Hymy: Hymy.fi

Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Tutustu Hymy-keskusteluiden netikettiin täällä!

Eroottista hierontaa naiselle Turussa? Onko sellaista?

Eroottista hierontaa naiselle Turussa? Onko sellaista?

Heippa..

Onko kellään tietoa, että onko Turun suunnalla mahdollisuutta saada eroottista hierontaa mieheltä? Ja ei, en halua reiskoja, paavoja tai muitakaan pimpan perässä olevia miehiä perääni.. Olen kuullut, että jostain olisi saanut rentouttavaa hierontaa (ei siis mitään panoa tms.) vaan tasokasta oikeaa eroottista kokovartalon huomioonottavaa hierontaa naiselle.

Tietääkö joku? :)

ON! :)

Itse asun Turusta n. 30 km, ja olen saanut "alastoman miehen" kotiin siivoamaan ja hieromaan nuoren miehen! Löysin tämän sattumalta googlesta, kokeile hakusanaa "alaston mies" tai "alaston siivooja"..!

Kivaa oli, laitoin palautettakin, ja se on siellä sivulla.. Kokeile! ;)

Kaikkeen on mahdollisuus

Olen hieronnut monta naista saunassani, ei siihen liity seksiä ollenkaan ja voin pukeutua jos nainen kainostelee, saunassani on selvä laveri jonka voi laskea ja pesen ja voin hieroa, mutta valitettavasti olen maapallon eteläpuolikolla talvet ja olen jo iäkäs ja täällä olen myynyt saunani ja siinä oli hieromalauteetkit, suomessa saunon yksinäni kesäisin, kiitosta on tullut paljoa ja ymmärrät varmaan olen tehnyt kaiken ilmaiseksi ilman rahan keräystä, elän tasa arvoista elämää enkä saata himoani yksin vaan siihen taas tarvitaan sänky ja kaksi samanmielistä ihmistä.
tutkija:
Olen hieronnut monta naista saunassani, ei siihen liity seksiä ollenkaan ja voin pukeutua jos nainen kainostelee, saunassani on selvä laveri jonka voi laskea ja pesen ja voin hieroa, mutta valitettavasti olen maapallon eteläpuolikolla talvet ja olen jo iäkäs ja täällä olen myynyt saunani ja siinä oli hieromalauteetkit, suomessa saunon yksinäni kesäisin, kiitosta on tullut paljoa ja ymmärrät varmaan olen tehnyt kaiken ilmaiseksi ilman rahan keräystä, elän tasa arvoista elämää enkä saata himoani yksin vaan siihen taas tarvitaan sänky ja kaksi samanmielistä ihmistä.

Oliko se myymäsi sauna samassa kaupassa missä myit takaveto taunuksen vm 77?

Siitä tanarista puuttuu meinaan talvirenkaat. Olisiko sinulla niitä jäljellä?

taunuksen talvirenkaat

Ne renkaat on mun liiterissä raisiossa.timppa jätti ne talteen mun liiteriin, kun oli saanut sen saunankin myytyä ja piti lähteä sinne etelään.Ja hierontaa saa siis raisiossa, meijän liiteriis on kanssa sellanen hästenssin hierovasänky, ja auta armas kun tekee hyvää.

eroottista hierontaa

Eroottista hierontaa myös antanut.Ilmoitus herkku.net sivuilla.
paavolan pave:
Ne renkaat on mun liiterissä raisiossa.timppa jätti ne talteen mun liiteriin, kun oli saanut sen saunankin myytyä ja piti lähteä sinne etelään.Ja hierontaa saa siis raisiossa, meijän liiteriis on kanssa sellanen hästenssin hierovasänky, ja auta armas kun tekee hyvää.

Palauta ne renkaat heti. Kesä tule jo kohta. Milläs ajan sitte. Nahkoillako?

maalari

Hieron sua pitkillä vedoilla eli laitappa mulle osoite. Hiukan tykkään kaljasta ja tupakoin kovasti, mutta veto on vakaa!

Tilaajapalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot
Tekniset tiedot