Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

JTuk - Suomi - JTuk -onlinesanakirja

<< edellinen 1 2 3 4 5 ... 13 seuraava >>

Syyttäjäni = Yleinen syyttäjä
Glamour Dolls tanssija = Henkilö, joka kuuluu Glamour Dolls ryhmään. Liittyminen työvoimatoimiston kautta, jolloin tanssitaito ei ole tarpeellinen.

Nukkemainen = Hieman halvan ja homssuisen näköinen. Vaatetuksena niukat, puolieroottiset, 80-luvulta tai strippimestoista vaikutusta imeneet jostakin maailman metropolista ostetut glamourvaatteet.

CEO = Toiminimen yrittäjä

Myyntipäällikkö/esimies = kauppakeskuksen käytävällä kosmetiikkaa esittelevä henkilö. Normaalikielenkäytössä myyntimies/nainen, tuote-esittelijä tai konsulentti.

Kiuruvesi ja Hyrynsalmi = Vierekkäiset paikkakunnat jossain Keski-Suomessa. Kiuruvedeltä voi tarvittaessa poiketa pikaisesti Hyrynsalmella mutkan , jos vain muistaa mennä odottavaan taksiin eikä ole parempaa tekemistä.
Varkaus = Hävitin kännipäissäni
Vauva = Hienoihin, kalliisin merkkimekkoihin puettava nukke. Puetaan aina mekkoihin sukupuolesta viis

Huvijahti = Bailauskaveri

Hieno kalliinpuoleinen auto kadun varrella = Valokuvausrekvisiittaa, jota saa vapaasti lääppiä ja jonka päällä sa makoilla, välittämättä siitä kuka sen omistaa

Hotellin vessat = Myöskin valokuvausrekvisiittaa

Ystävä = Joku, jota voi hyödyntää ja kun ei enää voi tai ystävä on eri mieltä, sitten voi purkaa pahaa oloaan morkkaamalla

Keskisormi = Kropan notkein tanssilihas

Mieheni = Joku jonka kanssa olen asunut, pettänyt, mies joka lennätti minut pihalle kämpästään ja jonka kanssa en tiedä olemmeko vai emmekö, emme kyllä ole missään tekemisissä olleet sen koommin kun hän minut pihalle potkaisi, mutta en ole ihan varma onko hän vielä mieheni vai ei

Meren ranta = Ilmiö, jossa vesialue päättyy ja kiinteä maa aines alkaa. Esiintyy varsinkin ympäri Jollasta (Laajasaloa) ihan sama missä päin siellä asut, meren ranta on aina lähellä. Ilmiötä esiintyy lähinnä kaikkialla missä suomalainen shöytanssija JT majailee oli se sitten vakituista asumista tahi hetkellistä, sekä siellä missä JT tulee asumaan upeiden yhditelmä häidensä/joutsenten juoksukilpailuiden jälkeen, rikkaan komean (lue vanha, vatsakas, kalju, miel n 90 v) kanssa pukien päivät pitkät vauvojaan klamyyrimekkoihin
Tuoöällä on räntä = Tuolla on ranta

(Kuultu Dollsien Raumanmeren juhannuksen laatuvideolta)
Kuka osaa selittää termin lymipällöefekti?

Ja kuka voisi laittaa mulle kutsun sinne FB:n glamouriin salaseuraan - vai pitääkö laittaa meiliä omalla nimellä ensin jollekin :)? I want in!
Lymipällöefekti = Jos viskelet jotain lumipalloilla liikaa, saattaa alkaa tapahtua ikäviä asioita, joita et enää hallitse. Saatat joutua esim kansan räkimiskupiksi, loan heiton ja kateuden kohteeksi, hyeenoiden saaliiksi yms.
räsynukke:
Kakkapöksy Sponsori:
Glamour Dolls tanssija = Henkilö, joka kuuluu Glamour Dolls ryhmään. Liittyminen työvoimatoimiston kautta, jolloin tanssitaito ei ole tarpeellinen.

Nukkemainen = Hieman halvan ja homssuisen näköinen. Vaatetuksena niukat, puolieroottiset, 80-luvulta tai strippimestoista vaikutusta imeneet jostakin maailman metropolista ostetut glamourvaatteet.

Myyntipäällikkö/esimies = kauppakeskuksen käytävällä kosmetiikkaa esittelevä henkilö. Normaalikielenkäytössä myyntimies/nainen, tuote-esittelijä tai konsulentti.

asiaankuulumatonta tuollainen, eipäs nimitellä!

jos kuitenkin jättäsitte viattomat ihmiset rauhaan tyhmä!!!

GLAMydiaDOLL:
Kuka osaa selittää termin lymipällöefekti?

Ja kuka voisi laittaa mulle kutsun sinne FB:n glamouriin salaseuraan - vai pitääkö laittaa meiliä omalla nimellä ensin jollekin :)? I want in!

Lymipällöefekti selittyy Julia Tukiaisen haastattelulla joka tehtiin sinä päivänä kun Kanerva erotettiin

http://www.floobs.fi/mediacard.html?id=1129&languageselection=fi_FI

Minäkin tuota aikanani ihmettelin, ja näin vanhat valaat minua valistivat.
Ja naamakirjaan voi päästä laittamalla miulle meiliä osoitteella "etunumi""sukunimi" ät luukku-piste-com
Eli ja joo, omalla nimellä, ja mieluiten siellä ihan avoimesti omin kuvin jne...
Olet Räsy oikeassa. Johanna on luonut imagon, johon muilla ei ole osaa. Nyt vain saavat saman leiman otsaansa. Tosin moni on jo lähtenyt, ja kai kieltänyt yhteytensä ryhmään. Kerran Dolli, aina dolli.
Rauhoitutaanpas hieman. Ei ollut tarkoitus loukata ketään henkilöä enkä tarkoita näillä jutuilla mitään muuta kuin ilmaista yleisemmin käytössä olevilla termeillä Johanna Tukiaisen käyttämiä termejä.

- Eikö se ole näin? Työkkärissä oli haku maininnallla, että tanssitaito ei ole välttämättä tarpeellinen.

- Tässä on sitten mielipideasioita. Dolls ryhmän lookia on Johanna kuvaillut nukkemaiseksi. Vaatteet ovat mielestäni eroottissävytteiset, vastaavia on mm. strippareilla. Look vaaleanpunaisine meikkeineen, pitkine blodattuine hiuksineen ja suurta povea korostaen on mielestäni nimenomaan 80-luvun lopun tyyliä. Johanna nimenomaan kertoo esiintymisvatteiden ostosta pääasiassa ulkomailta mainiten nimeltä metropoleja.

Johanna tiluleeraa itseään CEO:ksi. Hän on toiminimensä yrittäjä. Näillä kahdella termillä on merkitysero.

Julian mainittiin Johannan blogissa esimieheksi vaikka silminnäkijähavainnot kertovat yllämainituista työtehtävistä. Tämä ei missään nimessä halvenna konsulenttien ja tuote-esittelijöiden työtä. Ostan itsekin heiltä viikottain eri tuotteita. Useisiin uusiin tuotteisiin tuskin tutustuisin, mikäli tuote-esittelijöitä ei olisi olemassa.
Glamour hick:
räsynukke:
GH:
Älä viiti räsis polttaa pärettä!
Ootko oikeesti sitä mieltä, että kaikki ryhmän jäsenet tosiaan osaa tanssia?
Ei varmasti ollut kirjoittajan tarkoitus herjata ketään yksittäistä henkilöä,
mutta eikös se ollut siinä ilmoituksessakin, ettei kokemusta vaadita jos jaksaa treenata?

olen. Koska kaikki ovat ihan hyviä tanssijoita. Sekin yks itse oli aiemmin n.20 kiloa sitten. Mut lähinnä tarkotan, että tytöt eivät ole mitään julkkiksia, eikä pyri olemaankaan, joten heidän herjaaminen jne. ei mielestäni ole sivistyneen ihmisen puuhaa ja toi yks kirjoittaja osoittikin tasonsa varsin hyvin. Elikkä pelkkä *******! Ja onks hänenlaisellaan syytä kovin edes Jossua mollata, kun näyttää itse olevan tasoa mitä on?

Mut jatkakaas hauskaa sanakirjaa :)

Se ei kyllä tule ilmi niistä videoista joita mie olen nähnyt.
Jos kaikki todellakin osaavat tanssia,
koreografille pitäis antaa potkut!

neiti johtajalle ne potkut pitäs antaa. :D
Vielä kerran, että tytöt melkein kaikki ovat ihan taviksia. Ei mitää Jossuja, eivätkä sellasiksi halua tulla! Uskon, että moni katuu koko seikkailua myöhemmin. Sitten ku ovat niinku sponsoriensa kakkapöksyjä peseviä ellejä :D (<--vitsivitsi)
räsynukke:
Glamour hick:
räsynukke:
GH:
mutta eikös se ollut siinä ilmoituksessakin, ettei kokemusta vaadita jos jaksaa treenata?

olen. Koska kaikki ovat ihan hyviä tanssijoita. Sekin yks itse oli aiemmin n.20 kiloa sitten. Mut lähinnä tarkotan, että tytöt eivät ole mitään julkkiksia, eikä pyri olemaankaan, joten heidän herjaaminen jne. ei mielestäni ole sivistyneen ihmisen puuhaa ja toi yks kirjoittaja osoittikin tasonsa varsin hyvin. Elikkä pelkkä *******! Ja onks hänenlaisellaan syytä kovin edes Jossua mollata, kun näyttää itse olevan tasoa mitä on?

Vielä kerran, että tytöt melkein kaikki ovat ihan taviksia. Ei mitää Jossuja, eivätkä sellasiksi halua tulla! Uskon, että moni katuu koko seikkailua myöhemmin. Sitten ku ovat niinku sponsoriensa kakkapöksyjä peseviä ellejä :D (<--vitsivitsi)

Aika hyvä!
Ja ei olevinaan osaa ironiaa ;)
Mutta ah niin totta!
räsynukke:
Glamour hick:
räsynukke:
GH:

Kukas se täällä nyt ´rienaa´ neiti Tukiaista??? :D
Ja edellisestä tulikin mieleeni:

Rienata = Kertoa oma mielipiteensä Johanna Tukiaisesta
Samppanja = Halpa kuohuviini
"Nautin hiljaisuudesta ja rauhasta, enkä jaksa laittautua" = Örvellysbileet pystyyn ja tullaan ryöstetyksi

"Udi mädännytti vaatteeni" = Jätetään vaatteet kosteaan kellariin pariksi vuodeksi odottelemaan

Kateelliset tullimiehet = Ylipainoa matkatavaroissa ja tullaamattomia (mätiä) vaatteita

Minut varastettiin = Minut ryöstettiin

Luento = Savolaisessa savusaunassa saunomassa & ryyppäämässä

Seurustelen = Käyn treffeillä myös muiden kanssa

Olen lihava ja ruma = Julkaisen alastonkuvani/videoni Hymyssä ja lähetän samat kuvat vielä Playboy-lehteen

Suomalaiset ovat kateellista kansaa = Jään kiinni valheistani, enkä voi sietää sitä, ettei satuihini uskota

Suomalaiset ovat niin pikkusieluisia = Sain porttikiellot useisiin hotelleihin arveluttavan toimintani vuoksi...

Miamin keikkavideo = Video, jossa näkyy taustalla K-Raudan mainoksia. Montako K-Rautaa on Miamissa?
Tikkari = Arvokas keräilyesine
Ruotsi = Maahanmuuttajien valloittama naapurimaamme, jossa blondigeeni on katoava luonnonvara
Tukholma = Sollentuna
Tukholman välitön läheisyys = mikä tahansa paikkakunta Ruotsissa, paitsi Tukholma ja Sollentuna
Kakluuni = Tukholman välittömässä läheisyydessä sijaitsevan kartanon lämmönlähde, jonka kylkeen kiinnitetään vinosti roikkumaan Dolls-kalenteri. Syrjään sijoittelulla yritetään toteuttaa vanhaa sanontaa "poissa silmistä, poissa mielestä"
Joutsen = häärekvisiitaksi jalostettu lintu, jonka pääasiallisin tehtävä on juosta pitkin pihaa hääpäivän aikana
Loma = normaali olotila, jolloin ei olla töissä eikä opiskelemassa. Lähes varmasti lomailijan tavarat/tavaroita varastetaan jossakin vaiheessa ja toisinaan myös itse lomailija varastetaan.

<< edellinen 1 2 3 4 5 ... 13 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €