Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

POLTERGEISTKÖ ja kummalliset unet

1 2 seuraava >>

POLTERGEISTKÖ ja kummalliset unet

Asumme vanhassa talossa ja meillä tavarat putoilee silloin tällöin paikoista joista ei pitäisi voida pudota.Taulu tuli seinältä alas ja alapuolella on matala kirjaylly niin kaiken järjen mukaan sen oli pitänyt tippua hyllyn päälle,mutta se tulikin yli lattialle eikä mitään muuta pudonnut.Jauhopussi hyppäsi lattialle pystyyn ja kauha viereen niinikään muiden tavaroiden yli,koiratkin saivat hirveän hepulin.Uneni ovat selkeitä kuin elokuvat,muistan ihmisten kasvot nimet ja kaikki vaatetuksen vuosiluvut ja milloin unen tapahtumat ovat olleet.En pidä niistä yhtään koska olo on tosi kurja unien jälkeen.
Ehkä sinä mimmi joudut vielä hyväksymään "kykysi" ja herkkyytesi,,niillä on tarkoitus elämässäsi..ja sitä nopeammin nämä levottomuudet loppuvat mitä pikemmin alat saada tasapainoa henkisellä puolella.En vihjaile mitään,usko pois,mutta ne kertovat sen että sinä olet "auki" toisille tasoille ja tämä kyky sinun tulee tulevassa ottaa "haltuusi".
Enkeleitä pyydän vierellesi kulkemaan,tunne heidät,anna heidän olla kanssasi tuomassa seesteisyyttä olemiseesi <3<3<3

Poltergeist voima

Se voima on tulen voima ja henkilö joka hallitsee poltergeis voiman voi hengisesti sytyttää tulen ilman ihmiskäsiä, vaimollani oli se voima, mutta kuoli 2002 ja unissa on rikoksien tutkintavoima jos siinä esintyy henkilöitä jotka tunnet, heti herättyäsi kirjoita ensin nimet jonka tunsit ja sitten pienet yksityiskohdat, sillä olet saanut hengiseltä elämältä lahjan selvittää rikoksia, jos joku katoaa unessa eikä häntä löydy, niin sinulle annetaan kohta jossa siunaamaton ruumis voi sijaita, hengellisen elämän ilmoituksilla ja voimalla ei ole mitään salaista, me olemme se lihas robotti joka tekee kaikki työt mitä henkinen elämä impulsseina aivojemme kautta antaa meille tehtäväksi, jokaisen henkinen todellinen jumala on jokaisen korvien välissä, ja maailman lakien laatijat ja loiseläjä pummit hallisevat meitä kiväärin kanssa että elättäisimme mitään yjteikuntaamme edistystä tuoottamattomat lakien laatijat pummina maailmassa.

hm

Too much movies perhaps?

että outua tapahtuu meilläkin

Mullakin on Poltergeist voimaa, aina lauantaisin heitän itteni saunaan.Saunomiseni jälkeen saunasta kuuluu kippojen kolahtelua ja vati tippuu lattialle, vaikken siellä enää olekkaan.Ukkoa ei kyllä silloin näy olohuoneen puolella....saunomisen jälkeen tätä Polltergeist ilmiötä saattaa esiintyä myös olohuoneen puolella: ukko löytää jääkaapista sinne ilmestyneitä olutpulloja. Vaikka en ole niitä kaupasta tuonutkaan.Meillä myös tavarat vaihtavat itsestään paikkaa. Ukolla on monesti tavarat hukassa, vaikka se on laittanut ne johonkin tiettyyn paikkaan. Yleensä minä löyvän ne pienen etsimisen jälkeen...

Tavarain putoilu ei ole Poltergeit voimaa

Jos sinulle tapahtuu jotain sellaista että et ymmärrä, niin silloin henkinen elämä haluaa sinuun yhteyttä, ja mitä selvemmin näet unesi ja heräät heti, sinulla on valtava työ alkaa tutkimaan hengellistä voimaa, sillä ihmisten maailma kulkee henkisillä voimilla mitä itse ajattelemme, älä koskaan loukkaa ketään tai painosta ja jos joku taas painostaa sinua, sinun on rehellisesti tutkittava asia niin pitkään kuin maallinen oikeustajusi antaa aihetta.

Elä itsenäisesti sillä jumalasi on omien korvie3si välissä ja sinä teet ne työt mitä sinun henkinen luojasi antaa aihetta ja jos alat ymmärtää asiat oikein, huomaan että etsit mitä tahansa, niin se löytyy läheltä, vaikka et koskaan olisi etsimääsi nähnyt, sinun henkinen elämäsi on kanssasi ja haluaa helpottaa maallista elämääsi ja ilmoittaa sinulle asioita unie kautta ja siksi unet joissa tunnet kasvot tai tiedät nimet ja ymmärrät niiden tarkoituksen, niin sinulle alkaa unia joissa näet selvän paikan ja tiedät unen jälkeen missä olit ja mitä lähempänä olet paikkaa missä tuntuu luonnottomia tapahtumia, siinä lähellä on tapahtunut jotain historia väärin tekoja, joten älä tuomitse ketään rikoksista, sillä ihmisellä ei ole oikeutta tuomita toista, vaan tutkimisessa oppii ja pyytää henkiseltä elämältä oikeutta asiaan, sillä ajatuksen voimalla voi tappaa, jos henkinen elämä katsoo sen aiheelliseksi, minulla on selviä todistuksia virkamiehen kuolemasta 8 kk kuluttua väärin tehdystä päätöksestä minua kohtaan, joten älä usko muuhun kuin itseesi niin kehityt siihen suuntaan että alat ymmärtää miksi elät.
Tein itse yli kaksikymmentä vuotta selvän testin että onko minun elämälläni tarkoitus ja ammuin naulapussyn kanssa 5 litran bensiinikannun läpi semetti lattiaan ja rakennusmiehenä tiedän että siinä syntyy kipinä kun naula iskee sementtiin, mutta tässä olen, enkä tuomitse ketään vaan teen sen mitä joka aamu saan tehtäväksi herättyäni, ja työni on muuttunut kiirettömäki vanhuudeksi, vaikka teen paljon, mutta millään ei ole kiirettä, ja kuolemamme jälkeen yritämme jälkeläisiimme yhteyttä, jos oppivat ymmärtämään henkistä maailman hallintaa, olemme yhtä, aika ei vanhene, vaan me vanhenemme ajassa.
Vilkas mielikuvitus ja mahdollisesti mömmöt!!!!

asd

Joku kastelee sänkyni joka yö... Voisiko se olla jotain yliluonnollista??

poppa-ukko

Voi olla, sängyssäsi asustaa selvästi joku kusiainen..joka tulisi kiireenvilkkaa karkottaa.Sinun täytyy toistaa joka ilta Mantraa: kusiainen, kusiainen jollet lähde, Tena tulee ja Tena vie. Siihen päättyy kuseskelun tie.

Hyvä poppa-ukko

ei auttanut ja nyt olen surullinen

kokkeileppa tätä

Asd...No jos kusiainen on niin mieltynyt sänkyysi ettei lähe siitä Mantrankaan avulla, kokkeileppa vihoviimeisiä keinoja. Ota täkkisi ja siirry uuteen ostamaasi pettiin, pitäköön kusiainen omansa.Halutessasi erroon toden-näkösesti haikeitakin muistoja herättävästä entisestä makkuupaikasta, roijaa se vaikka kaatispaikalle kusiaisineen. Lähtiessäsi kaatispaikalta sylykäse kolemesti olokasi yli ja sano: pijä peti hyvänäsi elekä takasin ossoo. Tämän pitäs taata siulle uusi kuiva kausi. Kotoon mentyäsi polta Tenat luvallisessa paikassa, mutta jättäs kuitennii pahan päiväin varraalle kaksi....
otatteko mömmöä vai huuhaata
mitähan ne tukiaisen demonit oikein on?

Olette todella kusiaisia

Mutta se on henkistä todellisuutta, että joka pilkka koskee elämänne aikana omaan nilkkaan ja voit ohittaa elämän hyvin vaikeasti vaikeuksien kautta, ottamalla mömmöä, huu haata ja kaiken lisäksi tukiaisia, onneksi olen päässyt kehityksen portaalle jossa on auennut henkinen maailma ja käsitän sen selvillä maallisilla aivoilla, ja kerrot teille yhden asian että uskotte henkisen luojaamme ettekä ihmisten palvelemiin kommunisti jumaliin ja lahkoihin, teihin jokaiseen ottaa yhteyttä minun henkinen jumalani ja antaa teille näpäytyksen, että muistatte mitä oikein kirjoititte, sillä ne ovat tekoja joita ette voi ottaa takaisin ja tulee elämänne jälkeen henkinen tutkinta mitä se henkinen robotti oikein teki ja suunnitelma menee henkisiin roskiin, sillä maallisen elämän jälkeen olen tutkimassa hengellisiä robotteja joita sinäkin olet.
Minun maallisista tiedoistani 300 vuoden kuluttua tulemme saamaan yhteyden hengelliseen ja materiaaliseen maailmaan aivan kuin nyt saamme maallisessa elämässä tämän tietokoneen kautta, jonka on kehittänyt hengellinen elämä, robottiensa kortistoinnin takia, kortistoit itsesi hengellisen elämän ajatusien keksinnöllä ja tulee nappi joka antaa jokaisen sinun otsamerkkisi, sillä nyt olemme vasta kehityksen vaiheessa kun menet virastoon, " seuraava- nimi ja osoite- syntymä aika - hetkinen- olette juuri päässeet vankilasta- teidän pitää ottaa yhteys sikoihin- me emme voi palvella teitä."
Oletko koskaan kirjannut kuinka monta kertaa kirjoitat salasanasi, nimesi ja synttärisi, etkä huomaa että olet yhteikunan selvä lammas tai pässi ja määkit koko elämäsi on orjuutta toiselle ihmiselle, hengellisen elämän ajatusilla että kehitymme ja tulemme saamaan yhteyden henkiseen hallisijaamme, meillä on sama lihallinen robotti keho ja aivot jotka ei kehity, aloitamme vain elämänne vanhempien oppimisien tietojen kautta viisampana, meidän aivoilla ei viisautta olekkaan
Kysykää Tuxulta, sillä on kokemusta kaikenlaisista mömmöistä ja monstereista ja muusta älyttömästä.

niinpä niin ja hohhoijaa

On se hyvä että ihmisten henkistä puoltakin hoidetaan, ja ne asiantuntijat ovat varmaan aika työllistettyjä nykyisin ja joskus kolmensadankin vuoden päästä....tiedä vaikka he toimivat silloin henkisellä tasolla irti materian kahleista.

Tietoa ihmisella on tutki itse

Kuinka helppoa se on kysyä toisen mielipidettä ja saat vastauksen aivan selittämättä mitä hän tarkoitti, joten jokaisen saamasi tiedon sinun on anasyloitava itse, onko se sinulle hyödyksi vai vahinkoittaako se sinun elämääsi, sillä jokainen ihminen antaa tietojaan ilman takuutaa ja vaikka etsin vastausta rahan kanssa se takuu on paljon pienempi kuin siinä vapaassa tiedossa, ihminen ei vain tiedä kun syntyy, miten kehitys kulkee jonka tietää kyllä 80 vuotias, jota jokainen kuvittellee vanhaksi pöperöksi, itsensä rinnalla kun ihmettelee, kuinka jumala on luonut itselleni maailman älykkäimmät aivot, mutta kun palaat totuuteen kenelläkään ei älyä olekkaan vaan se äly tulee hengellisen elämän lähettämänä aivojemme kautta, ja saat selvän ajatuksen impulssin ja sitten kun olet tehnyt sitä ajatuksesi rakenetta, jos se ei onnistu yrität jotain tehdä väärin ja jos se onnistuu mielestäsi niin muutaman ajankulun päästä huomaat kuinka tyhmästi olin sen tehnyt ja aivosi tasaavat mielihyvällä, että seuraavalla kerralla teen sen oikein.

Olemme hengellisen elämän kehittämä niin viisas ropotti että se rakentaa itse kasvavan uuden robotin ja se myös korjaa vanhan ajasta jälkeen jääneen kehittäjä ropotin multiin, sillä uudet pikkuropotit käyttävät hänen tietojaan ja kuvittelevat niiden tietojen kehittäjän olevan tyhmän ja niin he kehittävät omille pikku roboteiilleen, taas uutta kehittyneempää yhteiskuntaa, jossa joka järjestö on ihmisen palvelemaa kommunismia, jossa yksityiset aivot eivät tule kehityksessä esille kuin satojen vuosien jälkeen, kun oikea totuu seuraa ihmiskuntaa hengellisesti ja yksi hengellinen viesti on poltergeist, josta minun elämässäni on selvä todistus, Todistus Pyhämaan uhrikirkon historiassa, maallisen toiveiden takia saada jotain maallista hyvinvoinyia, asiasta on hyvin tarkka kertomus 100.000 dollarin omaisuudesta, sain sen, kun pappi luki lahjoitukseni uhrikirkolle niin polterkeist poltti omaisuuteni jonka arvo oli juuri tuo 100000 dollarin ahneuden toive hengelliseltä elämältä, ja nyt käsitän hyvin että jokainen joka kirkkoon usko ja rehellisesti palvelee uskoaan, hän palvelee selvää ihmisen kehittämää kommunisti jumalaa,että sinä kuuliaisena pysyisit orjana halliseville ihmipummeille.

Teillä on jokaisella oma jumala joka antaa meille lait ja tekemiset, emme me voi estää tulevaa koska hengellinen tekee jokaisen aivoissa ne määräykset mitä meidän pitää tehdä, aivan kuin minäkin sain 100000, kahden vuoden selvällä lisä työllä, ja siksi painostettu ihminen ottaa terroristisen kannan kun sivulla olevat laumat kommunisteina pakottavat hänet ottamaan oman jumalansa lait käyttää, niin oli suomen koulumurhatkin ja lisää tulee, ja ehkä minun ajatukseni ovat kaiken takana, kun katsomme koko maailmaa, Australiassa mies käveli bensa lastissa olevien rattaiden kanssa supermarkettiin, Belgiassa junakuski ei nähnyt punaista ja amerikassa lentokone lensi verotoimistoon, nämä kaikki on opetukseksi sinulle, että älä painosta ketään, ja nyt kun hallisevat kommunisti laumat pakottavat koko kansaa, sieltä joukosta hengellinen etsii sen jota eniten painostetaan ja hänen päreensä palaa, ja kosto tulee maallisesti, vaikka minun teoriani on että sinun tulee ottaa kaikki asiat maalliseen oikeuteen ja hävitä ne aina , niin sinulla on silloin oikeus antaa ajauksien voimalla asia hengelliseen oikeuteen ja joilla on valta rankaisevat sitä joka sinulle väärin on tehnyt, olemme lapsesta asti hengellisen opetuksen alaisia, ja jokaisen pitäisi ymmärtää hullutkin, mutta pitää maallinen ajatuksensa puhtaana sillä sinne opettaa hengellinen elämä, sitä mitä tarvitsemme robottikauden jälkeen, ja sinne ei massa kommunistin aivoinvaliidela huolita, jotka eivät osaa ottaa oppia vastaan vaan kommunisteina maalliset työnsä hoitavat toisten kustannuksella ja syntyvät niin kauan uudelleen että osaavat luojamme kirjoittamattomat lait, eikä niiden oppimista tarvitse aloittaa uudelleen syntyvinä koirina

tässä ja nyt

Ihmisen ei pitäisi katsoa liikaa niitä fictiollisia elokuvia robottien vallasta tai muita mielikuvituksellisia tieteiselokuvia. Voi käydä niin ikävästi, että se todellisuus sekoittuu niihin höpö höpö elokuviin ja alkaa kuvittelemaan olemattomia. Elokuvat ovat elokuvia vailla todellisuuspohjaa, jolleivat ole dokumentteja. Eletään kuluvaa aikaa, eikä kuvitella olemattomia.

vierailijalle, höh

En ota mömmöjä, enkä muutakaan kahvia vahvempaa. Ikävätä on jos ihmisillä ei ole huumorintajuu. Onko sekin jo katoavaa kansanperinnettä.Välillä pitää ja saa nauraakkin huom!

Jättäkää toisten arvostukset

Ihmisellä on oikeus elää vapaudessa ja te kirjoittajat arvostelette toisia, pysykää omien aivojenne sisällä, ajatelkaa omia ajatuksia kuinka tyhmiä ne todella ovat, aivan samoin kahvi on väkevää ja juon sitä ehkä kerran viikossa, ja kansan perinne on katoavaa, kun ihminen huomaa että on elänyt täydellisessä toisen ihmisen orjuudessa faaraoiden ajoista asti, mutta minun tietoni ei tule elokuvista vaan suoraan luojani tiedoista, en katsele kuin historiallisia dokumentteja, uutiset ja urheilua, koska ne dokumentit jotka on yli 200 vutta tapahtuneita eivät enää paljoa voi muuttua ihmisen sorkkimisesta, kuten Mannerhein jutut, koska niitä on vielä kalikasta saaneita koiria, jotka puolustavat häntä todellisesta sota syyllisyydestä, että meillä on kirkkojemme edustalla selvät murhaajan muistomerkit ja murhaaja pakoitti Rytin allekirjoittamaan Rippenroffin sopimuksen , niin hänestä tehtiin syyllinen ja suomen kansan pelastaja, että se sakemannin porvari hallitsee vielä suomea ja todistuksena on valkoinen ritarikunta joka nostaa päätään joka joulukuun 6 päivä.

Hyvä taavi, minulla on aikaa aivan sinulle yksityisesti, ajatuksesi on paljon pielessä, kun en katso mitään trikki kuvitelmia, vaan ajattelen omilla maallisilla aivoillani ja ne noudattavat aivan sitä maailman menoa missä elämme ja ne kaikki tulee aivan kuin minun toivomuksistani, ihmisen pitää iloita ja nauttia vapaudestaan, mutta miksi niskaamme henkittää toinen maallinen ihminen ja vakoilee kaikkea mitä sinä teet ja kortistoi sinunusta kaikki nyt jo aletaan valokuvaamaan joka kantilta kun matkustat ja sinua kuvitellaan rikolliseksi, ihmisen mielestä joka aseen kanssa hallitsee ja tästä juuri syntyy minunkaltaisteni ihmisten henkinen voima jota ihmiskunta kuvittelee vanhuuden hulluudeksi, mutta me kehitämme juuri sitä tietoa, että lapsemme saavat uutta ajateltavaa, vanhempien hullujen järjen juoksusta, jota nyky nuorisokin hulluna katsoo telkkarista ja kuvittelee, että itse on tuleva vanhuuden hullu jonka jälkeläisen ajattelevat samoin kun nyky nuoret, että se ihmiselämää kehittänyt vanhus on hullu.
Ja siksi kerron sinullekkin että kehitys tulee luojamme kautta aivoistamme, jotka ei kehity vaan on selvä lihallisen robotin tietokone ja hengellinen elämä on se jokja nappeja painaa, jos et muuten ymmärrä.
Kun ajattelee ajatustani että meillä tulee tulevaisuudessa olla selvällä maallisella järjellä ajateltuna laakeri joka on kilometriä halkaisijaltaan, ja tulevat ihmiset tulevat sen valmistamaan minun kirjoittamista ajatuksistani, koska se on mahdollista minun ajatuksissani, että ihminen voi sen tehdä ja ja kierrosluvun sille laakerille saan miljoonia minutissa ja se tulee mullistamaan koko avaruuden tutkimisen ja matkailun, koska minun hengellinen elämäni ei ole huu haa ja se aivojeni tietojen kajutta on mahdollista, laakerissa ei ole kitkaa ollenklaan vaan joka osa liikkuu vapaudessa, aivan kuin minun elämäni, ja se kitka joka rasittaa jokaista laakeria voidaan poistaa, ilman paineessa olevan kuulan avulla joka ei voi koskettaa mitään, eikä kulumista ole silloin myöskään ja ne kaikki on ratkaistu ajatuksissani ja niitä tässä huulluna vanhana huu- haana kirjoittelen.
Aivan samoin kun ajattelet että henkinen elämä on se joka nyt ilmoittaa tutkijain kautta että kuussa on vettä ja sen on luonut luojamme ennen ihmisen tietämistä että kuukin on olemassa ja silläkin on tarkoituksensa tulevaisuudessa kun ihminen matkustelee avaruudessa, se on avaruuslaivojen lähtö asema tulevaisuuteen, mistä on helpompi lähteä kuun ilmanpaineen takia ja sillä on myös tulevaisuuden merkitys, koska ihminen tulee astumaan myös auringon pinnalle, kun sukupolvet kehittyvät ja ihminen ymmärtää kaikki sähköt joista muutaman vasta ihminen ymmärtää ja tuntee kaksi tärkeintä, ja alkaa ymmärtämään että maailman kaikkeudessa on sähkökide jäätä joka ei sula helvetissäkään, ja siksi aurigossa on ne mustat pilkut jotka ovat auringon jää varastoja ja ihminen tulee käymään siellä noin 600 vuoden kuluttua.
Eli jos emme olisi hengellisiä robotteja joiden kautta hengellinen tieto kulkee ei mitään kehitystä tapahtuisi, olemme viisaita robotteja kun ensiksi teemme ja kasvatamme uuden robotin tuttipullon kanssa jatkamaan hengellistä ty

kierroksia lisää

joo ne varmaan on kehittäneet auringon kuumuuden kestävän puvunki 600 vuojen kuluttua,ja sinne mennään että heilahtaa. Robottejahan sitä ollaan, toiset sanoo ja sinä mukisematta kulet valtavirran mukana ja niin eespäinhän se on etenevän mieli.Ja sitä öljynkulutusta, mitä näillekkin tuttipullorobotti vauvoilla kuluu, täytyy olla öljyntuottajamaiden kanssa Suomenkin hyvissä väleissä, ettei lopu marketeista kesken...

Tietoa miksi öljy on täällä

Ihmiskunnan yksi syy olemiseen on että jäte öljyä maapallon öljy on ja jalostamme sen ja poltamme koska meidät on luotu puhdistamaan se avaruudesta, sillä se on puhdas paikka missä asumme hengellisesti ja moottorit pyörii ajatuksen voimalla, elämämme sivu hommina puhdistamme avaruuden jätettä, kun rupet ajattelemaan missä kaatopaikalla oikein asustat, että maallisesti voi yrittää pyrkiä sinne, minne taivaallinen henki on kihlasormuksia veistellyt ja palasia, lastujen kanssa kaatopaikalle vuoltanut, kaikki materiaali tulee sieltä ja myrkyt pitää antaa hallisijoille että saavat kaikenlaisa myrkkypommeja valmistella ja hallita meitä orjana.

Ei ihminen hallitse mitään

Jokainen ajatuksemme tulee henkiseltä elämältä, ajatuksemme alku ei ole meistä vaan me olemme tekemässä materiaalisessa kehossamme joka on lihallinen robotti sen mitä hengellinen haluaa, emme tiedä mitään ennen syntymäämme emmekä kuolemamme jälkeen, koska olemme vanhentunut lihallinen hengellisen elämän orja, jokainen hyvä ajatus tulee hengellisesltä ja jokainen paha ajatus tulee hengelliseltä luojaltamme, vaikka lahkot ja politiikot yrittävät saada muuttumattomia maallisia lakeja, mutta ne kaikki tuhoutuvat, koska rahapummit haluaa omistaa kaiken ja orjuuttaa jokaista elättämään virkamiespummit, jotka eivät mitään tuota yhteiskuntaan

huumoo niin monenlaesta

Työlki ellää ja rikastuahan ei tarttekkaan...On muuten laittanu veikkaustoimisto mainokseen väärän lauseen "suomalainen voittaa aina" se on hevonkukkua,ihmiset menettää lottoon viimeisetkin euronsa.Sitä vois monikin olla jo jonkinlainen miljonääri, jos olis säästänyt vuosien varrella lottoon pistämänsä rahat.Kaippa ihminen hakee jonkinlaista pientä jännitystä elämäänsä lottoomalla. On kait lauantai-illan huumaa saunan jäläkeen istahtaa kuvaruutun ääreen jännäämään, joko se tämmäi suomalainen voittaa.

vessassa pelottaa!

olin vessassa. sit multa lähti pää irti hetkeksi! se tipahti mun syliin ja vähän ajan päästä palasi takasin. tämä tapahtui uudestaan äsken!
onko tämä joku demoni?

1 2 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €