|
Johanna Tukiainen, vol. 69
|
|
5.2.12 01:07
edu (vierailija)
|
Hjördis
Taidat olla poikamies, kun et erota tampaxia ja Tenaa...
|
|
5.2.12 01:17
koodaaja (vierailija)
|
Pienellä pullolla päähän: Herpeksen käsilaukku:Jotta ei unohtuisi pääasia http://www.youtube.com/watch?v=UfTwr7XWEcs
Ja taas: PIENI samppanjalasi. Niinhän se Tussu puukotti PIENELLÄ veitsellä sikaa.
Ihan totta, toi video on niin ahdistava, etten pystynyt sitä alun jälkeen katsomaan. Olen toki sen tuoreelltaan katsonut, mutta tuollainen toisen julkisesti alaslyöminen on niin iljettävää touhua että oksat pois!
Tuksendal on kyllä yks helvetinmoinen sadisti.
|
|
5.2.12 01:29
———— 8212;——- (vierailija)
|
Lavastaminen
Jokainen näkee tosta viiideosta, että Tuksu provosoi ja lavastaa Artoa syylliseksi. Itse hän esiintyy uhrina, joka yrittää jopa lohduttaa Artoa, joka ei tosiaankaan edes tajua missä mennään.
Juovuksissahan Tuksukin on, mutta täytyy olla aika kipeä, että lähtee tollasta paskaa kuvauttamaan Seiskaan. Tai sitten piti taas viinarahaa saada, ja sen takia koko juttu on tehty.
Epäilen hiukan sekä Tuksun että videoijan motiivia. Molemmat hyötyivät. Arto pistettiin syylliseksi pahoinpitelyyn ja Tuksu sai rahat viinoihinsa ja hienoon hotelliin edes yhdeksi päivää. Seika sai juttunsa.
Nyt Arto on tosin vapaa ja elää onnellista elämää.
|
|
5.2.12 01:54
Ei ne sanat, vaan teot (vierailija)
|
perusperhe, avioliiton kunnioitus, normaali parisuhde…
----------------------: Jokainen näkee tosta viiideosta, että Tuksu provosoi ja lavastaa Artoa syylliseksi. Itse hän esiintyy uhrina, joka yrittää jopa lohduttaa Artoa, joka ei tosiaankaan edes tajua missä mennään.
Juovuksissahan Tuksukin on, mutta täytyy olla aika kipeä, että lähtee tollasta paskaa kuvauttamaan Seiskaan. Tai sitten piti taas viinarahaa saada, ja sen takia koko juttu on tehty.
Epäilen hiukan sekä Tuksun että videoijan motiivia. Molemmat hyötyivät. Arto pistettiin syylliseksi pahoinpitelyyn ja Tuksu sai rahat viinoihinsa ja hienoon hotelliin edes yhdeksi päivää. Seika sai juttunsa.
Nyt Arto on tosin vapaa ja elää onnellista elämää.
Mia Mari Tukiainen
Äänestin Niinistöä, tottakai, siinä kunnon jämäkkä perusarvojen ja perusperheen kunniottaja!!! Itsekin kyllä kunnioitin kovasti avioliittoa, vihkimistämme kohta tasan vuosi aikaa ja pahaltahan tämä tuntuu...
Mia Mari Tukiainen
Suomelle ole mielestäni kansainvälisesti edustavaa, jos presidenttimme olisi homo. Se ei ole yhteiskunnan mikään perusta, ydinperhe ja sen kannattaminen on, sekä normaali miehen ja naisen välinen parisuhde.
|
|
5.2.12 02:10
Silloin mä tajusin (vierailija)
|
"Äänestin Niinistöä, tottakai, siinä kunnon jämäkkä perusarvojen ja perusperheen kunniottaja!!! Itsekin kyllä kunnioitin kovasti avioliittoa, vihkimistämme kohta tasan vuosi aikaa ja pahaltahan tämä tuntuu..."
Edellisen vollin lopulta poimittu aika tehokas video tähän liittyen:
http://www.youtube.com/watch?v=-NiKOc_GM1Y
|
|
5.2.12 03:44
J. Turmio
|
J. Turmio:
Mmmm,,,,,,,:
Jokaisella harrastuksensa!
Noh, tottahan se on! Samantyylistä cyberurheilua kuin nigerialaisten 419-scammereiden vastakusettaminen :o)
Hei, toi on hieno harrastus. Mulla on parhaillaan menossa yksi keskustelu Burkina Fason suuntaan. Pyysin niiltä rahaa, koska mulla on juuri hoidossa yksi toinen juttu Irakissa. Joku kulta-aarre olisi tulossa sieltä josta mulle kuuluisi provikat. Käteistilanne on vaan nyt se että en pysty maksamaan viittä tonnia niille irakin pojille. Saas nähdä miten käy.
HAH :D Ei kai se kyrpä käytä nimeä Ann Hester, Irakin kersantti :D :D :D
Onhan noita tullut vedätettyä oikein kunnolla! Paras on ollut se kun yksi paskaperse kävi Abujasta saakka Lagosin lentokentällä peräämässä olemattomia rahoja :D Vidu ne on tyhmiä kuin Tunkki!
On tässä se yhtäläisyys Tuxuihin että kun niitä pitää "ajan hermolla" niin ovatpahan senkin ajan pois kadulta mummoja potkimasta!
|
|
5.2.12 03:45
Plääh (vierailija)
|
mitä?
Silloin mä tajusin: "Äänestin Niinistöä, tottakai, siinä kunnon jämäkkä perusarvojen ja perusperheen kunniottaja!!! Itsekin kyllä kunnioitin kovasti avioliittoa, vihkimistämme kohta tasan vuosi aikaa ja pahaltahan tämä tuntuu..."
Edellisen vollin lopulta poimittu aika tehokas video tähän liittyen:
http://www.youtube.com/watch?v=-NiKOc_GM1Y
Että tajusin...uskoontulon? Ei kyllä siltä ole kummankaan teot näyttäneet!
|
|
5.2.12 03:51
J. Turmio
|
koodaaja: Pienellä pullolla päähän:Herpeksen käsilaukku:Jotta ei unohtuisi pääasia http://www.youtube.com/watch?v=UfTwr7XWEcs
Ja taas: PIENI samppanjalasi. Niinhän se Tussu puukotti PIENELLÄ veitsellä sikaa.
Ihan totta, toi video on niin ahdistava, etten pystynyt sitä alun jälkeen katsomaan. Olen toki sen tuoreelltaan katsonut, mutta tuollainen toisen julkisesti alaslyöminen on niin iljettävää touhua että oksat pois!
Poljetaan se pelle suohon niin syvälle että sieltä ei nouse!!!
|
|
5.2.12 04:46
Ihmettelijä (vierailija)
|
J. Turmio: koodaaja:Pienellä pullolla päähän:Herpeksen käsilaukku:Jotta ei unohtuisi pääasia http://www.youtube.com/watch?v=UfTwr7XWEcs
J.Turmio, mistä tuollainen viha kumpuaa? Olen hyvin huolissani sinusta!
|
|
5.2.12 06:01
Terkut täältä Jenkkilästä! (vierailija)
|
Ihmettelijä: J. Turmio:koodaaja:Pienellä pullolla päähän:Herpeksen käsilaukku:Jotta ei unohtuisi pääasia http://www.youtube.com/watch?v=UfTwr7XWEcs
J.Turmio, mistä tuollainen viha kumpuaa? Olen hyvin huolissani sinusta!
Mä en ole huolissani, samase mulle mikä sekopää tää on, mut jos ny koittas pystyä ilmaseen itseään ilman kirosanoja, ni se vois olla aika iso harppaus.
|
|
5.2.12 08:26
Sianleuka (vierailija)
|
Mene nyt saatana. Perse ylös.Rouhee odottaa.Kim odottaa ym.ym…..
Kim Dotcom pyysi Johanna Tukiaisen matkalle?!
|
|
5.2.12 08:31
Noobienäätä (vierailija)
|
Sianleuka: Kim Dotcom pyysi Johanna Tukiaisen matkalle?!
jos blogin otsikkoa on uskominen niin asialla oli DITcom.
|
|
5.2.12 08:42
Hjördis (vierailija)
|
Asun
edu: Taidat olla poikamies, kun et erota tampaxia ja Tenaa...
Asun peräkammarissa Mirri kissaNi kanssa.
|
|
5.2.12 09:01
Väsynyt matkustaja (vierailija)
|
JEES
Tietoa piisaa: Noobienäätä:Sianleuka:Kim Dotcom pyysi Johanna Tukiaisen matkalle?!
jos blogin otsikkoa on uskominen niin asialla oli DITcom.
MODEROITU - Ihme kyllä Tunkki suostui ja on jo ostanut lentoliput Uutenseelantiin vapauttamaan tulevan lapsensa isää vankilasta.
Ja kun menee Uuteenseelantiin, niin sen jälkeen ei ole maapallolla kuin yksi maa ,jossa Tunkki ei ole asunut.
|
|
5.2.12 09:08
Elli
|
Vittuilija:
MODEROITU
Ottamatta mitenkään kantaa siihen kuka on sairas ja kuka ei, totean yleisellä tasolla, että jos ketään, jolla on tai on joskus ollut joku sairaus, häiriö tai ongelma, ei koskaan saisi kritisoida, olisimme tilanteessa, jossa juuri ketään ei koskaan voisi kritisoida yhtään mistään. Olishan se tietty varmaan aika kätevää aika monelle, mutta ei kai silti kovin järkevää.
|
|
5.2.12 09:24
!!!!!!!!!!!!!!! (vierailija)
|
Tällaista Tuksu filosofoi Arton seinällä. Osuu niin naulankantaan, Tuksun itsensä kohdalla!
Mia Mari Tukiainen Menitkö mun kanssa naimisiin sen klassisen viidenkympin kriisin takia....? Että pakko oli saada itseään nuorempi nainen jne......? Sulla on annettu kaikki mahdollisuudet hyvää elämään, annettiin myös yhdessä mun kanssa. Ihminen itse tekee ne päätökset, mitkä valinnat valitsee ja mistä langoista tarttuu. Joillekin ihmisille käy omien huonojen valintojensa kautta niin, että viettävät vanhuuden täysin yksinään.
14 tuntia sitten
Mia Mari Tukiainen Ihmisen itsekkyys kostautuu nimittäin aina takaisin tavalla tai toisella, tiedän tämän omista tekemistäni virheistä.
14 tuntia sitten
|
|
5.2.12 09:25
!!!! (vierailija)
|
!!!!!!!!!!!!!!!: Tällaista Tuksu filosofoi Arton seinällä. Osuu niin naulankantaan, Tuksun itsensä kohdalla!
Mia Mari Tukiainen Menitkö mun kanssa naimisiin sen klassisen viidenkympin kriisin takia....? Että pakko oli saada itseään nuorempi nainen jne......? Sulla on annettu kaikki mahdollisuudet hyvää elämään, annettiin myös yhdessä mun kanssa. Ihminen itse tekee ne päätökset, mitkä valinnat valitsee ja mistä langoista tarttuu. Joillekin ihmisille käy omien huonojen valintojensa kautta niin, että viettävät vanhuuden täysin yksinään.
14 tuntia sitten
Mia Mari Tukiainen Ihmisen itsekkyys kostautuu nimittäin aina takaisin tavalla tai toisella, tiedän tämän omista tekemistäni virheistä.
14 tuntia sitten
Mia Mari Tukiainen Esitän sulle Arto yhden kysymyksen: "Jos ikäkriisisi iski nyt, eikä sitä kannattaisi silloin nimenomaan ajatella, kenen kanssa sitä viettää loppuelämänsä yhdessä, haluaako myös lapsia ympärilleen, jotka voivat vielä vanhuudenkin päivinä huolehtia isästään, haluaako perusarvoja ja perusturvaa, sekä sitä mikä on elämisen arvoista?? Vai mitä haluaa. Koska toinen valinta on aina myös pysyä yksin, jatkaa juopottelua, ja elää sinkkuna loppuelämä, harrastaen yhden yön juttuja. Ja sitten vanhainkodissa kuolla yksin......?"
14 tuntia sitten
|
|
5.2.12 09:28
Jepu (vierailija)
|
Miami Bleach: "Mä ainakin odotan vielä sen juhannuksen tapon yrityksen tutkimusten edistymistä." Ruotsalaisten poliisien tekemä pahoinpitelykin on myös vielä kesken. Tuksu tulee saamaan suoraan Ruotsin valtiolta miljoonakorvaukset. Ai kun olen kateellinen. Tuksu-ressu - ihan suoraan ihoon piirsivät merkkejä tms.
Eli mitäs niitä on juttuja kesken tutkinnan. Jollashovin "murto", Ruotsin poliisin suorittama Tuksun pahoipitely, Hunksin hemaiseviin kohdistama tappoyritys, rikosilmoitus Laupeasta Lahnasta ja muista näädistä. Nuo tuli äkkiseltään mieleen, olikohan jotain muuta. Tuksu itsehän joutuu vastamaan oikeiden edessä ainakin siitä lasi heitosta Arton päähän seiskan juhlissa, mutta entäs se kun "Arto löi itseään hotellihuoneessa lasilla päähn demonisesti nauraen", mitähän siitä seuraa tai ei...
|
|
5.2.12 09:38
Paholaisen kätyri (vierailija)
|
!!!!: !!!!!!!!!!!!!!!:Tällaista Tuksu filosofoi Arton seinällä. Osuu niin naulankantaan, Tuksun itsensä kohdalla!
14 tuntia sitten
14 tuntia sitten
Mia Mari Tukiainen Esitän sulle Arto yhden kysymyksen: "Jos ikäkriisisi iski nyt, eikä sitä kannattaisi silloin nimenomaan ajatella, kenen kanssa sitä viettää loppuelämänsä yhdessä, haluaako myös lapsia ympärilleen, jotka voivat vielä vanhuudenkin päivinä huolehtia isästään, haluaako perusarvoja ja perusturvaa, sekä sitä mikä on elämisen arvoista?? Vai mitä haluaa. Koska toinen valinta on aina myös pysyä yksin, jatkaa juopottelua, ja elää sinkkuna loppuelämä, harrastaen yhden yön juttuja. Ja sitten vanhainkodissa kuolla yksin......?"
14 tuntia sitten
Tuksu rukoilee epätoisena Artoa takaisin. Ja nyt onkin sitten keksitty, että Arton häipynmisen syy oli ikäkriisi eikä tietenkään se, että hullu eukko riehui, raapi ja puri alvriinsa. Juu, kyllä kannattaisi kipin kapin kiiruhtaa takaisin Tuksun luo tekemään Tuksun knssa lapsia ja saamaan itselleen perusarvoja ja erusturvaa, Tuksu jos joku voi toiselle osapuolelle niitä tarjota. On sitten Tuksu tajunnut, että ajoi luotaan sen ainoan miehen, joka hänet huolii. Eikä taida saada enää takaisin. Yhyy, kukaan ei luo Jollashovin lumia, myhyy. Ja koiratkin pitää ihan itse kerran viikossa ulkoiluttaa, muun ajanhan ne saa paskoa ihan rauhassa pitkin kämppää.
|
|
5.2.12 09:38
Quaketown (vierailija)
|
Väsynyt matkustaja:
Ja kun menee Uuteenseelantiin, niin sen jälkeen ei ole maapallolla kuin yksi maa ,jossa Tunkki ei ole asunut.
Ja kun siellä ollaan ylösalaisin, kapseli ja kotelo eivät enää roikkuisi. Toki hengitystiet voisivat tukkeutua.
Harrasta kristittyä tosin voisi haitata kaikkia maapallon maanjäristysherkkiä alueita, tässä tapauksessa Christchurchia, koskeva lähestymiskielto. Riittävän suuri pakokauhuinen ihmismassa voi olla viimeinen "pisara" joka laukaisee järistyksen.
|
|
5.2.12 09:49
Haitanneeko tuo mittään (vierailija)
|
Mode varmaan poistaa
Arto Länsman
Nuoruus hupeni siihen kun etsi itseään, sitkö löysi itsensä on niin vanha ettei kannata miettii sitä enään, aivan turhaan, nyt joutaa kaatopaikalle
Tykkää · · Jaa · 15 tuntia sitten ·
18 henkilöä tykkää tästä.
XXX älä höpäjä...mihkään kaatopaikalle.
15 tuntia sitten · Tykkää · 2
XXXX minä voin käydä nakkaamassa
15 tuntia sitten · Tykkää · 1
XXXXX Arto tänään KUNNON mestaa vetää !!!
15 tuntia sitten · Tykkää
XXXXX mut et varmaa ois nuorempana uskonut pääseväsi naimisiin suomen pamela anderssonin kanssa?
XXXXX Voi Jessus sun kans :-/
XXXXX Nuorena toivoo, aikuisena vaatii, vanhana jää tyhjin käsin.
XXXXX Nyt elämä vasta alkaa.... nuoruus on opettelua :)
XXXXX vie terveisiä sinne kaatopaikalle...itte en kyllä viel pitkään aikaan joyda sinne vaikka nuoruus on ollu jo aika päiviä sitte ohi:)
XXXXXX Pyh, lakkaa höpöttämästä:)
Arto Länsman kamala ikäkriisi iski NYT; KÄÄÄÄÄK
Arto Länsman kamala ikäkriisi iski NYT; KÄÄÄÄÄK
XXXXX vanhus:)
XXXX mikä se on???
XXXXX Jos ei nyt Arto ihan kaopaikalle kuitenkaan =) Sitä on mies vasta sitten ku on 40 täyttäny,pikkupoijat on sitten erikseen ja niit ei ees lasketa =)
XXXX Arto oon pari vuotta vanhempi ku sinä ja elämä edessä! Näin mä sen näkisin.
XXXXX Elämä alkaa nelikymppisenä, joten vastahan sä oot alkutaipaleella.
15 tuntia sitten · Tykkää · 5
XXXX Vihdoinki saa tallata vähän niinku omia polkujaan.. ei tarvii huolehtii kenenkään ruuista eikä laskuista jne.. omistaan vaan. Siivota voi millon tahtoo ja sitä rataa.. Nukkua pitkään vapaa-aamuisin.. ja sillee
Arto Länsman Pahinta on tää ikä dementtia kun herää aamulla, ja sit ei muista onko menossa nukkuu vai heräämässä, repikää siitä :)
15 tuntia sitten · Tykkää · 6
XXXX Jos ei oo kiire mihinkään, niin onko sillä mitään väliä?
XXXXXX Elä hetkessä ja nauti:)
14 tuntia sitten · Tykkää
14 tuntia sitten · Tykkää · 1
XXXXX Arto herään minäki välillä niin etten tiedä onko päivä vai yö ja pitääk lähtee töihin vai saako vielä nukkua =D mut kyl se siitä aina valkenee. Valoa kohti =D
14 tuntia sitten · Tykkää · 1
XXXXX Kun on löytäny itsensä niin osaa alkaa vasta nauttimaan elämästä :)
14 tuntia sitten · Tykkää · 2
Arto Länsman Mia Mari ikä kriisi iski nyt eikä eilen
14 tuntia sitten
|
|
5.2.12 09:50
näsä (vierailija)
|
joopajoo
Mitä tunkki puhuu vanhainkodista eix se ollu foster home.HÄ ja paljon huutomerkkejä.Koska se tai siis ne babyt syntyy, tuksuaanisen ajanlaskunkin mukaan pitäs yx olla jo syntynyt ja siis eikö kohdun pitäs olla tyhjä ennenku uutta pukkaa, ei voi käsittää. Vaietaanko asiat taas kuoliaaksi HALUAMME NÄHDÄ kuvia yksityiseltä paarasiittisaarelta ex- juutalaisen kanssa, olikohan udilla makeet repalefarkkunsa päällä vaikka JOhannalla ja HUUlialla oli suoraan pitkiä iltapukuja ja eix sen pitäny olla joku gaala, siis eikö kukaan koko maailmassa ole ottanut muka yhtään kuvaa missä oli siis silloin valokuvaajaNI kera järjestelmäkameransa.
|
|
5.2.12 09:54
Minusta tulee hyvä äiti, buahhahhahaaa (vierailija)
|
TV3:lle: Olen raskaana
Perjantai 29.10.2010 klo 18.24 (päivitetty klo 18.56)
Johanna Tukiainen kertoo MTV3:lle olevansa kolmannella kuulla raskaana.
Johanna Tukiainen nousi koko kansan tietoisuuteen viestiteltyään tuolloisen ministerin Ilkka Kanervan kanssa. (ATTE KAJOVA)
Kohukaunottaren keikkavideo oli pari päivää sitten YouTube-hitti. Sittemmin video poistettiin.
- On tämä ollut jo jonkin aikaa tiedossa. Iso mahani siinä YouTubesta poistetulla esiintymisvideolla johtuu siis ihan luonnollisista syistä, tämä on jo kolmas kuukausi. Kun kaikki merkit olivat olemassa ja minulle tuli aamupahoinvointia, alkoi mahanikin kasvaa, sanoo Johanna Tukiainen.
Isästä MTV3-sivusto ei puhu mitään.
- Olen tehnyt raskaustestin kerran Ruotsissa ja kahdesti Suomessa. Olen 32-vuotias ja haaveillut monesta lapsesta. Minusta tulee hyvä äiti, Johanna sanoo.
Lähde: MTV
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010102912606204_vi.shtml
|
|
5.2.12 09:56
xXx (vierailija)
|
Se vaan on aika jännä juttu, että Tuksu Arton kanssa ollessaan viljeli noita raskausvalheita ja yhäkin ruinaa Arto tuu tekee mun kaa lapsia, mutta Artohan on sanonut olleensa operaatiossa nimeltään vasektomia eli miehen siemenjohtimien katkaisu. Pikkasen on kyllä silloin hankala saada lapsia aikaan, kun on moinen operaatio suoritettu.
|
|
5.2.12 09:59
Karmean laki (vierailija)
|
Tuksulla on ikäkriisi!
!!!!: !!!!!!!!!!!!!!!:Tällaista Tuksu filosofoi Arton seinällä. Osuu niin naulankantaan, Tuksun itsensä kohdalla!
14 tuntia sitten
14 tuntia sitten
Kolmenkympin kriisi, biologinen kello tikittää, 'ystävät' kaikonneet, nuoruuden lupaukset rauenneet, 'ura' valunut paskaan, ulkonäkö mennyt, edes thaikkuturistit eivät tarttuneet täkyyn .. alkaa realismi iskeä. Se mikä oli mahdollista perusnätille kaikkeensuostuvaiselle likalle ei toimikaan ylipainoiselle, arpiselle ja roikkuvasilikoniselle, hiuksensa pilanneelle ja maineeltaan kyseenalaiselle [glamuuristi] alkoholistille ikäprinsessalle.
Niin Jossu, ihmisen itsekkyys kostautuu aina takaisin, kuten sanoit.
|