Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 68

<< edellinen 1 ... 101 102 103

Miss Hävetys 2012

No ensinnäkin mut pitäis valita koska:

1. Olen suomen kaunein laulava esiintyjä.
2. Olen SuomenNI raittei esiintyjä.
3. Erosin miehestäNI nopeammin kuin Saana Parviainen!
4. En valehtele varsinkaan julkisesti.
5. Jos olen ollut putkassa, poliisivankilassa tai kuulusteluissa, niin se on vain kateellisten näätien syytä!
6. Mulla on tyylitajua enemmän kuin koko Myllypurolla yhteensä! On kato maijjamista hankittua petty zonssonia ja Thaimaasta ostettuja ihan aitoja keijukaispukuja!!!1!
7. I wanna nou wat lav is
8. Mä TIEDÄN et Mickey Rourke meilasi mulle ja pyysi multa pimppaa!
9. Mä oon ollut raskaana jo kaks kertaa mut ikinä ei ole tullut keskenmenoa eikä kakaroita.
10. Tiedän että kummitukset ovat oikeita koska ne ilmestyivät minulle!!
11. Arno on paska ja hakkaa naisia!
12. Haastoin viime vuonna oikeuteen vain 26 näätää mutta minut tuomittiin vain kuudesta rikoksesta - kahdesta vain vankeuteen ja nekin ehdollista!!!!
13. Kateelliset näädät polttivat ja ryöstivät talomme Jollaksessa, josta ei tosin ole poliisien omissa kirjoissa mitään mainintaa.
14. Painu saatanan Aerto takaisin sinne poroja nussimaan kun et osannut edes mua tyydyttää köyhä paskiainen.

jatkuu...
J. Turmio:
Mmmm,,,,,,,:
Jokaisella harrastuksensa!

Noh, tottahan se on! Samantyylistä cyberurheilua kuin nigerialaisten 419-scammereiden vastakusettaminen :o)

Hei, toi on hieno harrastus. Mulla on parhaillaan menossa yksi keskustelu Burkina Fason suuntaan. Pyysin niiltä rahaa, koska mulla on juuri hoidossa yksi toinen juttu Irakissa. Joku kulta-aarre olisi tulossa sieltä josta mulle kuuluisi provikat. Käteistilanne on vaan nyt se että en pysty maksamaan viittä tonnia niille irakin pojille. Saas nähdä miten käy.
15. Mä ja mun systeri käytetään huumaavia lääkkeitä väärin.
16. Me myös esiinnytään huumeissa.
17. Painetaan parhaan siskon kanssa yli 250 kg
18. Me ei kelpuuteta ketä tahansa renttua aviomieheksemme! Pitää olla karismaa ja raha on seksikästä!
19. Uskon ennustajaaNI mutta vihaan poliiseja!
20. Nuolen erittäin hyvin pillua ja vihaan homoja!
TUOMAS:
Jäikö sille päälle tuokin levy?
Murto,jota ei ollutkaan!

Juu, mutta kun sitä hokemalla yritetään nyt mustamaalata näädät. Että, niin hirveitä paholaisen kätyreitä ja ihan rikollisia ne näädät, että tekivät murron, jota ei oikeasti ole tehty.

Mutta , kun sen isä on paikan päällä , niin pitäähän Tuksun näyttää oikeen netitstä , kuinka se kammottava murtoraiskaus oli . Isä uskoosen , koska se näkyy mustana valkoisella . Eli Holotna pravda "kylmä totuus".

Täytyy nyt toivoa, että isukki ottaa tilanteen haltuun. Heti ma-aamuna soitto poliisille ja kysyy että missä vaiheessa murron tutkimukset ovat. Patistelee vähän vauhtia tutkimuksiin, koska nythän näyttäs että epäiltyjen lista on sama kuin kaksi kuukautta sitten. Kai nyt edes ex-mies on saatu kuulusteltua ja varmasti myös moni näätä on jo käynyt selvittelemässä alibejaan. Eiks niin?
Ja taas täällä on diagnooseja... Ovatko palstan säännöt muuttuneet?

<< edellinen 1 ... 101 102 103

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €