaakonmaa oli haastatellut tuksua, 6-7? eipä siitäkään paljoa ollut itse ohjelmaan saatu. turha referaatti metropolin videoista.. no tulipahan katottua.
Tunkkia täytyy haastatella vähintään tuo aika, että saa muutaman sopivan lauseen ohjelmaan. Pisteet tosiaan Aertolle 6-0. Ystävällinen, rauhallinen ja pitkäpinnainen.
aivan ja tuksu petti sen kaljupään kanssa.
|
|
Ihratortilla (vierailija)
|
Plääh, tuohan oli nähty. Samoja vanhoja metropolipätkiä, väliin leikattu jotain haastattelunpätkää, jossa Johanna ei sanonut mitään uutta.
Kierrätyskamaa.
Niin, ja erittäin huonoja kuvakulmia. Revennyt palsa ja paljaat varpaatkin mukana. Pointsit sille. Luonnollisuus kunniaan.
|
|
Makkaramasennus (vierailija)
|
Hiiiiiihhhaaa
Heh: http://www.iltasanomat.fi/viihde/johanna-tukiainen-dokkarissa-arto-on-psyko paatti/art-1288457457690.html
"Johanna muun muassa kertoo lihoneensa masennuksen takia.
- Mulla on sisäistä ahdistusta, hän kertoo mutustaessaan samalla grillimakkaraa."
Huutonaurusta tuli katkonaurua, henki loppuu jo välillä.
Voi elämä Tuksu! tee jo johtopäätöksesi julkisuudestasi.
|
|
24.3.12 21:24
|
"..ei hieno käytös ihmisten maistu mulle alkuunkaa-a-aan.. Sulla on hyvä, mulla on syvä, Jollaksessa tekee sen!".
|
|
24.3.12 21:24
:D (vierailija)
|
Näädät raivoissaan kun TV5 esitti Hutsusta ihan hyvän kuvan :D
|
|
24.3.12 21:26
Hih (vierailija)
|
:D: Näädät raivoissaan kun TV5 esitti Hutsusta ihan hyvän kuvan :D
Hommaa silmälasit. Hih. Tää oli tuksun 15 min julkisuuden loppu ja toukokuussa vankilaan. Hih
|
|
24.3.12 21:29
koppelo (vierailija)
|
oikeus ja kohtuus
Johanna uhkaa facessa metropolia oikeudella.
|
|
24.3.12 21:29
Täh? (vierailija)
|
Saitko ihan oikeasti hyvän kuvan tuosta eukosta??? Jos minusta näytettäisii tuollaista matskua televisiossa, häpeäisin itseni hengiltä.
|
|
24.3.12 21:30
|
Annapa esimerkki "raivoisasta" kommentista.
Olemme jotkut hieman pettyneitä koska suurin osa tuosta oli jo
nähty muilta kanavilta. En ole huomannut kenenkään olleen raivoissaan,
päinvastoin.
|
|
24.3.12 21:31
skunkki (vierailija)
|
koppelo: Johanna uhkaa facessa metropolia oikeudella.
Linkkiä, kiitos!
|
|
24.3.12 21:31
Käkätin (vierailija)
|
Kateellinen ja katkera lihava muija, näyttää +50 pupinokkoselta. Otan osaa, onneksi oma elämäni ei ole noin helvettiä. Porukka katsomoissa huusi huoraa ja läskiä...
|