|
Johanna Tukiainen, Vol. 71
|
|
2.3.12 19:51
Aargh, kuinka viisas Julle taas iskee (vierailija)
|
Minä: hamraa siwan kassa:nih!:Julia Tukiainen
Noin kahden viikon kuluttua selviää mihin kosmetologi kouluun pääsen jatko haastatteluihin...Jännää ? Eiköhän ne hyväksi lue mun yo-aineita aika pitkälle ja lisäksi 12 vuoden työkokemusta. Jippii, en malta odottaa...?
Julia Tukiainen Kukkamyyjästä vaatemyyjään, kaupan kassalla olin kolme vuotta eri Siwa myymälöissä, kosmetiikkamyyjänä viimeksi...:)
12 v työkokemusta mistä? Yo- aineet ei siinä päde pätkääkään. Vuodelta? Todistukset ja soveltuvuus alalle tutkitaan. Samoin terveys ( lääkäritodistus). Kyllä tuntuu, että ollaan taas `prinsessamaailmassa``. Yleensä on myös pääsykokeet - huom. sellaisille, jotka pääsivät seulan läpi. Pyrkijöitä on paljon ja ala on jatkuvasti kehittyvä. Vaatii todellaa uskoutumista ja pitkäjännitteisyyttä ja jatkuvaa uudelleen kouluttautumista.
Hetkinen! Julle ei ole ylioppilas. Ei kai vaan Julle lähettänyt hakemuksen mukana vanhoja aineitaan joita lukion aloitettuaan kirjoitti? Keskenhän se lukio tietääkseni jäi.
|
|
2.3.12 19:51
Olenhan ammattimeikkaaja (vierailija)
|
Meikkauskouluista en tiedä: On maksullisiakin kosmetologikouluja, mutta sinnekin on pyrkijöitä. Ei se riitä, että on halukas, täytyy myös suorittaa soveltuvuuskoe, olla lääkärintodistus kuntoisuudestaan sekä haastattelu. Eihän kukaan halua, että yritys saa huonon maineen epäpätevillä tarjokkailla. Kilpailu on kova ja tulijoita on monta.
Fuengirolassa on kosmetologikoulu jossa pätevöidytään maalaamaan itsensä Pelle Hermanniksi. Maksaakin useamman tuhannen euroa. Tuksun työnjäljestä päätellen panostus kannatti.
|
|
2.3.12 19:57
-.- (vierailija)
|
selittäkää pliis: -.-::(:hamraa siwan kassa:nih!:Julia Tukiainen
Noin kahden viikon kuluttua selviää mihin kosmetologi kouluun pääsen jatko haastatteluihin...Jännää ? Eiköhän ne hyväksi lue mun yo-aineita aika pitkälle ja lisäksi 12 vuoden työkokemusta. Jippii, en malta odottaa...?
Julia Tukiainen Kukkamyyjästä vaatemyyjään, kaupan kassalla olin kolme vuotta eri Siwa myymälöissä, kosmetiikkamyyjänä viimeksi...:)
Valitettavastia noista ei saa hyväksilukuja, sori vaan.
Onko Julle muka YO? Aikuislinjaa se on iltalukiossa käynyt, mutta sitäKÄÄN ei kai saanut loppuun suoritettua, koska missään ei ole näkynyt esim. sen yo-kuvaa. JOS sellainen olisi, kai se olisi esitetty siinä yhteydessä, kun kolmas sisko sai lakin, koska ensimmäisenkin kuvia tungettiin silloin esiin.
Kyllä vanhoistakin aikuislukion suoritetuista kursseista saa hyväksilukuja, oli yo tai ei.
ihan oikeestiko lukion kursseista voi saada hyvitystä kosmetologi-opinnoissa? millä logiikalla?
Kyllä saa yleisaineista, kuten matematiikka, äidinkieli, muut kielet, kemia ja fysiikka, esimerkiksi. Ei tietenkään ammatillisista aineista.
|
|
2.3.12 20:10
nykänen (vierailija)
|
-.-: selittäkää pliis:-.-::(:hamraa siwan kassa:nih!:Julia Tukiainen
Onko Julle muka YO? Aikuislinjaa se on iltalukiossa käynyt, mutta sitäKÄÄN ei kai saanut loppuun suoritettua, koska missään ei ole näkynyt esim. sen yo-kuvaa. JOS sellainen olisi, kai se olisi esitetty siinä yhteydessä, kun kolmas sisko sai lakin, koska ensimmäisenkin kuvia tungettiin silloin esiin.
Kyllä vanhoistakin aikuislukion suoritetuista kursseista saa hyväksilukuja, oli yo tai ei.
ihan oikeestiko lukion kursseista voi saada hyvitystä kosmetologi-opinnoissa? millä logiikalla?
Kyllä saa yleisaineista, kuten matematiikka, äidinkieli, muut kielet, kemia ja fysiikka, esimerkiksi. Ei tietenkään ammatillisista aineista.
Ai että lukiossa on ammatillisiakin aineita?
Siis mtä?
|
|
2.3.12 20:15
Sianleuka (vierailija)
|
Kosmetoloki Kooma
Nuuhkii kynsiliimat ja juo ohenteet.
|
|
2.3.12 20:18
Nolot siskot (vierailija)
|
On noi siskokset noloja. Toinen on Facessa CEO ja Upsalan yliopistoa on kovasti käyty, toinen on laittanut yliopiston tilalle "HSB" (muistaakseni) ja lukioksi on merkitty Ressun aikuisiltalinja. Facebookissa siskokset yrittävät luoda vaikutelmaa opiskelleista leideistä.
|
|
2.3.12 20:20
koodaaja
|
jopas jotakin: nih!:Julia Tukiainen
Eli täähän tarkottaa et Julle on menny 16-vuotiaana töihin ja ollu töissä siitä lähtien?
Ihanaa, tuksuaanisen matematiikan jatkokurssi ainakin on Jullella suoritettuna!
PS. Minä vuonna Julle on kirjottanu ylioppilaaksi?
Jullukka kävi iltalukiota, muttei koskaan kirjoittanut ylioppilaaksi.
|
|
2.3.12 20:21
-.- (vierailija)
|
nykänen: -.-:selittäkää pliis:-.-::(:hamraa siwan kassa:nih!:Julia Tukiainen
Ai että lukiossa on ammatillisiakin aineita?
Siis mtä?
Täytyykö vääntää rautalangasta? Toisen asteen opinnoissa, eli vaikkapa sielä kosmiskoulutuksessa on myös niitä yleisaineita, ja jos niistä on kurssisuorituksia aikuislukiosta niin niitä ei tarvitse käydä niinsanotusti toiseen kertaan. Eli jos yleisaineista on suoritetut kurssit lukiopuolelta, ne hyväksiluetaan toisen asteen koulutuksessa. Aivan sama onko yo vai ei.
|
|
2.3.12 20:24
Jiihaa (vierailija)
|
Nolot siskot: On noi siskokset noloja. Toinen on Facessa CEO ja Upsalan yliopistoa on kovasti käyty, toinen on laittanut yliopiston tilalle "HSB" (muistaakseni) ja lukioksi on merkitty Ressun aikuisiltalinja. Facebookissa siskokset yrittävät luoda vaikutelmaa opiskelleista leideistä.
Joo, HBC (Helsinki business college) ja Tuksun yliopistoissa on Uppsala universität. Mut sekin vielä, et profiilikuvana Jullella on herraties minä vuonna otettu kuva kun se on hoikka ja Tuksulla photoshopattu ruusukylpy-kuva.
|
|
2.3.12 20:30
veispuukki (vierailija)
|
Tuksu menee pummaamaan mummilta rahaa
Tuksu menee pummaamaan mummilta rahaa
-------------------------------------
Mia Mari Tukiainen
Vietin useamman tunnin eilen Helsingin Vanhassa Kirkossa jumalanpalveluksessa, jossa puhui erittäin hyvä pastori Eero Junkkaala, jonka kirjojakin olen lukenut paljon. Paikalla oli myös joku Arto niminen pastori :) Molemmat rukoilivat puolestani, tuli oikein rauha sydämeen ja ihana olo, kiitos Johanna Kare joka kutsuit minut kokoukseen!!! ? Hänen taidenäyttelyssään on esillä jotain kuviani 16.3 alkaen, sellaisia luonnollisia joissa olen ilman meikkiä. Nyt on kiire Hämeenlinnan Sirkus ravintolan keikalla ja huomenna Pyhäniemen keikka yhdessä Julian kanssa, tervetuloa paikalle katsomaan! ? Su menen tapaamaan mummiani,
Tykkää · · 20 minuuttia sitten ·
|
|
2.3.12 20:41
Revittäjä (vierailija)
|
HALUAA REVITTÄÄ VISAKOIVUN TUOHTA !!!!!
Minulla on visakoivun tuohta käsilaukussa, repikää siitä.
Repisin mielelläni, kun vain tuot ne tuohet esiin, että pääsee repimään ja kunnolla.
|
|
2.3.12 20:43
Ei huvita, ei huvita, ei huvita (vierailija)
|
En oikein voi kuvitella Jullea hakemassa kelalta opintotukea. Ei se selviäis. Möllötäis vaan viisaan näköisenä. Johanna taas rupeis riehumaan. No, onneks isi ja äiti maksavat, kun plikkoja ei huvita käydä koulua.
http://www.youtube.com/watch?v=5sN-_LSAqcY
|
|
2.3.12 20:55
Ope 1 . (vierailija)
|
Maili S.: Mihin se vol 70 meni? Vai enkö mä vain osaa katsoa oikeasta paikasta?
Kaivele alemmalta. Tulee vastaan.
|
|
2.3.12 21:16
Ohhoh (vierailija)
|
veispuukki: Tuksu menee pummaamaan mummilta rahaa
Mia Mari Tukiainen
Vietin useamman tunnin eilen Helsingin Vanhassa Kirkossa jumalanpalveluksessa, jossa puhui erittäin hyvä pastori Eero Junkkaala, jonka kirjojakin olen lukenut paljon. Paikalla oli myös joku Arto niminen pastori :) Molemmat rukoilivat puolestani, tuli oikein rauha sydämeen ja ihana olo, kiitos Johanna Kare joka kutsuit minut kokoukseen!!! ? Hänen taidenäyttelyssään on esillä jotain kuviani 16.3 alkaen, sellaisia luonnollisia joissa olen ilman meikkiä. Nyt on kiire Hämeenlinnan Sirkus ravintolan keikalla ja huomenna Pyhäniemen keikka yhdessä Julian kanssa, tervetuloa paikalle katsomaan! ? Su menen tapaamaan mummiani,
"jonka kirjojakin olen lukenut paljon"??
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=eero%20junk&source=web&am p;cd=5&ved=0CDsQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.perussanoma.fi%2Fnaytatuot e.php%3FlTuoteTunniste%3D234&ei=5htRT62_CsbE0QWc7fjxCw&usg=AFQjCNF9T JJ6OfTF8FZIC3R_9Drie8qZ-Q&cad=rja
|
|
2.3.12 21:18
Sianleuka (vierailija)
|
Heitä Joleene tämä.
Voltti on akrobaattinen liike tai temppu, jossa ihminen pyörähtää ilmassa täyden kierroksen sivuttaisakselinsa ympäri. Voltti suoritetaan yleensä hyppäämällä ilmaan ja pyöräyttämällä jalat pään yli "toiselle puolelle". Voltti tunnetusti tehdään sekä etu- että takaperin, mutta todellisuudessa mikä hyppy tahansa, missä jalat menevät pään yli akselinsa ympäri, on voltti. Volttia ja sen variaatioita käytetään useissa urheilulajeissa.
|
|
2.3.12 21:21
Tiedoksi vain (vierailija)
|
Ohhoh: veispuukki:Tuksu menee pummaamaan mummilta rahaa
Mia Mari Tukiainen
"jonka kirjojakin olen lukenut paljon"??
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=eero%20junk&source=web&am p;cd=5&ved=0CDsQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.perussanoma.fi%2Fnaytatuot e.php%3FlTuoteTunniste%3D234&ei=5htRT62_CsbE0QWc7fjxCw&usg=AFQjCNF9T JJ6OfTF8FZIC3R_9Drie8qZ-Q&cad=rja
Eero Junkkaala on kirjoittanut yli kolmekymmentä kirjaa.
|
|
2.3.12 21:25
Juu juu, Jullessa löytyy (vierailija)
|
Hahhahhah! Julle seinällään kertoo siskonsa kanssa pärjäävänsä AINA. Joku puolustelee Jullea:"menkööt arvostelijat hommiin ja lopettakoot paskanpuhumiset." Juu, Jullehan noita töitä on kovasti tehnytkin!
|
|
2.3.12 21:27
TÄYSPÄINEN (vierailija)
|
VAJAKKIEN YHTEISÖ TOIMII NÄIN !
Justiinsa, kun saatiin visakortit suurinpiirtein käsitellyksi, niin eikö joku perkeleen puupää aloittanut nää tosi avuttomat opiskelutietämyksensä lieveilmiöineen. Taas kierretään ympyrää. Ootteks te jotain manipuloitavia hoidokkeja, kun menette lautan mukana myötä- irvailemaan vailla omaa tahtoa ja mielipidettä kaikkiin Tuksuihin koskeviin aiheisiin , jotka voi muutella mielialansa mukaisesti negatiivisiksi.
|
|
2.3.12 21:32
Juu, protestanttista työetiikkaa voisi opetella tuokin (vierailija)
|
veispuukki: Tuksu menee pummaamaan mummilta rahaa
Mia Mari Tukiainen
Vietin useamman tunnin eilen Helsingin Vanhassa Kirkossa jumalanpalveluksessa, jossa puhui erittäin hyvä pastori Eero Junkkaala, jonka kirjojakin olen lukenut paljon. Paikalla oli myös joku Arto niminen pastori :) Molemmat rukoilivat puolestani, tuli oikein rauha sydämeen ja ihana olo, kiitos Johanna Kare joka kutsuit minut kokoukseen!!! ? ----
Just, taas on luettu paljon jotain. Kova tyttö lukemaan tuo Tuksu, ja muutakin kuin vanhoja Seiskoja nähtävästi.
Ei siinä, ihan hyvä että JT on käynyt kuulemassa valtavirran (jossain määrin ainakin) kristillistä sanomaa. Liivetsöördit saattaa alkaa unohtua vähitellen. Alkaa ottaa vastuuta omasta elämästä. Kouluun ja töihin voisi hänkin lähteä, kuten kunnon protestanttiseen meininkiin kuuluu. Mammonan ja ulkonäön palvonnan voisi jättää vähemmälle. Nöyryyttä voisi ainakin vähän oppia, ja sitä, että elämä on muutakin kuin ikuista lomailua ja joskus välillä kaksi kertaa kuukaudessa lähiöbaarin lattian moppaamista. Hiuspidennysrahatkin voisi säästää tulevien opiskeluaikojen varalle, siis siihen vaiheeseen kun tekee itse töitä tulevaisuutensa ja omasta elämistään vastuun ottamisen eteen. Tai sitten voi vaan elellä vanhempiensa kämpässä ja rahoilla, ja puuhastella kaikkea kivaa rikasta sponssia odotellessa.
|
|
2.3.12 21:37
Kiukkuset akat (vierailija)
|
TÄYSPÄINEN: Justiinsa, kun saatiin visakortit suurinpiirtein käsitellyksi, niin eikö joku perkeleen puupää aloittanut nää tosi avuttomat opiskelutietämyksensä lieveilmiöineen. Taas kierretään ympyrää. Ootteks te jotain manipuloitavia hoidokkeja, kun menette lautan mukana myötä- irvailemaan vailla omaa tahtoa ja mielipidettä kaikkiin Tuksuihin koskeviin aiheisiin , jotka voi muutella mielialansa mukaisesti negatiivisiksi.
PMS?
|
|
2.3.12 21:47
Grokeligs (vierailija)
|
Eeespååssa
Kiukkuset akat: TÄYSPÄINEN:Justiinsa, kun saatiin visakortit suurinpiirtein käsitellyksi, niin eikö joku perkeleen puupää aloittanut nää tosi avuttomat opiskelutietämyksensä lieveilmiöineen. Taas kierretään ympyrää. Ootteks te jotain manipuloitavia hoidokkeja, kun menette lautan mukana myötä- irvailemaan vailla omaa tahtoa ja mielipidettä kaikkiin Tuksuihin koskeviin aiheisiin , jotka voi muutella mielialansa mukaisesti negatiivisiksi.
PMS?
------------
Puolarmetsän sairaala?
|
|
2.3.12 21:57
Rikkaat käyvät saariselällä laskettelemassa (vierailija)
|
A.Näätäläinen: Aika liikuttavaa Jullen innostus, mutta pääsymahdollisuus on aika pieni. Alalle pyrkii tosissaan motivoituneita, kun taas Jullen motivaatio taitaa olla hetkellinen innostuminen. Jullen työ/kouluhistoria ei kyllä ole niin hyvä, että ainakaan niillä eväillä läpi pääsee.
Jopas on Näätäläinen törkeän kateellinen Jullen tulevaa glammourtyöpaikkaa kohtaan!! Joeblaskokin on sanonut tukiaisten siskosten olevan luonnollisia muotikonsulentteja ja trendien tuntioita.
Siksi ihmetyttää tämä pingo riimerin mallitoimiston suoraan listoille päässeiden upeiden siskosten lievähkö mollaaminen.
Kyllä aivan varmasti kelpaisi meikkikoulun neljä laudaatturia 3/3 tutkinolla varmasti näätäläisellekkin?
|
|
2.3.12 21:58
asdfg (vierailija)
|
…
Grokeligs: Kiukkuset akat:TÄYSPÄINEN:Justiinsa, kun saatiin visakortit suurinpiirtein käsitellyksi, niin eikö joku perkeleen puupää aloittanut nää tosi avuttomat opiskelutietämyksensä lieveilmiöineen. Taas kierretään ympyrää. Ootteks te jotain manipuloitavia hoidokkeja, kun menette lautan mukana myötä- irvailemaan vailla omaa tahtoa ja mielipidettä kaikkiin Tuksuihin koskeviin aiheisiin , jotka voi muutella mielialansa mukaisesti negatiivisiksi.
PMS?
------------
Puolarmetsän sairaala?
http://fi.wikipedia.org/wiki/PMS
|
|
2.3.12 22:06
Hahaaaa (vierailija)
|
Joko on selvinnyt Tunkin ulkomaanmatkan kohde? Lähtöhän on jo maanantaina...
|
|
2.3.12 22:13
Riimerin pingo itkee vieläkin perään? (vierailija)
|
jopas jotakin:
Ihanaa, tuksuaanisen matematiikan jatkokurssi ainakin on Jullella suoritettuna!
PS. Minä vuonna Julle on kirjottanu ylioppilaaksi?
Taisi olla sama vuosi kun muutti amerikkaan asumaan maijamiseen rannikoille itaraa saunia elättämään. Muistaakseni samana vuonna oli pleiboin centerfold typynä viitenä kuukautena peräkkäin!
|