Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, vol. 68

<< edellinen 1 ... 3 4 5 6 7 ... 103 seuraava >>

pd:

Nukkumaan mennään joka ilta viimeistään kymmeneltä ja nettiä pääsee käyttämään kahviossa jonne pääsee vasta kun saa luvan liikkua osaston ulkopuolella vapaasti. Alkoholistit ja väärinkäyttäjät eivät ko. lupaa yleensä saa, vaan koko osasto ulkoilee kerran päivässä yhdessä.

Ainakin näin asiat oli silloin kun itse olin osastolla. Alkoholistien kuvioista tiedän sen takia, että pari ko. osaston tyyppiä oli taide- ja käsityöterapiassa samaan aikaan ja utelin niiltä.

En kerro sairaalaa missä olin koska noissa paikoissa myös potilailla on vaitiolovelvollisuus suhteessa muiden potilaiden asioihin.

Arvostan tosi paljon sun avointa kirjoitusta, pd.

(Noinhan se menee. Itse sain liikkua vain valvotusti, koska en saanut varsinaisesti liikkua (treenimielessä). No mut ihan täys OT.) Se mikä mulle jäi siitä paikasta päällimmäisenä mieleen, olivat ne muut ihmiset. Joskus pohdin vieläkin, että kuinka heille kävi, ja olisinpa ollut herttaisempi niitä ystävällisimpiä kohtaan. Nytkin meinaa itku tulla, kun ajattelen. Mutta juurikin tuon vaitiolon takia niistä asioista tai paikasta ei voi puhua. (Tosin paikalla ei liene väliä noissa käytännön perusjutuissa, koska varmaan aika sama käytäntö joka paikassa.)

Tän takia en jaksa sääliä niitä, jotka huutavat kovimmin, mutta sama meno jatkuu. Säälin ja suren jo ihan tarpeeksi heitä suloisia, jotka yrittivät niin kovasti.
Ihminen pitäisi määrätä pakkohoitoon, jos hän on vaarallinen itselleen että ympäristölleen. Aivan. Mutta käytännössä se ei todellakaan aina toimi niin. Kuten tietämässäni tapauksessa, jossa iäkkäiden vanhempiensa luona asuva aikuinen poika, juotuaan alkoholia ja syötyään niiden kanssa jotain pillereitä mitä ei pitäisi niiden kanssa syödä, löi oman kätensä läpi veitsen. Vanhemmat yrittivät saada pakkohoitoon. Ei otettu. Ei kuulemma ollut vaarallinen ympäristölle, eikä välttämättä vaaraa itsemurhastakaan, kun vain omaa kättään veitsellä vähän pahoipiteli. Tämä on todellisuutta, miten homma toimii tai siis ei toimi. Käsitääkseni pelkät itsemurhauhkailut eivät todellakaan riitä pakkohoidon perusteeksi. Pitää luultavimmin yrittää tosissaan jokunen kerta ja tietysti kuitenkin epäonnistua yrityksissään ja sitten vasta ehkä ruvetaan miettimään olisikohan tuo vaaraksi itselleen. Ja Tuksukinhan on todistetusti vaarallinen ympäristölleen, pahoinpidellyt monia ihmisiä ja pahastikin. Omalta siskoltakin lähti tukko hiuksia päästä ja oli pahoja vammoja ja ex-Nokianinssillä oli veitsestä aiheutuneita haavoja ja kämppä tuusan nuuskana yms, mutta vapaalla jalallahan tuo vaan riehuu.

Tässä se nyt nähtiin

Minähän kirjoitin jo joulukuussa, että kun lomalta palaavat niin arjen sietäminen tulee olemaan vaikeaa.
Suurin osa elämästä on arkea, vaikeaakin, itse kullakin.
Harvoilla elämä on ruusuilla tanssimista paremminkin ruusun piikeillä.
Nousuja, laskuja ja sitä tasaistakin.
Ei rikas mies tuo välttämättä onnea.
Onni on itsessä ja hyvissä teoissa.

Hyss, annetaan nyt Johannan nukkua kun on taas kerran rankka yö takana.
Katsotaan sitten taas ensi yönä missä mennään, ja toki hän osaa näppäillä puhelimeensa 112 nopeammin kuin kirjoittelee noita purkauksia.

Kuvatekstejä

Tässä http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=11036 kuvassa on mielstäni varsin onnistunut kuvateksti...

Itse kaksi itsemurhan tehnyttä tunteneena en usko, että kukaan menisi julkisesti asiasta huutelemaan, kyllä asia näyttää tulevan aivan yllättäen jopa lähipiirille ja jättää jälkeensä pelkkiä kysymyksiä. Ihminen usein peittää pahan olon tai vetäytyy yksinäisyyteensä juuri silloin, kun se on kovimmillaan. Varmaan tiedostaa jo etukäteen mitä läheiset tulevat tuntemaan, mutta oma oleminen tuntuu vain liian vaikealta. Tämä perustuu siis vain omiin kokemuksiini.

Huomionhaku tällaisilla asioilla on mautonta.
Jeps:
sags:
sags:
Ihminen:
A.Näätäläinen:
Ihminen:
MODE! Eikö olisi aika pistää pakettiin tämä palsta? Tilanne olisi mielestäni syytä rauhoittaa. Mikä on HYMY lehden vastuu? Ja Tuksu hoitoon.

Mistä Hymyn pitää kantaa vastuu? Siitäkö, että Tuksu käy lukemassa täällä kommentteja vai mistä? Hymynkö pitäisi hommata Tuksu hoitoon?

Moraalinen vastuu on kuitenkin, vaikkei välttämättä lain silmissä olisikaan. Laillinen vastuukaan tuskin on poissuljettu mikäli jotain ikävää oikeasti tapahtuisi.

siis hei halooo.....eli jos tuksu tekee jotain ikävää... niin tarkoittaako se sitä, et koska en hyväksy neitosen elämäntyyliä ja saatan jopa arvostella....niin vastuu on minun???? järki käteen....tällä samalla periaatteella kaikki www-sivustot lukuunottaen myös face bookin ....eli kaikki foorumit missä nti tukevaista on arvosteltu negatiivisesti ne kaikki foorumit olisivat vastuussa jos neitsyykäinen tekee itselleen jotain???

ja tietty tässä vaiheessa pitäisi siis myös sulkea????

Koko netti pitäisi sulkea Tuksu vuoksi. Tai oikeastaan netti pitäisi muutaa niin, että vain Tuksu voisi kirjoittaa nettiin ja kaikki muuta voisivat vain lukea mitä siellä lukee.

Tuksun pitäisi päästä diktaattoriksi Pohjois-Koreaan, silloin hän saisi haluamaansa kohtelua.

aertsin seinällä jaksaa kyllä

Ei murhemieli estänyt JTukia Aerton seinää stalkkaamasta. Aerton linkity Saanan videoon tekstillä 'Kaunista-- tässä on sitä jotain'' on kommentoitu neljän aikaan viime yönä:
Mia Mari Tukiainen Tässä on todellakin sitä "JOTAIN" :::::::DDDD
10 tuntia sitten · 5
Minusta vain jotenkin tuntuu, että Tuksu rakastaa itseään liikaa vahingoittaakseen itseään ja kun se rikas mieskin on vielä löytämättä, jossain se siellä nurkan takana Tuksun mielestä häntä odottaa. Ennemminkin taitaa sen vahingoittamisen kohdistaa muihin ihmisiin (tai vaikka exän asuntoon tms), sitten kun sitä todella tekee mieli tehdä. En ole asiantuntija, kirjoitan vain miltä minusta vaikuttaa tuon ihmisen käytös.

Etsin tosi tosi makeeta bile mestaa

Tää on kuulemma tosi kova biletyspaikka eurooppalaisten keskuudessa ?

http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=11035
Niin, ja tämän teksti on myös mahtava... http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=10999
Itse katson, että itsemurhalla uhkailukin voi olla henkisen väkivallan muoto. ainakin kn eksäni koitti kontrolloida minua uhkaamalla aina tappaa itsensä jos en toimis niinkuin hän halusi.
näde:
( | ):
:o(:
En kykene enää säälimään:
Mietitkö Johanna ollenkaan, kuinka heittelit niitä "ensimmäisiä kiviä" koulussa ja arvostelit muiden vaatteita? Naureskelit ja pilkkasit vähempiosaisia ja jopa kehotit joitakin ampumaan itsensä? En sääli sua YHTÄÄN! Olen aina pitänyt sua ääliönä ja ihmettelenkin, etteivät menneet vuodet ole ihmisenä kasvattaneet sua tippaakaan. Ihmettele nyt sit, miksei sulla ole kavereita. Se johtuu itsekeskeisyydestäsi, ahneudestasi ja ilkeydestäsi. Hakeudu hoitoon!

Onko Tuksu ollut jo koulussa noin kamala, itse hirviöhän tuollainen on.

On!

Ystävättäreni veli on ollut samalla luokalla, ja olen kuullut hurjia koulukiusaamisjuttuja. Kiusattu EI OLLUT Tuksu. Kuka ei suostunut ihailemaan ja hännystelemään häntä, sai todella tuntea sen nahoissaan.

Minkä ikäisenä Tuksu on kiusaamisuransa mahtanut aloittaa? Heti ala-asteella vai vasta myöhemmin. Villi veikkaus: heti ala-asteella, siellä kun saattaa olla parempia, tai ainakin samantasoisia oppilaita kuin tämä "paras kaikessa jo syntyessään" -hahmo. Sehän on kamalaa semmoinen.

Eikö opettajat puuttuneet tuohon kiusaamiseen? Huomasiko sitä edes aikuiset?

Jo kuudennella luokalla se järjesti kauneuskilpailut, jota kukaan muu ei saanut voittaa.
Annetaan akan vaan louskuttaa omiaan. Ei se sitä kuulaakaan saa paksuun nuppiinsa, kunhan lätisee tyhjän päiten!

ItsemurhaNI peruutusta ei ole kai vielä kuulunut, mutta eiköhän se sieltä alaleuka vapisten vielä kerrota jossain vaiheessa, kunhan pahimmat pilleri- ja viinahöyryt alkaa haihtumaan padasta :D

Tullille prkl käpyjä kun päästitte tuon megapellen läpi nappilasteineen!!!
Kyllä näissä tytöissä riittää energiaa!!!:
jukkabulli:
http://www.seiska.fi/c/87840/8084_tuksu560.jpg

Siinäs näettä etteivät dollsien ykköstanssiat lepää edes lomalla!!! Vatsalihaksia tehdään koko aika vaikkei useampana päivänä pääsekkään kisahallille dollsien tanssi treeneihin!!

Näin o. Edellisyön itsesäälin (ja tietenkin tänpäiväisten hurjien kuntotreenien) jälkeen glamuurit tulnevat huutelemaan Facebookissa kommeita ja karismaattisia miäshenkilöjä antamaan munaa, näädät manataan mätänemään helvetissä ja Aerton seinälle tykitetään solvauksia.
:o(:
En kykene enää säälimään:
Mietitkö Johanna ollenkaan, kuinka heittelit niitä "ensimmäisiä kiviä" koulussa ja arvostelit muiden vaatteita? Naureskelit ja pilkkasit vähempiosaisia ja jopa kehotit joitakin ampumaan itsensä? En sääli sua YHTÄÄN! Olen aina pitänyt sua ääliönä ja ihmettelenkin, etteivät menneet vuodet ole ihmisenä kasvattaneet sua tippaakaan. Ihmettele nyt sit, miksei sulla ole kavereita. Se johtuu itsekeskeisyydestäsi, ahneudestasi ja ilkeydestäsi. Hakeudu hoitoon!

Onko Tuksu ollut jo koulussa noin kamala, itse hirviöhän tuollainen on.

Hehe, Stalinin kaltainen joukkomurhaaja, joka itkee, kun sormeen tulee pipi.
rääkyjänäätä:

Sen jälkeen Tuksu peruutti itsemurhaNI, meni alakerran ravintolaan simpukkaviikoille ja LouLouhuh shoppailemaan.
Tässä tapauksessa oli mielestäni merkittävää se, että Tuksulla oli tietokone sylissään ikkunalla (toisen kertomuksensa mukaan ex-miehen katolla) roikuttaessaan jalkojaan ikkunan/seinän ulkopuolella.

Lokakuussa 2011 Tuksu uhkaili jälleen FB:ssä itsemurhalla, pillereiden vetämisellä. Tilanne onneksi tuolloin kuihtui kasaan ilman sen suurempaa draamaa.

Yhteistä näille kaikille on se, että tällä palstalla on oltu huolissaan Tuksun tilasta. On arvosteltu negatiiviseen sävyyn niitä, jotka asiaa tänne ovat uutisoineet (kopiot fb-kirjoituksista). On kehotettu järjestämään Tuksulle hoitoa. On myös todettu, että tämä kaikki on jo nähty ja koettu ennenkin.

Itsemurhauhkailut ovat useimmiten hätähuutoja lähimmille ihmisille. Tuksun rakastavan perheen tulisi mielestäni ensisijaisesti kuulla nämä hätähuudot. Vaikka me ne kuulisimmekin, ovat toimintamahdollisuutemme vähäiset. Paikalle voi soittaa poliisin tai kunnanlääkärin (tekeekö joku kunnallinen päivystävä lääkäri kotikäyntejä?) ja hetkellinen apu on ehkä varmistettu.
Mutta koska nämä hätähuudot ovat toistuvia (milteipä odotettavia) tulisi löytyä joku pitkäaikaisempikin aputoimenpide. Sellaista ei vain ole käytettävissä, ellei Tuksu itse sitä hyväksy; kaikki lähtee nyt hänestä itsestään; hänen on vastaanotettava apu, eikä suinkaan haukkua julkisesti avun tarjoajia.

Hieman ounastelen, että jokin positiivinen asia (shoppailu, joltain mieheltä saatu huomio, pikkukoirien näkeminen) saa Tuksun taas tolkkuihinsa. Ainakin toivon niin. Ja edelleen seuraan Tuksun touhuja... joskus kriittisinkin silmin.

Tunkin "pelleily" vakavilla asioilla on raivostuttavaa. Tuksun "masennukset" ovat aina exien ja näätien syytä. Tuksu itse tekee mielellään diagniooseja. Tässä taas tietoa "oikeasta" masennuksesta. Sillä ei liene mitään tekemistä glamour-masennuksen kanssa. http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=antti%20liikkanen%20&sour ce=web&cd=3&ved=0CDcQFjAC&url=http%3A%2F%2Fpersonal.fimnet.fi%2F private%2Fantti.liikkanen%2Fetusivu_files%2Fmasennus.htm&ei=Z6EiT-rgEpLm 8QOYiaTUBw&usg=AFQjCNGiEDDcIowEgB63Xz-qbpN_UJbUAA&cad=rja

Huulimuotoilun kukkasia

Xää pukkaa :)

KL:
Niin, ja tämän teksti on myös mahtava... http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=10999

Ex-suomalainen, ex-rakas,ex-kaveri,ex-tollukka,ex-juutalainenmiljonääri,ex-suomal ainen...

Taitaa kaikki muuttua pikku hiljaa exsiksi ?
Terkkuja vaan kaikille:
http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=11020

Aijai noita bailaavia elokuvissakin näytelleitä jahteja !

jepulisjee

Hoitoon:
rääkyjänäätä:

Sen jälkeen Tuksu peruutti itsemurhaNI, meni alakerran ravintolaan simpukkaviikoille ja LouLouhuh shoppailemaan.
Tässä tapauksessa oli mielestäni merkittävää se, että Tuksulla oli tietokone sylissään ikkunalla (toisen kertomuksensa mukaan ex-miehen katolla) roikuttaessaan jalkojaan ikkunan/seinän ulkopuolella.

Lokakuussa 2011 Tuksu uhkaili jälleen FB:ssä itsemurhalla, pillereiden vetämisellä. Tilanne onneksi tuolloin kuihtui kasaan ilman sen suurempaa draamaa.

Yhteistä näille kaikille on se, että tällä palstalla on oltu huolissaan Tuksun tilasta. On arvosteltu negatiiviseen sävyyn niitä, jotka asiaa tänne ovat uutisoineet (kopiot fb-kirjoituksista). On kehotettu järjestämään Tuksulle hoitoa. On myös todettu, että tämä kaikki on jo nähty ja koettu ennenkin.

Itsemurhauhkailut ovat useimmiten hätähuutoja lähimmille ihmisille. Tuksun rakastavan perheen tulisi mielestäni ensisijaisesti kuulla nämä hätähuudot. Vaikka me ne kuulisimmekin, ovat toimintamahdollisuutemme vähäiset. Paikalle voi soittaa poliisin tai kunnanlääkärin (tekeekö joku kunnallinen päivystävä lääkäri kotikäyntejä?) ja hetkellinen apu on ehkä varmistettu.
Mutta koska nämä hätähuudot ovat toistuvia (milteipä odotettavia) tulisi löytyä joku pitkäaikaisempikin aputoimenpide. Sellaista ei vain ole käytettävissä, ellei Tuksu itse sitä hyväksy; kaikki lähtee nyt hänestä itsestään; hänen on vastaanotettava apu, eikä suinkaan haukkua julkisesti avun tarjoajia.

Hieman ounastelen, että jokin positiivinen asia (shoppailu, joltain mieheltä saatu huomio, pikkukoirien näkeminen) saa Tuksun taas tolkkuihinsa. Ainakin toivon niin. Ja edelleen seuraan Tuksun touhuja... joskus kriittisinkin silmin.

Tunkin "pelleily" vakavilla asioilla on raivostuttavaa. Tuksun "masennukset" ovat aina exien ja näätien syytä. Tuksu itse tekee mielellään diagniooseja. Tässä taas tietoa "oikeasta" masennuksesta. Sillä ei liene mitään tekemistä glamour-masennuksen kanssa. http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=antti%20liikkanen%20&sour ce=web&cd=3&ved=0CDcQFjAC&url=http%3A%2F%2Fpersonal.fimnet.fi%2F private%2Fantti.liikkanen%2Fetusivu_files%2Fmasennus.htm&ei=Z6EiT-rgEpLm 8QOYiaTUBw&usg=AFQjCNGiEDDcIowEgB63Xz-qbpN_UJbUAA&cad=rja

Tunkki tosiaan vaan pelleilee vakavalla asialla. Onhan se valehdellut raskaudesta ja keskenmenostakin ihan muina miehina.

Kylla varmaan harmittaa siina kohtaan kun kukaan ei enaa edes jaksa uskoa jatkuviin itsemurha uhkailuihin. On kylla normaalia tollompi.
tul vaan miälee:
Itse katson, että itsemurhalla uhkailukin voi olla henkisen väkivallan muoto. ainakin kn eksäni koitti kontrolloida minua uhkaamalla aina tappaa itsensä jos en toimis niinkuin hän halusi.

Niin on. Exäni hoki tappavansa itsensä, kun jätin hänet. Luuli parka, että tuollaisella uhkailulla olisin jatkanut suhdetta. Sama toimintamalli oli jatkunut tällä itsemurhakandidaatilla kaikissa naissuhteissa. Kuin sattuman kauppaa, kaveri onnistuikin naurettavassa ja lavastetussa itsemurhayrityksessään niin, että kuoli. Se ei liene ollut hänen tarkoituksensa, mutta niin kävi.
Ei tipu sympatiaa Ellille!:

Painu helvettiin itkemästä, täällä ei sääliä anneta! Ottaa päähän tällaiset Elli jotka tulee tänne parkumaan.

Tossa mun kirjoituksessa on ihan selvä pointti eikä se liity sääliin minua kohtaan. Pointti kirjoituksessani on, että maailma on täynnä sellaisia ihmisiä, joilla on ongelmia, mutta jotka tekevät jotain itsensä ja elämänsä hyväksi, ja noita suloisia yrittäviä ihmisiä minä säälin ja kannustan. Noiden ihmisten takia kaikenlainen vakavilla asioilla leikittely on erityisen paha asia.

En ymmärrä, miten sait revittyä tuosta säälin minua kohtaan. Sanoin toki, että meinaa itku tulla, mutta sehän nimenomaan osoitti sympatiani näitä muita kohtaan eikä liittynyt minun säälimiseeni mitenkään.
Google-haulla "Johanna Tukiainen itsemurha" läjähti heti yhdeksän "uutista." Ne kaikki ovat menneitä juttuja.

<< edellinen 1 ... 3 4 5 6 7 ... 103 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €