Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1 Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

#29977 Ilmoita asiaton viesti
K-näätä
Member


Harhaisessa mielessään Tuija tosiaan kuvittelee olevansa merkittäväkin julkkis ja huomionkipeänä kirjoittaa blogissaan mielellään yksityisasioitaan, juurikin niistä asioista, joista todelliset julkkikset mielummin vaikenevat.

. . .

Me nk. "fanit" (tuijakielellä!) rakastammekin näitä aivopieruja ja Tuijan ehtymätöntä itsepönkitystä, koska ne saavat meidät nauramaan. Kyse on siis puhtaasti viihdearvosta, ei arvostuksesta tai ihailusta.

Tämä on tietysti vain veikkaus, mutta luulenpa että nämä julkisuuteen pyrkivät sitten käyvät kurkkimassa nettipalstoilla että kuinkahan sitä minun blogiania on nyt kommentoitu ja mitä minusta puhutaan. Sitten me "näädät" saamme lukea vastauksia seuraavasta blogista – näin juuri oletettavasti on käynyt mm. Johanna Tukiaisen kohdalla.

Tuksun kohdalla minulla tuli kyllästyminen eteen, ehkä myös vastenmielisyys lopulta otti vallan. Tyrkkyjulkkiksien blogien pitäisi olla win-win -tilanteita: näädät saavat oman röhönaurunsa ja tyrkky saa kuvitella hetken olevansa tärkeä.

Tässä Tuijan tapauksessa ollaan paremmin siinä "viattomassa" huvissa kuin Tuksunkin kohdalla aiemmin. Ennen kuin Tuksun kohdalla alkoi itsemurhauhkailut, radikaali exän haukkumimen ja epäilyt keksitystä raskaudesta niin näätiminen oli hauskaa ristiriitaisuuksien ja valheiden paljastamista. Tuija kirjoittaa blogeja, me etsimme niistä hauskoja sanoja yms. – hauskaa ja viatonta.

Kyllä minä olen entistä vakuuttuneempi että hylkäämällä Tuksun pääsen takaisin näätimisen alkujuurille. Anteeksi vain Tuksun "fanit" – Tuksu nyt vain on nykyisin tylsä. Sitä Tuija ei ole.