|
Johanna Tukiainen, Vol. 71
|
|
5.3.12 21:18
reivaaja (vierailija)
|
PELSEPUUPPI: HelloKittyBarbie:Miten on mahdollista, että uskosta, raamatusta ja hengellisestä elämästä paasaavat sisarukset toistuvasti käyttäytyvät ja puhuvat kuin pirun riivaamat?
En tunne yhtään uskovaista, joka vetäisi pillerikännit ennen töihin menoa, potkisi maksavia asiakkaita ja virkavaltaa.
Tai sitten valehtelisi suut silmät täyteen julkisessa mediassa, kuten edellisessä lauseessa tarkoitetun henkilön uskovainen isosisko.
Avioliittoa "kunnioitetaan" eli tehdään koko asiasta show. Vanha ja sairas mummo mainitaan palstoilla eli kerätään ansaitsemattomia säälipisteitä.
Mielestäni tästä kaikesta touhusta on uskovaisuus todella kaukana.
Joko te pikkuhiljaa alatte uskoa, että heissä asustaa RIIVAAJA.
Tuollaisessa RIIVINRAUDASSA ei kauan riivaajat viihdy.
|
|
5.3.12 21:19
vaiko kateellinen varjo (vierailija)
|
Loso itikka: yäk:Mies84:Pakko tunnustaa, että runkkasin tolle
http://johannatukiainen.seiska.fi/wp-content/gallery/20010205_keikalla/tamp erelahti-kuvat-035.jpg
Pervo Kullervo Tuksukaanihan se siellä.
Onko pissinyt alleen ?
|
|
5.3.12 21:22
tössöntöö (vierailija)
|
"Tuntui että koko maailma alkoi pyörimään ympärilläni"
Eikös tuo ole se olotila jota Tuksu havittelee. Oli siis onnenpäivä! Kiitos kampaaja ja kiitos 1000mg psykoosipilleri! Niitä on saatava lisää.
|
|
5.3.12 21:25
Mummot ovat ikinuoria :) Ja ennen kaikkea rypyttömiä (vierailija)
|
mummi: raitis:!!:veispuukki:Mia Mari Tukiainen
Tämähän samanlaista journalismia, jota myös minusta on tehty.......hyvin samanlaista, ottaen huomioon esim. sen erään kauhean "possu" Maria TV Shown jakson josta tosin on jo aikaa. Olin huomattavasti paremman näköinen ensimmäisessä Maria Showssa yhdessä Julian kanssa, taisi olla 2009 tai 2010, sekä viimeisimmässä jaksossa jossa olin Arton kanssa yhdessä. Julkisuus on raakaa :(
Voi Lindsay, mitä kasvoillesi on käynyt? | Viihde | Iltalehti.fi
www.iltalehti.fi
Lindsay Lohanin kasvot ovat muuttuneet huomiota herättävällä tavalla.
Tykkää · · Jaa · 19 minuuttia sitten ·
Heidi xxxx-Jukuri tykkää tästä.
Ellinoora xxxxlinen röh röh
13 minuuttia sitten · Tykkää
Erik xxxxharju ?"Ammattilainen vertaa Lindsay Lohania vähemmän mairittelevasti Kaalimaan kakaroihin." :D
12 minuuttia sitten · Tykkää · 1
Mirja xxxxala Niskanen Hei, se "possu Maria shown, niin ei se mikään paha ollut ihmiset vaan näkee joka asiassa jotain mautonta. Olit ihan nätti siinä vaaleanpunaisessa luomuksessa, mutta kyllähän tämä juontaja vähän yritti jotenkin sinua piikitellä. Maailma on tällasta, mutta sinä kestät nämä ileät ihmiset ja niiden höpinät.
10 minuuttia sitten · Tykkää · 1
Mia Mari Tukiainen Voi Lindsay parkaa, maailma on julma, ei vain Suomi. Kaunis nainenhan hän on, todella kaunis, ei todellakaan muuten esim. arvostettu Playboy lehti olisi jollain miljoonalla ostanut hänen kuviaan jne.
4 minuuttia sitten · Tykkää
Vilkaisin sitä Maria showta ja putosin tuolilta.Tuosta showstako se Tuksukan alamäki alkoi..ei juuri hyvistä kuvakulmista otettuja kuvia ole tullut.
Ikävää,ettei Tuksun kuvista koskaan kukaan maksanut miljooniaeikä maksa kohta mitään."Vuodet vierii jne."
Vähemmällä päihteiden käytöllä Tuksu ei vielä näyttäisi lähemmäs kuusikymppiseltä.
Olen yli kuusikymppinen, minulla on omat hiukset, olen hoikempikuin Tuksu, ihoni on sileämpi eikä minulla ole noita maksaläiskiäkään. Eikä rikosrekisteriä.
Nää kuusikymppiset mummelit ovat liikuttavia :) On huvittavaa, kun kuusikymppinen mummeli kysyy:"Arvaappa, minkä ikäinen olen?" ( ja odottaa vastaukseni olevan, että hän on ainakin 30 vuotta nuoremman näköinen :) )No minähän vastaan aina ryppyisestä naamasta huolimatta: "Olet korkeintaan nelikymppinen ja sekin on liioiteltu ikä sinulle! Olet tuskin täyttänyt kolmeakymmentäkään." Mummut ovat onnesta soikeina :)
Onhan se oikeastaan ihan hyvä, että he uskottelevat olevansa nuoremman näköisiä kuin olevatkaan :)) Huvittavinta on se, että heidän mielestään kaikki muut heidän ikäisensä ovat rupsahtaneita. He eivät :D
|
|
5.3.12 21:29
TOLKUTON MULLIKKA (vierailija)
|
PALI TUSKA: näde:Julialta: "Onnellisuus koostuu mielenrauhasta, miekekkäästä työstä, rakkaista luottoystävistä, perheestä, unelmista....unelmat ovat elämän suola ja NE ovat toteutettavissa. Uskon, että jos ihminen uskoo vahvasti unelmiinsa ja tekee töitä niiden eteen, hänet siunataan ja hän saa sydämensä halajamat asiat. ? siunausta"
Ei muuta ku lottoamaan.
Kohta alkaakin olla tuo liivetin örkkien julistuspuoli käyty läpi. Julle rassukka on niin tyhjiössä, että ei pysty muuhun, kuin toistamaan lukemaansa, tai kirjoittamaan siskon sanelun mukaan liivettien pelastus-sanomaa, josta puuttuu vain TOLKKU.
|
|
5.3.12 21:30
v (vierailija)
|
vvv
Pihalla ovat,kuin lumiukot.Tukiaiset. Mä en jaksa käsittää,miks hymy vaivaantuu näistä uutisoimaan???? Näätiäkö varten? Muita EI KIINNOSTA siitana!111!111111111!1
|
|
5.3.12 21:31
1000 mg:n psykoosit päälle (vierailija)
|
tössöntöö: "Tuntui että koko maailma alkoi pyörimään ympärilläni"
Eikös tuo ole se olotila jota Tuksu havittelee. Oli siis onnenpäivä! Kiitos kampaaja ja kiitos 1000mg psykoosipilleri! Niitä on saatava lisää.
Tossa on jumankauta maailman rankin psykoosipilleri. 1000 milligrammaa!!! Taju kankaalle, ja henki pois jos sellaisen vetäisi.
Kannattaisi varmaan käydä lääkärissä neuvottelemassa lääkityksestä ja mahdollisesta terapiasta, eikä vaan vetää hätävaraksi jotain tutun parturin lääkkeitä. Kyse on vähän isommasta ongelmasta, mitä ei välttämättä pelkillä pillereillä hoideta.
Kannattaisi katsoa niitä viime vuosina kuolleita ulkomaan staroja, jotka on vetäneet reseptilääkkeitä ja viinaa sekaisin. Kuolo korjaa äkkiä sillä meiningillä. Tuksu kun hakee aina omat vertailukohteensa maailmantähdistä, niin voisi välillä katsoa sitäkin että mihin ongelmiin viina+downerit+mahdolliset psykoosilääkkeet johtaa.
|
|
5.3.12 21:36
nih (vierailija)
|
mummi: raitis:!!:veispuukki:Mia Mari Tukiainen
Tämähän samanlaista journalismia, jota myös minusta on tehty.......hyvin samanlaista, ottaen huomioon esim. sen erään kauhean "possu" Maria TV Shown jakson josta tosin on jo aikaa. Olin huomattavasti paremman näköinen ensimmäisessä Maria Showssa yhdessä Julian kanssa, taisi olla 2009 tai 2010, sekä viimeisimmässä jaksossa jossa olin Arton kanssa yhdessä. Julkisuus on raakaa :(
Voi Lindsay, mitä kasvoillesi on käynyt? | Viihde | Iltalehti.fi
www.iltalehti.fi
Lindsay Lohanin kasvot ovat muuttuneet huomiota herättävällä tavalla.
Tykkää · · Jaa · 19 minuuttia sitten ·
Heidi xxxx-Jukuri tykkää tästä.
Ellinoora xxxxlinen röh röh
13 minuuttia sitten · Tykkää
Erik xxxxharju ?"Ammattilainen vertaa Lindsay Lohania vähemmän mairittelevasti Kaalimaan kakaroihin." :D
12 minuuttia sitten · Tykkää · 1
Mirja xxxxala Niskanen Hei, se "possu Maria shown, niin ei se mikään paha ollut ihmiset vaan näkee joka asiassa jotain mautonta. Olit ihan nätti siinä vaaleanpunaisessa luomuksessa, mutta kyllähän tämä juontaja vähän yritti jotenkin sinua piikitellä. Maailma on tällasta, mutta sinä kestät nämä ileät ihmiset ja niiden höpinät.
10 minuuttia sitten · Tykkää · 1
Mia Mari Tukiainen Voi Lindsay parkaa, maailma on julma, ei vain Suomi. Kaunis nainenhan hän on, todella kaunis, ei todellakaan muuten esim. arvostettu Playboy lehti olisi jollain miljoonalla ostanut hänen kuviaan jne.
4 minuuttia sitten · Tykkää
Vilkaisin sitä Maria showta ja putosin tuolilta.Tuosta showstako se Tuksukan alamäki alkoi..ei juuri hyvistä kuvakulmista otettuja kuvia ole tullut.
Ikävää,ettei Tuksun kuvista koskaan kukaan maksanut miljooniaeikä maksa kohta mitään."Vuodet vierii jne."
Vähemmällä päihteiden käytöllä Tuksu ei vielä näyttäisi lähemmäs kuusikymppiseltä.
Olen yli kuusikymppinen, minulla on omat hiukset, olen hoikempikuin Tuksu, ihoni on sileämpi eikä minulla ole noita maksaläiskiäkään. Eikä rikosrekisteriä.
Älä ole kade. Aja vaikka aluksi tukka pois ja lataa lähibingon ikkunasta tiilellä ikkuna sisään, siitä se lähtee.
|
|
5.3.12 21:40
Hahaaaa (vierailija)
|
tössöntöö: "Tuntui että koko maailma alkoi pyörimään ympärilläni"
Eikös Tunkin mielestä maailma pyöri sen ympärillä muutenkin koko ajan???
|
|
5.3.12 21:42
piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii (vierailija)
|
Hahaaaa: tössöntöö:"Tuntui että koko maailma alkoi pyörimään ympärilläni"
Eikös Tunkin mielestä maailma pyöri sen ympärillä muutenkin koko ajan???
Kun pyörii oman napansa ympärillä niin ympäröivä maailma näyttää pyörivän siinä mukana.
|
|
5.3.12 21:42
näinkö meille tällä aina käy käy käy (vierailija)
|
"Nää kuusikymppiset mummelit ovat liikuttavia :) On huvittavaa, kun kuusikymppinen mummeli kysyy:"Arvaappa, minkä ikäinen olen?" ( ja odottaa vastaukseni olevan, että hän on ainakin 30 vuotta nuoremman näköinen :) )No minähän vastaan aina ryppyisestä naamasta huolimatta: "Olet korkeintaan nelikymppinen ja sekin on liioiteltu ikä sinulle! Olet tuskin täyttänyt kolmeakymmentäkään." Mummut ovat onnesta soikeina :)
Onhan se oikeastaan ihan hyvä, että he uskottelevat olevansa nuoremman näköisiä kuin olevatkaan :)) Huvittavinta on se, että heidän mielestään kaikki muut heidän ikäisensä ovat rupsahtaneita. He eivät :D "
Mummoilla lähinäkö heikkenee, mutta kaukonäkö säilyy. Omat rutut ei näy mutta naapurin mummo on ihan rutussa.
|
|
5.3.12 21:45
Siro kuin varsa (vierailija)
|
RUUNAKKO: ???:Kyllä kannattikin Kanervan kysellä puutarhanhoidosta. Näyttää rehottavan villinä!
Sillähän on kintut ku pelkialaisella työhevosella. Oikea kantakirja tamma.
Eipäs pilkata brabantinhevosia, vaikka yhdennäköisyys onkin melkoinen!
http://www.hevosmaailma.net/brabant.shtml
|
|
5.3.12 21:45
Pirullista aivopesua (vierailija)
|
TOLKUTON MULLIKKA: PALI TUSKA:näde:Julialta: "Onnellisuus koostuu mielenrauhasta, miekekkäästä työstä, rakkaista luottoystävistä, perheestä, unelmista....unelmat ovat elämän suola ja NE ovat toteutettavissa. Uskon, että jos ihminen uskoo vahvasti unelmiinsa ja tekee töitä niiden eteen, hänet siunataan ja hän saa sydämensä halajamat asiat. ? siunausta"
Ei muuta ku lottoamaan.
Kohta alkaakin olla tuo liivetin örkkien julistuspuoli käyty läpi. Julle rassukka on niin tyhjiössä, että ei pysty muuhun, kuin toistamaan lukemaansa, tai kirjoittamaan siskon sanelun mukaan liivettien pelastus-sanomaa, josta puuttuu vain TOLKKU.
Ei voi mitään. Jos liivetsörkkiys on osa kasvatusta niin ei siitä pääse helpolla irti. Siinä mennään syteen tai saveen sen mukana. Jokainen valitkoon oman kohtalonsa. Fiksumpien kannattaa pysyä poissa tieltä (ja niinhän ne näyttävätkin pysyvän).
|
|
5.3.12 21:49
Ei haukuttais enää…..?! (vierailija)
|
night
Hyvää yötä! Mä lähden nyt nukkuun,aamulla aikanen herätys töihin. Mukavaa yötä myös Johannalle ja Julialle ja kaikille Näädille!
|
|
5.3.12 21:53
totuus esiin (vierailija)
|
Koskahan saadaan SUORAAN JOhannalta todenmukainen selvitys Hämeenlinnan tapahtumista? Huomisessa plökissä?
|
|
5.3.12 21:54
uutiskynnys aika matala (vierailija)
|
|
|
5.3.12 21:54
koodaaja (vierailija)
|
|
|
5.3.12 21:59
Naapurin sedän kalju (vierailija)
|
näinkö meille tällä aina käy käy käy: "Nää kuusikymppiset mummelit ovat liikuttavia :) On huvittavaa, kun kuusikymppinen mummeli kysyy:"Arvaappa, minkä ikäinen olen?" ( ja odottaa vastaukseni olevan, että hän on ainakin 30 vuotta nuoremman näköinen :) )No minähän vastaan aina ryppyisestä naamasta huolimatta: "Olet korkeintaan nelikymppinen ja sekin on liioiteltu ikä sinulle! Olet tuskin täyttänyt kolmeakymmentäkään." Mummut ovat onnesta soikeina :)
Onhan se oikeastaan ihan hyvä, että he uskottelevat olevansa nuoremman näköisiä kuin olevatkaan :)) Huvittavinta on se, että heidän mielestään kaikki muut heidän ikäisensä ovat rupsahtaneita. He eivät :D "
Mummoilla lähinäkö heikkenee, mutta kaukonäkö säilyy. Omat rutut ei näy mutta naapurin mummo on ihan rutussa.
Sama tauti sedillä.
|
|
5.3.12 22:00
! (vierailija)
|
uutiskynnys aika matala: Pitihän tämäki laittaa Myhyyn päällisteltäväksi.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/juuri-nyt-kuolemantapaus-tukiaisilla
Tämänhän tiedettiin tulevan.
|
|
5.3.12 22:01
rauha mummolle (vierailija)
|
Pitäis edes jotkut asiat itsellään ja yksityisenä, mutta kun ei. Kaikki lehtiin vaan.
|
|
5.3.12 22:03
voi hyvä tavaton (vierailija)
|
Ja muovitukka päässä omakuva jutun liitteeksi. Ehdottomasti niin.
|
|
5.3.12 22:06
Suurikokoinen enkeli (vierailija)
|
Ton tukan on PAKKO olla peruukki!!!
|
|
5.3.12 22:08
ehtaa olla pitää (vierailija)
|
Suurikokoinen enkeli: uutiskynnys aika matala:Pitihän tämäki laittaa Myhyyn päällisteltäväksi.
Ton tukan on PAKKO olla peruukki!!!
Aitoa muovia!
|
|
5.3.12 22:09
lekurihoitsu (vierailija)
|
proviisori: apteekkari:1000 mg = 1 g = Burana tai vastaava. Ei edes 100 mg löydy ns. kolmiolääkkeitä. 10 mg taas löytyy, mutta siitä on pitkä matka 1000 mg.
Janumet 1000 mg. Taisi Tuksu vaan luulla saavansa psykoosilääkettä.
Myös Diformin löytyy tonnisena. Vois olla Tuksulle hyvinkin tarpeen 3xpvä, ulkoisen habituksen, eli vyötärölihavuuden ja painoindeksin vuoksi voisi epäillä metabolista oireyhtymää ja siihen liittyen D2:sta. Oireet: väsymys ja janon tunne kuuluvat myös kuvaan. Tauti ei liene vielä pitkälle edennyt, koska jatkuessaan se aiheuttaa tahatonta elopainon putoamista, jota ei liene vielä merkittävässä määrin tapahtunut.
http://www.tohtori.fi/?page=4813116
|
|
5.3.12 22:09
vaikka kaikki roikkuu ja pahasti (vierailija)
|
Naapurin sedän kalju: näinkö meille tällä aina käy käy käy:"Nää kuusikymppiset mummelit ovat liikuttavia :) On huvittavaa, kun kuusikymppinen mummeli kysyy:"Arvaappa, minkä ikäinen olen?" ( ja odottaa vastaukseni olevan, että hän on ainakin 30 vuotta nuoremman näköinen :) )No minähän vastaan aina ryppyisestä naamasta huolimatta: "Olet korkeintaan nelikymppinen ja sekin on liioiteltu ikä sinulle! Olet tuskin täyttänyt kolmeakymmentäkään." Mummut ovat onnesta soikeina :)
Sama tauti sedillä.
Setämies voi olla itse kuin parkittu rusina mutta katse halajaa silti vauvanpyllyn sileää kakskymppistä.
|