Keskustelu

Rekisteröidy tästä
Unohtuiko salasanasi?

Lue keskusteluohjeet

Tervetuloa Hymyn keskustelufoorumille! Aloita lukemalla Yleiset periaatteet ja ohjeet keskustelupalstalle kirjoittamiseen.

NYKYPÄIVÄN NUORET JA SUUSEKSI

<< edellinen 1 2 3 4 seuraava >>

mitä se on?

mitä se on?
ei ole vastaa tullu sellasta joka ei omis/nielis :)

hmmm

kyll pitää sanoo et vanhemmat naiset +40.. ottaa poskeen tosi hyvi verrattuna -40 naisii kokemusta on ...

heeey

otan ja nielen ;)

juu ja ei

Itsellä takana kolme pitempiaikaista suhdetta. Sekä entiset että nykyiseni ovat syntyneet 70-luvun alussa. Exät ottivat mielellään suihin mutta nykyinen ei. Se ei kuitenkaan menoa haittaa. Hän on muuten kaikkein ihanin ja haluttavin. Anaalin on anellut vain yksi entisistä siipoistani.
Mä en tajua tota anaali-vinkumista, oon senkin kokeillut, mut kyllä pimpsa on se aito-oikea paikka !! Ja suuseksistä: Tuntuu tosi hyvälle, kun nainen osaa "imee" ja itsekkin mielellään nuolen ja imen naisen pimpsaa, kunhan se on puhdas, eikä mikään "karvatuhero".Seksi on ihanaa !!

Otan mielelläni..

..suihin, nautin siitä. Lyhyemmiltä tuttavuuksilta vain kumin kanssa, mutta vakituisilta miesystäviltä paljaalla ja loppuun asti nautinnolla, ja nielen.

vaihtoon

kyl pitää laittaa kumppania vaihtoon jos ei ollenkaa ime, nainen tai mies. ja miehet jos naiset ei ime ni maa on täynnä miehiä jotka imee! silmät kiinni vaikka ja kuvitelkaa että ite madonna on lutkuttamassa :P ite tykkään imee ainaki, joskus loppuu asti joskus ei :P

Hyi

Hommatkaa tutteja, saatte lutkuttaa tarpeeksi. On tainnu aikanaan jäähä lutkuttamisesta vierottamatta.Yäk, ajatuskin inhottaa. Imeä jonkun kusiletkua.
tavallinen taavetti:
Hommatkaa tutteja, saatte lutkuttaa tarpeeksi. On tainnu aikanaan jäähä lutkuttamisesta vierottamatta.Yäk, ajatuskin inhottaa. Imeä jonkun kusiletkua.

Mä oon samaa mieltä. Nään työssäni kaikenlaisia pesemättömiä kikkeleitä ja pimmeleitä. Hyi helkkari sellasta juustokikkeliä.....
Aika rajoittuneita ihmisiä olette. Onko teillä määritelty tietyt alueet, minne voitte rakastenne kosketella? Kaula - menettelee, niska - ei, hyi, yäk, saattaa olla hikinen? Vatsa - ok, mutta pakarat - ei ei, ei voi koskea?

En voisi ajatellakaan eläväni ihmisen kanssa, joka ei antaisi, ja haluaisi minulta, suuseksiä. Itse rakastan sitä. On mukavaa nähdä, kuinka mies nauttii.

Hemmo

mies ottaa parhaiten poskeen! Naisten kanssa se on aina sellaselta ihme lutkutusta, kun kunnon kalle ottaa kikkelistä kiinni ja imee, niin sit voin kyl sanoa että homma toimii!

tyytyväinen mies

Perinteitähän täytyy kunnioittaa, elikkä hiitotyylillä ja luistellen...vaan ei tosiaankaan imeskellen ja nieleskellen...mennään vaan v-tyylillä.

huumorii

Onko suksi mies vai naispuolinen? Vastaus: Naispuolinen tietenkin. Se on aina sitteessä, keskellä siinä on vako ja se kulkee aina nokka pystyssä. Sanotaanhan lisäksi että: suksi v.....n.

huumorii

..ja sauva on miespuolinen, aina tökkimässä.

yhä kiihkeä

yhä kiihkeä:
Oon 41v. nainen ja aina tykännyt ottaa suuhun, loppuun asti. Kehuttu on ja varsinkin ikäistäni nuoremmat kollit on vinkunut suuseksin perään kerran multa saatuaan, oon kuulemma tosi hyvä siinä ja en epäile, koska tykkään itse siitä hommasta.

Miten suhun saa yhtyden niin kokaillaan

SUUSEKSI

Olemme 50-kymppinen pari ja olen jo kolmekymmentä vuotta ottanut
mieheltäni suihin ja nielen.

ottaa

Vaimo on aina ottanut suihin ja alusta asti loppuun saakka. Pidämme molemmat siitä.

ETTÄ MITÄ???

Mistä ihmeestä miehet olette saaneet päähänne että suuseksiin suostumisella olisi jotain tekemistä iän ja kotiseudun kanssa??? Kyllä se on kuulkaas ihan niistä ensimmäisistä kokemuksista kiinni. Oli asia mikä tahansa ja jos siihen jää jokin kammo, sitä ei niin vaan muutetakaan. Ja nyt puhun kokemuksesta!! Itse olen oppinut nauttimaan suuseksistä vasta nykyisen aviomieheni kanssa - sen ekan kerran kun joskus aikoinaan silloinen poikaystävä sai tuntumaan lähinnä kauhu-kokemukselta...

Älkää miehet ainakaan pakottako, älkää edes houkutelko jos nainen on vähänkään epävarma! Suuseksi on kuitenkin niin intiimi tapahtuma, että se ei suinkaan ole kaikkien mielestä luonnollista saatikka edes ajatuksena miellyttävä.

Parisuhteessa paras ja varmin tapa tukahduttaa seksielämänsä on itsekkyys ja itsestäänselvyydet.

Muusta en tiiä,

mutta tyttöystäväni yllätti kyllä positiivisesti viikonloppuna, kun huomasin että taidot olivat kehittyneet sitten alkuaikojen :p kyseessä siis parikymppinen nainen
yllättynyt:
mutta tyttöystäväni yllätti kyllä positiivisesti viikonloppuna, kun huomasin että taidot olivat kehittyneet sitten alkuaikojen :p kyseessä siis parikymppinen nainen

Itse olisin huolissani.

itse ainakin..

imen mielelläni, olen erittäin hyväksi kehuttu. :) ja tietenkin teen homman loppuun asti eli nielen. ;)

suihinotto

kyllä otan suihin joka päivä, seksielämä myös tosi vireää, joka päiväistä ja ikää meillä on 46 vuotta ja ah niin nautinnollista...

Kunnon suukki

Kuuluu aina tehdä loppuun saakka :)
Nautinnollista

Siistiä hommaa

Mulla oli yökylässä yksi n. 45 lady ja suuseksi oli upeeta, puolin ja toisin. Daamilla oli alapää ajeltuna niin, että oli vain ohut harjanne jätetty jäljelle. Ei siis tarvinnu nuolla kusenpolttamia harmaita karvoja. Mällit tämä daami nieli sanaakaan sanomatta ja jatkoi uniaan. Tosi siistiä hommaa, mitään ei tullu lakanoille tms. Itse olen 64 vee mies. Hiano kokemus! Ei sellaista ole ollut kaikkien mun omien vaimojen kanssa.

<< edellinen 1 2 3 4 seuraava >>

Lähetä juttuvinkki ja tienaa 5000 €