Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 68

<< edellinen 1 2 3 4 5 ... 103 seuraava >>

Anteeksi, se olikin toinen nimimerkki, joka toi lehtijutun. Eli kiitos siis :o(:lle lehtijutusta ja A.Näätäläiselle viime vollin kommentista, jota lainasin :)
Onko Yossu kadonnut ja sukulaiset etsivät?

Uhkailuun syynä utarekuva

Kyllä se niin on, että Tunkio näki Seiskassa salanäädän nappaaman roikko-utare rantakuvan ja alkoi suunnittelemaan itsemurhaa...

http://www.seiska.fi/c/87840/8084_tuksu560.jpg

buaahhahhaa:
Kyllä se niin on, että Tunkio näki Seiskassa salanäädän nappaaman roikko-utare rantakuvan ja alkoi suunnittelemaan itsemurhaa...

Vierestä kohoaa Zombie. Ei muuten näy noissa salakuvissa minkäännäköistä tikkihaavaa Kooman käsissä.
Nyt tarvittaisiin sitä nuorta savolaista stand-up-koomikkopoikaa piristämään glamourtähteä hänen heikkona hetkenään.
Mietitkö Johanna ollenkaan, kuinka heittelit niitä "ensimmäisiä kiviä" koulussa ja arvostelit muiden vaatteita? Naureskelit ja pilkkasit vähempiosaisia ja jopa kehotit joitakin ampumaan itsensä? En sääli sua YHTÄÄN! Olen aina pitänyt sua ääliönä ja ihmettelenkin, etteivät menneet vuodet ole ihmisenä kasvattaneet sua tippaakaan. Ihmettele nyt sit, miksei sulla ole kavereita. Se johtuu itsekeskeisyydestäsi, ahneudestasi ja ilkeydestäsi. Hakeudu hoitoon!
Tavallaan hyväkin, että romahdus tuli. Vihdoin. Nyt hoitoon Johanna, yhdessä siskosi kanssa jonnekin parantolaan, ei viikoksi eikä kahdeksi, vaan useammaksi viikoksi, niin kauan kun pitävät teitä siellä. Nyt on mahdollisuus päästä irti viinasta ja lääkkeistä ja saada uusi terveellisempi elämä alkuun. Riippuvuushan tässä on takana ja monenlaiset alkoholin- ja lääkkeidenväärinkäytön aiheuttamat mt-ongelmat. Johannalle ja Julialle hirveästi tsemppiä! Nyt apua hakemaan! Hyvä elämä on vielä edessäpäin!
En kykene enää säälimään:
Mietitkö Johanna ollenkaan, kuinka heittelit niitä "ensimmäisiä kiviä" koulussa ja arvostelit muiden vaatteita? Naureskelit ja pilkkasit vähempiosaisia ja jopa kehotit joitakin ampumaan itsensä? En sääli sua YHTÄÄN! Olen aina pitänyt sua ääliönä ja ihmettelenkin, etteivät menneet vuodet ole ihmisenä kasvattaneet sua tippaakaan. Ihmettele nyt sit, miksei sulla ole kavereita. Se johtuu itsekeskeisyydestäsi, ahneudestasi ja ilkeydestäsi. Hakeudu hoitoon!

Tää on hyvä juttu, että tänne tulee kommentteja sellasilta, jotka ovat tunteneet/tienneet Johannan jo aikasemmasta elämänvaiheesta, ennen julkisuutta. Eli se on ollut aina tollanen ylimielinen kusipää ja saa justiinsa sitä mitä on ansainnut! Ei heru säälipisteitä eikä sympatiaa täältäkään.
Ihminen:
A.Näätäläinen:
Ihminen:
MODE! Eikö olisi aika pistää pakettiin tämä palsta? Tilanne olisi mielestäni syytä rauhoittaa. Mikä on HYMY lehden vastuu? Ja Tuksu hoitoon.

Mistä Hymyn pitää kantaa vastuu? Siitäkö, että Tuksu käy lukemassa täällä kommentteja vai mistä? Hymynkö pitäisi hommata Tuksu hoitoon?

Moraalinen vastuu on kuitenkin, vaikkei välttämättä lain silmissä olisikaan. Laillinen vastuukaan tuskin on poissuljettu mikäli jotain ikävää oikeasti tapahtuisi.

Kyllä yksilö itse kantaa omista teoistaan vastuun, ellei ole todettu syyntakeettomaksi. Tuksu itse julkistaa elämästään kaiken ja jos/kun niitä kommentoidaan ym. ei siitä vastuu muille siirry. Tuksu itse vastaa omista asioistaan ja jos on jotain mikä ei miellytä, kannattanee käyttää omaa harkintaa siinä, mitä uloas suoltaa.
Elli:
A.Näätäläinen:
:o(:
Näitä itsemurhajuttuhan on ollut aika paljon...

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a124978/johanna+tukiainen+taman+takia+p eruutin+itsemurhani/

"Peruutin itsemurhaNI" Tuksu jopa tais tajuta, ettei itsemurhaNI ole keikka, jonka jälkeen voi vielä tehdä comebackin..

Kiitos A.Näätäläinen, että toit tämän uutisen tänne. Antaa kyllä perspektiiviä tähän keskusteluun.

Lisäksi A.Näätäläinen kirjoitti viime vollissa tuosta Laupiksen viestiksi väitetystä tekstistä, että
"Ei takuulla ole Laupiksen tekstiä, Laupis osaa sentään kirjoittaa. Taitaa kviini itse olla tuon keksinyt.". Komppaan häntä tässäkin ja odotan innokkaasti, milloin J saapuu jälleen Fobban sivuille ja postaa tuon väitetyn viestin sinne taas johonkin jotain muuta aihetta käsittelevään ketjuun. (Ihana flunssa, joka sallit minun seurata suoraan reaaliajassa tätä Fobban sivuilla tapahtuvaa jännitysnäytelmää.) Miten reagoi Fobba? Suhtautuuko hän asiaan riittävällä vakavuudella vai joutuuko salaperäinen nimetön ritari (nimimerkki vois olla Tuisku Riihimäki) lähtemään yksin Lahnan etsintään ohjenuoranaan vain J:n, tuon tunnetun psykologian asiantuntijan, Arton sivuille postaama karu "totuus": "Laupea Lahna on mielisairas ja piste". Mitä tekevät Hymyn hamraat keskustelijat, nuo wannabenäädät, jotka saavat turhaan odottaa päivää, jolloin joku suoraan väittäisi heidän laittaneen viestiä suoraan Jolenelle? Entä mikä rooli proano4eva!:lla on tässä kaikessa? Onko hän todella niin yksiulotteinen hahmo kuin haluaa uskotella? Stay tuned.

Seiska seuraa asiaa.

Korjaus, en tuonut tuota uutislinkkiä :)
A.Näätäläinen:

Korjaus, en tuonut tuota uutislinkkiä :)

Juu, mä jo korjasin sen tuolla aiemmin :)
Jeps:
Pikkunäätä:
Slade:
tanja:
Tuksun viime yön sekoiluista osa:

http://seksifoorumi.net/download/file.php?id=63

Tämä on ihan käsittämättömän järkyttävää!!!!!

Huh. Nämä asiat ovat kyllä.....olen kokenut mitä on kun erittäin läheinen meni ja ampui itsensä haulikolla ulkovessaan...siis kokenut,miltä omaisista tuntuu. Älä Johanna leiki vakavilla asioilla.Tämä ei ole enää hauskaa..tämä näätiminen.

Myötätuntoni sinulle. Ja varmasti tuntuu kauhealta lukea nöitö Tuksun juttuja. Minusta tuntuu kauhealta, vaikka en ole kokenut ihan läheisen itsemurhaa, vain kaksi tapausta, joissa itsemurhan tehnyt on ollut vähän etäisempi sukulainen ja tuttu. Noilla asioilla ei pitäisi leikkiä saati käyttää huomionhakuun :o(

Myös minulta myötätunto Pikkunäädälle. Olen täysin samaa mieltä Jepsin kanssa siitä, että on asioita, joilla ei pitäisi leikkiä tai hakea huomiota. Jos ei itse välitä, millä asioilla leikkii, niin edes vaikka kunnioituksesta Pikkunäädän kaltaisia ihmisiä kohtaan.

Tsemppiä, Pikkunäätä.
Niin ja sinulle myös, Jeps.

Johanna on nyt sairas

Fobballehan nuo Tukiaisen uhkailut itsemurhalla on välittynyt (ellei ole myöhemmin poistanut), koska ovat fb-kavereita, joten eiköhän Jollakseen tänään mene kylään kunnan päivystävä lääkäri poliisin kanssa. Ja jos olette nähneet nuo viestit livenä, olkaa hyvät ja soittakaa itse sille kunnan lääkärille tai suoraan poliisille - lääkäri arvioi ja ohjaa pakkohoitoon.

Itse jouduin näin tekemään vuosia sitten ystäväni kohdalla ja hän on ollut siitä minulle äärimmäisen kiitollinen, vaikka pitkän pakkohoidon aikana minua syyllistikin ja uhkasi jopa laittaa välit poikki. Nyt on jaloilllaan, lääkitys kunnossa ja raitistunut. Hän on aivan eri ihminen.
Toimikaa:
Fobballehan nuo Tukiaisen uhkailut itsemurhalla on välittynyt (ellei ole myöhemmin poistanut), koska ovat fb-kavereita, joten eiköhän Jollakseen tänään mene kylään kunnan päivystävä lääkäri poliisin kanssa. Ja jos olette nähneet nuo viestit livenä, olkaa hyvät ja soittakaa itse sille kunnan lääkärille tai suoraan poliisille - lääkäri arvioi ja ohjaa pakkohoitoon.

Itse jouduin näin tekemään vuosia sitten ystäväni kohdalla ja hän on ollut siitä minulle äärimmäisen kiitollinen, vaikka pitkän pakkohoidon aikana minua syyllistikin ja uhkasi jopa laittaa välit poikki. Nyt on jaloilllaan, lääkitys kunnossa ja raitistunut. Hän on aivan eri ihminen.

Kunnioituksesta ystävääsi ja kaikkia niitä ihania herttaisia ihmisiä kohtaan, jotka olen tavannut psykiatrisessa sairaalassa, minäkin toivon, että noihin huomionhakuviesteihin reagoidaan. Mun tekee niin pahaa ja surettaa, että se, mikä joillekin niille ihmisille, joita tapasin, oli arkipäivää, on J:lle ollut vuosien varrella vakavilla asioilla säälin ja huomion hakemista kuten tännekin postatusta artikkelista voi lukea.
Elli:
valittu linja on se, että ensin julkisuudessa uhotaan, kerskaillaan ja haukutaan muita törkeästi. Sen jälkeen alkaa se julkinen ruikuttaminen ja säälin ja sympatian hakeminen. .... Tämä näyttäisi olevan hyväksi havaittu toimintamalli, koska sitä on jo jatkettu melko kauan.

Niin, asian ydin on tuo että toimintamalli on havaittu hyväksi eli siis hyväksytty jossain taholla. Prinsessa (kuten hän itse sanoi maikkarin tuoreessa jutussa aina olleensa) saa käyttäytyä tuolla tavalla, eikä kukaan osaa tehdä mitään sen pysäyttämiseksi.

Olkoon näin ja sehän on yksityiselämän asioita, mutta sanoisin kyllä että medialla on ollut vuosien varrella iso rooli tuon käytöksen ylläpitämisessä.
Median puolella pitäisi nyt valita joko olla uutisoimatta Tuksusta yhtään mitään tai sitten edes yrittää leikkiä journalisteja, ja kohdella Tuksua samoin kuin ketä tahansa muuta henkilöä. Eli kaikki suojelu on lopetettava ja asetettava tietyt rajat Tuksulle. Nyt hän nimittäin tietää, että voi syöttää lähes mitä tahansa uutista lehtiin ja lehdet eivät juurikaan tutki pitääkö asia paikkansa. Kiusallisia asioita lehdet eivät tule korjaamaan, koska haluavat suojella häntä. Alkuperäinen stoori on kuitenkin mennyt läpi, ja joku lukija saattaa jopa uskoa siihen (ilman näätiä paljon useampi uskoisi).

Pari esimerkkiä: Rourke lähetti sulle viestejä. Voitko näyttää niitä meille todisteeksi, jotta voimme tehdä jutun ja yrittää saada vielä Rourken edustajan kommentin?

Tai: emme voi tehdä juttua asuntomurrosta ilman poliisilta saatua vahvistusta tapahtumasta. Pelkästään sinun kertomukseesi perustuen ei voi tehdä rikosjuttua.

Tai: JT:n blogikirjoituksessa esittämä väite siitä, että kuuluisan tanssiryhmän jäsentä epäillään tapon yrityksestä, ei pidä paikkaansa. Olemme varmistaneet asian poliisilta.

Tai: olet itse sanonut, että et ollut raskaana reilu vuosi sitten syksyllä. Meidän pitää nyt korjata uutisointiamme, jotta lukijamme saavat totuudenmukaisen kuvan tapahtumista. Haluatko kommentoida jotenkin omaa toimintaasi?

Kohta on

Kun sisterssit pääsee oikein vauhtiin ,niin kohta on koti taas ryöstetty.
Ihan asian vierestä, tarkoittamatta ketään henkilöä esityisesti....

http://yle.fi/alueet/turku/2009/11/narsisti_piinaa_lahipiiriaan_ja_viranoma isia_1195674.html
jeps, sitä saa mitä tilaa

Nousee nousee ja noniiiiii , hyvä pidetääs tauko!

jukkabulli:

Siinäs näettä etteivät dollsien ykköstanssiat lepää edes lomalla!!! Vatsalihaksia tehdään koko aika vaikkei useampana päivänä pääsekkään kisahallille dollsien tanssi treeneihin!!

Totta niin totta:
Mia Mari Tukiainen ai "näädät vähän vinoilevat" vai??? Mites olisi seuraava saamani teksti inboxiini suoraan "Laupea Lahna" nimiseltä henkilöltä: "Haiseva ja löyhkäävä pillunlimasi vierii pitkin läskiä reisiäsi ja toivon tälläkin hetkellä, että olisit kuollut jo ajat sitten. Vedä itsesi vaikka hirteen TUNKKI ja saatanan HUORA!!!! Pillusi löyhkä haisee ja kuvottaa, voisin tappaa itseni jotta voisit vaikka vetää itsesi hirteen. Et ole MITÄÄN etkä koskaan tule olemaankaan, olet pelkkä NOLLA ja yhteiskunnan sylkikuppi, pelkkä luuseri ja saatanan huora jonka pillu maksaa pari euroa. Haiset ja toivon että KUOLET." Terveisin, Laupea Lahna
6 tuntia sitten

Joko Tuksu valehtelee tai joku on lähettänyt Laupean Lahnan nimissä tuon. Laupea Lahja on tainnut muutenkin joutua Tuksun teräviin hampaisiin...

Entinen uhri:
Artoko on tällainen?

http://wsoy.fi/yk/news/show/1433?category=1&more=1

”Narsistin kanssa ei voi elää sovussa, ellei ole valmis sopeutumaan tämän orjaksi”
Ihminen:
MODE! Eikö olisi aika pistää pakettiin tämä palsta? Tilanne olisi mielestäni syytä rauhoittaa. Mikä on HYMY lehden vastuu? Ja Tuksu hoitoon.

Otetaas nyt rauhallisesti siellä vaan. Kaikki on aivan hyvin ja pitsat jo tilattuna
Redcat:
Kohublondi Johanna Tukiainen sai kutsun ulos korkea-arvoiselta henkilöltä.

Suomen kohauttavimpiin julkkiksiin kuuluva Johanna Tukiainen ei elämässään aikaile. Hän erosi aviomiehestään Arto Länsmanista marraskuun lopulla. Nainen on edennyt elämässään eteenpäin kovaa vauhtia, ja nyt hänellä on haussa uusi suhde.

– Olen aina ollut koko elämäni ns. prinsessa ja en ole vielä löytänyt elämäni prinssiä, jota nyt olen kovasti vailla. Sammakoista olen saanut tarpeekseni, nyt prinssi saisi vihdoinkin tulla paikalle, hän kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Johannan mukaan tärkeitä ominaisuuksia miehestä ovat muun muassa älykkyys ja karismaattisuus. Hän kertoo etsivänsä kumppania tositarkoituksella. Parhaillaan kohublondi lomailee Thaimaassa, jossa naisen perässä juoksikin jo Hollywood-näyttelijä. Johannalla ja kuuluisalla Hollywood-julkkiksella eivät kuitenkaan olleet samanlaiset päämäärät.

– Maailmantähti Mickey Rourke pyysi minua treffeille, mutta hän haluaa selkeästi seikkailua ja minä etsin pysyvää suhdetta, hän paljastaa.

(MTV3)

Ai prinsessat ryyppää, vetää pillereit, strippaa, pahoinpitelee ihmisiä, herjaa ihmisiä, on rahattomia, käyttävät feikkejä joita väittävät aidoiksi ja sen sellaista. Enpä haluausu elää kuin prinsessa.

Jeps:
Totta niin totta:
Mia Mari Tukiainen ai "näädät vähän vinoilevat" vai??? Mites olisi seuraava saamani teksti inboxiini suoraan "Laupea Lahna" nimiseltä henkilöltä: "Haiseva ja löyhkäävä pillunlimasi vierii pitkin läskiä reisiäsi ja toivon tälläkin hetkellä, että olisit kuollut jo ajat sitten. Vedä itsesi vaikka hirteen TUNKKI ja saatanan HUORA!!!! Pillusi löyhkä haisee ja kuvottaa, voisin tappaa itseni jotta voisit vaikka vetää itsesi hirteen. Et ole MITÄÄN etkä koskaan tule olemaankaan, olet pelkkä NOLLA ja yhteiskunnan sylkikuppi, pelkkä luuseri ja saatanan huora jonka pillu maksaa pari euroa. Haiset ja toivon että KUOLET." Terveisin, Laupea Lahna
6 tuntia sitten

Joko Tuksu valehtelee tai joku on lähettänyt Laupean Lahnan nimissä tuon. Laupea Lahja on tainnut muutenkin joutua Tuksun teräviin hampaisiin...

Todellakaan se ei ole ollut oikea Lahna! Joku on pelleillyt.
Tuksu on suuttunut Laupikseen, koska sanansäilä lentää, osuu ja uppoaa. Kun jää alakynteen, hyökkäys on paras puolustus. Valitettavasti yleensä käy niin, että homma kolahtaa omaan nilkkaan.

<< edellinen 1 2 3 4 5 ... 103 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €