Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen vol. 72

<< edellinen 1 ... 3 4 5 6 7 ... 112 seuraava >>

Hei

Pikkunäätä:
tilulilu:
Sianleuka:
Syy tähän on suurimmaksi osaksi valehdeltu keskenmeno. Itse olen käynyt oikean keskenmenon läpi kaksi kertaa.

Olen luullut sinua mieheksi. Oletkin nainen ? Toisaalta voihan kai mieskin sanoa läpikäyneensä tragedian, onhan jälkeläisellä aina kaksi vanhempaa.

No niin minäkin oon luullut sianleukaa mieheksi. Hassua muuten,textien perusteella maskuloida tai femiloida kirjoittajia. Minä olen nainen,hih!

Keskenmeno satuttaa myös lapsen isää yhtä paljon. TAJUUTTEKO!!
En ymmärrä, miks Tuksu käyttää yhä tuota harmaata riekaleista turkkia(blogikuvassa), vaikka ostelee nettikaupoista tuhansilla euroilla uusia vaatteita.

Olen haistanut

joo:
En ymmärrä, miks Tuksu käyttää yhä tuota harmaata riekaleista turkkia(blogikuvassa), vaikka ostelee nettikaupoista tuhansilla euroilla uusia vaatteita.

Tuo turkki haisee.
¤:
Birge, 75:
Ja niin ihana kviinimme leyhähti Lappiin siksi aikaa, että sai Aerton kirjoittamaan sovintopaperit. Nyt Arto on taas ihan paska ja kviinin kaikkien ongelmien alkusyy, mukkan lukien masennukseNI.

Onhan upea Julia käynyt jo uimassa tänään? Vai tuliko valitettava este? Huomenna on sitten mättöpäivä! Siitä pidetään kiinni!

Ei auta ne sovintopaperit mitään! Ne eivät voi itse sitä hakea, sen voi tehdä tässä tapauksessa vain poliisi tai syyttäjä. Hukkareissun teki Tuksu.

Syyttäjä tässä tapauksessa, poliisin tutkintahan on jo ohi. Mutta kyllä se aloite kuitenkin syyttäjälle lähtee asianosaisilta eli Tuksu on oikeilla jäljillä pehmitellessään ex-miestään. Tuolla paperilla ei kyllä ole mitään virkaa, sillä välithän on taas poikki ja Tuksu blogissaan myöntää, että Artoa joutui vähän kovistelemaan jopa sukulaisten toimesta jotta allekirjoitus saatiin. Ootellaan ja katellaan. Vaikka tämän saisikin soviteltua, niin uusia tapauksia tulee taatusti.
( :
utelias:

Mitä Tuksu touhusi paluumatkalla??!

Liittyi jonkun randomin tyypin kanssa kymppikerhoon Norwegianin lennolla.

En usko. Johanna olisi jo leuhkinut tällä suurimmalla saavutuksellaan sitten vanhempiensa akateemisuuden.

Nyt sitä harmittaa kun ei itse keksinyt tuota, aika paksua tuo Lions-jokellus. Muutenkin syön hatullisen glamuuria jos Tunkeroinen on eläissään tehnyt mitään kenenkään muun eteen, varsinkaan jonkun alemmalla tasolla olevan KÖYHÄN.

Toinen isä:
Pikkunäätä:
tilulilu:
Sianleuka:
Syy tähän on suurimmaksi osaksi valehdeltu keskenmeno. Itse olen käynyt oikean keskenmenon läpi kaksi kertaa.

Olen luullut sinua mieheksi. Oletkin nainen ? Toisaalta voihan kai mieskin sanoa läpikäyneensä tragedian, onhan jälkeläisellä aina kaksi vanhempaa.

No niin minäkin oon luullut sianleukaa mieheksi. Hassua muuten,textien perusteella maskuloida tai femiloida kirjoittajia. Minä olen nainen,hih!

Ei tarvitse huutaa, kyllä tajutaan, siksi puhuinkin tragediasta. En ole kokenut sellaista itse, mutta seurannut läheltä.
Haistelija:
joo:

Tuo turkki haisee.

Pesukoneeseen keitto-ohjelmaan ja kloritea perään.
Tuksua taas vedätetty:
Tuksu on käsittänyt taas väärin. Lionsklub on hyväntekeväisyysjärjestö. Ei johonkin järjestöön liittyminen tee liittyjästä sellaista jollaisia vanhat jäsenet ovat. Tuksuhan tässä kuvittelee saavansa yhtiekunnallisesti merkittäviä suhteita. Tosiasiassa joku vanha rasvanen setä piirakan toivossa on taas kehunut olemattomia. Yleensä nämä rasvaset sedät on olevinaan elokuva- tai TV-tuottajia, managereita tai muita.

Eikös tuo lionseissa klubittaminen ole suhteellisen kallista puuhaa? siinähän jäsenten pitää antaa jonkin verran rahaa järjestön toimintaan, eikö niin? En tiedä paljonko vuosittain, ja varmasti erisuuruisia määriä jäsenet antavat, mutta jonkinlainen huomattava summa se aina on (ei siis tyyliin 5 euroa kuussa).

Ja tuskin väkivaltarikollista stripparia otetaan mukaan tuollaisiin järjestöihin. Aika konservativiista porukkaa siellä taitaa olla jäsenenä. Rapparit ja siihen liittyvät puljut ovat tosin vielä paljon kalliimpia harrastuksia ja tosiaan vain varakkaammalle porukalle tarkoitettuja.

Amnesty/SPR jäsenyys on ihan eri juttu. Eikä Tuksu edes taida osallistua paikallistasolla noiden järjestöjen toimintaan. Maksaako sitten jotain kuukausilahjoitusta, en tiedä, mutta en sillä "jäsenyydellä" kehuskelisi. Sitten asia kannattaa mainita cv:ssä, jos on tosissaan siellä ruohonjuuritasolla järjestämässä tapahtumia, tekemässä vapaaehtoistyötä ja keräämässä rahaa.
Kakan värinen:
pieru aivoblogi:
"No Jollakseen päästyäni pääsin rentoutumaan oikein kunnolla, täällä palaa kynttilät jokapaikassa isoäitini muiston kunniaksi ja isäni istuu tuntikausia hänen kuvansa edessään ja viettää suruaikaa.

Laitoin hyväntuoksuisia suitsukkeita palamaan, menimme Julian kanssa saunomaan, jossa teimme kokovartalokuorinnan ja sen jälkeen pesin ihoni aivan ihanan suklaan tuoksuisella shower geelillä “Chokomania” jonka Julia osti Body Shopista, huomenna menen ehdottomasti ostamaan koko suklaantuoksuisen setin! Se on aivan ihana!" parasta tukiaista, aina saa paskastakin edes vähän glämouria

Siis se nuija osti siis suolalampun, eikä suolalyhtyä. Hyvä, et peseytyy nyt, kun on toi shower gel. Vai peseytyykö?
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=body%20shop%20&source=web &cd=1&ved=0CDUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.thebodyshop.fi%2F&e i=Mg1jT8-pIYak4gTZ0MyKCA&usg=AFQjCNGTMyImeZ07OTuPDH6QrNeWrpqPmQ&cad= rja

CHOCOMANIA SUIHKUVOIDE
Täyteläisen kermainen, saippuaton, suklaantuoksuinen pesuvoide suihkuun ja kylpyyn
90757 250 ml 8,00 (32,00/l)
...:
Medicin man:
hillurei:
Tonnimillisiä:
Kampaajalla Thaimaasessa tarjottiin 1000 mg psykoosilääkettä. Herrajumala! Vaikka leikkaat sen viidesosaan ethän sä voi kuvitella sen toimivan muuhun kun niihin mihkä sitä määrätään normaalisti. Tuksun päässä voi käydä kohinaa mutta oikeasti kannattaa miettiä mitä sinne pönttöön vetää.

Tarjottiinko Thaimaassakin samaa psykoosilääkettä kuin suomalaisessa kampaamossa Helsingissä? Mikä yhteensattuma. Koska ja missä Tuksu on kertonut, että Thaimaassakin?

Eikö ne greitlenksit poistettu Thaimaassa, niin mä ymmärsin ja juuri sen poiston aikana se tarvis niille pampuloille tuli mutta ei ollu oma dosetti matkassa.

Pidennykset poistettiin Helsinkiläisessä kampaamossa, kuten Tuksu on kertonut. Tuksun olemassa oleviin silloisiin pidennyksiin laitettiin pikkulettejä Thaimaassa; ensin vain osaan hiuksia, mutta Bangkokissa tehtiin kaikkien hiusten pikkulettikampaus. Pikkuletit Tuksulla oli vielä kuvissa, jotka on otettu tämän vuoden ensimmäisellä Saariselän reissulla. Piennykset ja pikkuletit poistettiin helmikuun lopulla.

Taimalaasen kuvissa näyttää siltä, että pikkuletit ovat tasan yhtä muovisen näköiset kuin nykyiset pidennykset. Epäilin jo silloin, kun kuvat ilmestyivät, että ne ovat keinotekoiset, irtoletit, peruukki tms. Entiset pidennykset siis saatettiin poistaa vaikkapa matkalla, ja sitten pitikin maata peiton alla piilossa, kun oma kalju peilikuva pelotti.

Da daa:
Ristitty pakana:
Ootteko käyneet koskaan livetsöördaajien kokouksissa? Mä olen ja se oli eka ja vika kerta, järkyttävää menoa....mun mielestä kristillisyys kaukana. Henki oli läsnä,mutta mikä henki? Show meininkiä,herkkähermoiset ottavat tosissaan. Ei tee kenenkään psyykkeelle hyvää ja tuota humpuukia koko tuksu-klaani kannattaa...kertookin paljon "arvoista". Jos ette usko,käykää katsomassa.

En oo käynyt, eikä kiinnosta. Netistä voipi katsella. Mä luulen et ei tuksu oo oikeesti uskossa,se on vaan sen läppää,ku moni jenkkijulkkis sanoo niin.

Tuksuhan muuten sanoi että hänen vanhempansa ovat pitkälti irtautuneet siitä ördäämisestä. Hänelle itselleen se vaihe taisi jäädä pidemmäksi aikaa päälle, ja pikkusiskonkin jutuista tulee läpi se menestyksen teologia mitä ördääjät tuputtaa.
Nih, vanhempien kannattaa olla varovaisia sen suhteen, että jos innostuu jostakin humpuukista kritiikittömästi, niin siinä saattaa tulla pilanneeksi herkässä kasvuiässä olevat lapset sillä humpuukilla. Itsehän siitä saattaa päästä eroon, mutta kersana opittua uskonnollisuutta on todella vaikea "poistaa". Tuksusta sen näkee, että ördäys on tehnyt häneen henkisesti todella suuren vaikutuksen nuoruudessa.

mainostajaNI:
Kakan värinen:
pieru aivoblogi:
"No Jollakseen päästyäni pääsin rentoutumaan oikein kunnolla, täällä palaa kynttilät jokapaikassa isoäitini muiston kunniaksi ja isäni istuu tuntikausia hänen kuvansa edessään ja viettää suruaikaa.

Laitoin hyväntuoksuisia suitsukkeita palamaan, menimme Julian kanssa saunomaan, jossa teimme kokovartalokuorinnan ja sen jälkeen pesin ihoni aivan ihanan suklaan tuoksuisella shower geelillä “Chokomania” jonka Julia osti Body Shopista, huomenna menen ehdottomasti ostamaan koko suklaantuoksuisen setin! Se on aivan ihana!" parasta tukiaista, aina saa paskastakin edes vähän glämouria

Siis se nuija osti siis suolalampun, eikä suolalyhtyä. Hyvä, et peseytyy nyt, kun on toi shower gel. Vai peseytyykö?
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=body%20shop%20&source=web &cd=1&ved=0CDUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.thebodyshop.fi%2F&e i=Mg1jT8-pIYak4gTZ0MyKCA&usg=AFQjCNGTMyImeZ07OTuPDH6QrNeWrpqPmQ&cad= rja

CHOCOMANIA SUIHKUVOIDE
Täyteläisen kermainen, saippuaton, suklaantuoksuinen pesuvoide suihkuun ja kylpyyn

Nyt kun Tuksu mainosti blögissään suklaasettiä , niin tinkaa sen varmaan ilmaiseksi liikkeestä, Tuksun blögiä kun luetaan ympäri suoraan joka puolella maailmaa.
¤:
Birge, 75:
Ja niin ihana kviinimme leyhähti Lappiin siksi aikaa, että sai Aerton kirjoittamaan sovintopaperit. Nyt Arto on taas ihan paska ja kviinin kaikkien ongelmien alkusyy, mukkan lukien masennukseNI.

Onhan upea Julia käynyt jo uimassa tänään? Vai tuliko valitettava este? Huomenna on sitten mättöpäivä! Siitä pidetään kiinni!

Ei auta ne sovintopaperit mitään! Ne eivät voi itse sitä hakea, sen voi tehdä tässä tapauksessa vain poliisi tai syyttäjä. Hukkareissun teki Tuksu.

Saattoipa poliisi tai syyttäjä hakeakin sovittelua, eiköhän heillä liene tarpeellisempaakin tehtävää kuin selvittää kahden sekoilijan keskinäistä, tyhjänpäiväistä kahakointia. Poliisivoimat lienee saaneet jo tarpeekseen tuksuiluista.
Hengellinen erämaakin on parempi:
Da daa:
Ristitty pakana:
Ootteko käyneet koskaan livetsöördaajien kokouksissa? Mä olen ja se oli eka ja vika kerta, järkyttävää menoa....mun mielestä kristillisyys kaukana. Henki oli läsnä,mutta mikä henki? Show meininkiä,herkkähermoiset ottavat tosissaan. Ei tee kenenkään psyykkeelle hyvää ja tuota humpuukia koko tuksu-klaani kannattaa...kertookin paljon "arvoista". Jos ette usko,käykää katsomassa.

En oo käynyt, eikä kiinnosta. Netistä voipi katsella. Mä luulen et ei tuksu oo oikeesti uskossa,se on vaan sen läppää,ku moni jenkkijulkkis sanoo niin.

Tuksuhan muuten sanoi että hänen vanhempansa ovat pitkälti irtautuneet siitä ördäämisestä. Hänelle itselleen se vaihe taisi jäädä pidemmäksi aikaa päälle, ja pikkusiskonkin jutuista tulee läpi se menestyksen teologia mitä ördääjät tuputtaa.
Nih, vanhempien kannattaa olla varovaisia sen suhteen, että jos innostuu jostakin humpuukista kritiikittömästi, niin siinä saattaa tulla pilanneeksi herkässä kasvuiässä olevat lapset sillä humpuukilla. Itsehän siitä saattaa päästä eroon, mutta kersana opittua uskonnollisuutta on todella vaikea "poistaa". Tuksusta sen näkee, että ördäys on tehnyt häneen henkisesti todella suuren vaikutuksen nuoruudessa.

Tuo porukan kaataminen on ihan naurettavaa puuhaa, pitäis mennä noiden vääräuskoisten luo ja haastaa kaatamaan itsensä. No, kun en kaatuis, niin olisin varmaan demonien vallassa taikka vaan köyhä ja vaatimaton, mikä mielentila ei sovi ördääjille.
hh:
"Saan ahdistuskohtauksia, välillä suorastaan paniikkia Arton käytöksen takia, siksi olen ajatellut ehkä aloittaa uudelleen masennuslääkityksen."

Hihi.. Pitääkö sielä Lapissa sitten edelleen hinkata itseään. Arto parka. Kieliä taitamattomana miehenä Lappi on kaukaisin paikka johon on mahdollista exäänsä paeta. Ei vain riitä. :(

Syytän halpalentoyhtiöitä.

Ei siihen masennusläääkitykseen tietenkään lääkäreitä tarvita, kaivaa vaan kaappia niin sieltä nappeja löytyy.

Ja hyvä aloittaa lääkitys tällälailla ennakkoon, jos Arto vaikka uskaltaa haukkuu läskiksi..

Vaikka se ehkä lihottaakin, hih hih. (Peli on jo menetetty, hih)
pastori:
mainostajaNI:
Kakan värinen:
pieru aivoblogi:

CHOCOMANIA SUIHKUVOIDE

Nyt kun Tuksu mainosti blögissään suklaasettiä , niin tinkaa sen varmaan ilmaiseksi liikkeestä, Tuksun blögiä kun luetaan ympäri suoraan joka puolella maailmaa.

Aika edullista glammouria tuo näyttää olevan, riittä rahat työttömällä tanssijalla ja pätkätyösähkömiehelläkin, etenkään kun ei jatkuvasti oo lotraamassa.

( :
En kuulu kerhoon:
( | ):
utelias:
Espoon eros:
Leo:
Espoon eros:
Lions klubiin ei anota,sinne otetaan. Kyseinen klubi on nk. herrasklubi,ei siinä ole naisia! Lions ladyt ovat naisille tarkoitettu järjestö. On se Tuksu taas sekoittanut asiat. Ja isäkö istuu tuntikausia valokuvan edessä? Taas lisää paskaa. Kertoisi nyt vaan miksi isä on jollaksessa,ei taida uskaltaa,hähhää...miepä tiedän.Enkä ole edes näätä.

Sinä et ainakaan kuulu Lionseihin, koska puhut vasten parempaa tietoa.

http://www.lions.fi/index.php/fi/yleista-lioneista

Suomessa toimivia lionsklubeja on 953 ja jäseniä niissä n. 26 000. Yhteisklubeja (sekä mies- että naisjäseniä) on 71, naisklubeja 148 ja loput ovat miesklubeja.

Myönnän. Olin väärässä. Täälläpäin olevissa Lk:ssa on vaan miehiä ja taas naisille on se Ll:t joita myös on perustettu. En tiennyt yhteisklubeista. Nyt tiedän. Mutta tiedätkös mitä Tuksu touhusi paluumatkallaan?

Ai, ei siis tarvii nousta kymppiin asti.

Ei kai, riittää se kun käväsee pikaisilla klosetin puolella.

Moniko on kymppikerhoon päässyt?

Pisarat navan alla:
Upea Julia:
Paljonko Julene saa KELA:sta?:
"Ammattitaitoisella laulaja, pianisti, tanssija, koreografi sekä meikkaaja
Johanna Tukiaisella on pientä työnpuutetta"

Unohtamatta että hän on myös malli ja juontaja. Lisäksi vielä akateemisen, kristityn perheen kuvankaunis nainen jolla on tiukka moraali.

JA NUKKEMAINEN!!!!!!

Oikea barbarelli!

http://www.geekologie.com/2010/06/a-whole-lotta-role-model-barbi.php

Ei tuksu tuolta näytä!!

kade:
( :
En kuulu kerhoon:
( | ):
utelias:
Espoon eros:
Leo:
Espoon eros:
Lions klubiin ei anota,sinne otetaan. Kyseinen klubi on nk. herrasklubi,ei siinä ole naisia! Lions ladyt ovat naisille tarkoitettu järjestö. On se Tuksu taas sekoittanut asiat. Ja isäkö istuu tuntikausia valokuvan edessä? Taas lisää paskaa. Kertoisi nyt vaan miksi isä on jollaksessa,ei taida uskaltaa,hähhää...miepä tiedän.Enkä ole edes näätä.

Sinä et ainakaan kuulu Lionseihin, koska puhut vasten parempaa tietoa.

http://www.lions.fi/index.php/fi/yleista-lioneista

Suomessa toimivia lionsklubeja on 953 ja jäseniä niissä n. 26 000. Yhteisklubeja (sekä mies- että naisjäseniä) on 71, naisklubeja 148 ja loput ovat miesklubeja.

Myönnän. Olin väärässä. Täälläpäin olevissa Lk:ssa on vaan miehiä ja taas naisille on se Ll:t joita myös on perustettu. En tiennyt yhteisklubeista. Nyt tiedän. Mutta tiedätkös mitä Tuksu touhusi paluumatkallaan?

Ai, ei siis tarvii nousta kymppiin asti.

Ei kai, riittää se kun käväsee pikaisilla klosetin puolella.

Moniko on kymppikerhoon päässyt?

Aika moni :D

Itse en kyllä ole, enkä aio liittyäkään. Ei ole montaakaan vähemmän eroottista paikkaa kuin lentokoneen vessa!
Toinen isä:
Pikkunäätä:
tilulilu:
Sianleuka:

EI
kuvia kehiin:
Missä on ne kalliit turkoosit ray banit????

Aidot Reiskat vaikka täällä, tuksun rillit saa varmaan jostain thaikkuhalpiksesta kympillä.
http://aurinkolasikauppa.fi/tuotteet.html?id=9/393
reipaNI:
kuvia kehiin:

Aidot Reiskat vaikka täällä, tuksun rillit saa varmaan jostain thaikkuhalpiksesta kympillä.
http://aurinkolasikauppa.fi/tuotteet.html?id=9/393

Että pitää olla bitc ämmä...valehteli noista laseistakin. Selevä ero seiskan kuvassa ja tossa linkissä.Kyllä, todellakin jos Tuksu olisi Pinokkio nii nenä olisi jo avaruudessa asti.
reipaNI:
kuvia kehiin:

Joku kauppa ilmeisesti saanut virheellisen erän kun on vaaleansiniset reunukset, aidoissa näyttää olevan kromia.

http://johannatukiainen.seiska.fi/wp-content/uploads/2012/03/j5002.gif

Totuus esiin, julkisuudessa maton alle lakaistu

uusi teoriaNI:
...:
Medicin man:
hillurei:
Tonnimillisiä:
Kampaajalla Thaimaasessa tarjottiin 1000 mg psykoosilääkettä. Herrajumala! Vaikka leikkaat sen viidesosaan ethän sä voi kuvitella sen toimivan muuhun kun niihin mihkä sitä määrätään normaalisti. Tuksun päässä voi käydä kohinaa mutta oikeasti kannattaa miettiä mitä sinne pönttöön vetää.

Tarjottiinko Thaimaassakin samaa psykoosilääkettä kuin suomalaisessa kampaamossa Helsingissä? Mikä yhteensattuma. Koska ja missä Tuksu on kertonut, että Thaimaassakin?

Eikö ne greitlenksit poistettu Thaimaassa, niin mä ymmärsin ja juuri sen poiston aikana se tarvis niille pampuloille tuli mutta ei ollu oma dosetti matkassa.

Vetivät muuten viinaa kaksin käsin kaksi ensimmäistä viikkoa, järjetöntä sekoilua, putkaa, kädet auki ym. pikkukivaa
Pidennykset poistettiin Helsinkiläisessä kampaamossa, kuten Tuksu on kertonut. Tuksun olemassa oleviin silloisiin pidennyksiin laitettiin pikkulettejä Thaimaassa; ensin vain osaan hiuksia, mutta Bangkokissa tehtiin kaikkien hiusten pikkulettikampaus. Pikkuletit Tuksulla oli vielä kuvissa, jotka on otettu tämän vuoden ensimmäisellä Saariselän reissulla. Piennykset ja pikkuletit poistettiin helmikuun lopulla.

Taimalaasen kuvissa näyttää siltä, että pikkuletit ovat tasan yhtä muovisen näköiset kuin nykyiset pidennykset. Epäilin jo silloin, kun kuvat ilmestyivät, että ne ovat keinotekoiset, irtoletit, peruukki tms. Entiset pidennykset siis saatettiin poistaa vaikkapa matkalla, ja sitten pitikin maata peiton alla piilossa, kun oma kalju peilikuva pelotti.

ex-lähimmäinen:
reipaNI:
kuvia kehiin:

Joku kauppa ilmeisesti saanut virheellisen erän kun on vaaleansiniset reunukset, aidoissa näyttää olevan kromia.

johannatukiainen.seiska.fi/wp-content/uploads/2012/03/j5002.gif

Eikä aitoja ole saatavissa tuonvärisillä linsseilläkään.

http://www.ray-ban.com/finland/products/sun/icons?vw=grid&sbf=aviator&a mp;lc=blue

<< edellinen 1 ... 3 4 5 6 7 ... 112 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €