Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, Vol. 70

<< edellinen 1 2 3 4 5 ... 116 seuraava >>

Selva juttu:
koodaaja:
Epäilen vain:
Tämän päivän Iltiksessä on kauhujuttuja kamalista lentomatkustajista. Yksi tarina jäi mietityttämään.
Suomessa on kuulemma naislaulaja, jota lentohenkilökunta kammoksuu. Kuulemma myöhästyy lennolta joka kerta ja maireasti ihmettelee: "Ihanko te täällä minua odottelette". Samppanjaa pitää saada, ja vain tietyn merkkistä. Jatkuvaa vinkumista ja valitusta matkan aikana ("Ettekö te tiedä kuka minä olen"). Kaikki lentoemäänät ja stuertit tuntevat tämän vaikean tapauksen.
Rupesin miettimään oikein työkseni, kenestä julkkiksesta mahtaa olla kysymys.

Kuulostaa Katri-Helenalta tai Arja Korisevalta......vitsi, vitsi.......

Elikka ihan selvasti Paula Koivuniemelta.

Oopperalaulaja vois olla diiva. Marita Kattila ?
yäk:
Keikalla:
Petteri Persevaara:
Julle nousee noissa kahdessa kuvassa ripulilammikosta tajuttuaan kaameasta hajusta ,että jotain pääsi lorisee hietsulle ja Tuksulla se on vaan sitä jatkuvaa onnenkusta "vaaleanpunaista sidukkaa". On hyvä värikontrasti . Ei mennyt soppaukset aivan kohilleen .

Näyttääkö teistä että Julle olisi tässä kuvassa juuri oksentamassa?
http://aijaa.com/008569528905.jpg

Ei vaan on naama täynnä b-luokan grillimakkaraa...

Tässä näkyy hienosti siskosten ero, Julia näyttää jotenkin niin nuorelta ja vähän eksyneeltä, Tuksu taas kettuuntuneelta riivinraudalta.

kai sitä

Keikalla:
Petteri Persevaara:
Julle nousee noissa kahdessa kuvassa ripulilammikosta tajuttuaan kaameasta hajusta ,että jotain pääsi lorisee hietsulle ja Tuksulla se on vaan sitä jatkuvaa onnenkusta "vaaleanpunaista sidukkaa". On hyvä värikontrasti . Ei mennyt soppaukset aivan kohilleen .

Kai sitä oksettaa kun katsoo siskoaan.

Onhan…

pastori:
Selva juttu:
koodaaja:
Epäilen vain:
Tämän päivän Iltiksessä on kauhujuttuja kamalista lentomatkustajista. Yksi tarina jäi mietityttämään.
Suomessa on kuulemma naislaulaja, jota lentohenkilökunta kammoksuu. Kuulemma myöhästyy lennolta joka kerta ja maireasti ihmettelee: "Ihanko te täällä minua odottelette". Samppanjaa pitää saada, ja vain tietyn merkkistä. Jatkuvaa vinkumista ja valitusta matkan aikana ("Ettekö te tiedä kuka minä olen"). Kaikki lentoemäänät ja stuertit tuntevat tämän vaikean tapauksen.

...tuo Tuksukin laulaja.

By the way, saiko Julle myytyä rytkynsä kirpparilla? Ostiko puutarhatonttu ne?
Olen miettinyt pääni puhki:
pastori:
Selva juttu:
koodaaja:
Epäilen vain:

...tuo Tuksukin laulaja.

Tuskin Tuksu kuitenkaan maireasti valittelee, että ihanko minua täällä odotatte. Pitää sitä itsestään selvänä.
pastori:
Selva juttu:
koodaaja:
Epäilen vain:

Ei se ainakaan Tuksu ole. En ole koskaan kuullut häntä luonnehdittavan naislaulajaksi. Ei kellekään tule Tuksusta mieleen laulaja, aina se on joku kohujulkkis tai kohublondi.

Katse on sokean käsissä .

Voi itku:
Lähettäjä .:
holmenkollen:
koodaaja:
moninimimerkkinen:

Keskimmäisessä kuvassa Julia nousee vatsalihasten voimalla makuulta istuma-asentoon. Mutta miksi se on makoillut hiekalla niin, että pyyhe on vain pyllyn alla ja selkä ja pää/hiukset hiekalla. Jos oli se ripulikin, niin eikö olisi ollut viisaampaa tehdä toisin päin.

Hiekka siinä on väritetty pyyhkeiden aikaansaamiseksi .Kattokaa sitä hiekan rajausta . On muuten aika terävät reunat ja rättien kohdalta näkyy hiekan täysi profiili .

Ethän sä nyt voi olla tosissasi. Hiekka on väritetty pyyhkeiden aikaansaamiseksi?
Eli ensin Tuksut on leikattu jostain toisesta kuvasta, sitten otettu toinen kuva tyhjästä alueesta hiekkarannalla, hiekan päälle on tehty värikkäitä pyyhkeitä, ja Tuksut on asetettu niiden päälle.
Joo, ihan varmasti. Mikähän mahtaisi olla tämän valtaisan työlään projektin tarkoitus?
Kuvan resoluutio on niin pieni, että yksityiskohdat ei toistu kuvassa. Siitä tulee juuri tuollainen jälki, että nuo pyyheen ja hiekan rajat näyttää liian tasaisilta, mutta ne on myös hyvin epäselviä. Vaikutelma tulee siitä, koska kuvan reso on niin pieni.

Resoluutio paranee ,kun putsaat välillä sen näyttösi . Katsoppa tarkempaa niitä ns. pyyhkeiden aluetta vertaamalla etureunojen tarkkuutta sivuihin ja takareunoihin ja kuinka hiekan pinta kuultaa "pyyhkeiden " lävitse .
Keikalla:
Petteri Persevaara:

Kyllä näyttää siltä ,että kohta lentää ja Tuksu näyttää siltä ku olis just (oksennus) lentänyt

Kyseessä on

pastori:
Selva juttu:
koodaaja:
Epäilen vain:

Paula Koivumies

Voivoi

Sinänsä Tuksu ei ole osannut pelata loppuun asti. Oikeudessa puolison ei tarvitse todistaa toista vastaan. Ilman avioeroa olisi pahoinpitelyjuttu kuvisat huolimatta voinut kuivua kasaan. Nykyisellään... Noh, Arton pitäisi kertoa totuus.
Näädeli:
Sinänsä Tuksu ei ole osannut pelata loppuun asti. Oikeudessa puolison ei tarvitse todistaa toista vastaan. Ilman avioeroa olisi pahoinpitelyjuttu kuvisat huolimatta voinut kuivua kasaan. Nykyisellään... Noh, Arton pitäisi kertoa totuus.

Voisiko joku vihdoin kertoa missä jutussa Arto on todistajana? Mä haluaisin todella tietää. Kertokaa nyt !!!
Missä oikeudessa uhri on todistaja?:
Näädeli:

Voisiko joku vihdoin kertoa missä jutussa Arto on todistajana? Mä haluaisin todella tietää. Kertokaa nyt !!!

Ei missään. Poliisi on vienyt pahoinpitelyasian syyttäjälle, koska sellaiset ei ole enää asianomistajarikoksia. Poliisin kertomus oikeudessa painaa, ei se, että narsistin hakattu uhri selittäisi että *oikeesti se oli mun oma vika*.
Lähettäjä .:

Resoluutio paranee ,kun putsaat välillä sen näyttösi . Katsoppa tarkempaa niitä ns. pyyhkeiden aluetta vertaamalla etureunojen tarkkuutta sivuihin ja takareunoihin ja kuinka hiekan pinta kuultaa "pyyhkeiden " lävitse .

Aha. Täytyypä kuunnella asiantuntijan vinkkiä. Venttaas vähän...

Nonnii, näyttö on nyt kiillotettu. Seiskan sivulta tallentamani kuvan koko on edelleen 32,4 kt ja resoluutio 467 x 333. Ei tullut yhtään lisää resoluutiota.

Mitä pitäisi tehdä
1) kannattaisiko minun vielä puhdistaa näyttöä tai kenties ostaa isompi monitori niin että resoluutio paranisi?
2) vai kannattaisiko sinun kommentoida vasta kun tiedät jotain siitä asiasta jota aiot kommentoida?
Jos kuvasta löytyy parempilaatuisempi versio, niin laitapa ihmeessä linkkiä.

Artsin ei tartte todistaa

Näädeli:

Avioero ei vaikuta yhtään mitään todistamisvelvollisuuteen: oikeudenkäymiskaari 17 luku 20 §: Todistaja ei saa kieltäytyä todistamasta. Vastoin tahtoansa älköön kuitenkaan todistamaan vaadittako mm. sitä, joka on tai on ollut avioliitossa tahi on kihloissa jommankumman asianosaisen kanssa
Ellu:
Näädeli:

Avioero ei vaikuta yhtään mitään todistamisvelvollisuuteen: oikeudenkäymiskaari 17 luku 20 §: Todistaja ei saa kieltäytyä todistamasta. Vastoin tahtoansa älköön kuitenkaan todistamaan vaadittako mm. sitä, joka on tai on ollut avioliitossa tahi on kihloissa jommankumman asianosaisen kanssa

Niinpä, mutta ei tolla pykälällä edes ole mitään tekemistä tulevan oikeudenkäynnin kanssa. Arto on asianomistaja eli uhri eikä todistaja.

ja vielä kerran pojat:
Ellu:
Näädeli:

Niinpä, mutta ei tolla pykälällä edes ole mitään tekemistä tulevan oikeudenkäynnin kanssa. Arto on asianomistaja eli uhri eikä todistaja.

höpöhöpö
Näädelssön:
ja vielä kerran pojat:
Ellu:
Näädeli:

höpöhöpö

Asianomistajaa kuullaan oikeudenkäynnissä statuksella "todistelutarkoituksessa" ja ero "oikeaan todistajaan" on se, että todistelutarkoituksessa kuultavalta asianomistajalta ei oteta todistajanvalaa tai -vakuutusta. Mutta sama kieltäytymisoikeus sellaisella on kuin "oikealla todistajallakin". Puhun siis yli 15 vuoden työkokemuksella käräjähommista...

VIP

???:
Eikö Tuksua oltu kutsuttu?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012021815224252_vi.shtml

Tietenkin oli kutsuttu, mutta hän ei nyt työkiireiltään ehtinyt tulla mukaan. Kovin olivat muut pettyneitä. :)

Tuksun synttärit 29.7.12

Tuksulla on synttärit 29.7. Viettääkö hän synttäreitään Jollashovissa vai vankilassa? Täytyy muistaa kortilla vanhenevaa naista. Kääntääkö Itella postin suoraan vankilaan, jos Tuksulla sattuu olemaan "keikka" siellä? Ah...ehkä saamme kuulla plökipläjäyksiä sellin sisustamisesta ja vankilan iltapuvuista! Shampanjaa yksityissellissä?

taisi taas olla pelkkiä valheita…

Ei vieläkään kuulunut mitään Udista tai loman gaalailloista ja pitkistä iltapuvuista, ei kuvan kuvaa, pelkkää tyhjänpäiväistä höpinää tämän viikon blogit.
Ellu:
Asianomistajaa kuullaan oikeudenkäynnissä statuksella "todistelutarkoituksessa" ja ero "oikeaan todistajaan" on se, että todistelutarkoituksessa kuultavalta asianomistajalta ei oteta todistajanvalaa tai -vakuutusta. Mutta sama kieltäytymisoikeus sellaisella on kuin "oikealla todistajallakin". Puhun siis yli 15 vuoden työkokemuksella käräjähommista...

Kiva että täällä on kerrankin joku joka tietää asioista. Kerro Ellu samalla vähän tarkemmin mitä tuo tarkoittaa.
Miten se käräjillä toimii jos ja kun aertonia aiotaan varmaankin kuulla todistamistarkoituksessa. Voiko hän vain kieltäytyä siitä? Mitä jos Tuksu puhuu, mutta Arto ei? Esitutkinnassa hänen on kai pakko ollut kertoa jotakin, mutta hän voi kieltäytyä lisäämästä siihen mitään oikeudessa? Minkälaisen loppulausunnon Arto antaa tuollaisessa tilanteessa?

SukupuolitautiNI

OSALLISTUJA:
No voihan:
Apua! Olen saanut sähköpostia Johanna Tukiaiselta. Ihan veret seisautti.2.2 lähetetty seiskan tarjous.Ootteko muut saaneet sellaista?Muuten nyt mää ymmärrän,miksi Tuksulla ON rahaa...sehän tekee duunia seiskalle,monin tavoin. Bloggaa,antaa haastatteluja,myy lehteä...mitä vielä...

Ootpa tainnut osallistua johonkin seiskan risteilykisaan . Syyttele vaan itteäs .

Nyt sitten ratsastellaan juu. Missä on levitysjutut. Hei Johanna, yritä edes.

Rs

Reebes:
OSALLISTUJA:
No voihan:
Apua! Olen saanut sähköpostia Johanna Tukiaiselta. Ihan veret seisautti.2.2 lähetetty seiskan tarjous.Ootteko muut saaneet sellaista?Muuten nyt mää ymmärrän,miksi Tuksulla ON rahaa...sehän tekee duunia seiskalle,monin tavoin. Bloggaa,antaa haastatteluja,myy lehteä...mitä vielä...

Ootpa tainnut osallistua johonkin seiskan risteilykisaan . Syyttele vaan itteäs .

Nyt sitten ratsastellaan juu. Missä on levitysjutut. Hei Johanna, yritä edes.

.....................

Tarkoitan Johannan kertomaa: Arto levittää sukupuolitauteja.
Ellulle kysymyksiä:
Ellu:

Kiva että täällä on kerrankin joku joka tietää asioista. Kerro Ellu samalla vähän tarkemmin mitä tuo tarkoittaa.
Miten se käräjillä toimii jos ja kun aertonia aiotaan varmaankin kuulla todistamistarkoituksessa. Voiko hän vain kieltäytyä siitä? Mitä jos Tuksu puhuu, mutta Arto ei? Esitutkinnassa hänen on kai pakko ollut kertoa jotakin, mutta hän voi kieltäytyä lisäämästä siihen mitään oikeudessa? Minkälaisen loppulausunnon Arto antaa tuollaisessa tilanteessa?

Artsi voi ex-aviopuolisona olla sanomatta yhtään mitään. Jos hän käyttää tätä puhumisesta kieltäytymisoikeuttaan, hänen esitutkintakertomustaan eli mitään hänen poliisille kertomaansa ei myöskään voida ottaa asiassa huomioon. Eli asiassa tehdään päätös muun todistelun perusteella. Ja jos ainoa muu näyttö on syytetty-Tunkin kiistävä versio tapahtumista, voi siitä tietty vapauttavakin tuomio tulla. Toki asianomistaja-Artsilla olevilla vammoilla ym. tapahtumapaikalla tehdyillä havainnoilla on merkitystä. Eli kyllä Tunkin syytteen hylkäämismahdollisuus kasvaa, jos Artsi pitää suunsa kiinni käräjillä. Eli sen tähden sitä nyt sitten piti lähteä paapomaan sinne napapiirin paremmalle puolelle...

<< edellinen 1 2 3 4 5 ... 116 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €