Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

Home Forums Julkkikset Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1 Reply To: Kohumanageri Tuija Järvinen VOL#1

#29970 Ilmoita asiaton viesti
K-näätä
Member

Kiitos Tuija taas Hymyn plokista (hih-hih)…

Minusta alkaa tuntua että taidan heivata tuon Tukiaisen Johannan näätimisen ihan kokonaan.

Tämä siksi että olen ihastunut Tuula juuri sinun plokeihin (hih-hih). Ne ovat sellaista kevyttä jutustelua ilman asiaa – mieleeni tulee lukioaikojen aineet ja esseet joissa paperit piti saada täyteen ilman mitään merkittävää sanomaa.

Minulla on ollut nyt ihan lähiaikoina jännittynyt olo. En tiedä kumpi on turhempi: sinä Teija vai Tuksu. En näe mitään syytä miksi kirjoittelette plokeja (hih-hih) webbiin ja saatte niistä korvausta. Molemmat hingutte "julkisuuteen" kovasti, toinen vielä innokkaammin, mutta en ole vielä keksinyt mitä teillä on minulle annettavaa.

Taidanpa hylätä Tiina tuon Tuksun sinun vuoksesi ja alkaa seuramaan sinun jännittäviä vaiheita. Ehkä ratkaisevin yksityiskohta tässä päätösprosessissa oli sana: VIDEOTV.

Olette Taija ja Tuksu molemmat hupaisia, Tuksu kylläkin surkuhupaisempi, mutta sinä olet tietyllä tavalla lutuisempi. I’m your näätä.