Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1 Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

#29978 Ilmoita asiaton viesti
K-näätä
Member

yrittäjä:

Siitä vain sopii yrittää julkkikseksi, jos kerran NIIN HELPPOA. Kerro onnistuitko? Monet yrittävät vuosia eivätkä pääse ikinä. Tiedän tämänkin puolen…Kai sitä onneakin tässä tarvitaan kaiken muun lisäksi.

Miksi pitää yrittää julkkikseksi? Olen varmaan vähän vanhanaikainen ja tosikko, mutta minun maailmassani täytyisi olla joku asia jonka kautta sitä tulee julkisuuteen, klassinen esimerkki vaikkapa laulaja.

Laulaja X on hyvä laulamaan, mutta ei ole breikannut. Tarvitaan pientä markkinointia ja hitunen jylkisuuttakin. Sitten kun on pää auki on julkisuudesta ehkä myös apua varsinaisessa työssään, mutta vain hallitusta julkisuudesta. Et voi valita julkisuudesta vain niitä hyviä asioita, kaikki pengotaan ja lopulta kaikki on kuitenkin itseaiheutettua (huom. Tuksullekin).

Mutta mitä minä tekisin julkisuudella? En mitään. Ei julkisuus ole itsessään ihannoitavaa – se on ihannoitavaa mitä osaa tehdä.