Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

Kertokaa punariisistä !

<< edellinen 1 2

Ketale. Kuinka se kolesteroli vaivaa teitä?

"Minä sairastan hypercholesterolemia familiarista, eli minun kohdallani kolesterolin alentaminen ei todellakaan ole vanhanaikaista."

Voi veikkonen mulla oli varmaan elämäntavoista johtuen alhaiset kolesterolit ja jouduin veitsimiehen pöyrälle. Kiitos hänelle ja veronmaksajille.
X:
statiini ei lääke vaan homesieni myrkky joka tuhoaa syöjänsä

Mistä tällainen tieto on peräisin? Ettei olisi trolli. Tutustupa paremmin prosessiin, miten statiini on valmistettu, ennekuin tulet leiskauttelemaan kaikenlaista soopaa. Sitä paitsi homesienimyrkky on yhdys sana.

Upa:
"Minä sairastan hypercholesterolemia familiarista, eli minun kohdallani kolesterolin alentaminen ei todellakaan ole vanhanaikaista."

Voi veikkonen mulla oli varmaan elämäntavoista johtuen alhaiset kolesterolit ja jouduin veitsimiehen pöyrälle. Kiitos hänelle ja veronmaksajille.

Jaa... eihän se mitenkään vaivaa, paitsi sitten kun on suonet tukossa. Erhmmmm...

tuntemattomilla mekanismeilla

Anteeksi kirjoitusvirheet.

"Statiinit eli HMG-CoA-reduktaasin estäjät ovat kolesterolin synteesiä estäviä lääkeaineita, joita käytetään hyperkolesterolemian hoidossa. Statiinit vähentävät seerumin LDL-kolesterolin pitoisuutta ja suurentavat HDL-kolesterolin pitoisuutta. Lisäksi statiinien uskotaan estävän ateroskleroosin etenemistä toistaiseksi osittain tuntemattomilla mekanismeilla, ja sitä kautta ehkäisevän sepelvaltimotautia, aivovaltimotautia ja alaraajojen valtimotautia. Ensimmäiset statiinit löydettiin 1970-luvulla eristämällä ne Aspergillus- ja Penicillium -homesienistä. Statiinit otetaan suun kautta, ja ne ovat Suomessa reseptivalmisteita.[1]"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Statiini

Valtimoplakit ovat noin 97% calsiumia. Ja K2-vitamiini poistaakin niitä plakkeja.
Ketale:
jurpolukki:
"Kolesteroliteoriassa on suuria aukkoja, jonka vuoksi se ei voi selittää valtimon kovettumataudin (kalkkeutumisen) syntyä. Kolesteroliteoria ei pysty selittämään kovettuman sijoittumista verisuonen seinämässä. Toisaalta suurin osa taudin riskitekijöistä ei ole missään tekemisessä kolesterolin kanssa, eikä myöskään osa suojaavista tekijöistä."

http://suomenkuvalehti.fi/blogit/eri-mielta/verkossa-sk512010

Elikkäs. Kolesterolin alentaminen on wanhanaikaista.

LDL:n ja sepelvaltimon sähkövaraukset aiheuttavat magneettisen ilmiön, mistä johtuu LDL:n kertyminen sepelvaltimoon. Jos veressä on vähän ns. suonen pintaa "voitelevia" ja puhdistavia aineita, niin kertyminen on sitä tehokkaampaa. mm. flavonoidit, flavanolit, omega-3 jne. auttavat tässä asiassa. Pahan kolesterolin määrä todellakin vaikuttaa asiaan, joten liiat on saatava tavalla tai toisella pois. Minä sairastan hypercholesterolemia familiarista, eli minun kohdallani kolesterolin alentaminen ei todellakaan ole vanhanaikaista.

Joo kiitti kommenteista nyt jonkun kk syötyäni noita lipitoreja niin suurimmat kivut lähteneet jotain jäykkyyttä ja voimattomuutta on mutta ei pahoja fs-kol laskenut 4,2 ja fs-kol-ldl 2,5 sekä trigly 1,49 eli ihan hyvältä näyttää kilpirauhasen lääkitys myös toiminut mainiosti eli laskee tuota fp-gluk joka on ollut hieman koholla monta vuotta. Verenpaineeni ollut kiitettävä jo pari kk noin 124/65 eikä tuntemuksia ole ollut kuin pari jolloin nitroille mentävä. Täytyy vaan seurailla tilanteita

Täytyy vaan seurailla tilanteita

Kolesteroli & statiini huliganismi näyttäis tulleen tiensä päähän.
Statiinit (punariisi on sitä samaa) ovat aiheuttaneet kaiken moisia sairauksia. Statiinien tultua ihmisten elinikä ei ole noussut yhtään vaan mieluummin alentunut.
Toivoisin vastuuntuntoa myös lääketieteilijöiltä,

Statiinin suurkuluttaja

Jaakkoo:
Kolesteroli & statiini huliganismi näyttäis tulleen tiensä päähän.
Statiinit (punariisi on sitä samaa) ovat aiheuttaneet kaiken moisia sairauksia. Statiinien tultua ihmisten elinikä ei ole noussut yhtään vaan mieluummin alentunut.
Toivoisin vastuuntuntoa myös lääketieteilijöiltä,

Kirjoituksesi on harvinaisen epälooginen ja kaikin puolin kelveä. Kiitos kuitenkin aktiivisuudestasi!
Upa:
Anteeksi kirjoitusvirheet.

"Statiinit eli HMG-CoA-reduktaasin estäjät ovat kolesterolin synteesiä estäviä lääkeaineita, joita käytetään hyperkolesterolemian hoidossa. Statiinit vähentävät seerumin LDL-kolesterolin pitoisuutta ja suurentavat HDL-kolesterolin pitoisuutta. Lisäksi statiinien uskotaan estävän ateroskleroosin etenemistä toistaiseksi osittain tuntemattomilla mekanismeilla, ja sitä kautta ehkäisevän sepelvaltimotautia, aivovaltimotautia ja alaraajojen valtimotautia. Ensimmäiset statiinit löydettiin 1970-luvulla eristämällä ne Aspergillus- ja Penicillium -homesienistä. Statiinit otetaan suun kautta, ja ne ovat Suomessa reseptivalmisteita.[1]"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Statiini

Valtimoplakit ovat noin 97% calsiumia. Ja K2-vitamiini poistaakin niitä plakkeja.

etikka putsaa KAIKEN PASKAISISTA VESIHANOISTA ALKAEN

punariisi = statiini

<< edellinen 1 2

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €