Kertokaa punariisistä !

Home Forums Terveys-Hymy Kertokaa punariisistä !

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #21614 Ilmoita asiaton viesti
    Hölmö-kö ?
    Member

    Mitä punariisituotetta olette tuloksellisesti käyttäneet kolesterolin alentamiseen, mikä on edullisin markkinoilla ? Punariisikö on vain terveyskauppatuote ?

    Mistä nimi punariisi ? Se harhauttaa ?Siis riisiä se ei ole ollenkaan vai ?

    #21615 Ilmoita asiaton viesti
    Harkintakykyinen
    Member

    Punariisi voi aiheutttaa myös vakavia haittoja.

    En uskaltaisi ottaa riskiä ja alkaa syödä sivuvaikutuksiltaan niin vähän tutkittua ainetta.

    Haittoja voi tulla mm.lihaksille, maksalle ja munuaisille.

    Googlatkaa !

    #21616 Ilmoita asiaton viesti
    Lopettanut
    Member
    #21617 Ilmoita asiaton viesti
    Järkeään käyttävä
    Member

    "Maksetut naamat" hymyilevät täällä myyntiä edistäen kaikille aineille, mm. punariisille, josta ei ole mitää kunnollista tutkimustulosta suomeksi, puhumattakaan sen haitoista ja riskeistä.

    Vain hölmö antaa naamansa huuhaatuotekauppiaiden käyttöön – ilman mitään vastuuta. Voi olla joku toinenkin hölmö joka uskoo ja ostaa punariisiä ja saa ikuiseksi riesakseen vaikka munuaisvaivat.

    #21618 Ilmoita asiaton viesti
    Kolesstroli 6,3
    Member

    Lääkärini antoi luvan minulle alkaa käyttämään punariisiä,koska en luvannut ottaa kolestrolilääkettä.

    Ruokavalio ja liikunta ei tehonnut minulle ja lääkärin mukaan kolestroliarvo voi vieläkin nousta ilman

    lääkitystä.Hän vielä ennusti arvon laskevan viiteen punariisin otettua käyttöön.

    Ostan apteekista punariisiä ja kyseisen apteekin apteekkari antoi luotettavaa ja turvallista tietoa

    punariisistä.Olen 61vuotias ja paino kohdallaan.

    #21619 Ilmoita asiaton viesti
    tajra
    Member

    Harkintakykyinen:

    Punariisi voi aiheutttaa myös vakavia haittoja.

    En uskaltaisi ottaa riskiä ja alkaa syödä sivuvaikutuksiltaan niin vähän tutkittua ainetta.

    Haittoja voi tulla mm.lihaksille, maksalle ja munuaisille.

    Googlatkaa !

    Taitaapi punariisin tyrmääjä olla lääkäri joka menettäisi ponuksensa jos potilaat jättäisisivät lääkärien määräämät kolestroli lääkkeet.

    Minun äidiltäni meni jalat alta ja olotila tosi heikoksi lääkärin määräämän kolestroli lääkkeen johdosta.

    Äitini ei ole sen koommin koskenut kolestroli lääkkeisiin.

    Hän on 86 vuotias ja elämänsä kunnossa.r

    #21620 Ilmoita asiaton viesti
    Harkintakykyinen
    Member

    En ihan kaikkeen mene hulluna ilman arvostelukykyä mukaan, tutkimatta asiaa ensin.

    Teidättekö muuten, että kolsesterolilääkkeillä voi vaikuttaa hyvin vähän kolesteroliin ja niistä on oikeasti apua vain hyvin pienelle riskiryhmälle, alle parille prosentille niitä syövistä miljoonista ihmisistä. Muille kolesterolilääkkeet ovat aivan turhaa "varmuuden varalta" syömistä, josta on enemmän haittaa kuin hyötyä.

    Hyöty menee lääketehtaille ja ehkä lääkäritkin saavat bonusta.

    #21621 Ilmoita asiaton viesti
    Kokeillut
    Member

    Minulle punariisi ei sovellu. Kokeilin sitä ja jonkin aikaa syötyäni aloin saada aivan hirveitä jalka-kramppeja. Lihas saattoi sen jälkeen olla viikon kipeä. Testasin asian olemalla ilman noin kuukauden ja aloin taas syömään sitä. Tulos oli että krampit palasivat. Toisille se käy ja toisille ei.

    #21622 Ilmoita asiaton viesti
    skeps skeps
    Member

    http://www.mave.fooorumi.eu:

    Kolesterolin laskeminen on turhaa,hyödyn korjaa lääketehdas.

    Ihmisiä on peloiteltu jo vuosia korkeasta kolesterolista,THL ei usko uusimpia tutkimuksia, ilmeisesti siellä ei osata lukea:D

    Tämähän ei ihan pidä paikkaansa. Hyperkolesterolemia on haitaksi verenkiertoelimistölle. Se, että miten liiallista kolesterolipitoisuutta pyritään laskemaan on jo eri asia.

    #21623 Ilmoita asiaton viesti
    Päivi
    Member

    Minulle määrättiin korkeahkoon kolesteroliin statiinilääkitykseksi Lipitor. Kun siitä ei enää saanut tavallista kela-korvausta, kokeilin useaa muuta statiinilääkettä. Tuli suonenvetoa yöllä, alaselkäkipuja ja -jäykkyyttä, kipuja sormi- ja varvasniveliin, uupumusta sekä muistihäiriöitä. Tuolloin jo näkyi kirjoituksia, että kolesterolin alentaminen ei aina ole tarpeen ja että statiineista voi tulla em. oireita. Lopetin lääkkeen ottamisen. Silloin Lipitor tuli taas kelakorvauksen piiriin ja tk-lääkäri kirjoitti sitä. Sanoin, etten aio enää syödä statiineja. Tk-lääkärini suuttui. Jonkin ajan kuluttua päätin kokeilla punariisiä. Sepä vaikutti muutamassa kuukaudessa annoksell 2tabl. 2sti vrk. niin, että arvot olivat ihanteelliset. Nautin myös ubikinonia. Oireet alkoivat taas. Vähensin annostuksen puoleen. Ei auttanut. Lopetin kokonaan Noin puoli vuotta sitten. Otan 2 Cibusineä ja ubikinonia/vrk. Vielä ei ole auttanut. Unohdin edellä mainita, että jalat eivät oikein pidä. Jos kaadun tai menen kyykkyyn, en pääse ylös kuin käsillä vetämällä. http://Www.anttiheikkilä.com:ssa on näistä asioista tietoa. Oma kokemukseni on nyt se, että statiinilääkkeillä ja punariisillä (minulla Redasin) tulee samat haittavaikutukset. Lipitor on atorvastatiinia, josta minulle ei vielä tullut haittoja. Olen perusterve 68-vuotias. Olin ennen statiinikokeilua reipas ja aktiivinen, nyt en jaksa paljoa liikkua. En käytä mitään lääkkeitä.

    #21624 Ilmoita asiaton viesti
    Pertti
    Member

    Punariisi alentaa hyvin kolesterolia, se sisältää suuren määrän lovastatiinia (myydään meillä nimillä lovacol tai lovastatin) sekä pienempiä määriä muita statiiniryhmän aineita. On siis itseensä huijaamista jos luulee ettei käytä mitään "lääkkeitä" alentamaan kolesterolia kun syö punariisiä.

    #21625 Ilmoita asiaton viesti
    jurpolukki
    Member

    "Kolesteroliteoriassa on suuria aukkoja, jonka vuoksi se ei voi selittää valtimon kovettumataudin (kalkkeutumisen) syntyä. Kolesteroliteoria ei pysty selittämään kovettuman sijoittumista verisuonen seinämässä. Toisaalta suurin osa taudin riskitekijöistä ei ole missään tekemisessä kolesterolin kanssa, eikä myöskään osa suojaavista tekijöistä."

    http://suomenkuvalehti.fi/blogit/eri-mielta/verkossa-sk512010

    Elikkäs. Kolesterolin alentaminen on wanhanaikaista.

    #21626 Ilmoita asiaton viesti
    Kemisti
    Member

    Veren korkea kolesterolitaso selittää – valitettavasti – sydän- ja verisuonitautien oireita ja on taatusti osasyynä infarkteihin. Punariisit sun muut muka luonnolliset lääkintätavat ovat enemmän uskonasioita ja leikkimistä vakavilla asioilla. Punariisivalmisteiden statiinitasot vaihtelevat ja se mikä niillä paranee, on lähinnä luontaispuotikauppiaan saldo.

    #21627 Ilmoita asiaton viesti
    Jurpolukki
    Member

    Kemisti:

    Veren korkea kolesterolitaso selittää – valitettavasti – sydän- ja verisuonitautien oireita ja on taatusti osasyynä infarkteihin. Punariisit sun muut muka luonnolliset lääkintätavat ovat enemmän uskonasioita ja leikkimistä vakavilla asioilla. Punariisivalmisteiden statiinitasot vaihtelevat ja se mikä niillä paranee, on lähinnä luontaispuotikauppiaan saldo.

    Tutkittu autolinikkatutkimus kolesterolitasosta siittä hyvästä suomalaisten osalta on notta miehillä 5-6 ja naisilla 5-8 .

    No tuoppa ne tutkimukset esille. Kiitos!

    Mutta minä lainaan pientä pätkää: "Vain täydellinen nuija ei seuraa tieteen viimoisia tutkimuksia omalta alaltaan. Ihmettelen suuresti kaikenmaailman lääketieteellisten kyläkoulujen johtoporrasta. On ilmeisesti tärkeämpää näyttäytyä rotareitten ja rappareitten jengissä, kuin saada omassa koulussaan opiskelijoiden aitoa keskustelua ja kriittistä tutkimusnäkökulmaa. "

    Vihoviimeiset tiedot on: korkea kolesteroli tietää mieluummin pitkää ikää.

    #21628 Ilmoita asiaton viesti
    Sorry
    Member

    Jurpolukki:

    Kemisti:

    Veren korkea kolesterolitaso selittää – valitettavasti – sydän- ja verisuonitautien oireita ja on taatusti osasyynä infarkteihin. Punariisit sun muut muka luonnolliset lääkintätavat ovat enemmän uskonasioita ja leikkimistä vakavilla asioilla. Punariisivalmisteiden statiinitasot vaihtelevat ja se mikä niillä paranee, on lähinnä luontaispuotikauppiaan saldo.

    Tutkittu autolinikkatutkimus kolesterolitasosta siittä hyvästä suomalaisten osalta on notta miehillä 5-6 ja naisilla 5-8 .

    No tuoppa ne tutkimukset esille. Kiitos!

    Mutta minä lainaan pientä pätkää: "Vain täydellinen nuija ei seuraa tieteen viimoisia tutkimuksia omalta alaltaan. Ihmettelen suuresti kaikenmaailman lääketieteellisten kyläkoulujen johtoporrasta. On ilmeisesti tärkeämpää näyttäytyä rotareitten ja rappareitten jengissä, kuin saada omassa koulussaan opiskelijoiden aitoa keskustelua ja kriittistä tutkimusnäkökulmaa. "

    Vihoviimeiset tiedot on: korkea kolesteroli tietää mieluummin pitkää ikää.

    Tuo vihonviimeinen väite ei pidä paikkaansa – valitettavasti!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.