sinikka:
Jos ihminen on uskovainen, niin se on tavallaan iloinen asia.
Sillä joka uskoo Jeesukseen, elää vaikka olisi (ajallisesti) kuollut.
Hän elää iankaikkisesti.
On tärkeää että saa elämänsä aikana ottaa Jeesuksen vastaan Vapahtajanaan ja tunnustaa hänet Herrakseen.
Se on iloista elämää.
Ja turva elämän kalkkiviivan tuolla puolellakin. :)
Terveisin helluntailainen sinikka
Sinikka kiltti,
Kauniisti sanon kauniin kiitokseni Sinulle, että vastailit. Nyt vain on jo liian myöhä. Hän jo siirtyi Taivaaseen.
Lähetin hänelle kortin, koska asun itse ulkomailla. Ja soitin hänelle, hänellä oli kännykkänsä mukana saattohoidossa.Juuri ehti korttini saapua, ja kaksi päivää myöhemmin hän ei ollut enää täällä maan päällä ,
Hän tiesi itse, aikaa ei ollut paljoa enää. Puhelimessa koetin valaa häneen uskoa toisen puoleiseen elämään, ja kortissani kerroin, hän tulee aina olemaan kanssani, nyt ja aina.Ja kiitin häntä. Ja kerroin hänelle, että hän on rakas, ja tulee olemaan aina.Ja että koskaan en tule häntä unohtamaan. Kuten en tulekaan.
Olen nyt murtunut, rakas ihminen ei ole täällä enää - koskaan. Mutta muistot säilyvät, Ja tiedän, sinikka kulta, että Jeesus voi parantaa, mutta itse uskon, että kun synnymme tänne, on jo kuolinhetkemme määrätty toisella puolella.Ja siksi sanon, nauti elämäsi joka hetkestä, koeta aina löytää edes pieniä valopilkkuja elämässäsi, vaikka kuinka vaikealta tuntuisi, sillä positiivisuus leviää ja tuo mukanaan lisää positiivisuutta.
Olen itse ortodoksi, mutta katselen kaikkia uskontoja ns. ekumeenisesti. On vain yksi Jumala, ei väliä millä nimellä häntä kutsumme.