Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 69

<< edellinen 1 ... 67 68 69 70 71 ... 115 seuraava >>

Onko se nyt niin tärkeetä

höh:
Nyt nimikerkit menee koko ajan päin honkia

Mitä niillä nimimerkeillä on väliä . Eikö se riitä , että juttua piisaa . Ja sitähän näyttää piisaavan . Vai haluatko näyttää tovereillesi että , hei hei kattokaa toi on mun kirjoittama . Eiks ookki hyvä .

Kaikki mukaan , niin saadaan näädät irvattua maanrakoon .

miksi miehet eivät pääse mukaan:
Aikuisten makuuhuone:
Uusia jäseniä otetaan hekemuksen perusteella "aikuisten makuuhuoneeseen". Olethan estoton ja vapaamielinen. Lähetä hakemuksesi ryhmän ylläpitäjille

Miten tuo oletettava seksiklubi liittyy Tukiaiseen ?

Kun se seksiglubi on Tuksun perustama . Saadakseen taustavoimia omalle maailman katselmukselleen .
ihmettelijä:
kumma juttu, että kroppa ei kestä mitä tahansa:
Kyllähän se näin on, että jollei vesipalju, viina ja Xanax auta, niin se on sitten...
Vakavasti puhuen on käsittämätöntä, kuinka huolettomasti Tuksu ja Arto ovat puhuneet julkisuudessa lääkkeiden ja viinan sekakäytöstään.

Oiskohan ollut niin, että Artsi oli pöllinyt Tuksun Santut enemmän sekäkäytön estämiseksi. Artsi on tavallinen perusjuoppo eikä mikään sekäkäyttäjä.
Videolla käy nappikauppias ja Tuksu velkomassa. Nyt Laajollaksen 15m2:n kusisesta luukusta pyydetään vuokraa 550/kk.
Artsin työtodistuksen Tuksu on julkistanut muttei vuokrasopimusta. Artsin kanssa Tuksu on tehnyt varmaan samanlaisen orjakonhtrahdin kuin entisten Dolls-tyttöjen kanssa.
Tämä on varmaan verottajalle mielenkiintoista tietoa.

Ai ai ja taas tuli tyypillistä näädintää .
Edelleen jatkoa...:
häkkilintu:
Ja vielä viinipullolla ohtaan tapauksesta - kyllähän Arto oletettuna uhrina joutuisi todistamaan ex-vaimoaan vastaan, kun asialla ei ole silminnäkijöitä.

Ei asianomistaja voi olla todistaja omassa jutussaan. Ei se mahdollisuus kieltäytyä todistamasta lähisukulaista tai aviopuolisoa vastaan liity mitenkään tähän.
Todistaja on joku muu henkilö kuin syytetty tai uhri, ja hänet siis kutsutaan oikeuteen varta vasten todistajaksi. Ok? Ei ihminen voi olla yhtäaikaa todistaja ja asianosainen jutussa.
Kuulusteluissa molemmat on joutuneet vastaamaan kysymyksiin ja oikeudessa myös. Ei siitä voi mitenkään kieltäytyä. Eri asia on tietysti, mitä on puhuttu kuulusteluissa... mutta epäilisin että molemmat on kertoneet saman tarinan kuin Tuksu blogissaan, että A löi itseään viinipullolla päähän ja nauroi demonisesti.

Jaa. Pahoinpitely ei ole nykyään silkka asianomistajarikos, vaan syyttäjä voi syyttää vaikkei Artsi sitä vaatisikaan (kuten ei ymmärtääkseni ole vaatinut). Totta kai uhrikin voi joutua todistamaan, juurikin esim pahoinpitely- tai vaikkapa seksuaalirikostapauksissa. Mutta tosiaan, Arto on varmaankin kertonut tuosta demonisesta kohtauksesta saman version kuin ex-vaimo.

Tietääkö kukaan mitä kaikkia tapauksia toukokuussa pähkäillään, varmaan taas niputettu useita keissejä samaan oikeudenkäyntiin. Onko myös Arto syytettynä tuolloin, vai muistanko väärin?
Kyl tuo velkojenperintä video on ihan järkyttävän ahdistava! En pystynyt katsomaan loppuun. Mutta. Olisiko kukaan valmis jakamaan/tarkentamaan havaintoani: kun napsnaps mies kysyy santtuja, niin aerto osoittaa huoneiston ikkunan suuntaan. JOhanna menee aerton perässä sinne ja eikös kädessä ole santtu purkki, joka pian katoaa hurstin helmoihin. Santut ei taida olla tuollaisessa pienessä, ruskeassa lasipurkissa, mutta sama valmiste eri nimellä on. Siitä olen aivan varma.
tarkkasilmä??:
Kyl tuo velkojenperintä video on ihan järkyttävän ahdistava! En pystynyt katsomaan loppuun. Mutta. Olisiko kukaan valmis jakamaan/tarkentamaan havaintoani: kun napsnaps mies kysyy santtuja, niin aerto osoittaa huoneiston ikkunan suuntaan. JOhanna menee aerton perässä sinne ja eikös kädessä ole santtu purkki, joka pian katoaa hurstin helmoihin. Santut ei taida olla tuollaisessa pienessä, ruskeassa lasipurkissa, mutta sama valmiste eri nimellä on. Siitä olen aivan varma.

Löytyyhän videokin, jossa Arto kertoo avoimesti sisarusten lääkkeiden ja alkoholin sekakäytöstä ja ei hyväksy sitä.
Tietyisssä asioissa lapinjätkällä on arvot kohdallaan. Toisin kuin uskovaisella ex. vaimollaan ja hänen sisarellaan.

yhteiskuva

Uusi pariskunnan yhteiskuva löytyy Artsin FB:ssa.
Viihdemaailmassa on tapahtunut paha dragedia. Justin Bieber on vielä elossa.
mikä tai kuka on tää santtu?

Tunkin meikkausopinnot Espanjassa

Tunkki kertoo käyneensä aikoinaan Espanjassa meikkauskoulun. Itse asiassa hän osallistui Ritva Norrisin lyhyehköön maskeerauskurssiin, jossa opetettiin teatterimaskeerausta, jossa nuoresta maskeerataan vanha noita tai kasvoihin tehdään hirveiden ruhjeitten näköisiä kuvia yms. Meikkauksesta ei ollut kysymys, joten sillä alalla Tunkki on aivan itse oppinut.
Qka:
Tunkki kertoo käyneensä aikoinaan Espanjassa meikkauskoulun. Itse asiassa hän osallistui Ritva Norrisin lyhyehköön maskeerauskurssiin, jossa opetettiin teatterimaskeerausta, jossa nuoresta maskeerataan vanha noita tai kasvoihin tehdään hirveiden ruhjeitten näköisiä kuvia yms. Meikkauksesta ei ollut kysymys, joten sillä alalla Tunkki on aivan itse oppinut.

Ei se nyt ihan noinkaan taida olla.

http://www.cosmetica-norris.com/?p=meikkikoulu&n=1
Pitäiskö Tuksulle hankkia kylpyamme?
Chanel:
Qka:

Ei se nyt ihan noinkaan taida olla.

cosmetica-norris.com/?p=meikkikoulu&n=1

http://www.cosmetica-norris.com/pics/diplom-bg.jpg

Kukas se siellä kurkistaa takarivissä vasemmalla :)

Onko Tunkki saanut Norrisilta diplomin?
mitä höpiset?:
Jaa. Pahoinpitely ei ole nykyään silkka asianomistajarikos, vaan syyttäjä voi syyttää vaikkei Artsi sitä vaatisikaan (kuten ei ymmärtääkseni ole vaatinut). Totta kai uhrikin voi joutua todistamaan, juurikin esim pahoinpitely- tai vaikkapa seksuaalirikostapauksissa. Mutta tosiaan, Arto on varmaankin kertonut tuosta demonisesta kohtauksesta saman version kuin ex-vaimo.

Öh, mitä minä höpisen? Tietääkseni puhuin pelkkää asiaa. Sanotko vielä että missä olin väärässä? Syyttäjä voi nostaa syytteen, joo, mutta enhän minä siitä asiasta mitään puhunut. Rikosjutuissa asianomistaja on se keneen rikos on kohdistunut (eli uhri) - syyttäjä ajaa syytettä eikä muutu maagisesti asianomistajaksi.

Sanotaan nyt vielä kerran: uhri ei TODISTA oikeudessa. Jos nyt väkisin haluat sanoa todistamiseksi kuulusteluissa ja oikeudenkäynnissä annettuja lausuntoja, niin sano vaan. Hän ei silti ole TODISTAJA sanan varsinaisessa merkityksessä, ja se on ainoa asia jota olen yrittänyt tuoda esiin.
Kai tiedät, että todistaja ei saa olla oikeussalissa läsnä muuten kuin todistusta antaessaan. Miten esimerkiksi olisi mahdollista, että rikoksen asianomistajana henkilö on salissa koko käräjien ajan, vaikka todistajana hän ei saisikaan olla sielllä?

Qka:

Jotain on noista maskeerauksista kyllä jäänyt.
Silicone Valley:
Qka:

Jotain on noista maskeerauksista kyllä jäänyt.

Totuus Tuksun meikkausopinnoista on tiedetty aina ja työnäytteet jokaisen arvioitavissa. Etenkin kun on päässyt toteuttamaan itseään Jullen naaman kanssa.

Ei vaan

Qka:
Onko Tunkki saanut Norrisilta diplomin?

Norris on saanut Tuksulta diplomin.

Pieruturkki kuvassa 4830 sekä paljon ex-tollukoita
Nääs tää:
http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/16/20060729_15.jpg

Siinä on juustokirja poikineen jääkaapin päällä. Taitavat vaan olla vähän vanhempia painoksia.
Von Näätämö:
häkkilintu:

No eikös toukokuussa käsitellä mm. se kun Arto pamautti itseään viinipullolla ohtaan ja joku aiempi vastaava? Niissähän on lähinnä sana sanaa vastaan ja jos aviomies-Arto kieltäytyy todistamasta...

Ettei vaan olisi Arto kuulustelussa tuoreeltaan erehtynyt puhumaan totta?

Tokihan toukokuuhun mennessä Artoa on jo piesty pari kertaa lisääkin, itsepuolustekseksi tietysti Arto kuristi keikka oli mielettömän suuri menestys eikä mitään edes tapahtunut pikku naarmu vain ja Arto ja näädät ja malaria lukekaa uusin seiska paskiaiset.

Tuksun lausunto : En se minä ollut ja se oli vahinko ja siinä oli muitakin mukana.
"Koulutuksen hinta on 4.000 EUR (ei sisällä oppilaan lentoja eikä majoitusta)"

Ghiäääk?

Jos tuon summan alentaa suurin piirtein vastaamaan kymmenen vuoden takaista hintatasoa ja lisää siihen matka- ja asumiskulut, eikö tuo ole poskettoman kallista?

Siihen nähden, että Tuksu tuon koulun käytyäänkin on täydellinen amatööri ja meikkaa kuin äitinsä huulipunan löytänyt seitsemänvuotias? (sitä nuorempi söisi sen huulipunan)

<< edellinen 1 ... 67 68 69 70 71 ... 115 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €