Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

<< edellinen 1 ... 54 55 56

NOPPAPOTTI! Tuijaa muuten vituttaa kun Vipsu saa enemmän huomiota kuin hän itse.

Pyyntö Moderaattorille

Tämä keskusteluketju on aikansa elänyt. Itse ketjun aikoinaan "Efelantti" nimimerkillä avanneena (Hymyn toimesta tätä ketjua ei siis ole avattu) pyydänkin mitä nöyrimmin moderaattoria poistamaan ketjun. Tarvittaessa mode voi avata uuden. Töttöröö! Noppapotti ja joulukuusi!
NOPPAPOTTI! Tuija on ihana, mutta Virpi on vielä ihanampi!
NOPPAPOTTI!:
NOPPAPOTTI! Tuijaa muuten vituttaa kun Vipsu saa enemmän huomiota kuin hän itse.

Olet aivan oikeassa!

Missä Tuija?

Onko Tuija jo toipunut viime syksyn kunnallisvaalien tuloshuumasta. Saihan hän vaaleissa veret seisauttavat 16 ääntä.

http://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/2012/kuntavaalit/ehdokkaat/ehdokas_10_297 _144.html

Tule takaisin Tuija, pliis

KÄDET MENEE NÄIN!!!

Kaipaan Tuikku Tuheroa suuresti. Hän on lahjakas, älykäs eikä lainkaan punkero tai lahjaton.

Tuijan kuolemattomia tokaisuja

Tuija kehui omaa osaamistaan baaritiskillä ystävälleen seuraavin sanakääntein:

"Kun me tehtiin X:n kanssa hommia yhdessä, me möhlittiin aina. Nyt voin näyttää, että osaan minä yksinkin. Kippis sille!"

Tuijakin on ihminen

Tuijakin on ihminen, kaikkine heikkouksineen.

Untuvikko

Tuijan plokia viimeiseen asti seuranneenna, minulla on kuitenkin esim. Tuiden ja Tuksun paljon hehkuttettu yhteistyö jäänyt vähän pienemmälle ymmärrykselle: Voisisko joku yst. laittaa jonkinlaisen pikareferaatin näiden uljaiden naisten yhteyistyöstä kautta vuosien. Onko sitä edes ollut?
Pörröhäntä:
Tuijan plokia viimeiseen asti seuranneenna, minulla on kuitenkin esim. Tuiden ja Tuksun paljon hehkuttettu yhteistyö jäänyt vähän pienemmälle ymmärrykselle: Voisisko joku yst. laittaa jonkinlaisen pikareferaatin näiden uljaiden naisten yhteyistyöstä kautta vuosien. Onko sitä edes ollut?

Tuide pesunkestävänä opportunistina keksi houkutella Tuksun esittämään Koivumiehen säveltämän pöytälaatikkobiisin "Ilmavoimat on mua varten" muutetuilla sanoilla. Tuide oli yrittänyt itse laulajanuraa kehitellä koko sen ajan kun tunsi Koivumiehen. Eihän siitä mitään tullu kun Tuide ei osaa laulaa. Tuide sitten tosiaan tarjosi Tuksulle sopimusta luullessaan lyövänsä rahoiksi Tuksun tunnettavuudella managerina. Sen verran amatööri Tuidekin on ettei käsittänyt ettei laulutaidoton Tuksu myy ensimmäistäkään levyä eikä työmoraaliton ja epäluotettava tyyppi ilmesty keikoillekkaan. Yhden keikan onnistuivat saamaan kun suostuivat tekemään swn ilmaiseksi. Molemmat olivat lavalla tuhannen päreissä. Sitten Tuksu sai tarpeekseen ilmaistyöstä ja tajusi myöskin että Tuide on bisneksessä tasan yhtä amatööri kun itsekin.

Kiittää ja kumartaa

Luputiini kaiteella:

Yhden keikan onnistuivat saamaan kun suostuivat tekemään swn ilmaiseksi. Molemmat olivat lavalla tuhannen päreissä.

Kiitoksia paljon, tämä selvensi paljon. Selvästi piinkovia ammattilaisia molemmat

<< edellinen 1 ... 54 55 56

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €