Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

GERONIMA KAMMOTTAVAA

1 2 3 4 seuraava >>

GERONIMA KAMMOTTAVAA

On taas niitä naisia, jolta pitäis ottaa lapset pois. Mitä tapahtuu hänen ja muiden lasten sekä Suomen tulevaisuudelle, jos täysin mielenvikaisia moraalioppeja jakaa julkisuudessa tällaisia naisia! Pervoilkoon itse niin paljon kuin haluaa, mutta tehköön sen piilossa! törkeää yllyttää kirjoituksillaan muita samaan!
Kukaan ajatteleva ja moraalia ajatteleva / sen hallitseva ihminen ei mene tähän halpaan. Minusta Geronimon ajatukset ja käytös ovat tarpellisia ja reaalitodellisia.

Eri asia on se, miten niitä ajatuksia itse kukin omassa elämässään hallitsee ja toteuttaa.

Huomattavasti laadukkaampi blogikirjoitus kuin esim. Tuksunkaisella.

G hakkaa kviinin mennen tullen

Geronimo voi olla kammotus, ajatuksineen, varsinkin meidän pienten, perhekeskeisten ihmisten mielestä. - Ja kun herättää ajatuksia.

Vaan tarkoitus lienee ylipäätään herättää keskustelua moraalista ja etiikasta. - Minusta se on hieno asia, eikä kauhistelut kyllä auta, vaikka pahalta voi osalla lukijoista tuntuakin, ainakin tässä prosessin vaiheessa.

Jatka samaan malliin, G!

Asiaa puhuu

Geronimahan toteaa vain bloginsa loppuun oman elämäntilanteensa. Muuten käsittelee järkevästi objektiivisella tasolla nykyajan pettämismuotoja netissä ym. Taidokkaasti kirjoitettu ja täyttä asiaa.

Totuus kirpaisee perhemammoja

Kyllähän noita blogin kommenteista hoksaa heti, että Gertsu osuu arkaan paikkaan monen ihmisen erityisesti naisen elämässä. Varmaan jokaisen haukkujan äijä on joku nettiseksiaddikti ja vaimo yrittää olla välittämättä vaikka kärsii. Ehdottomasti täyttä asiaa Gertsu

mitkä lapset

Eihän sillä oo muita lapsia kuin se nuorempi kopio itsestään joka oli siinä jossakin missikisassa äsken. Tyttö kai jo täysi-ikäinen. Toivottavasti neiti Geronima ei opeta sairaita moraalisääntöjään tyttöparalleen.
Kivoja nää yhteiskunnan vapaamatkustajat joille ei työ maita, reppu levällään ryvetään räkälöissä ja keksitään erinäkösiä teorioita rauhottelemaan mielestä kumpuavaa viimeistä pientä omatunnon sirpaletta. Ja kaikki arvostelu tollasta rupuelämää kohtaan leimataan kateudeksi ja kurjaan elämään tyytymiseksi ukkojen kalsareita pestessä.

Todellisuudessa tuollaiset Geroniimot ei uskalla selvin päin kattella kuvaansa peilistä.

Oon yrittäny tilata

Ei tee ravintolakeikkoja, yritetty on.
Tilaaaja:

Kuka haluaa nähdä lihavan keski-ikäisen stripparin?

Niin…

yöks:
Tilaaaja:

Kuka haluaa nähdä lihavan keski-ikäisen stripparin?

..ja kuka tahoisi emännäkseen kulahtaneen stripparin joka ei kykene yhteen suhteeseen vaan tarvitsee useamman boyfrendin ? Mitähän varten Geronimakin on julkisuudessa...hänellä ei ole minkäänlaista julkisuusarvoa. Ammatilliset taidot rajoittuvat strippaamiseen...ammatinvaihtoa kannattaa ruveta harkitsemaan kun ikää rupeaa olemaan sen verran.

Ei vielä kiirettä

Ei tällä ole kiirettä ammatinvaihtoon naama on kuin hiottu norsunluu ei rypyn ryppyä, kiiitos Tiina Jylhän klinikan jota g niin innoissaan mainostaa. Pelkkä muovinukke, ei varmaan edes haudassa muutu miksikään. Täys silikonia ja muuta shittiä.

Vaan ei ole enää

Botoxilla pääsee luonnollisuus kunniaan:
Ei tällä ole kiirettä ammatinvaihtoon naama on kuin hiottu norsunluu ei rypyn ryppyä, kiiitos Tiina Jylhän klinikan jota g niin innoissaan mainostaa. Pelkkä muovinukke, ei varmaan edes haudassa muutu miksikään. Täys silikonia ja muuta shittiä.

Tuo kuva on vanha. Päähenkilöllemme on tullut rutkasti lisää painoa, ja painovoima vetää ikävästi kaikki täytteitä ja ulokkeita maata kohti.

Höpöhöpö

Niin paljon herätti mielenkiintoa nämä keskustelut että eksyinpä katsomaan Geron showb eilen, jännitti kun uusi tilanne mulle. Mukava nainen vaikka odotin ylpeämpää "julkkista". Muodot niin kohdillaan kun naisella vain voi, rakastua voisin

Ei kannata rakastua G:oon

Kävin juuri katsomassa:
Niin paljon herätti mielenkiintoa nämä keskustelut että eksyinpä katsomaan Geron showb eilen, jännitti kun uusi tilanne mulle. Mukava nainen vaikka odotin ylpeämpää "julkkista". Muodot niin kohdillaan kun naisella vain voi, rakastua voisin

Eläpä rakastu. Rva G:llä on jo se ihana vakaa elättäjä + parikymppinen toyboy rinnallaan, ainakin omien sanojensa mukaan.

Rakastu Tuksuun/Julleen, jos pystyt, varsinkin jos olet vakavarainen. - Ilomielin ottavat tarjouksesi vastaan.

Ai niin, se pitänee vielä todeta, että rva G osaa kirjoittaa huomattavasti paremmin kuin Tuksusisarukset yhteensä.
Kävin juuri katsomassa:

Juu, muodot kohdilla. En kyllä laittaisi pakaraimplantteja vaan menisin kuntosalille

Maailma kummastelee?

Miksi itsenäisessä Suomessa vuonna 2012 saa toimia puolue jonka teemana on ruotsalaisuus?

Puutos2011 puolue

Geronima oli ehdokkaana vapaata seksiä ja satanismia suosivassa puolueessa eduskuntavaaleissa. Kaikkivaltias varjeli meitä ja yksikään näistä pimeyden prinsseistä ja prinsessoista ei onneksi päässyt läpi!
BÖÖÖÖ!:
Miksi itsenäisessä Suomessa vuonna 2012 saa toimia puolue jonka teemana on ruotsalaisuus?

Ks. perustuslaki. Ettekö te persut kunnioita perustuslaki, kun tuolla tavalla lähdet kyseenalaistamaan yhden puolueen asemaa?
Ei se mitään, jytky jäi tussahdukseksi, joten eipä teistä isompaa haittaa ole. Ei ole porukka muuta tehnyt kuin soittanut suuta, mutta se on tavallaan hyvä että teikäläiset ei saa mitään aikaa.

Geronima

Olet hehkeä kuin enkeli, etenkin jos tuksuun ja julleen vertaa. Hyvin oot säilynyt älä välitä kadehtijoista.
Onko gerbiili yhtä laiha kuin saana

Laitahan kuvaa

Saisko gertsu kuvaa siinä 38 koon hameessas?
Muista sitten ettet aja sitä Ravistinta yli 2 promillen kännissä kuten lehtitietojen mukaan ajelit syksyllä. Kai sentään toukokuuhun mennessä saat korttisi kuivumasta.

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/suomalaisjulkkis-karahti-ratista-sen-taki a-potkut

Virheitä sattuu

Gerolle sattuu virheitä kuten muillekin ja se osaa myös katua niitä. Gero on muuten kävelevä terveystietokirja, ja noudattaa myös itse ohjeitaan. vaikka välillä bilettääkin. Pääsin itse eroon lapsesta asti vaivanneesta atooppisesta ihottumasta Kirsikan superfood-ohjeilla. Tsemiä K!
sydänystävä:
Gerolle sattuu virheitä kuten muillekin ja se osaa myös katua niitä. Gero on muuten kävelevä terveystietokirja, ja noudattaa myös itse ohjeitaan. vaikka välillä bilettääkin. Pääsin itse eroon lapsesta asti vaivanneesta atooppisesta ihottumasta Kirsikan superfood-ohjeilla. Tsemiä K!

Ei satu suurimmalle osalle ihmisistä. Rattijuoppouteen ei syyllisty jos on järki päässä. Ei kukaan juota sulle viinaa ja istuta rattiin, ei ole kysymys vahingosta jos ajat kännissä.

Muuttuisi se sinunkin vinksahtanut ajattelutapasi kun raahaisit veristä lasta maantieltä kun rattijuoppo on ajanut hänen ylitseen. Onneksi Geroniman tapauksessa poliisit pysäyttivät hänet ennen kuin ehti lähteä ajoon ettei mitää ehtinyt tapahtua, mutta rattijuopot ovat syyllisiä suurimpaan osaan kuolonkolareista teillä. Lässytä sinä vaan niistä virheistä.
Tutkivaa zurnalismia:
Geronimo voi olla kammotus, ajatuksineen, varsinkin meidän pienten, perhekeskeisten ihmisten mielestä. - Ja kun herättää ajatuksia.

Vaan tarkoitus lienee ylipäätään herättää keskustelua moraalista ja etiikasta. - Minusta se on hieno asia, eikä kauhistelut kyllä auta, vaikka pahalta voi osalla lukijoista tuntuakin, ainakin tässä prosessin vaiheessa.

Jatka samaan malliin, G!

Ei ole oikeasti "oikeita ja vääriä" moraalisääntöjä. Kaikki on opittua. Esimerkiksi moni haluaa tuomita stripparit, mutta kun ulkomaalaiset paheksuvat sitä kun saunassa ollaan alasti, näiden mielipidettä ihmetellään. Minusta ei ole moraalisesti mitään arveluttavaa siinäkään, jos on kahden miehen kanssa, kun kaikesta on aikuisten kesken rehellisesti sovittu. Tärkeintä mielestäni on, että suhtaudutaan hyväksyvästi ja rakkaudella muihin ihmisiin, ja olen saanut G:stä sellaisen kuvan, että kyseessä on empaattinen ja rehellinen nainen. Esim. strippaaminen ei ketään vahingoita, koska "strippiluoliin" ei ole kenenkään pakko mennä vastoin tahtoaan.

1 2 3 4 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €