Reply To: Saana Parviainen

Home Forums Julkkikset Saana Parviainen Reply To: Saana Parviainen

#29732 Ilmoita asiaton viesti
puska
Member

Toteaja:

ggggggggggggg:

sääliksi käy simpukkaa joka paleltuu ilman turkkia:

;):

Kylläpä Saana on ehtinyt 20 vuoden ikäänsä mennessä olla monen miehen kanssa, jos tuo 120 pitää paikkansa. Vähemmälläkin touhuilulla saisi varoa sukupuolitauteja.

Kertoisiko joku, että mikä Saanassa on tosielämässä niin viehättävää, että häntä haluaa "panna"?

Lisäksi tuo p**un esiintuominen julkisuudessa on ikimuistoista, en muista tai tiedä ketään muuta suomalaista naista, joka olisi noin antaumuksella tuonut värkkinsä julkisuuteen, vielä siten, että netissä siihen on ollut vaikea olla törmäämättä, eikä näky ole ollut kovin hehkeä. Anteeksi nyt vain. Makunsa kullakin.

Vanhana saa käyttää tukihousuja ettei tavara roiku polvissa. Tai ehkä joku sponssaa alapään tuunauksen, nipsnaps liiat pois ja kiristystä sieltä sun täältä.

Päin vastoin, pillujumppahan vain tukee vaginalihaksia eli pimppa pysyy tiukkana toisin kuin nainen joka synnyttää eikä anna miehelleen pimppaa moneen kuukauteen, siitä se reva löpsähtää kun tahti jatkuu samana eli kerran kk mies saa pukata lastin; btw hommasin nyky vaimolle semmoset gheissa -kuulat joilla voi jumpata pimperoa vaikka siivousta tehdessä, on kuulemma hyvät ja pimppi on pysyny tiukkana kolmen lapsen jälkeenkin……..

Itse olen, ikävä kyllä, synnyttänyt vain yhden lapsen, ja alateitse lähes 30 vuotta sitten. – Olin silloin 32-vuotias ensisynnyttäjä. Ja paikkani ovat edelleen erittäin piukeat, eikä ulkosynnyttimissänikään ole mitään vikaa, kauniit ovat vaikka olen jo menopaussinkin ohittanut. – Eivät ne asiat ole ihan niin yksinkertaisia, kuin edellinen kirjoittaja, tosin kokemuksensa perusteella, väittää. Aika paljon on kiinni ihmisen, myös miehen henk.koht. anatomiasta ja geeniperimästä tämänkin asian suhteen.

Sitä paitsi, ihmisen tärkein sukupuolielin on todellakin aivot – ei clitoris, vagina tai penis. Tämän tietävät kaikki järkeään käyttävät ihmiset ja onhan se erittäin monissa lääketieteellisissä tutkimuksissakin todistettu.

Aivan näin, miesten aivothan sijaitsevan heidän jalkovälissään.