Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 69

1 2 3 ... 115 seuraava >>

Johanna Tukiainen, vol. 69

Aloitetaanpa vol. 69 tästä.
Mode
EKA!

Oliko se 9 kk

Kestääkö ne kreit lenksit päässä yhtä kauan kuin raskaus. http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/johanna-tukiainen-on- raskaana/
Voi kiitos mode <3

Tästä tulkoon villi sinkkuvolli.
Tuksu metsästää nyt miästä suoraan ympäri Suomea ja ympäri maailmaa.
Tuleeko pretty woman sadusta vihdoin totta? Saako Suomen ehkä seksikkäin nainen vihdoin sen mitä ansaitsee?
Ou jes, nyt mennään taas:
Tuleeko pretty woman sadusta vihdoin totta? Saako Suomen ehkä seksikkäin nainen vihdoin sen mitä ansaitsee?

Saa varmasti mitä ansaitsee.

kumpi

Sianleuka:
Kestääkö ne kreit lenksit päässä yhtä kauan kuin raskaus. http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/johanna-tukiainen-on- raskaana/

Kumpi toi pitkä roikkuva on tossa kuvassa? Onni vai Toivo? Yääääääääääää&# 228;ääääk
Jotta ei unohtuisi pääasia http://www.youtube.com/watch?v=UfTwr7XWEcs
Lähdetkö mode Sunnuntaina ERITTÄIN romanttiselle illalliselle kun KATEELLISET näädät katsovat kieli PITKÄLLÄ sivussa?

ei-julkisuuden-henkilö…

Lainaus edellisestä vollista:
nimimerkki: "miksei mitään tapahdu"
Täytyy nyt toivoa, että isukki ottaa tilanteen haltuun. Heti ma-aamuna soitto poliisille ja kysyy että missä vaiheessa murron tutkimukset ovat. Patistelee vähän vauhtia tutkimuksiin, koska nythän näyttäs että epäiltyjen lista on sama kuin kaksi kuukautta sitten. Kai nyt edes ex-mies on saatu kuulusteltua ja varmasti myös moni näätä on jo käynyt selvittelemässä alibejaan. Eiks niin?

Voisi kuvitella, että ei-julkisuuden-henkilö jo olisi ottanut yhteyttä poliiseihin tyttäriensä asiassa... ja omassaankin.

Porattiinhan perheen auton bensakanisteriin ilkivaltaisesti reikä alhaalta käsin... Siis Tukholmassa... Mutta samoihin aikoihin kuin Jollaksen ryöstö tehtiin. Joten tottakai kyseessä on sama porukka.

Poliisilla on (Tuksulta saamiemme tietojen mukaan) jo valtavasti johtolankoja. Syyllisepäiltyjä on vaikka millä mitalla. Osan henkilötunnuksetkin on selvillä (niiden eräiden, jotka olivat Jollaksen rapujuhlissa ja joita siis myös epäillään).

Miksei juttu jo ala ratketa?
Kyllä usutan minäkin ei-julkisuuden-henkilöä kiiruhtamaan poliisin pakeille hoitamaan tyttäriensä ahdinkoa. Tapaus on selvitettävä mitä pikimmiten, ettei ala kaikenlainen rikollisuus rehottamaan maassamme.
Ja samalla hänen kannattaa toki patistaa myös Ruotsin poliisia. Bensakanisteritapauksen lisäksi taitaa niillä olla vielä selvittämättä se poliisin suorittama pahoinpitelykin... Ei ole Tuksu siitäkään vielä saanut korvauksia, vaikka 20 irtohiuskiehkuraa irtosi...

Töitä tarjolla

Elokuvayhtiö Pollyvood Piktures hakee isokoista länsimaista naista sijaisnäyttelijäksi kuolleen hamraasuolatun sian tilalle.

Joka lähtöön .

af Näädänhjelm:
Ou jes, nyt mennään taas:

Saa varmasti mitä ansaitsee.

Kyllä se saa paljon paljon enemmän , mitä se ansaitsee . Miettikääpä vähäisen verran . Ei löydy maan päältä sen laatuista nisäkästä , mikä olisi niin alhaalla että voisi verrata .

ÄLÄPÄ YRITÄ

af Näädänhjelm:
Lähdetkö mode Sunnuntaina ERITTÄIN romanttiselle illalliselle kun KATEELLISET näädät katsovat kieli PITKÄLLÄ sivussa?

PYSY VAAN SIEL KOPIS .
rääkyjänäätä:
Lainaus edellisestä vollista:
nimimerkki: "miksei mitään tapahdu"
Täytyy nyt toivoa, että isukki ottaa tilanteen haltuun. Heti ma-aamuna soitto poliisille ja kysyy että missä vaiheessa murron tutkimukset ovat. Patistelee vähän vauhtia tutkimuksiin, koska nythän näyttäs että epäiltyjen lista on sama kuin kaksi kuukautta sitten. Kai nyt edes ex-mies on saatu kuulusteltua ja varmasti myös moni näätä on jo käynyt selvittelemässä alibejaan. Eiks niin?
-------
Voisi kuvitella, että ei-julkisuuden-henkilö jo olisi ottanut yhteyttä poliiseihin tyttäriensä asiassa... ja omassaankin.

Varmasti myös asunnon varsinaiset omistajat ovat olleet hyvin huolissaan tuosta demonisesta murrosta.
Mutta odotellaan nyt vaan ihan rauhassa. Mä ainakin odotan vielä sen juhannuksen tapon yrityksen tutkimusten edistymistä.
Kummallisesti tässä on käynyt niin että JT:hen kohdistuneet syytteet etenevät hyvin oikeuslaitoksessa, mutta toisin päin asiat ei tunnu edistyvän yhtään mihinkään.

PS. Rääkyjälle terkkuja. Olet yksi tän palstan kulmakivistä. keep up the good work, miamiseksi.

?

Johannan häät saivat Julia Tukiaisen juomaan.

Jossulle Samaramies

Apinamiehestä Samaramieheen:

http://www.youtube.com/watch?v=_LPt3rvsv4o

Kulkeepi joo.

Mihin on muuten ne nais näädät

kadonneet ketkä olivat rupujuhlissa? Kun eikö Tuksu jossain vaiheessa jostain varastetuista Koruistakin puhunut että oli näädän facekuvassa nähnyt? Mut en vai ikinä ymmärtänyt oliko koru viety asuntomurron yhteydessä vai aiemmin? Ihmetyttää kun Fobbakin antaa TUksun kirjoitusten olla seinällään.
parin saunabischoshoffenin jälkeen yksi pieni kommentti Tunksin radiohaastattelusta. Siinähän hän totesi että "ei kadu mitään."

Aikuisen ihmisen on toki ihan tervettä katua omia virheitään. Väkivaltarikoksia ja känniajelua pitäisikin katua. Mitä se kertoo ihmisestä jos tuollaisia ei kadu? -Paattisuutta?

Vielä isompi ongelma tuossa ajattelussa on, että alkaa syyttää toisia ihmisiä omista mokistaan. Eli "minä en kadu mitään, vaan kaikki on toisten syytä". Se ei ole todellakaan terve perusta rakentaa omaa elämää.

Pitää katua tiettyjä asioita mutta antaa itselleen myös anteeksi. Siis myöntää OMAT virheensä rehellisesti ja ottaa vastuu niistä virheistä. Tämä ei anna lupaa alkaa syytellä toisia ihmisiä omista valinnoista. Jos menee väärän ihmisen kanssa naimisiin, niin ei voi jäädä loppuiäksi räkyttämään toiselle, että kaikki on SINUN syytäsi. Sitähän se "en kadu mitään" asenne loppujen lopuksi on. Eli itse on tehnyt valintansa, itse on mokannut ja joskus pahastikin, mutta niistä pitää kantaa vastuu.
No ensinnäkin mut pitäis valita koska:

1. Olen suomen kaunein laulava esiintyjä.
2. Olen SuomenNI raittei esiintyjä.
3. Erosin miehestäNI nopeammin kuin Saana Parviainen!
4. En valehtele varsinkaan julkisesti.
5. Jos olen ollut putkassa, poliisivankilassa tai kuulusteluissa, niin se on vain kateellisten näätien syytä!
6. Mulla on tyylitajua enemmän kuin koko Myllypurolla yhteensä! On kato maijjamista hankittua petty zonssonia ja Thaimaasta ostettuja ihan aitoja keijukaispukuja!!!1!
7. I wanna nou wat lav is
8. Mä TIEDÄN et Mickey Rourke meilasi mulle ja pyysi multa pimppaa!
9. Mä oon ollut raskaana jo kaks kertaa mut ikinä ei ole tullut keskenmenoa eikä kakaroita.
10. Tiedän että kummitukset ovat oikeita koska ne ilmestyivät minulle!!
11. Arno on paska ja hakkaa naisia!
12. Haastoin viime vuonna oikeuteen vain 26 näätää mutta minut tuomittiin vain kuudesta rikoksesta - kahdesta vain vankeuteen ja nekin ehdollista!!!!
13. Kateelliset näädät polttivat ja ryöstivät talomme Jollaksessa, josta ei tosin ole poliisien omissa kirjoissa mitään mainintaa.
14. Painu saatanan Aerto takaisin sinne poroja nussimaan kun et osannut edes mua tyydyttää köyhä paskiainen.
15. Mä ja mun systeri käytetään huumaavia lääkkeitä väärin.
16. Me myös esiinnytään huumeissa.
17. Painetaan parhaan siskon kanssa yli 250 kg
18. Me ei kelpuuteta ketä tahansa renttua aviomieheksemme! Pitää olla karismaa ja raha on seksikästä!
19. Uskon ennustajaaNI mutta vihaan poliiseja!
20. Nuolen erittäin hyvin pillua ja vihaan homoja!

Haista feikki vittu

Kuka perkele se siellä tätä nimimerkkiä käyttääkin.
Ei ole aito näätä tuo
Herpeksen käsilaukku:
Jotta ei unohtuisi pääasia http://www.youtube.com/watch?v=UfTwr7XWEcs

Ja taas: PIENI samppanjalasi. Niinhän se Tussu puukotti PIENELLÄ veitsellä sikaa.
Simpanssi osaa lyödä kookospähkinän kivellä rikki. Osaako Kooma? Tuksu varmaan koittais kookospähkinään PIENTÄ veistä.

Missä Nassu

Missä se rastakoira on?

Ja tässä eri asiasta copypastea verkosta:

Miehen ei ole ollenkaan vaikea tehdä naista onnelliseksi!
Tarvitsee vain olla:
1.ystävä
2.kumppani
3.rakastaja
4.veli
5.isä
6.opettaja
7.rippi-isä
8.uskottu
9.kokki
10.mekaanikko
11.sähkömies
12.puuseppä
13.kuljettaja
14.kantaja
15.siivooja
16.malli
17.sisustusarkkitehti
18.psykologi

Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä.Riittää, kun on:
1.miellyttävä,
2.urheilullinen,mutta
3.älykäs,
4.voimakas,mutta
5.hyvätapainen,
6.luja,mutta
7.lempeä,
8.herkkä,mutta
9.päättäväinen,
10.romanttinen,mutta
11.miehekäs,
12.vitsikäs ja
13.iloinen,mutta
14.vakavasti otettava ja
15.arvokas
16.rohkea,mutta silti
17.nallekarhu,
18.energinen,mutta
19.huolehtiva,
20.luova ja
21.taitava,mutta
22.vaatimaton sekä
23.ymmärtäväinen,
24.tyylikäs,
25.johdonmukainen,
26.lämmin ja
27.intohimoinen,
28.suvaitsevainen,mutta
29.periaatteellinen,
30.käytännöllinen ja
31.oikeudenmukainen,mutta siitä huolimatta
32.valmis tekemään naisen vuoksi mitä tahansa (esim.pankkiryöstön) eli
33.epätoivoinen (rakkaudesta),mutta silti
34.kunniallinen,
35.hillitty
36.charmikas,
37.uskollinen,
38.vakaa,mutta
39.haaveileva,ja silti
40.kunnianhimoinen
41.luotettava
42.valmis uhrauksiin sekä ehdottomasti
43.maksukykyinen

Lisäksi miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän
a)näyttää kiinnostuksensa olematta mustasukkainen,
b)tulee hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei uhraa sille enempää aikaa kuin naiselle,
c)antaa naiselle vapautta, mutta on kiinnostunut siitä,missä nainen on ollut ja mitä tehnyt sekä
d)pukeutuu tyylikkäästi, mutta on valmis kantamaan naista polvillaan kurassa tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on vienyt naisen laukun, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.

On myös ehdottoman tärkeää olla unohtamatta naisen
1.syntymäpäivää
2.nimipäivää
3.hääpäivää
4.sekä suhteenne vuosipäiviä.

Valitettavasti täydellisinkään edellä mainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan matkaan.

MIEHEN TEKEMINEN ONNELLISEKSI ON HUOMATTAVASTI VAIKEAMPAA. SE JOHTUU SIITÄ, ETTÄ MIES TARVITSEE:
1.unta
2.ruokaa ja
3.seksiä

Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.

JOHTOPÄÄTÖS:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!"

Entä Tuksu-parka Tukholmasessa?

"Mä ainakin odotan vielä sen juhannuksen tapon yrityksen tutkimusten edistymistä." Ruotsalaisten poliisien tekemä pahoinpitelykin on myös vielä kesken. Tuksu tulee saamaan suoraan Ruotsin valtiolta miljoonakorvaukset. Ai kun olen kateellinen. Tuksu-ressu - ihan suoraan ihoon piirsivät merkkejä tms.

Juhannusrieha

Missä viipyy se viime juhannuksen juttu, kun Tuhnu pahoinpiteli Koomaa?

1 2 3 ... 115 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €