Missä Janita Janatuinen?

Home Forums Julkkikset Missä Janita Janatuinen?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #22619 Ilmoita asiaton viesti
    Fanittajarulez
    Member

    Ei ole pitkään ollut lehdissä,minne hävinnyt…kellään tietoa? Olis kiva tietää!

    #22620 Ilmoita asiaton viesti
    olen Janitan kaverin kaveri
    Member

    Janitasta tuli kuulemma hieno ihminen, ei enää halunnut alastonkuvia eikä mitään. No, jos on tullut viihdejulkkiksena ja eroottisena ihmisenä julkisuuteen, on vaikea olla sen jälkeen mikään naispastori. Julkisuus hylkäsi Janitan, josta tuli liian hieno.

    #22621 Ilmoita asiaton viesti
    Tsemppiä Janitalle
    Member

    Fanittajarulez:

    Ei ole pitkään ollut lehdissä,minne hävinnyt…kellään tietoa? Olis kiva tietää!

    Janita on pari kertaa käynyt kommentoimassa itse asioitaan Elleissä, on saamassa elämänsä järjestykseen.

    #22622 Ilmoita asiaton viesti
    Kohukettu
    Member

    Joo no sit ei kande varmaan julkisuuteen enää pyrkiä. Ei ketään kiinnosta elämänsä järjestyksessä pitävä ihminen.

    #22623 Ilmoita asiaton viesti
    REd
    Member

    Eikö se vasta heittänyt strippikeikkaa Punaisessa lyhdyssä?

    #22624 Ilmoita asiaton viesti
    Ronkainen
    Member

    Janita Janatuinenhan on jo kiristänyt p****sa ja ottanut silarit, joten voisiko hän olla naamaansa kohottamassa?

    #22625 Ilmoita asiaton viesti
    nerdy
    Member

    miksei oo julkisuudes?sika kaunis muija ja makee kroppa.iha turhii nää uudet kohumimmit,janita tule esiin ja äkkiä! haluan uusia kuvia katsella ja rintojasi

    #22626 Ilmoita asiaton viesti
    Pirkko
    Member

    olen Janitan kaverin kaveri:

    Janitasta tuli kuulemma hieno ihminen, ei enää halunnut alastonkuvia eikä mitään. No, jos on tullut viihdejulkkiksena ja eroottisena ihmisenä julkisuuteen, on vaikea olla sen jälkeen mikään naispastori. Julkisuus hylkäsi Janitan, josta tuli liian hieno.

    Tuskinpa vain kyse on pelkästään siitä seikasta. Ehkä ihminen ei halua enää kyseenalaista julkisuutta kun on kasvanut aikuiseksi. Olen sitä mieltä, että aikansa kutakin. Hän voi pärjätä muulla saralla ja olla onnellisempi kuin aikoinaan. Olen vanhempi nainen itse, ja seurannut roskalehitä,ja täytyy todeta ,ettei Janita ainakaan niin tyhmä ole kuin Tukianen! Siitä varmasti moni samaa mieltä kanssani.

    Olisi silti kiva kuulla mitä hänelle nykyisin kuuluu,symppis-nainen.

    #22627 Ilmoita asiaton viesti
    SininenSmartti
    Member

    Minulla on sellainen mielikuva että yrittää laulajaksi, iskelmää tai jotain…..?

    #22628 Ilmoita asiaton viesti
    Ikävä jippiin aikoja!
    Member

    Luulen että janita on saanut upean ja glamourisen smartbluemaxipak sopimuksen ja enää ei tarvitse istua upeassa tornin terassilla latkimassa keskikaljaa smartti huulessa.

    Janita oli aivan huippu aikoinaan jippiin palstalla kun tuli iltasiidereissä kommentoiman kirkoitteluja itsestään. Ne oli aikoja ne!!!!

    #22629 Ilmoita asiaton viesti
    Mies56
    Member

    Kaunis nainen. Uusi mies sillä ainakin on, omin silmin näin.

    #22630 Ilmoita asiaton viesti
    janitawatcher
    Member

    Mies56:

    Kaunis nainen. Uusi mies sillä ainakin on, omin silmin näin.

    Missä päin sen voi bongata?

    #22631 Ilmoita asiaton viesti
    jultsu
    Member

    näky eilen ainakin olevan flamingossa (vantaan onnelassa) kundinsa kanssa

    #22632 Ilmoita asiaton viesti
    Kallel
    Member

    Stadin baareissa näin pitkän lihaksikkaan miehen kanssa ja epäilen suuresti että tämä oli se vanha kundi, että kyllä taitaa olla jo juusi kierroksessa! Ainakin välillä!!!

    #22633 Ilmoita asiaton viesti
    Hyryn mies
    Member

    Mies56:

    Kaunis nainen. Uusi mies sillä ainakin on, omin silmin näin.

    Vai niin..oisko lisää tietoa? Monta lasta sillä jo on? Vieläkö strippaa?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.