Reply To: Benfotiamin&kromi valmiste

Home Forums Terveys-Hymy Benfotiamin&kromi valmiste Reply To: Benfotiamin&kromi valmiste

#21679 Ilmoita asiaton viesti
Tauno Tavallinen
Member

Olen 2-tyypin diabeetikko (todettu yli 20 v sitten). Bongasib tämän benfotiamiinin 2009 lopulla ja päätin kokeilla. Maistui pirun pahalta. Kun olin pistellyt ensimmäisen pillerisatsin , minulla sattui olemaan laboratoriossa veri- ja virtsakokeet. Minulla on ollut vuosia huonot virtsa-arvot – munuaiset eivät suodata tehokkaasti kuona-aineita. Vaan nyt diabeteshoitaja kiitteli vuolaasti loistavista munaisarvoista, Lyhyellä matematiikalla en voinut muuta päätellä, kuin että syyllinen on benfotiamiini. Kun menin ostamaan lisää todettiin että myynti on lopetettu EU direktiivin takia.

Miksi? Jos tulokset ympäri maailman ovt positiivisia ciabeetikoille. Kuka hyötyy? No varmastikin lääketeoööisuus, jonka katetta benfotiamiini nakertaa kohtuuhintaisena ravintolisänä. Ilmiselvästi lääketeollisuuden lobbarit ovat lahjoneet jonkun mepin, joka on tehnyt aloitteen. Direktiivi on mennyt läpi ilmeisesti ilman suurempaa kohua. Kukapa Meppi siitä olisi osannut nostaa älämälöön, jos ei ole itse asianosainen. Edustuksellinen demokratia on tässäkin osoittautunut paskaksi ja mädäksi. Päällepäin kiiltää mutta sisältä löyhkää.

Olen tässä juuri etsimässä porsaanreikää mistä voisi tuotetta saada, kun törmäsin tähän sivustoon. Ajattelin kokeilla jotakin Norjalaista ( ei vielä löytynyt) tai USA laista nettimyymälää. Onko kellään hyvää vinkkiä?