|
Johanna Tukiainen vol. 72
|
|
22.3.12 20:10
Paparazzi (vierailija)
|
Huolestunut: Voisitteko lopettaa
bla bla bla :D
Meneekö kaaleihinne?
Just just :D
|
|
22.3.12 20:13
PELSEPUUPPI (vierailija)
|
tulkki: hepokatti:tosiuutinen:http://www.iltalehti.fi/viihde/2012032215356257_vi.shtml
Minua sitten jaksaa naurattaa tuo "ylenkatsova ajattelutapa"!! Mikä hitsi sellainen edes on? Tietääkö kukaan?
Ylenkatsova ajattelutapa = ei nuoleskele Tuksua
Tarkoitit varmaankin ylenantavaa. Koska varmaan lentää.
|
|
22.3.12 20:16
! (vierailija)
|
|
|
22.3.12 20:17
. (vierailija)
|
nokkakärry: Ö:http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/onko-tassa-johanna-tu kiaisen-uusi-mies-katso-kuva/
Toihan on hotellin kantaja/piccolo.
Meinaatko, että se saa Tuksun jalan nostettua ilman apuvälineitä sovitus korkeudelle ?
|
|
22.3.12 20:22
ihanmikävaan (vierailija)
|
Ö: Hih:Ö:http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/onko-tassa-johanna-tu kiaisen-uusi-mies-katso-kuva/
...paikallinen kenkäkauppias.
HEH, no niinpä!!!
Tuo mieshän aivan selvästi riisuu Tuksun väärinkäsittämiä kenkiä takaisin alkuperäiselle paikalleen.
|
|
22.3.12 20:29
PELSEPUUPPI (vierailija)
|
kihkihkih: Julia Tukiainen
50 minuuttia sitten.Ruokaohjelmani on nyt valmis, kaikki kalorit ja hiilarit ja grammat laskettu. Nyt alkaa dieetti. Tai sehän on liikunnallisesti alkanut, mutta nyt lähtee ruokavalio.:) I am mucho happy ? ?? kiitokset tekijälle
Jullen laihis jatkuu. jo yllättävän pitkään?
Ei ne ruokaohjelman hiilarit ja kalorit laskemalla ole ennenkään ketään auttanut. Katsellaan vaikka kesällä Jullen laskujen tuloksia..Vai katkesikohan kynä heti ruokaohjelman alussa ?
|
|
22.3.12 20:32
ruusa (vierailija)
|
Huolestunut: Voisitteko lopettaa jo Johannan jatkuvan haukkumisen? Ei tämä ole normaalia keskustelua ilmiöstä Tuksu. Toinen toistaan halventavia nimityksiä Johannasta. Ja moni teistä on aikuisia naisia,perheenäitejä,miehiä perheenisiä. Käytätte niin hirveää kieltä näissä sairaissa kommenteissanne,että eikö teitä hävetä? Olisi teille, pahimmille ihan oikein, että ip:nne jäljitettäisiin ja te jäisitte kiinni. Johanna elää omaa elämäänsä, on valinnut tämän tien. Kunnioittaisitte edes sen vertaa,että ette selkään puukottelisi. Jos teillä on sanomista,sanokaa se Johannalle päi näköä tai sähköisesti. Osoitteen tiedätte. Olette kuvottavia. Pakko oli tulla tämä teille sanomaan(kirjoittamaan) Tykkään kyllä keskusteluita lukea,missä ei loukata ketään. Johannan vanhemmat jätätte myös rauhaan,he eivät ole julkisuudessa,vaikka Johanna heistäkin jotain joskus mainitsee.Meneekö kaaleihinne?
No minkä takia tuksu änkee ittensä julkisuuteen? Se ken leikkiin lähtee leikin kestäköön. Me täällä kirjoittelemme ihan mitä haluamme, siitä vaan kaivamaan ip:ttämme. Sinä et ole mikään käskemään meitä jättämään ketään rauhaan. Menikö kaaliin? Täh häh? Ääliö
|
|
22.3.12 20:35
ei välttämättä eristykseen (vierailija)
|
mumarrid fii mustasfa
"malaria-epäillyt joutuvat eristykseen" Joutuvat hoitoon, mutta kannattaa muistaa, että malaria ei tartu ihmisestä ihmiseen pisaratarturtanta. He eivät siis ole varsinaisesti eristettyinä, mutta infektio-osastolla, jolla tosin hoidetaan myös pisarateitse tarttuvia tauteja (esim. tubi). Malariapotilaita voidaan hoitaa parhaiten infektio-osastolla koska paikalla on alan erikoislääkärit ja osaava henkilökunta. Malariapotilaita ei tarvitse hoitaa maskit päällä ja hyväkuntoiset potilaat pääsevät kävelemään jne. Vain ehkä suuri potilaasta tarttuva verimäärä voisi tartuttaa ihmisen. Sellainen on kuitenkin häviävän pieni mahdollisuus. Olen hoitanut mm. malariapotilaita Saudi-Arabiassa (siellä ei ole malariaa). Kaikki potilaat olivat matkailleet trooppisissa maissa ja useimmat olivat "unohtaneet" estolääkityksen. Malariapotilasta voi siis kätellä ja halata - ongelmitta, ellei hänellä satu olemaan samalla jotain muuta tarttuvaa tautia. Sekin on nähty.
|
|
22.3.12 20:36
tai yleisestä saunasta ? (vierailija)
|
ei välttämättä eristykseen: "malaria-epäillyt joutuvat eristykseen" Joutuvat hoitoon, mutta kannattaa muistaa, että malaria ei tartu ihmisestä ihmiseen pisaratarturtanta. He eivät siis ole varsinaisesti eristettyinä, mutta infektio-osastolla, jolla tosin hoidetaan myös pisarateitse tarttuvia tauteja (esim. tubi). Malariapotilaita voidaan hoitaa parhaiten infektio-osastolla koska paikalla on alan erikoislääkärit ja osaava henkilökunta. Malariapotilaita ei tarvitse hoitaa maskit päällä ja hyväkuntoiset potilaat pääsevät kävelemään jne. Vain ehkä suuri potilaasta tarttuva verimäärä voisi tartuttaa ihmisen. Sellainen on kuitenkin häviävän pieni mahdollisuus. Olen hoitanut mm. malariapotilaita Saudi-Arabiassa (siellä ei ole malariaa). Kaikki potilaat olivat matkailleet trooppisissa maissa ja useimmat olivat "unohtaneet" estolääkityksen. Malariapotilasta voi siis kätellä ja halata - ongelmitta, ellei hänellä satu olemaan samalla jotain muuta tarttuvaa tautia. Sekin on nähty.
Eli malaria ei siis tartu wc-istuimesta ?
|
|
22.3.12 20:56
PELSEPUUPPI (vierailija)
|
Mohammed Merah: ;):http://johannatukiainen.seiska.fi/
Eikö Tuksu tosiaan aikaisemmin osannut ranskaa? Mon dieu!
Joo. Kolme sanaa, mutta ei sanonut mitä ne oli. Ja taisi mennäkin saman tien.
|
|
22.3.12 21:02
PELSEPUUPPI (vierailija)
|
hik vaan: kihkihkih:Julia Tukiainen
50 minuuttia sitten.Ruokaohjelmani on nyt valmis, kaikki kalorit ja hiilarit ja grammat laskettu. Nyt alkaa dieetti. Tai sehän on liikunnallisesti alkanut, mutta nyt lähtee ruokavalio.:) I am mucho happy ? ?? kiitokset tekijälle
50 minuuttia. Vau.
Khihkhi hiihaa olen tosissani. Terv. Julle khihikiki röyh.
|
|
22.3.12 21:45
kuunsirppi (vierailija)
|
PELSEPUUPPI: hik vaan:kihkihkih:Julia Tukiainen
50 minuuttia. Vau.
angeliga kaunein nainen minkä koskaan olen nähnyt))?? Onko Tukki elänyt ennenkin, Angeliga kirjat ei ole tältä vuosisadalta, siis kaunein nainen mitä olen nähnyt, elääkö tässä hetkessä vai kat katissa??
|
|
22.3.12 21:46
äh (vierailija)
|
ruusa: Huolestunut:Voisitteko lopettaa jo Johannan jatkuvan haukkumisen? Ei tämä ole normaalia keskustelua ilmiöstä Tuksu. Toinen toistaan halventavia nimityksiä Johannasta. Ja moni teistä on aikuisia naisia,perheenäitejä,miehiä perheenisiä. Käytätte niin hirveää kieltä näissä sairaissa kommenteissanne,että eikö teitä hävetä? Olisi teille, pahimmille ihan oikein, että ip:nne jäljitettäisiin ja te jäisitte kiinni. Johanna elää omaa elämäänsä, on valinnut tämän tien. Kunnioittaisitte edes sen vertaa,että ette selkään puukottelisi. Jos teillä on sanomista,sanokaa se Johannalle päi näköä tai sähköisesti. Osoitteen tiedätte. Olette kuvottavia. Pakko oli tulla tämä teille sanomaan(kirjoittamaan) Tykkään kyllä keskusteluita lukea,missä ei loukata ketään. Johannan vanhemmat jätätte myös rauhaan,he eivät ole julkisuudessa,vaikka Johanna heistäkin jotain joskus mainitsee.Meneekö kaaleihinne?
No minkä takia tuksu änkee ittensä julkisuuteen? Se ken leikkiin lähtee leikin kestäköön. Me täällä kirjoittelemme ihan mitä haluamme, siitä vaan kaivamaan ip:ttämme. Sinä et ole mikään käskemään meitä jättämään ketään rauhaan. Menikö kaaliin? Täh häh? Ääliö
Ja Tuksu kirjoittaa tosi loukkaavia ja vaarallisia asioita muista. Kts. esim. täällä ollutta " minut yritettiin murhata" - linkkiä vanhaan blogiin. Ihan uskomatonta! Tämän "epäillyn ja tunnustaneen" kun voi jäljittää nimellä ja kuvilla tollukka päikyistä. Aikamoista herjausta lentää kviiniltä jos asiassa ei ole mitään perää.
|
|
22.3.12 21:51
A.Näätäläinen
|
kuunsirppi: PELSEPUUPPI:hik vaan:kihkihkih:Julia Tukiainen
50 minuuttia. Vau.
angeliga kaunein nainen minkä koskaan olen nähnyt))?? Onko Tukki elänyt ennenkin, Angeliga kirjat ei ole tältä vuosisadalta, siis kaunein nainen mitä olen nähnyt, elääkö tässä hetkessä vai kat katissa??
Eikös Angelica ole täysin fiktiivinen hahmo?
|
|
22.3.12 21:52
oikosulku-Arto (vierailija)
|
kalenteri tuli … ?
kukahan tää on ? näköjään saanut kalenterin...
http://www.youtube.com/watch?v=A-xkt2qkkpo
|
|
22.3.12 21:55
toimitus (vierailija)
|
Mie: koodaaja:miiru:Julia Tukiainen
44 minuuttia sitten
Johannaa hakemaan kentältä tänään ja huomenna heti aamusta lähtö varkauteen. Mummin hautajaisista tulee kauniit, nyt tyylikästä mustaa asua etsimään ?
Se siitä sitten. Ei löytynyt miljunääriä. Taaskaan. Missä lie sitten olikin.
tavismatkalla pariisisen kautta morokkoon- ja mikä merkittävää: takaisin kotosuomeen...missä kla-möyrit iltapuvut ja ilotulitukset, hianot ravintelit ja kavaljeerit??????
Niotä EI ole. Taas on maattu peittojen alla ja verhot tiukasti kiinni. Lue: ei paskankaan vertaa rahaa tehdä mitään (toim.huom.)
|
|
22.3.12 21:57
PELSEPUUPPI (vierailija)
|
pastori: En usko :Hih:Ö:http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/onko-tassa-johanna-tu kiaisen-uusi-mies-katso-kuva/
Kuva on käsitelty, tuksun kasvot näyttät liian suurilta muuhun vartaloon verrattuna, lisäksi sohva ei ole lainkaan painuksissa tuksun alta. Eli voidaan olla missä kälysessä kenkäkaupassa tahansa, ja kuva on vaan ympätty hienoon sohvakuvaa. Samoin toi aiemi hienostohotellin sängyllä loikoilija voi olla hyvinkin kuvankäsittelyn tulosta. Saatiinhan tuksu mm. Heikkerön bändin kuvissa pitemmäksi kuin kukaan muu, vaikka tunnetusti on puolitoistametrinen tamppi.
Katsokaa miehen selkää ja oikeaa hihaa ranteesta ja Tuksun oikeaa säärtä esim. Ihmeelliset ruskeat halo-ilmiöt reunoissa.
Kuvakäsittelyjen helmiä. Menee täydestä, kuin HÄKÄ !
|
|
22.3.12 22:02
PELSEPUUPPI (vierailija)
|
panomiäs: mä :Missä Arton uus nainen? Kadonnut!
Arto panee
Ei Arto pane. Arto on kiälimiehiä niikusta tiijättä.
|
|
22.3.12 22:04
niinpä (vierailija)
|
x: "Aurorahan muuten on psykiatriaan erikoistunut sairaala."
Jos joku kertoo olleensa Aurorassa, niin se ei tarkoita välttämättä niksulan puolta. Siellä on monia eri osastoja (4, 5-1,5-2)ja ne ovat osa HUS:n sairaalaa ja juuri infektiotautien osastoja. Siellä on erittäin hyvä osaaminen mm. trooppisten tautien hoidossa. Entinen lastenosasto (korkea talo) muutettiin psykiatriseksi sairaalaksi kun Hesparia lopetettiin. Lastenosasto ja lasten eristysosasto (infektiot) siirrettiin HUS:n sairaalaan lastenklinikalle. Auroran sairaala perustettiin 1900-luvun alussa juuri kulkutautisairaalaksi. Rahat laitokseen taisi antaa suurlahjoittaja Aurora Karamzin.
Aurorassa hoidetaan myös HIV-potilaat
|
|
22.3.12 22:05
taas setä täällä (vierailija)
|
kuunsirppi: PELSEPUUPPI:hik vaan:kihkihkih:Julia Tukiainen
50 minuuttia. Vau.
toivokaamme(toivo) eräs kohta Tunkissa, että hänelle, Tunkille, tuotaisiin suurilla kulhoilla hetelmiä kuten eräälle fiktiselle olennolle nimeltä Angelica jota tämä meidän suuresti ihannoima glamourtähti pitää oikeana immeisenä ja on todennäköisesti hänet jossain puolipökkyrässässä myös oikeesti nähnyt. Saatuaan suuret hedelmäkulhot hän ehkä ihan oikeasti laihtuu,,
|
|
22.3.12 22:06
snapshot (vierailija)
|
J. Turmio: snapshot:
Hyvä kun selvis, mä luulin aina, ett Tunkeroisen ÄO on sama kuin ilman lämpötila :D
Älä nyt perskules aliarvioi Tunkkia! Kengännumero on sentään >30 :D
Heh ja hih. Mutta ylähyllyltä ei oo pölyjä pyyhitty pitkään aikaan :D
|
|
22.3.12 22:15
herranen aika, onko koivuja taas näkyviss (vierailija)
|
PELSEPUUPPI: pastori:En usko :Hih:Ö:http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/onko-tassa-johanna-tu kiaisen-uusi-mies-katso-kuva/
Kuva on käsitelty, tuksun kasvot näyttät liian suurilta muuhun vartaloon verrattuna, lisäksi sohva ei ole lainkaan painuksissa tuksun alta. Eli voidaan olla missä kälysessä kenkäkaupassa tahansa, ja kuva on vaan ympätty hienoon sohvakuvaa. Samoin toi aiemi hienostohotellin sängyllä loikoilija voi olla hyvinkin kuvankäsittelyn tulosta. Saatiinhan tuksu mm. Heikkerön bändin kuvissa pitemmäksi kuin kukaan muu, vaikka tunnetusti on puolitoistametrinen tamppi.
Katsokaa miehen selkää ja oikeaa hihaa ranteesta ja Tuksun oikeaa säärtä esim. Ihmeelliset ruskeat halo-ilmiöt reunoissa.
Kuvakäsittelyjen helmiä. Menee täydestä, kuin HÄKÄ !
Ootteko te photoshop-salaliittoteoreetikot tosissanne? Vai ihan vaan trolleja?
Oletteko te hyvät teoreetikot koskaan ottaneet yhtään kuvaa valokuvauskojeella eli kameralla?
Teidän kuvittelema halo-ilmiö johtuu mitä todennäköisemmin salaman käytöstä ja hivenen liian pitkästä valotusajasta käsivaralla kuvattaessa (eli että kamera on hieman "tärähtänyt" kuvaushetkellä). Kuten huomaatte, se "halo-ilmiö" on vahvimmillaan etualalla ja vaaleissa alueissa kuvaa, eli niissä alueissa joista se salaman valo heijastuu takaisin kirkkaimmin.
Ottakaa itse kuvia kameroillanne automaattiasetuksella, zoomailkaa niitä kuvia ja katsokaa miten valo reagoi niissä, miten salama vaikuttaa kuvaan, miten valotusaika vaikuttaa suhteessa salaman käyttöön jne. Huonolaatuinen kamera autoasetuksilla tuottaa juuri tuollaista kuvaa sisätiloissa.
|
|
22.3.12 22:17
Marta Oloroso (vierailija)
|
Anna mun kaikki kestää!
Tuksu is back!
FB
Mia Mari Tukiainen
Surun päivä. Isoäitini hautajaiset, narsistinen ex-aviomieheni riehuu Facebookissa ja uhkailee, että on valmis menemään vankilaan vaikka vuodeksi kunhan minä vain saan kärsiä. On se erikoista, jos minä joutuisin Hämeenlinnan naisvankilaan sen takia, että mieheni kuristi minua kymmeniä kertoja kurkusta, pari kertaa lähestulkoon tappaen minut. Toisaalta, ei kai sillä ole enää mitään merkitystä, kun mulla ei ole lapsia eikä miestä, niin voinhan mä virua vaikka viattomanakin vankilassa vaikka 10 vuotta. Sinne menee sitten loppuelämänikin.
27 minuuttia sitten
|
|
22.3.12 22:19
Marta Oloroso (vierailija)
|
FB
Mia Mari Tukiainen Mua varoitti tasantarkkaan neljä ihmistä Arto Länsmanista ja pahasti varoittikin: Arton oman pojan Johan Ollingin äiti Eva Halttu Ruotsista, Arton oma poika Johan (18v) , luottoennustajani Raili joka näki turvattomuuden, väkivallan, pelon, rahattomuuden, ahdingon, valehtelun ja petturuuden sekä naistennaurattamisen, sekä viimeinen varoittaja oli oma näkyni jonka näin Angelin erämaassa melkein 2 vuotta sitten, joku henkiolento herätti minut keskellä yötä ja varoitti kovaan ääneen, ettei Arto rakasta minua oikeasti. No niin, voisiko sitten enää huonommin mennä. Mummikin kuoli, tekisi itsekin mieli vetää pää täyteen lääkkeitä.
24 minuuttia sitten
|
|
22.3.12 22:20
täh (vierailija)
|
|