|
Johanna Tukiainen, Vol. 70
|
|
18.2.12 22:27
Upeita kaunottaria ja niin hoikkia (vierailija)
|
Lähettäjä .: Keikalla:Petteri Persevaara:Julle nousee noissa kahdessa kuvassa ripulilammikosta tajuttuaan kaameasta hajusta ,että jotain pääsi lorisee hietsulle ja Tuksulla se on vaan sitä jatkuvaa onnenkusta "vaaleanpunaista sidukkaa". On hyvä värikontrasti . Ei mennyt soppaukset aivan kohilleen .
Näyttääkö teistä että Julle olisi tässä kuvassa juuri oksentamassa?
http://aijaa.com/008569528905.jpg
Kyllä näyttää siltä ,että kohta lentää ja Tuksu näyttää siltä ku olis just (oksennus) lentänyt
Naurattaa kun Tuksu sanoo tuossa kohdassa, et näihin backstage-tarjoiluihin pitäisi panostaa vähän enemmän, ei kuulemma ole Amarillon tasoista...hah hah haa
Tuossa nimittäin vedetään grillimakkaraa sinapin ja ketsupin kera, kyytipoikana pullokaljaa. Tuksulla on haarukassaan joku salaatinlehti. Raskasparassisko näyttää ihan siltä että pidättelee oksennusta.
|
|
18.2.12 22:35
. (vierailija)
|
RUAHHAAAHHHAAA!!!
FB
Arto Länsman
IIhan naisen kanssa LAPISSA; miettikää kuka se on?????????
noin minuutti sitten
|
|
18.2.12 22:40
Naminami? (vierailija)
|
Melkein Playboyssa esiintynyt Tuksu vois tehdä perässä! Olis silmiä hivelevä näky; Tuksu täysin alasti nykykunnossa, vau!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/seksikas-playboy-malli-nautti-auringosta-n akuna/art-1288449868216.html
|
|
18.2.12 22:55
hemmetin vatipäät (vierailija)
|
Hymy ja 'tästä puhutaan' Ei voi olla totta! Tunkeroinen suunnittelee häitä R2:n kanssa Vegasissa.
|
|
18.2.12 23:00
kääpä (vierailija)
|
…
hemmetin vatipäät: Hymy ja 'tästä puhutaan' Ei voi olla totta! Tunkeroinen suunnittelee häitä R2:n kanssa Vegasissa.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/voiko-tama-olla-totta-johanna-tukiainen-m enee-naimisiin
|
|
18.2.12 23:14
näätänoviisi (vierailija)
|
Seven days kustantaa, vai?
kääpä: hemmetin vatipäät:Hymy ja 'tästä puhutaan' Ei voi olla totta! Tunkeroinen suunnittelee häitä R2:n kanssa Vegasissa.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/voiko-tama-olla-totta-johanna-tukiainen-m enee-naimisiin
Tuksu arvelee, että koska Miammiseen ei ole tulemista, niin Nevadaan saapuminen onnistuu ongelmitta. Onhan se peräti eri maa Tuksun mielestä. Ainakin eri osavaltio missä kuolemantuomio taitaa olla vielä voimassa, eikä auton sisätiloissa saa olla alkoholia. Vaikeaa on siis Tuksun siellä liikkua autolla. Eipä ollut kummoinen paikka. Miksi pitäisi mennä juuri sinne? Toivottavasti emme näe tätä uusintaa TV:ssa. Ero voi tapahtua kätevästi sitten suoraan Renossa.
|
|
18.2.12 23:20
Ellulle jatkokyssäri (vierailija)
|
Ellu: Artsi voi ex-aviopuolisona olla sanomatta yhtään mitään. Jos hän käyttää tätä puhumisesta kieltäytymisoikeuttaan, hänen esitutkintakertomustaan eli mitään hänen poliisille kertomaansa ei myöskään voida ottaa asiassa huomioon.
...
Eli sen tähden sitten piti lähteä paapomaan sinne napapiirin paremmalle puolelle...
Eipäs nyt olla noin kyynisiä :)
pari kyssäriä vielä jos vaan viitsit vastata.
Kuvitteellinen skenaario: Vaimo lyö minua viinipullolla päähän. Naapurit kutsuu mölyn seurauksena poliisin paikalle. Poliisi kysyy mitä tapahtui, minä ähkäisen sitten tuskissani, että "akka löi minua viinipullolla päähän" ja poliisi tekee tilannearvion ja vie vaimon putkaan.
Sitten kun esitutkinta alkaa, niin päätänkin olla sanomatta mitään koska haluan suojella vaimoani. Alusta alkaen on ilmiselvää, että minua kuullaan uhrina (vai onko?). Poliisinhan on pakko kertoa se mahdollisimman pian, eli tuossa tilanteessa käytännössä heti kun esitutkinta alkaa. Ja tietysti on myös ilmiselvää, että poliisi epäilee nimenomaan vaimoani teosta (vai onko?)
Pitääkö minun puhua poliisille? Pitääkö edes vastata siihen, että kuka minua löi päähän, minä itse vai joku muu? Ja vaikka sanoisin tässä tilanteessa, että vaimo löi, niin se lausunto voidaan mitätöidä myöhemmin?
Vai voiko poliisi kysyä minulta ensin, että oliko tilassa muita henkilöitä, mistä haava on aiheutunut ja kuka minua löi, ja sitä kautta varmistaa että olen uhri enkä esim. lyönyt itseäni pullolla päähän.
Joten minun olisi siis kuitenkin kerrottava jotakin tapahtumien kulusta ja tavallaan todisteltava vaimoani vastaan? Kaikki voidaan kuitenkin mitätöidä? Vaimo taas pitää kiinni kertomuksesta, että löin itse itseäni viinipullolla päähän. Joten mitään rikosta ei ole tapahtunut? Ketään ei voida syyttää mistään, mutta minulla on silti 20 tikkiä päässä.
|
|
18.2.12 23:25
romantikko (vierailija)
|
häät, hää-ää-ää-äät!!!
Ihanaa! Taas Tuksu-häät.
Ja tämä toinen kerta on siinäkin mielessä mukavampi, että voi valita häämekon värin vähän vapaammin. Ensimmäisellä kertaa täytyy olla se valkoinen, kuten Tuksu aikoinaan totesi.
Nyt arvuuttelemaan, onko se keltainen, pinkki vai turkoosi.
Siinä Las Vegasissa on vain se, ettei häävieraita tule senkään vertaa kuin Lappiin. Matkat on paljon kalliimpia. Eikä niillä Tuksun sukulaisilla ja ystävillä ja yhteistyökumppaneilla ollut varaa lentää edes Ivaloon.
|
|
18.2.12 23:30
rääkyjänäätä (vierailija)
|
Lapinlisä palkoissa…
Artsi teki kokonaisen päivän sähkömiehentöitä Kuukkeli-kaupassa ja repi siitä niin kovasti liksaa, että nyt on mahdollista lennähtää morsmaikun kanssa Las Vegasiin vihittäväksi...
|
|
18.2.12 23:35
zouliin (vierailija)
|
walk the line
näätänoviisi: kääpä:hemmetin vatipäät:Hymy ja 'tästä puhutaan' Ei voi olla totta! Tunkeroinen suunnittelee häitä R2:n kanssa Vegasissa.
Tuksu arvelee, että koska Miammiseen ei ole tulemista, niin Nevadaan saapuminen onnistuu ongelmitta. Onhan se peräti eri maa Tuksun mielestä. Ainakin eri osavaltio missä kuolemantuomio taitaa olla vielä voimassa, eikä auton sisätiloissa saa olla alkoholia. Vaikeaa on siis Tuksun siellä liikkua autolla. Eipä ollut kummoinen paikka. Miksi pitäisi mennä juuri sinne? Toivottavasti emme näe tätä uusintaa TV:ssa. Ero voi tapahtua kätevästi sitten suoraan Renossa.
Ehkä ihanainen Jolene ottaa oppia Johnny Cashin kappaleen sanoista "I shot a man in Reno just to watch him die". Eron sijaan nopea tapa päästä Artsista eroon. Sen jälkeen rouva pääsisikin Cashin tyyliin vankilaan laulamaan, mikäli ei aiemmin häkki heilahda.
|
|
19.2.12 00:29
mulle riitti tämän vatvominen (vierailija)
|
Höpöhöpö
Ellu: Näädelssön:ja vielä kerran pojat:Ellu:Näädeli:Sinänsä Tuksu ei ole osannut pelata loppuun asti. Oikeudessa puolison ei tarvitse todistaa toista vastaan. Ilman avioeroa olisi pahoinpitelyjuttu kuvisat huolimatta voinut kuivua kasaan. Nykyisellään... Noh, Arton pitäisi kertoa totuus.
Avioero ei vaikuta yhtään mitään todistamisvelvollisuuteen: oikeudenkäymiskaari 17 luku 20 §: Todistaja ei saa kieltäytyä todistamasta. Vastoin tahtoansa älköön kuitenkaan todistamaan vaadittako mm. sitä, joka on tai on ollut avioliitossa tahi on kihloissa jommankumman asianosaisen kanssa
Niinpä, mutta ei tolla pykälällä edes ole mitään tekemistä tulevan oikeudenkäynnin kanssa. Arto on asianomistaja eli uhri eikä todistaja.
höpöhöpö
Asianomistajaa kuullaan oikeudenkäynnissä statuksella "todistelutarkoituksessa" ja ero "oikeaan todistajaan" on se, että todistelutarkoituksessa kuultavalta asianomistajalta ei oteta todistajanvalaa tai -vakuutusta. Mutta sama kieltäytymisoikeus sellaisella on kuin "oikealla todistajallakin". Puhun siis yli 15 vuoden työkokemuksella käräjähommista...
Jos sinut haastetaan oikeuteen nimenomaan todistajana,sinähän menet koska yleensä menemättä jättäminen saattaa siirtää koko oikeudenkäyntiä.Seuraaviin "käräjiin"sinulle asetetaankin jo uhkasakko eli ellet mene itket ja maksat.Ja menet jos todistuksesi katsotaan oleellisen tärkeäksi päätökseen.
Mikäli syytetyn ja oikeudenkäynnin kannalta tärkeän todistajan epäillään pakoilevan oikeudenkäyntiä,heidät voidaan ottaa talteen eli poliisin säilöön jopa kolme vuorokautta ennen oikeudenkäyntipäivää.
Syytetty saa todellakin puhua mitä tykkää.Syyttäjällä on velvollisuus näyttää ko.syyte toteen.
|
|
19.2.12 00:39
vaahtokarkki (vierailija)
|
ilonpilkahduksia
Mitä te täällä oikeuskäytäntöjä puitte. Iloitkaa tulevista häistä!
|
|
19.2.12 00:47
What happens in Vegas stays in Vegas (vierailija)
|
vaahtokarkki: Mitä te täällä oikeuskäytäntöjä puitte. Iloitkaa tulevista häistä!
joo, ihania uutisia makeista häistä.
Onko Tuksu kirjoitellut mitään fb:hen aiheesta? vai oliko ihan vaan suoraan Hymyyn ilmoitellut että häät on tulossa.
Aika paha muuten, että numerolehdeltä meni Tuksuskuuppi sivu suun. mitenkäs nyt näin, kun työnantajalle ja tärkeimmälle yhteistyökumppanille ei ensin anneta suoraa uutista.
|
|
19.2.12 00:47
Apuva (vierailija)
|
moninimimerkkinen: En minäkään mitään syytä kuvien muuntelulle ja "tekemiselle" näe, mutta onhan se tietenkin outoa, ettei hiekka tai kangaskassi mitenkään muutu/vaihda asentoa, vaikka Julle könyää makuulta istumaan. Luulisi, että tuossa pungerruksessa vähän hiekka edes liikkuisi sijoiltaan.
Ylin kuvahan ei voi olla Koh Samedilta, koska Tuksu otti kaikkien hiusten pikkuletit vasta Bangkokissa.
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a302417/johanna+ja+julia+tukiainen+ylao sattomissa+thaimaassa++mita+on+tapahtunut+tuksun+silikoneille/
Herranjesta, äkkiä pelastaan nuo valaat takaisin veteen, ennenku elimet painuu kasaan massan voimasta!
|
|
19.2.12 00:51
soo (vierailija)
|
.: FB
Arto Länsman
noin minuutti sitten
Ilha ei tykkää Artsi, jos oot sen naisen kanssa!
|
|
19.2.12 01:38
Kiven Aleksis (vierailija)
|
kirjuutusvirhe
soo: .:FB
Arto Länsman
noin minuutti sitten
Ilha ei tykkää Artsi, jos oot sen naisen kanssa!
Vai pitikö kirjoittaa "inhan" naisen kanssa?
|
|
19.2.12 01:50
Mökin muija (vierailija)
|
Lippujen hinnat häihin?
hemmetin vatipäät: Hymy ja 'tästä puhutaan' Ei voi olla totta! Tunkeroinen suunnittelee häitä R2:n kanssa Vegasissa.
Onko lippuja häihin jo myynnissä Le Tux nettishopissa? Romantiikka ei olekaan vielä kuollut tästä maailmasta - ihanaa! Onko jo tietoa häämatkakohteesta? Tuksun olisi hyvä ilmoittaa uuden hääpukunsa väri, että osaisin valita samanvärisen jakkupuvun tilaisuuteen. Ehkä nyt on vuorossa pinkki morsiuspuku minkä laahuksessa on koristeena pinkiksi värjättyä näätää ja Horo-lowskyn kristalleja.
|
|
19.2.12 02:02
tosirakkautta (vierailija)
|
Mökin muija: hemmetin vatipäät:Hymy ja 'tästä puhutaan' Ei voi olla totta! Tunkeroinen suunnittelee häitä R2:n kanssa Vegasissa.
Onko lippuja häihin jo myynnissä Le Tux nettishopissa? Romantiikka ei olekaan vielä kuollut tästä maailmasta - ihanaa! Onko jo tietoa häämatkakohteesta? Tuksun olisi hyvä ilmoittaa uuden hääpukunsa väri, että osaisin valita samanvärisen jakkupuvun tilaisuuteen. Ehkä nyt on vuorossa pinkki morsiuspuku minkä laahuksessa on koristeena pinkiksi värjättyä näätää ja Horo-lowskyn kristalleja.
Näin nuori morsian kuvaili suhdettaan muutama minuutti sitten:
Mia Mari Tukiainen Olen Mercedes Benc tai Maybach tai Lexus, Arto on hajonnut lada
|
|
19.2.12 02:11
voi voi… (vierailija)
|
tosirakkautta: Mökin muija:hemmetin vatipäät:Hymy ja 'tästä puhutaan' Ei voi olla totta! Tunkeroinen suunnittelee häitä R2:n kanssa Vegasissa.
Mia Mari Tukiainen Olen Mercedes Benc tai Maybach tai Lexus, Arto on hajonnut lada
Kyllä taidat Jolleene olla enemmän sitä papan rättisitikka-osastoa... Ei ole minäkuva kyllä nyt ihan kohdillaa! Artoa parempaa miestä et kyllä enää saa. Eihän se ole paljon, mutta...
|
|
19.2.12 03:49
Perseelleen Lenz (vierailija)
|
tosirakkautta: Mökin muija:hemmetin vatipäät:Hymy ja 'tästä puhutaan' Ei voi olla totta! Tunkeroinen suunnittelee häitä R2:n kanssa Vegasissa.
Mikähän on tuo Mercedes Benc? Varmaankin halpakopio Mercedes Benzistä...
|
|
19.2.12 06:00
PILKKARI 9 (vierailija)
|
TULIPAS VIIMEINKIN JUTUNJUURTA .
Pakkohan tämä Tuksupalsta on pystyssä pitää . Eikä se onnistu muulla tavalla , kuin sohaisemalla näätäyhdyskunnan pesää .Kohta , kun ne heräilee ja havaitsee heille osoitetun ärsytys "uutisen" , alkaa taas se asiantunteva ja tietävä sanansiveltimen käyttö . On se sitä ja on se tätä . Kyllä se sitten on varmaan . TOTTA .
|
|
19.2.12 06:09
WROM WROM (vierailija)
|
Artoko?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4sV9PwoIUus
|
|
19.2.12 06:45
osta hyvä auto (vierailija)
|
Iskarit loppu ja perä vuotaa. Sellainen Maybach.
|
|
19.2.12 06:49
. (vierailija)
|
osta hyvä auto: Iskarit loppu ja perä vuotaa. Sellainen Maybach.
Jakopään tiiiviste ja ketju hajalla :P
|
|
19.2.12 08:00
Mutta missä on Nassu? (vierailija)
|
Ihana uutinenhan tämä on! Sitten vaan vauvauutisia odottelemaan!
|