Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Johanna Tukiainen, Vol. 67

<< edellinen 1 ... 113 114 115 116 seuraava >>

Aerton seinältä:

Mia Mari Tukiainen ai "näädät vähän vinoilevat" vai??? Mites olisi seuraava saamani teksti inboxiini suoraan "Laupea Lahna" nimiseltä henkilöltä: "Haiseva ja löyhkäävä pillunlimasi vierii pitkin läskiä reisiäsi ja toivon tälläkin hetkellä, että olisit kuollut jo ajat sitten. Vedä itsesi vaikka hirteen TUNKKI ja saatanan HUORA!!!! Pillusi löyhkä haisee ja kuvottaa, voisin tappaa itseni jotta voisit vaikka vetää itsesi hirteen. Et ole MITÄÄN etkä koskaan tule olemaankaan, olet pelkkä NOLLA ja yhteiskunnan sylkikuppi, pelkkä luuseri ja saatanan huora jonka pillu maksaa pari euroa. Haiset ja toivon että KUOLET." Terveisin, Laupea Lahna
6 tuntia sitten

Hyyi Laupis, ootko kirjottanut tommosia? Soo!
Dr Fill:
Thaimaan (aluksi se kyllä oli Los Angelesin) loma oli ihana ja rentouttava. Tuntui kun olisi pilvissä kun olo oli niin taivaallinen.

Miljonäärit pitivät seuraa ja silleen.

Nyt sitten ryvetään itsesäälissä ja haetaan huomiota itsemurhauhkauksilla.

On se.

Mä olen 100% varma, että ne jutut Udin tapaamisesta ja Rourken puheluista ovat SUORAAN liibalaabaa ja viina-pillerihuuruissa nähtyjä hallusinaatioita.

Jotain ikävää sille on tapahtunut, kun tuolla mielellä on ollut. Mistä kumpuaa kamala viha Artoa kohtaan?

On se idiootti

jumalauta...ensiksi se oli 4000 euroa mitä rahastettiin ja sitten se oli 3800 euroa ja nyt se on 3600 euroa...huomenna tai ensi viikolla varmaan 3000 euroa. On se tyhmä. Ja Artona pistäisin poliisille FB:ssä olevan herjauksen "Mia Mari Tukiainen Voi jumaliste, juttelin yhden ihmisen kanssa 3 tuntia ihmisestä, jonka kanssa olin naimisissa! Olin naimisissa PSYKOPAATIN kanssa!!!!! En jaksa enää, olen tehnyt parhaani, mies (Arto Länsman) oli raiskannut naisia, hakannut heitä, hakannut henkihieveriin ex-avovaimonsa Eva Haltun, lyönyt omaa poikaansa, varastanut kaikki rahat, Evan rintaan eikä keuhkojen alueelle ole voinut koskea yli 2 vuoteen"...se on BINGO !!

Joopajoo

Aikamoista aivoripulia on pukannut. Eikö loma ollutkaan rentouttava?
Poliisit eivät epäile Jollaksen "murrosta" ketään. Poliisilla ei ole tutkittavanaan asuntomurtoa Jollaksessa.

Kaisu Hauhia:
Aerton seinältä:

Mia Mari Tukiainen ai "näädät vähän vinoilevat" vai??? Mites olisi seuraava saamani teksti inboxiini suoraan "Laupea Lahna" nimiseltä henkilöltä: "Haiseva ja löyhkäävä pillunlimasi vierii pitkin läskiä reisiäsi ja toivon tälläkin hetkellä, että olisit kuollut jo ajat sitten. Vedä itsesi vaikka hirteen TUNKKI ja saatanan HUORA!!!! Pillusi löyhkä haisee ja kuvottaa, voisin tappaa itseni jotta voisit vaikka vetää itsesi hirteen. Et ole MITÄÄN etkä koskaan tule olemaankaan, olet pelkkä NOLLA ja yhteiskunnan sylkikuppi, pelkkä luuseri ja saatanan huora jonka pillu maksaa pari euroa. Haiset ja toivon että KUOLET." Terveisin, Laupea Lahna
6 tuntia sitten

Ei takuulla ole Laupiksen tekstiä, Laupis osaa sentään kirjoittaa. Taitaa kviini itse olla tuon keksinyt.
Shaemus:
jumalauta...ensiksi se oli 4000 euroa mitä rahastettiin ja sitten se oli 3800 euroa ja nyt se on 3600 euroa...huomenna tai ensi viikolla varmaan 3000 euroa. On se tyhmä. Ja Artona pistäisin poliisille FB:ssä olevan herjauksen "Mia Mari Tukiainen Voi jumaliste, juttelin yhden ihmisen kanssa 3 tuntia ihmisestä, jonka kanssa olin naimisissa! Olin naimisissa PSYKOPAATIN kanssa!!!!! En jaksa enää, olen tehnyt parhaani, mies (Arto Länsman) oli raiskannut naisia, hakannut heitä, hakannut henkihieveriin ex-avovaimonsa Eva Haltun, lyönyt omaa poikaansa, varastanut kaikki rahat, Evan rintaan eikä keuhkojen alueelle ole voinut koskea yli 2 vuoteen"...se on BINGO !!

Olen kuullut, että kunhan aika on valmis, Arto marssii juristin kanssa rikosilmoituksen tekoon. Eikä ole ollenkaan epäselvää, nostaako syyttäjä jutun Tuksua vastaan kunnianloukkauksista. Eikä Arto ole ainoa haukuttu.
Kukaan muu ei julkisesti ole haukkunut ketään noin törkeästi kuin Johanna Artoa. Eikö se raukka itse tajua?

Voi voi

A.Näätäläinen:
Kaisu Hauhia:
Aerton seinältä:

6 tuntia sitten

Ei takuulla ole Laupiksen tekstiä, Laupis osaa sentään kirjoittaa. Taitaa kviini itse olla tuon keksinyt.

Auran omia juttuja. Voi voi ,nyt menee huonosti!Loppu lähestyy.
A.Näätäläinen:
Kaisu Hauhia:
Aerton seinältä:

6 tuntia sitten

Laupiksen jutut tuntevana voin myös vakuuttaa, että hän ei tuollaista tekstiä päästele!

Sitäpaitsi, ei Arton seinällä tuollaista edes ole, taitaa olla provo koko juttu.

Ei

Raili:
A.Näätäläinen:
Kaisu Hauhia:
Aerton seinältä:

6 tuntia sitten

Lahnalla ei ole tuommoita asiaa.

Neuvo Johannalle

Gulo gulo:
XXXX XXXX tao sitä rahaa nyt keikoilla äläkä raitistu tahi laihdu! Nykäsenkin keikat menettivät osan mielenkiinnosta kun Mervi jäi niistä pois! Tuskinpa raitistakaan Masaa enää niin moni lähde kattomaan kuin humalaista! Nään teissä paljon samaa valitettavasti! Onko elämäntaso sitä että on naimisissa perseaukisen rouvan kanssa! Vai mikset verojasi maksa?
3 minuuttia sitten
Mia Mari Tukiainen VITTU TEIDÄN SAATANAN KUSIPÄIDEN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!! OLEN MAKSANUT JOKA VITUN VERONI, JA HAIN AVIOERON ARTOSTA KOSKA KYSEESSÄ ON TÄYSI PERSLÄPI MIES JOKA HAKKASI JA KURISTI MINUA!!!!!! MENEEKÖ SE NYT JUMANKAUTA TEIDÄN PIENIIN AIVOIHINNE?????
noin minuutti sitten

Jos oikeasti haet tasokasta miestä, kannattaa ensimmäiseksi lopettaa v-sanan hokeminen. KUKAAN tasokas mies ei sellaista hyväksy. Minulla on ollut onni elää koko ikäni sellaisten ihmisten kanssa, jotka tämän ymmärtävät. Alatyylinen kiroilu on roskaväen kieltä. Onneksi ihminen pystyy valitsemaan seuransa.

Hahhahahabuahahahahaha

"Sitäpaitsi, ei Arton seinällä tuollaista edes ole, taitaa olla provo koko juttu."
On se... allaolevan päivityksen kommenteissa.

YES!!!. oikeus teki oikein, jätti syyttämät mua tietyssä oikeudenkäynnissä!!!!!!!

Kynnet

miiru:
"Sitäpaitsi, ei Arton seinällä tuollaista edes ole, taitaa olla provo koko juttu."
On se... allaolevan päivityksen kommenteissa.

YES!!!. oikeus teki oikein, jätti syyttämät mua tietyssä oikeudenkäynnissä!!!!!!!

Niinpäs onkin.

On kyllä todella fiksua Tuksulta kirjoitella tuollaisia.
Kukahan on itse k****ssa tuollaisten tekstien jälkeen? Mitä tuo ihminen oikein ajattelee, vai ajatteleeko mitään?
Ruutana samasta lammesta:
Raili:
A.Näätäläinen:
Kaisu Hauhia:
Aerton seinältä:

6 tuntia sitten

Lahnalla ei ole tuommoita asiaa.

Kyllä LL on kirjoittanut tuon sisältöisen viestin Johannan inboxiin. Olen nähnyt kyseisen viestin kuvakaappauksena...

V.H.:
A.Näätäläinen:
Kaisu Hauhia:
Aerton seinältä:

6 tuntia sitten

Laupiksen jutut tuntevana voin myös vakuuttaa, että hän ei tuollaista tekstiä päästele!

Sitäpaitsi, ei Arton seinällä tuollaista edes ole, taitaa olla provo koko juttu.

Vain yksi käyttää tuollaista kieltä ja tuntee myös tekstin kohteena olevan...kukas se olisikaan? Kuka onkaan se kristitty marttyyriprinsessa, joka osoittaa em. kaltaisella kielenkäytöllä sivistyneisyytensä?

Voi sitä

hahhahahabuaahahahahahgaruaaaaahh:
http://www.stara.fi/2012/01/27/johanna-tukiainen-suuteli-sammakkoa-toiveikk aana/

...sammakko parkaa. Eiköhän toi mennyt jo eläinrääkkäyksen piikkiin. Eikö tolla Johannalla ole järkeä päässään...ei viattomia luontokappalaleita saa kiusata tai rääkätä...sammakko ei ollut tehnyt mitään pahaa ja sitten yks ylilevee ottaa ja suutelee..
Mirri:
koodaaja:
Miksei missään ole mainintaa, kuinka ihanaa oli jälleen nähdä pikkukoirulit? Ei mitään hehkutusta kuinka loma teki hyvää tai kuinka nyt taas jaksaa hamraassa Neuvosto-Suomessa kun on maattu viis viikkoo suoraan valkealla hiekalla turkoosin meren rannalla? Jotenkin omituista tämä hiljaiselo, jotain on sattunut, jotain, mitä ei haluta paljastaa.

Dollsdancersissa on paljon kuvia entisistä matkoista nyt ei mitään tästä viimeisimmästä reissusta jotain hämärää on lomalla sattunut... ja onkohan koirat viety hoitopaikasta jonnekin muualle kun lomakin venyi odotettua pidemmäksi ja ei ole varaa lunastaa takaisin?
Outoa, todella outoa kerrassaan.

Ei ole mitään outoa. Lomalla on oltu,muttei siellä missä annetaan ymmärtää. Se on Tuksu silleen,et jos antaa ymmärtää pitää ymmärtää myös antaa ,hih hih.

Onpas korkea merilaulu, aina saavutetaan uusi

aallonpohja ja -harja. Mielestäni ihmisen itsemurhauhkailuja ei saisi jättää huomiotta joten kaikki jotka nuo viime yönä luitte ettekä toimineet, hävetkää.
Tunkki! Jos et vielä satu tietämään, Herttoniemessä ei ollut näädillä pikkujouluja silloin kun pistit kämppäsi paskaksi. Jotain puhetta niiden järjestämisestä oli ollut mutta et sitten viitsinyt varmistaa tapahtuiko sitä ollenkaan.

Kyllästyttää sun aiheettomat syyttelyt
Ja muistoihinsa nukahtaa:
aallonpohja ja -harja. Mielestäni ihmisen itsemurhauhkailuja ei saisi jättää huomiotta joten kaikki jotka nuo viime yönä luitte ettekä toimineet, hävetkää.

juu ja viimeks ko se uhkaili itsarilla facessa ja ihmiset puuttus siihen...nii sit alettii haukkuu ja uhkailee niitä ihmisii oikeudenkäynneillä jne... että näin....ja paljon mahtuu melua maailmaan....ja tyhjät tynnyrithä ne kolisee eniten....sitäpaitti johkille tiedoks et vain rumat ne vaatteilla koreilee :)
Ja muistoihinsa nukahtaa:

Mistä tiedät, ettei kukaan olisi toiminut... Lopettakaa!

<< edellinen 1 ... 113 114 115 116 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €