Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Tuija Järvisen keskeneräiset hankkeet

<< edellinen 1 2 3

Marian uni -mielikuvituslevy

Täten julistamme Marian uni -hankkeen virallisesti epäonnistuneeksi. Levystä on olemassa vain kannet.

Kotistudiosta kajahtaa

Maaaaaaaaarian uni, jäi kesken Maaaaaaaaaaarian uni.

Tukiasen elämänkerta jo kaupoissa?

Ihanaa että sanelikoneen patterit riittivät juuri ja juuri johannan elämänkerran saneluun!!
Miten Tuiden virolaiselle OhMyGossip- T-paitamallistolle lopulta kävi?

?

Venäläinen suurliikemies karaokebaarissa kanssani!

No ei oo ihme. Voi Tuija ,Tuija.

Minut sekoitettiin Julia Tukiaiseen!

Nimikkokappale

Tuijalle ollaan tekemässä "nimikkokappaletta" (joka ei koskaan valmistu). Sävellyksen tekee turkulainen Jore Siltala, joka on aiemmin säveltänyt mm. kappaleet "Olen hulluna sun perään", "Villit vattupensaat", "Hilpeä humala" ja "Namunamukamu".

tuottajatuottaja

Varma Nainen-sinkku julkaistaan jonkun muun esittämänä vuonna 2014. Näin kävi Marian Unen kanssa. Höpöhöpöjuttuja nämä ”musiikkivitsit”
Tuikku lienee vähän liian pulska arton makuun ?
tuottajatuottaja:
Varma Nainen-sinkku julkaistaan jonkun muun esittämänä vuonna 2014. Näin kävi Marian Unen kanssa. Höpöhöpöjuttuja nämä ”musiikkivitsit”

Se "julkaistaan" ja se on radion "soittolistoilla" ainakin melkein ja se myy kotimyynnissä ainakin tuhansia jos ei satoja tai ainakin kymmenen kappaletta sukulaisille.
Midi-rummut rulettaa!!! Kohta myydään ensimmäinen keikka, jes!

wHITNEYN MUISTOA SURREN

Tuleeko tuikulta nyt nyt vihdoin michel jacksonin ja vithney houstonin muistoa surren EP ulos kaupoista ?

Että näin

Varma nainen -hanke on nyt virallisesti kuopattu eli epäonnistunut, kuten kaikki muukin.
TalvikanervaNI:
Varma nainen -hanke on nyt virallisesti kuopattu eli epäonnistunut, kuten kaikki muukin.

Kappas, mä olen ollut vähän pihalla uutisista.

FB:
Paljastus: En aio tehdä sinkkua "Varma nainen" kappaleesta. Todella suutuin biisin toiselle tekijälle. Minulle veetuillaan vain kerran....Hän häiritsi minua näin sunnuntaina "työasioissa"...ilmoitin asiallisesti että minulle sunnuntai on lepopäivä....no siitä hän sitten lähettämään töykeää arvostelua...että näin. Biisejä aina saa....Hienoa sunnuntaita sinulle kuitenkin?

---
Managerointi on sellaista 9-17 työtä.... not. Kauheeta se on kun sunnuntaina joutuu vastaamaan työpuheluihin. Joista saattaisi jopa poikia jotakin "hiljaista myyntiä" harrastavalle ja hiljaiseloa viettävälle ohjelmatoimistolle.
Mikähän muuten on Tuijan työpäivä nk. "normaalisti", kun sunnuntai on lepopäivä?

Minulle sunnuntai on lepopäivä

Tämä oli elämäntapatyöttömältä "managerilta" kyllä paras lohkaisu.

Pyhitä lepopäiväsi

Managerin päiväkirja:
Maanantai menee makoillessa (paitsi joka neljäs maanantai pitää ilmoittautua työkkäriin)
Tiistai on huilipäivä
Keskiviikko on sairaslomapäivä
Torstai on luovan tauon päivä
Perjantai menee valmistautuessa viikonloppua varten
Lauantaina käydään "palavereissa" kapakoissa ja laitetaan projekteja aluille pikku hiprakassa
Sunnuntai onkin sitten lepopäivä

Höpö höpö

Managerin elämä:
Managerin päiväkirja:
Maanantai menee makoillessa (paitsi joka neljäs maanantai pitää ilmoittautua työkkäriin)
Tiistai on huilipäivä
Keskiviikko on sairaslomapäivä
Torstai on luovan tauon päivä
Perjantai menee valmistautuessa viikonloppua varten
Lauantaina käydään "palavereissa" kapakoissa ja laitetaan projekteja aluille pikku hiprakassa
Sunnuntai onkin sitten lepopäivä

Eipä ole työttömänä TE-toimistoon nykyisin mitään kerran kuussa ilmoittautumista. Eli joka neljänneksi maanantaiksi pitäisi sitten keksiä Lärviselle jotain korvaavaa tekemistä.

Jari Q:n albumi

Ja niin jää tekemättä JariQ:n albumi, kun ESEK ei antanut Tuijalle kaljarahaa.

jossain tuikkukin onnistui!!

Yksi parhaita tuikun projekteja ja onnistumisia oli noppapotin lopetus.

Viidakon tähtösen tuleva tekemättä jäävä biisi!

Seuraava tekemättä jäävä projekti onkin jo suunnitteilla! http://www.hymy.fi/blogit/kohumanageri-tuija-jarvisen-blogi/etsimme-viidako n-tahtoselle-biisia

Ja mikä parasta, sanelukonetta on lähdetty ostamaan ja patterit sitten heti ensiviikolla kun johannan elämänkerran kirjoitus alkaa!

<< edellinen 1 2 3

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €