|
Johanna Tukiainen, Vol. 71
|
|
2.3.12 15:32
Moderoija
|
Johanna Tukiainen, Vol. 71
Vol. 71 alkaa tästä.
Mode
|
|
2.3.12 15:35
EKA!! (vierailija)
|
|
|
2.3.12 15:36
Toka (vierailija)
|
Mikäs tän vollin nimeksi tulee, vai päätetäänkö se sitten, kun nähdään mihin suuntaan keskustelu etenee?
|
|
2.3.12 16:05
TIEDON HALUINEN (vierailija)
|
KORTIT ESIIN !!!
Toka: Mikäs tän vollin nimeksi tulee, vai päätetäänkö se sitten, kun nähdään mihin suuntaan keskustelu etenee?
Keskustellaanko vaikkapa VISA korteista ja niiden käyttötavoista, kun en tiedä niistä yhtikäs mittään ?
|
|
2.3.12 16:09
pyh (vierailija)
|
Tuksu on kuallut mediamielessä. Ei kiinnosta enää.
|
|
2.3.12 16:17
bjää (vierailija)
|
Viimeinen volli???
Olisikohan Tuksu nyt jo ns. loppuun kaluttu aihe. Mikään ei enää kiinnosta, kun kaikki on jo nähty ja kuultu. Jospas Tuksu tekisi täyskäännöksen elämässään, ja lopettaisi keikat ja asettuisi Lappiin. Se saattaisi kiinnostaa.
|
|
2.3.12 16:17
no body (vierailija)
|
Jos rakasparasduo ei viikonlopun keikoilla saa kunnon rähinää aikaisegshh niin sit en enää jaksa...
Kyllä, olen korppi haaskalla, saa haukkua.
|
|
2.3.12 16:18
rikasrakas (vierailija)
|
pyh: Tuksu on kuallut mediamielessä. Ei kiinnosta enää.
Tuksun sydän tykyttää kiivaasti rahalle ja rakkaudella.
|
|
2.3.12 16:21
p. (vierailija)
|
|
|
2.3.12 16:24
rääkyjänäätä (vierailija)
|
media siirtymässä TV-kanaville…?
pyh: Tuksu on kuallut mediamielessä. Ei kiinnosta enää.
Äläs nyt...
Tänään aamulla oli pitkästä aikaa TV kanavan kuvaukset. Mikä lienee ohjelma.
Ja olihan viime joulukuussa ne Hullu Juttu -ohjelman kuvauksetkin... mikäli Tuksu vaan pääsi niihin.
|
|
2.3.12 16:37
poropeukalo (vierailija)
|
TIEDON HALUINEN: Toka:Mikäs tän vollin nimeksi tulee, vai päätetäänkö se sitten, kun nähdään mihin suuntaan keskustelu etenee?
Keskustellaanko vaikkapa VISA korteista ja niiden käyttötavoista, kun en tiedä niistä yhtikäs mittään ?
Googlaa, ihan turha aihe täällä ruodittavaksi. Sen sijaan herättäisin keskustelua nypläyksestä, virkkauksesta ja kutomisesta. Erityisen kiinnostavaa olisi saada vinkkejä huovutukseen.
|
|
2.3.12 16:40
kartiologi (vierailija)
|
rikasrakas: pyh:Tuksu on kuallut mediamielessä. Ei kiinnosta enää.
Tuksun sydän tykyttää kiivaasti rahalle ja rakkaudella.
Tykytys on ollut senlaatuista että kannattaisi hankkia lääkkeet rytmihäiriöihin. Hyvänlaatuisista muljahduksista tuskin on kyse.
|
|
2.3.12 16:53
_________ (vierailija)
|
TIEDON HALUINEN: Toka:Mikäs tän vollin nimeksi tulee, vai päätetäänkö se sitten, kun nähdään mihin suuntaan keskustelu etenee?
Nöyränä pyyntönä, pitäkää turpanne kiinni korteistanne. Ei kiinnosta yhtään. Näätikää. Ei muuta, jatkakaa!
|
|
2.3.12 16:57
Sääriselkä (vierailija)
|
|
|
2.3.12 16:57
taiteilija (vierailija)
|
poropeukalo: TIEDON HALUINEN:Toka:Mikäs tän vollin nimeksi tulee, vai päätetäänkö se sitten, kun nähdään mihin suuntaan keskustelu etenee?
Googlaa, ihan turha aihe täällä ruodittavaksi. Sen sijaan herättäisin keskustelua nypläyksestä, virkkauksesta ja kutomisesta. Erityisen kiinnostavaa olisi saada vinkkejä huovutukseen.
Samaa mieltä! Olisin myös kiinnostunut värjäämään kankaita kasveilla.
|
|
2.3.12 17:00
:( (vierailija)
|
_________: TIEDON HALUINEN:Toka:Mikäs tän vollin nimeksi tulee, vai päätetäänkö se sitten, kun nähdään mihin suuntaan keskustelu etenee?
Nöyränä pyyntönä, pitäkää turpanne kiinni korteistanne. Ei kiinnosta yhtään. Näätikää. Ei muuta, jatkakaa!
Mikä korteissa on vikana? VISA on hyvin käytännöllinen ulkomailla ja erilaisilla bonuskorteilla saa jopa selvää rahaa itselleen.
|
|
2.3.12 17:03
visat on (vierailija)
|
:(: _________:TIEDON HALUINEN:Toka:Mikäs tän vollin nimeksi tulee, vai päätetäänkö se sitten, kun nähdään mihin suuntaan keskustelu etenee?
Mikä korteissa on vikana? VISA on hyvin käytännöllinen ulkomailla ja erilaisilla bonuskorteilla saa jopa selvää rahaa itselleen.
Kortti on jees jos sillä on katetta tai luottoa. Tuksu on elävä Visa Electronin mainos. Palkkion suuruudesta ei ole tietoa.
|
|
2.3.12 17:03
No joo (vierailija)
|
Huomennako Tavastehuussissa? Tosin vasta keikalla, mutta hyvähän se on tutustua...
|
|
2.3.12 17:05
ja oravannahat kaulalla (vierailija)
|
:(: _________:TIEDON HALUINEN:Toka:Mikäs tän vollin nimeksi tulee, vai päätetäänkö se sitten, kun nähdään mihin suuntaan keskustelu etenee?
Minulla on visakoivun tuohta käsilaukussa, repikää siitä.
|
|
2.3.12 17:27
Duck walk (vierailija)
|
Jep
About vol 50 puhuttiin lopettamisesta, mutta ainahan hän jaksaa keksiä sitä sun tätä. Ehkä mahtava upea siskoskeikka saa vollin laulamaan. Mikä lie sitten uusi ja uudistunut kevätteema - höyhet ja tiputanssi? Toivottavasti ei puuhkan hinkkausta jalkojen välistä...
|
|
2.3.12 17:33
nih! (vierailija)
|
Niin työtähän se kännissä lavalla tallustelukin kai on…
Julia Tukiainen
Noin kahden viikon kuluttua selviää mihin kosmetologi kouluun pääsen jatko haastatteluihin...Jännää ? Eiköhän ne hyväksi lue mun yo-aineita aika pitkälle ja lisäksi 12 vuoden työkokemusta. Jippii, en malta odottaa...?
|
|
2.3.12 17:42
hamraa siwan kassa (vierailija)
|
Ei vaan
nih!: Julia Tukiainen
Noin kahden viikon kuluttua selviää mihin kosmetologi kouluun pääsen jatko haastatteluihin...Jännää ? Eiköhän ne hyväksi lue mun yo-aineita aika pitkälle ja lisäksi 12 vuoden työkokemusta. Jippii, en malta odottaa...?
Julia Tukiainen Kukkamyyjästä vaatemyyjään, kaupan kassalla olin kolme vuotta eri Siwa myymälöissä, kosmetiikkamyyjänä viimeksi...:)
|
|
2.3.12 17:55
p. (vierailija)
|
??
hamraa siwan kassa: nih!:Julia Tukiainen
Julia Tukiainen Kukkamyyjästä vaatemyyjään, kaupan kassalla olin kolme vuotta eri Siwa myymälöissä, kosmetiikkamyyjänä viimeksi...:)
12 vuoden?????????
|
|
2.3.12 18:00
sääli (vierailija)
|
p.: hamraa siwan kassa:nih!:Julia Tukiainen
12 vuoden?????????
Voi Julle-raukkaa. Ei ole tyttä ihan kartalla. Tuon kolmen vuoden kassakokemuksen lisäksi sillä on pari lyhyeksi jäänyttä yritystä muualla eikä niitä lasketa. Eli kolmen vuoden työkokemus ja luultavimmin ala-arvoinen (ja vieläpä 10 vuotta vanha) ylioppilastodistus, ikää 28-vuotta. Saattaa tyssätä haastattelut alkumetreille.
|
|
2.3.12 18:03
Minä (vierailija)
|
Siis mitä?
hamraa siwan kassa: nih!:Julia Tukiainen
12 v työkokemusta mistä? Yo- aineet ei siinä päde pätkääkään. Vuodelta? Todistukset ja soveltuvuus alalle tutkitaan. Samoin terveys ( lääkäritodistus). Kyllä tuntuu, että ollaan taas `prinsessamaailmassa``. Yleensä on myös pääsykokeet - huom. sellaisille, jotka pääsivät seulan läpi. Pyrkijöitä on paljon ja ala on jatkuvasti kehittyvä. Vaatii todellaa uskoutumista ja pitkäjännitteisyyttä ja jatkuvaa uudelleen kouluttautumista.
|