|
NYKYPÄIVÄN NUORET JA SUUSEKSI
|
|
26.5.08 14:42
Antti 40 (vierailija)
|
NYKYPÄIVÄN NUORET JA SUUSEKSI
Onko totta, että tän päivän parikymppiset ja ylöspäin, jopa siitä alaspäin, tytöt antavat ihan mielellään suuseksiä.
Miesten kans saunailloissa on puhuttu, että ei vaan meitin muijat. Ne onkin nelikymppisiä, osalla jopa kolmekymppisiä maalaistyttöjä.
Kokemuksia?
Onko ajat muuttuneet?
Pitääkö lähtee vieraisiin!
|
|
26.5.08 16:00
Jokke 30v (vierailija)
|
Blow job
Kyllä mulla on tyttöystävät tikkaria imeskellyt ihan mielellään, jopa yhden yön tyttöystävätkin.
Kaikki ovat imeskelleet ihan antaumuksella, joskin viimeisin tyttöystävä ei niele. Ensimmäinen imeskelijä (ahnain imeskelijä ja maalaistyttö) oli iältään 15-vuotias, itse olin samanikäinen silloin, siitähän onkin jo 15 vuotta.
|
|
26.5.08 16:02
Sami Ankka (vierailija)
|
Tikkaritiinat tulee kaupungista
No minullakin on kyllä alkuperäiskirjoittajan kokemuksia. Että nuoremmat kyllä, mutta eivät oikein kaikki kolmekymppisetkään, jos tulevat maalta. Mitä nuorempi ja kaupunkilaisempi, sitä pahempi imukone.
|
|
27.5.08 21:04
Antti 40 (vierailija)
|
NUORET JA SUUSEKSI
MUILLA KOKEMUKSIA???
|
|
27.5.08 22:08
typy (vierailija)
|
Kyllä maistuu
olen 31v ja imen mielelläni tikkaria,nautin itse siitä ja etenkin siitä kun näen miten mies nauttii : )
|
|
28.5.08 09:17
sama mies (vierailija)
|
LIEMET
Entäpä otetaanko tikkaria myös loppuun saakka, typy? :)
|
|
28.5.08 14:59
olli (vierailija)
|
SUUSEKSIIII!!!!!!!!!
Minulla on kaunis tyttöystävä, 28v ja Itä.Suomesta maalta. Ei ota.
|
|
28.5.08 15:30
Ron Jeremy (vierailija)
|
Loppuun asti…
No kyllä 99% tytöistö on imeny ja ihan mielellään...ja kaiken ikäset. Eipä oo sellasta tyttöystävää ollu joka ei olis poskeen ottanu...ja vaan pari yhen illan hoitoa jotkai ei millään halunnu...Kyllä tytötkin tykkää imeä, niinku typy tossa edellä jo sanoi...vähän harvempi vaan loppuun asti....
|
|
28.5.08 16:05
Sjuu (vierailija)
|
SUUSEKSIII
no miten mä saan oman kolmekymppisen tyttikseni ottaan poskeen, kun se ei ees maistu pahalle, pesen hyvin mut ei sittenkää
|
|
28.5.08 17:48
Härski Hartikainen (vierailija)
|
Suuseksii…uuh
No tietenkin yöllä kun emäntäs nukkuu niin taputtelet lemmenkäpälällä poskeen ja ku avaa suun nii tönäse keppi maaliin!
|
|
28.5.08 17:50
nerdy (vierailija)
|
Suutelemaan?
Miten päästä suutelemaan? Ikää on 25 vuotta ja ensisuudelma kokematta.
|
|
28.5.08 18:35
009 (vierailija)
|
naine vvai mies
ootko nerdy n vai m?
|
|
28.5.08 18:42
nerdy (vierailija)
|
Poika/mies
Oon poika/mies.
|
|
29.5.08 22:49
mixu (vierailija)
|
ottaa
kyllä se vaan tuntuu hyvältä ku ottaa suikkiin
|
|
29.5.08 22:49
mixu (vierailija)
|
ja sen jälkee oikee tosi toimiin
|
|
30.5.08 07:59
mama (vierailija)
|
tällä ikää reilu 20 ja loppuun asti otan, mitä sitä kesken jättään:)
|
|
30.5.08 09:24
eki (vierailija)
|
SUUSEKSIÄ 20-VUOTIAAN KANS
LOISTAVA ASENNE MAMALLA, MUT SÄ OOTKIN 20, KYL TON IKÄSET KAIKKI OTTAA.
|
|
30.5.08 09:36
pena (vierailija)
|
No miks ne sit lopettaa 3-4-kymppisenä imemisen jos kaikki 2-kymppiset ottaa kerran :) Saa tarpeekseen 10-vuodessa vai?? :D
|
|
30.5.08 09:42
blowman (vierailija)
|
Hienoa mama. Mikäs sen parempaa kun tyttö imee antaumuksella ja vielä loppuun asti. Niin no tietysti se kun saa ite nuolla pesää vastineeks hyvin tehdystä työstä :)
|
|
30.5.08 13:42
ande (vierailija)
|
SUUSEKSI 20-40V
Pena, ei se niin mee. Vaan siten, että NYKYPÄIVÄN 2-kypäset ovat tottuneet jo ottamaan ja ottavat tietysti lopun ikänsä. Mutta nykypäivän 3-4-kymppiset eivät ole ehkä tottuneet ottamaan, ja vievät "kyvyttömyytensä" hautaan.
|
|
30.5.08 15:10
nerdy (vierailija)
|
Kukaan ei vastaa
Kukaan ei vastannut kysymykseeni. :(
|
|
30.5.08 17:19
mama (vierailija)
|
eipä se siitä oppimisesta välttämättä kiinni oo. Toiset eivät tykkää ottaa suihin vaikka kuinka yrittäisivät "opetella". Hommasta joko tykkää tai ei.
|
|
30.5.08 20:35
Turo (vierailija)
|
Onhan siinä puolensa jos haluaa ilahduttaa poikaystävää mutta välttää ei-toivotun tilan...
|
|
30.5.08 22:33
ma vaan rapakon takaa (vierailija)
|
Otan, olen 31v. ja voin ottaa loppuun asti, niellakin valilla, mutta mieluiten 69 ja sitten kun "saa" niin seksia. Taidan kuulua nykysukupolvien suihinoton hyvaksyvien alkujoukkoihin, silla teinina harrastin sita mieluummin kuin itse seksia, ettei tule raskaaksi.
Nykynuoret ovat seksuaalisempia kuin vanhemmat olivat aikoinaan, mutta veikkaan, etta hekin aikuistuttuaan "rauhoittuvat" jonkun verran, kun tajuavat etta samat nuoret miehet usein kayttavat heita vain hyvakseen. Niin siina naisille on aikojen saatossa kaynyt, etta vahemman yritetaan miesta miellyttaa muutenkin kun vanhenee...
|
|
30.5.08 22:39
ma vaan rapakon takaa (vierailija)
|
OTA ITSEASI NISKASTA KIINNI ja opettele olemaan MIES
nerdy: Kukaan ei vastannut kysymykseeni. :(
lue netista et miten teet itsesi miellyttavamman nakoiseksi/oloiseksi/itsevarmemmaksi jne. Jos olet helvetin ruma, niin rupea kaymaan salilla, tee kroppasi hyvaksi ja kayta hyvia vaatteita ja leikkauta hiukset hyvin. Monet naiset eivat silloin valita rumasta naamasta.
Jos on aknea jne, kay iholaakarilla ja tee asialle jotain. Jos olet tylsa mammanpoika, niin lakkaa olemasta sellainen. ALA PELKAA NAISIA!
Ryhdistaydy, ei sita valittamalla kukaan saa naisia, ja ala keksi tekosyita, tai sua ei kukaan tuu ikina haluamaan. Mikaan ei ole ankeampaa kuin "anteeksi etta olen olemassa" mies-tyyppi. ALA OLE UHRI!
Netista loytyy paljon ohjeita etta miten saada itsensa mielenkiintoiseksi naisten silmissa. Olet vasta 25, joten voit muuttaa kaytosmallejasi, mutta susta itsesta se lahtee, ja sun pitaa tehda sen eteen DUUNIA. Jos olet paassyt kuitenkin tuohon ikaan koskaan saatuasi edes suukkoa, niin jossain mattaa. Jatka samaa rataa niin oot se 40 year old virgin.
|