NIPSU-TV !!!!

Home Forums Julkkikset NIPSU-TV !!!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 4,283 total)
  • Author
    Posts
  • #23309 Ilmoita asiaton viesti
    Nipsufani jo vuodesta 1873
    Member

    Tänne aletaan kirjoitella Nipsu-TV:stä juttua. Sehän avautuu huomenna klo 21. Jeee!

    #23310 Ilmoita asiaton viesti
    Nipsu odotellessa jo vuodesta 2008
    Member

    Tätä on odotettu, tästä on supistu. Millaistakohan draamaa Niko tarjoilee huomisesta lähtien?

    Meinaan itse ainakin ostaa varmaan 2h katseluaikaa. Muut?

    #23311 Ilmoita asiaton viesti
    hilma ja vilma
    Member
    #23312 Ilmoita asiaton viesti
    BoyTone
    Member

    Mieletön mainos taas Nipsu-TV:lle! toi juttu.

    Hahahah… mahtaa Nipsua naurattaa, kun sitä mainostetaan noin paljon.

    Eihän tollanen mitään tarkoita. Kaikki vaan innostuu enemmän tästä vähemmistöjenkin rakastamasta uudesta Gay Channelista, jossa Nipsu ja herra X harrastavat iltojen iloinaan seksiä.

    Nipsu tais jossain luvata myös Kalinaisen pyllistelevän alasti, niin että ei tämä ainoastaan mikään poika-tv ole. Ei sHymy sellasta haluu.

    #23313 Ilmoita asiaton viesti
    Laila
    Member

    ja paljonhan tällä on hintaa? saman verran kun edeltäjälläänkin?

    #23314 Ilmoita asiaton viesti
    No kyl
    Member

    Ja kyl

    #23315 Ilmoita asiaton viesti
    JoonaS
    Member

    Laila:

    ja paljonhan tällä on hintaa? saman verran kun edeltäjälläänkin?

    Kuka hullu tollasesta maksaa, minä en maksa senttiäkään .

    #23316 Ilmoita asiaton viesti
    Ruahhaahhaa
    Member

    Taitaa tuonkin sekopään tv loppua ennekun alkaakaan. Kuka sitä jaksas katsoa!

    #23317 Ilmoita asiaton viesti
    vaiks kuinka moni
    Member

    Voi kuule!

    #23318 Ilmoita asiaton viesti
    g-ball
    Member

    En maksanut Tukiaisesta, en maksa Nipsustakaan. Hinta on minulle liian kova suhteessa mielenkiintoon. Mielenkiintoni voisi riittää/olisi riittänyt keskimäärin arvioituna noin maksimissaan 30 centin tuntihintaan. Mukavia katseluhetkiä kuitenkin kaikille ulkoilmaa ja ihmisseuraa kaihtaville tai kaipaaville 🙂

    #23319 Ilmoita asiaton viesti
    Jollos
    Member

    Nipsu Tv:ssä näytetään nuorisolle mallia miten kerrostalossa EI pitäisi asua, kyllä naapureita käy sääliksi.

    #23320 Ilmoita asiaton viesti
    ja jos välittää niin poliisin saapuminen paikallehan tekee shousta paremman
    Member

    Se on muuten 21- alkaen

    #23321 Ilmoita asiaton viesti
    t
    Member

    Grande Opening -avajaisbileet ”Nipsulandiassa” tänään keskiviikkona 27.5.2009 klo 21.00 alkaen. Luvassa yllätyksiä, vieraita, kuohuvaa – ja oiskos vähän skandaaleitakin…

    Ketähän siellä on tänään vieraana? Varmasti on ainakin kaikki Keravat julkut, Henna ja Niko.

    #23322 Ilmoita asiaton viesti
    zeke
    Member

    Jos toi kuukauden kestää, ni siellä on vieraana kaikki mahdolliset bb-tyypit, joita ikinä vaan Niko saa raahattua paikalle. Jotkut useempaankin kertaan. Siinä mielessä niitten kannattaa kattoa, ketkä tykkää bb:stä. Voivat nähdä joinain iltoina omia suosikkejaan, niitä kun ei yleensä paljon missään bb:n jälkeen näe, niin tämä voisi olla hyvä tilaisuus.

    Henna voi olla n. joka toinen ilta kylässä. Toivottavasti ees pari iltaa on rauhallista, niin että vaikka vaan Nipsu yksin ruudussa kommentoi vaikka näitä chät-viestejä. Vois tulla aika hyvä versio Pekka Saurin yömyöhä -radio-ohjelmista. 😀

    #23323 Ilmoita asiaton viesti
    MIKKO56v
    Member

    Mä uskon tohon ohjelmaan. Se muuten avautui jo, mä katson kun Niko touhuaa ruudussa pikkuhousuillaan…. AAAAHHH!!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 4,283 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.