Hymy: Hymy.fi

Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Tutustu Hymy-keskusteluiden netikettiin täällä!

JOHANNA TUKIAINEN & GLAMOUR DOLL(S) vol. 23

1 2 3 ... 181 seuraava >>

JOHANNA TUKIAINEN & GLAMOUR DOLL(S) vol. 23

Ja uusi alkaa tästä.
Eka!
Näin kirjoitti Tunkki Julian FB-seinälle: "Mitäs kaunotar...?:) Olen tänään taas klubiemäntänä duunissa, pidän siitä kyllä tosi paljon!"

Taas töitä? Miten Tunkki jaksaa? Kyllä nyt kaivattaisiin jo lepolomaa kun on kohta ne Miamin videokuvauksetkin ja maanantaina tulee uusia versioita samdeista! Ja nettikaupan avaaminenkin mahtaa väsyttää!
Pitänee sanoa ettei se nyt Tukiaisen naama pelasta että pari pientä arpea hioo pois, kun pöhötys on viime kuvissa ollut melkoinen, alkaa olla isomman puoleinen kuntoremontti olla paikallaan jo ihan terveyden kannalta, ei nuo muutama arpi haittaa mitää ulkonäössä niin kauan kun ylipainoa on yli 20 kiloa.
hercules poirotti:
Näin kirjoitti Tunkki Julian FB-seinälle: "Mitäs kaunotar...?:) Olen tänään taas klubiemäntänä duunissa, pidän siitä kyllä tosi paljon!"

Taas töitä? Miten Tunkki jaksaa? Kyllä nyt kaivattaisiin jo lepolomaa kun on kohta ne Miamin videokuvauksetkin ja maanantaina tulee uusia versioita samdeista! Ja nettikaupan avaaminenkin mahtaa väsyttää!

Eikös ne kuitenkin molemmat asu Jollaksen vuoristoasunnossa? Vai onko Julle lähtenyt Markuksen luo? Joku paikallinen voisi mennä katsomaan Tunkkia.
??:
hercules poirotti:

Eikös ne kuitenkin molemmat asu Jollaksen vuoristoasunnossa? Vai onko Julle lähtenyt Markuksen luo? Joku paikallinen voisi mennä katsomaan Tunkkia.

Eikö se Markuskin asu jollassalossa? Tai ainakin aluksi se oli kämppis, ja sitten vasta poikaystävä kun söpis katosi kuvioista... noin ainakin tämä näädäke muistelee...
Missä ovat Söpö-Jarkko ja Itara-Sauni?
Vai on molemmilla hemaisevilla kilpirauhasongelmia? Seiskassa (häpeäkseni täytyy tunnustaa, että luin joulun alla paperi-Seiskaa...) Virpi Kätkä kertoi, että hänellä on OIKEASTI kilpirauhasen vajaatoiminta. Onpa vaan Virpi, jolla on oikeasti ko. sairaus, hoikka ja nätti.

Johanna Tukiainen yritti maksaa käyttökiellossa olevalla miehen luottokortilla!

Johanna TukiainenHymy-lehden saamien tietojen mukaan kohublondi Johanna Tukiainen aiheutti helsinkiläisessä ravintola Rivoletossa erikoisen episodin, kun hän käytti miehen nimissä olevaa maksukorttia. Kortti oli ilmoitettu kadonneeksi tai varastetuksi, koska maksupääte pyysi ottamaan kortin pois ja ilmoittamaan siitä poliisille. Tapaus sattui joulukuussa.

-Kyseessä on varmaan yksi väärinkäsitys, Johanna Tukiainen kommentoi Hymylle asiaa tänään iltapäivällä.

Myöhemmin Tukiainen muuttui hieman puheliaammaksi.

-En mä voi kaikkea muistaa, mitä tapahtuu. Jos jonkun korttia olen käyttänyt, niin sovittu juttu se on ollut. Kaveri on ehkä tullut eri aatoksiin myöhemmin. En varasta muilta mitään, se ei kuulu moraaliini.

Illalla Tukiainen vielä täsmensi lausuntojaan:

-En mä oikeasti muista, mutta ei sinne Rivolettoon ikinä mitään poliiseja kutsuttu. Tapasin yhden miehen, joka lainasi minulle korttiaan, kun en ole saanut vielä uutta Mastercardia. Ei siinä mitään ihmeellistä. Miestä nähtävästi alkoi jälkikäteen kaduttaa ja hän perui korttinsa. Miten muka olisin muutoin saanut jonkun kortin käyttööni? Tukiainen perustelee.

Tukiaiselle kuuluu myös hyvää. Aiheesta lisää huomenna Hymyn netissä.
Taas väärinkäsitys! Ha,ha,ha,ha..:

"-En mä voi kaikkea muistaa, mitä tapahtuu. Jos jonkun korttia olen käyttänyt, niin sovittu juttu se on ollut. Kaveri on ehkä tullut eri aatoksiin myöhemmin. En varasta muilta mitään, se ei kuulu moraaliini."

Kuinkahan usein näin käy, kun ei muista tapauksia. Yksi entinen urheilija sanoisi: Hyi saatana!

"Olen siis opetellut syömään gluteenittomia ruokia ja Suomessa se onkin kohtuullisen vaivatonta, mutta täällä se on samanlainen kummajainen kuin Johanna Tukiaisen pohjaton matkavakuutus."

Näin sanailee Juha Vuorinen Metron blogissaan...
Mistähän noita lapinjormia oikein riittää - eikös tukevaissiskosten naamat ja "kristillisten arvojen" mukaiset elannontienaamistavat ole jo kaikkien tiedossa? Vai onko heput sitten niin änkyräkännissä, että hemaisevan on helppo käydä kukkarolla?

Huono ihminen on J. Tukiainen.
On se semmoinen sekopää, että ei mitään rajaa. Se raukka ei keksi edes mitään uskottavaa tekosyytä kun yrittää soitella perään ja korjata tilanteen.
Siis miten ihminen voi koheltaa kaikki asiat mitä se tekee.
Voi olla , että kun se käy vessassa kyykyllä niin se pyyhkii väärää päätä. On se niin uniikki brändi.
Tic tac jossu possu. Kuhata bnäädät saapi hunajata hunajata. Helmikuu ja oikeus on jo ovella :D
Bnäädä:
Tic tac jossu possu. Kuhata bnäädät saapi hunajata hunajata. Helmikuu ja oikeus on jo ovella :D

JOSSU SANOO: "SIIS TOTA TÄSSÄ ON KYSEESSÄ VÄÄRIN KÄSITYS, SE UKKO JUOKSI MUN KÄDESSÄ OLEVAA HEDELMÄVEITSEE PÄIN MONTAKERTAA, MÄ VAAN SEISOIN"
Ei vaan voi mitään tälle ajatukselle: Voi kunpa se taannoinen kanyylisabotoija olisi ollut oikeasti kansan terveydenhuollon ammattilainen...
Ei sitten se kortinhaltija kaiketi ollut samassa ravintolassa Tunkiaisen kanssa. Muutenhan ukko olisi itse tullut selvittämään tapahtuneen. Juttu tuoksahtaa Tuxun tappioksi. Ja vielä ei ole saanut MasterCardia? Ei vissiin tule saamaankaan. Odottavan aika on pitkä. Pentele jos on klämyyrkuningatar olevinaan niin pitäisi massia löytyä omasta kukkarosta ihan käteisenä. Ei siihen mitään luottokortteja tarvita :D
Taas väärinkäsitys! Ha,ha,ha,ha..:

Johanna TukiainenHymy-lehden saamien tietojen mukaan kohublondi Johanna Tukiainen aiheutti helsinkiläisessä ravintola Rivoletossa erikoisen episodin, kun hän käytti miehen nimissä olevaa maksukorttia. Kortti oli ilmoitettu kadonneeksi tai varastetuksi, koska maksupääte pyysi ottamaan kortin pois ja ilmoittamaan siitä poliisille. Tapaus sattui joulukuussa.

-Kyseessä on varmaan yksi väärinkäsitys, Johanna Tukiainen kommentoi Hymylle asiaa tänään iltapäivällä.

Myöhemmin Tukiainen muuttui hieman puheliaammaksi.

-En mä voi kaikkea muistaa, mitä tapahtuu. Jos jonkun korttia olen käyttänyt, niin sovittu juttu se on ollut. Kaveri on ehkä tullut eri aatoksiin myöhemmin. En varasta muilta mitään, se ei kuulu moraaliini.

Illalla Tukiainen vielä täsmensi lausuntojaan:

-En mä oikeasti muista, mutta ei sinne Rivolettoon ikinä mitään poliiseja kutsuttu. Tapasin yhden miehen, joka lainasi minulle korttiaan, kun en ole saanut vielä uutta Mastercardia. Ei siinä mitään ihmeellistä. Miestä nähtävästi alkoi jälkikäteen kaduttaa ja hän perui korttinsa. Miten muka olisin muutoin saanut jonkun kortin käyttööni? Tukiainen perustelee.

Tukiaiselle kuuluu myös hyvää. Aiheesta lisää huomenna Hymyn netissä.

Mutta jossullahan on jo luottokortti Visa Electron. Mitä tää on. vaikka luottotiedot on jo ulosmittauksien kautta menetetty ainahan yhden Master Cardin voi saada.
Ai niin jossuhan asuu keskustassa hanimaikki vai kuka lie kämpässä, jotta sisko rakas saa sossun korvauksen, asumistuen ja työkkärirahat koska asuu yksin. Eihan ne saa mitää alivuoralais rahaa ...
No selväähän se että kysessä oli taas väärinkäsitys hemaisevia kohtaan. Ihan kuten Jullella kävi H&Mssä. Puhdas kateellisten vartioiden väärinkäsitys.

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/johanna-tukiainen-yritti-maksaa-kayttokie llossa-olevalla-miehen-luottokortilla
Nyt viime aikoina alkanu tulemaan julki näitä väärinkäsityksiä. Kenenköhän lie kortti se on ollu? Jonku Tauno 65v Savosta nyt vai?
Visa Electron ei ole luottokortti. Se on ns. debit-kortti, jonka käyttö veloitetaan suoraan tililtä välittömästi. Sen voi saada luottohäiriöinenkin.
väärinkäsittäjä.:
Nyt viime aikoina alkanu tulemaan julki näitä väärinkäsityksiä. Kenenköhän lie kortti se on ollu? Jonku Tauno 65v Savosta nyt vai?

Tämäkös se sitten onkin se Big Bang? Jossun elintasokupla puhkeaa?

Gentlemen´s Clubilla ”lainattu” kortti?

???:
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/johanna-tukiainen-yritti-maksaa-kayttokie llossa-olevalla-miehen-luottokortilla

Tämäkö on nyt sitten Tuksun käsitys positiivisemmasta mediakuvasta? Eikö sen sellaista pitänyt ryhtyä haalimaan? Ainakin muistelen että jotain sen suuntaista oli suunnitelmissa siellä Miamissa. On se aika moinen. Häpeäisi edes.
Juomari Turmio:
Visa Electron ei ole luottokortti. Se on ns. debit-kortti, jonka käyttö veloitetaan suoraan tililtä välittömästi. Sen voi saada luottohäiriöinenkin.

Haloo ironia :D

1 2 3 ... 181 seuraava >>

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu